Jump to content
Shipfriends

karavolatris

eMembers
  • Posts

    250
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Μάλλον πρέπει να είναι το ESPRESSO EGITTO που έκανε τότε εκείνο δρομολόγιο μαραθώνιο από Βενετία μέχρι Αλεξάνδρεια Αιγύπτου....
  2. Το μυαλό μου πήγε κατευθείαν στον Αρκούμανη.... Μηπως η CCL έχει προβεί σε αγορά και δεν το ξέρουμε;
  3. Θα μπορούσε κάλλιστα τα YUUKARI και LILAC να είναι οι αντικαταστάτες των ΚΡΗΤΗ Ι/ΙΙ....
  4. Δεν έχει στεγνώσει καλά καλά το μελάνι για τον Ιταλό, φτάνει σύντομα στο λιμάνι σύμφωνα με το AIS το GRANDE BENELUX για να ξεφορτώσει αυτοκίνητα....
  5. Το Ηράκλειο ως λιμάνι ποτέ δεν αξιοποιήθηκε σωστά και ούτε μακροπρόθεσμα....ενώ διαθέτει άφθονους και άπλετους χώρους για πάσαν χρήση....Ενώ έχουν υποβληθεί προτάσεις ανά τα χρόνια για την αξιοποίηση του αλλά υπήρξαν από αντιδράσεις έως παντελής αδιαφορία.... Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί ολες οι διοικήσεις του ΟΛΗ δεν κάθησαν να εκμεταλλευτούν ευκαιρίες όπως για container terminal , για cruise terminal (Αυτό βέβαια είναι κάτι που το ακούμε εδώ και χρόνια.....) Γιατί άλλο να έχεις home port για ένα κρουαζιερόπλοιο και άλλο επιπέδου Βαρκελώνης.... Πιστεύω ότι ο Ιταλός έχει τους λόγους του που ανέλαβε το λιμάνι. Γνωρίζει πολύ καλά τα πλεονέκτηματα του κομβικου σημείου που βρίσκεται το Ηράκλειο. Μέσα στα σκαριά είναι η δημιουργία νέου επιβατικού σταθμού μάλλον στην πρώτη προβλήτα που δένουν τα της ΑΝΕΚ. Ηδη ο ΟΛΗ έχει ξεκινήσει τις διαδικασίες να απομακρύνει όλα τα ιστιοπλοϊκά και τα καικια από τους χώρους του Εν ευθέτω χρόνω θα μάθουμε το μάστερ πλαν του λιμανιού.... Δεν αποκλείεται να το μετατρέψει σε Αμβέρσα της Μεσογείου...
  6. Το λιμάνι υποδέχτηκε για πρώτη φορά το Grande Napoli!!
  7. Υπάρχει κάποιος λόγος που το κοντέινεραδικο MSC ADA F παραμένει δεμένο επί συνεχείς μέρες στο λιμάνι ενώ μας ήρθε από προχθές ένα άλλο το τέταρτο σε σειρά κοντεινεραδικο το τουρκικό AYSE NAZ BAYRAKTAR..
  8. Εκείνο που δεν αναφέρει κανένας είναι η κλειστή πλώρη..... Που πρώτη, αν δεν κάνω λάθος, εφάρμοσε η συνήθως πρωτοποριακή Shin Nihonkai..
  9. Στο κοντινό είναι ένα από τα Orange Ehime ή Orange Osaka της γνωστής Orange Ferry. Και στο βάθος ένα από τα Ryukyu Express(ro - ro) της A Line.
  10. Το σινιάλο της όπως πάντα αχρωμο χωρίς ιδιαίτερη προσωπικότητα. Ας κάναν καλύτερα σε καρώ στυλ την τσιμινιερα, αυτό θα του έδινε μια ιδιαίτερη χροιά....που είναι και το σήμα κατατεθέν της Κροατιας
×
×
  • Create New...