Jump to content
Shipfriends

marittimo

eMembers
  • Posts

    256
  • Joined

  • Last visited

4 Followers

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Φλάβια και Φλάβια 2 δεν ήταν αδελφά. Διαφορετική η προέλευση τους. Το πρώτο προέκυψε από ανακατασκευή στο Πέραμα, το δεύτερο ήλθε από τον Καναδά και προσαρμόστηκε.
  2. Να προσθέσω και εγώ ότι γνωρίζω. Το πλοίο αγοράστηκε το 1973 με παραλαβή τον Σεπτέμβριο του ιδίου έτους και εγγραφή στα Ελληνικά νηολόγια. Το 1978 φαίνεται να πωλείται στην Al Shamsi Trading Co. στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και να παίρνει το όνομα HATIM
  3. Κατά την γνώμη μου ίσως πρόκειται για το ΑΙΓΑΙΟΝ και όχι το ΑΤΛΑΝΤΙΚΟΣ.
  4. Πλοιοκτήτρια εταιρία του ADRIATIC STAR Progress Marine Ltd. Malta Πλοιοκτήτρια εταιρία του ΝΟΜΗ C.O.M.E.R.E.T. Greece Πλοιοκτήτρια εταιρία του EQUATOR Equator Shipping Co. Ltd. Malta Πλοιοκτήτρια εταιρία του MAJORCA ROSE Dolphin Iternational Shipping Co. Ltd. Malta
  5. Στην ράδα του Πειραιά τον Αύγουστο του 1984 μετά την διακοπή της ναύλωσης του σε Γάλλους, λόγω μηχανικής βλάβης.
  6. Η φωτογραφία του RIVIERA προέρχεται από διαφημιστικό φυλλάδιο του 1979 και που ανεβάζω ξανά όπως και στοιχεία του πλοίου που παρουσιάζει το φυλλάδιο.
  7. Έτσι όπως γεννήθηκε και για την ιστορία
  8. Ας μου επιτραπεί να πω, για το εν λόγω πλοίο, την γνωστή φράση έχει ο καιρός γυρίσματα! Ένα πλοίο που ναυπηγήθηκε για λογαριασμό Ελληνικής εταιρίας αλλά δεν στέριωσε επιστρέφει ύστερα από 40 και χρόνια στην Ελλάδα! Δύο φωτογραφίες του, η μία με το αρχικό του όνομα EASY RIDER στην Γένοβα ναυλωμένο σε Ιταλική εταιρία Νοέμβριος 1981 και η δεύτερη στην Κυνόσουρα Απρίλιος 1986, ευθύς μετά την πώληση του στο εξωτερικό και το νέο του όνομα SEAFREIGHT HIGHWAY.
  9. Πράγματι το πλοίο δούλεψε μόνο το καλοκαίρι του 1989 εκτελώντας κρουαζιέρες με αφετηρία την Χάίφα προς Τουρκία και Ελλάδα. Τον Οκτώβριο του ιδίου έτους πωλείται αλλάζει σημαία και όνομα, τώρα Παναμά από Μάλτα και CHANG SHENG μάλλον Κίνα ή Χονγκ Κονγκ.
  10. Να προσθέσω κάτι και εγώ για τα στοιχεία του. Καταρχήν ήταν εξοπλισμένο με τέσσερις προωστήριες μηχανές μάρκας FIAT και όχι δύο ήταν δε ανά δύο κομπλαρισμένες σε ένα ελικοφόρο άξονα. Το πλοίο ναυπηγήθηκε το 1953 ως καθαρά επιβατηγόν. Το 1967 ανακατασκευάστηκε ή αν θέλετε μετασκευάστηκε σε Ε/Γ-Ο/Γ αποκτώντας γκαράζ για 80 ΙΧ και 14 φορτηγά αυτοκίνητα.
  11. Και το ΜΙΑΟΥΛΗΣ και το ΚΥΚΛΑΔΕΣ του Τόγια και το ΑΙΓΕΥΣ του Ποταμιάνου!!!
  12. Στην Κυνόσουρα το πλοίο έφτασε στις 12 Ιουλίου 1978, δηλαδή λίγες μέρες από το συμβάν. Ο Antonio Scrimali το φωτογράφισε εκεί εκείνο το καλοκαίρι Η ποιότητα της φωτογραφίας δεν είναι ότι καλύτερο
  13. Τα ΝΧ αναφέρουν ότι εξερράγη πυρκαγιά στο μηχανοστάσιο και δεν γράφει για έκρηξη.
×
×
  • Create New...