Jump to content
Shipfriends

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Εδώ τώρα το Μαρμάρι Ραφήνα το θεωρούμε ακριβό,το ταχύπλοο τι να το κάνουμε ; Επίσης η γραμμή Στύρα Αγία Μαρίνα πάλι αύξησε λίγο το εισητηριο,σε λίγο και εκείνη η γραμμή θα θεωρείται ακριβή,αν κρίνουμε και τις αποστάσεις που πρέπει να κάνουμε από Κάρυστο για Στύρα και από Αγία Μαρίνα για Αθήνα. Κάτι τελευταίο,από Κάρυστο για Ραφήνα δεν θα ξανά μπει ποτέ καράβι!!
  3. Και κάπως έτσι, ορδές υποθέσεων, κρίσεων και τοποθετήσεων καταρρέουν. Ευχαριστούμε @Emvolo για την χρήσιμη πληροφορία. Στα σχέδια που μοιράστηκε μαζί μας ο @gtogias σε προηγούμενες σελίδες φαίνεται ξεκάθαρα οτι μιλάμε για μεγάλα ανοίγματα κι όχι για .... περιστερώνες. Κρείττον του λαλείν το σιγάν...
  4. Το Athara δούλεψε για διάστημα ενός μήνα περίπου το Μάιο στη γραμμή του Porto Torres και από 3 Ιουνίου επέστρεψε στη γραμμή Civitavecchia - Olbia όπου και θα παραμείνει όλο το καλοκαίρι
  5. Από τα μέσα Μαΐου δούλεψε στη γραμμή Split - Stari Grad και χθες ξεκίνησε την εποχική του δρομολόγηση στη γραμμή Dubrovnik - Bari. Από 1 Ιουλίου θα κάνει και Bar - Bari.
  6. Captain Spiridon in Souda 07-06-25
  7. Captain Spiridon in Souda 07-06-25
  8. Το Χρήστος V χθες το πρωί στη Δραπετσώνα.
  9. Today
  10. 2 main reasons: 1. The don't want to reach such speed, in order to maintain low fuel consumption. 2. Poor maintenance.
  11. H αλήθεια είναι ότι κ στα λίγο παλιότερα ποστάλια τα επιμέρους τμήματα του σκάφους δεν είναι σαφή Δεν θέλησα να το κάνω πολεμικό ναυτικό όπου επιβιώνουν περισσότερο αυτοί οι όροι,ως πότε γιατί άντε να πεις πρόστεγο-μεσόστεγο-επίστεγο πχ στις Belharra Yπ' όψιν είναι κατάλοιπα της εποχής των ιστιοφόρων πρόστεγο forecastle> "πρωραίο φρούριο". Στην πλώρη υπάρχει το καμπούνι ενώ τα άλλα δεν τα αναφέρω γιατί υπάρχουν τα ακομοντέσια accommodation ενδιαιτήσεις Mε αυτή την διάταξη χτιζόντουσαν μέχρι μέσα 60ς περίπου γκαζάδικα tankers κ κάποια φορτηγά βασικά γερμανικά bulk carriers κ heavy lift. Στο πλωριό έμεναν όλη η γέφυρα,ο ασυρματιστής,ο καμαρώτος κ το καμαρωτάκι των αξκών
  12. Christos V in Drapetsona 09-06-25
  13. Are there then any differences that would explain the speed difference, or has she never reached speeds as the Superrunner/ Speedrunner are doing?
  14. Captain Dimitris II in Souda 07-06-25
  15. Στο Περσέας έχει προστεθεί μια σωσίβια λέμβος μπροστά από τη γέφυρα.
  16. If you search on Ferryhopper for Piraeus Paros on the 27th or later, choose Tera Jet 2 and then Vessel info, it shows capacity 1500 passengers and 380 cars. Haven’t found any pics yet.
  17. Πολύ σωστά τα λες επίσης δεν πιστεύω ότι θα υπάρχει θέμα στα αμφίπλωρα όταν πιάνει λίγος καιρός .
  18. Panagia Ekatontapiliani

    Perseas

    Perseas in Souda 07-06-25
  19. Το Ζευς δεμένο στο λιμάνι της Σουδας
  20. Πιο λογικό θα ήταν ένα ταχύπλοο μόνο για επιβάτες, να έκανε διαδρομές Στύρα - Μαρμάρι ή και Κάρυστο από Ραφήνα που έχει καλή συγκοινωνία.
  21. Panagia Ekatontapiliani

    Zeus

    Zeus in Souda 07-06-25
  22. Το Νέαρχος στο λιμάνι της Σούδας, όπου βλέπουμε έχουν σβηστεί οι κίτρινες γραμμές που είχε σαν Vigoroso Z στην Nemeca.
  23. Panagia Ekatontapiliani

    Nearchos

    Nearchos in Souda 07-06-25
  24. Το ρυμουλκό Ηρακλής στο λιμάνι της Σούδας.
  25. Αρχικά για αυτούς που μας επιτέθηκαν, να πούμε ότι εδώ είμαστε στο θέμα του Ωρωπού - Ερέτριας. Αρα ΔΕΝ συζητάμε για την Νότια Εύβοια, αλλά για την Κεντρική. Μετά τις φωτιές στην Βόρεια Εύβοια, ιδρύθηκε η επιτροπή Μπένου και βγήκε μία μεγάλη μελέτη με τον τίτλο Εύβοια Μετά. Εκεί οι μελετητές στο θέμα των δρόμων, επειδή γνωρίζουν ότι αυτοί καθυστερούν πολλά χρόνια, ακόμα και αν είναι μικρές διαδρομές, όπως παρακάμψεις χωριών ή πόλεων, πρότειναν εναλλακτικές. Επειδή όπως πολύ σωστά ειπώθηκε η Εύβοια έκανε την βλακεία, να πάει στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, αντί στην Περιφέρεια Αιγαίου όπου και ανήκει, ενώ η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, επειδή γεωγραφικά της ανήκει η βιομηχανική περιοχή Οινοφύτων, φαίνεται στις πλούσιες περιφέρειες. Ετσι εμείς στην Εύβοια είμαστε διπλοριγμένοι. Και πλούσιοι λόγω των Οινοφύτων και στεριανοί, ενώ είμαστε νησί. Οι μελετητές λοιπόν επειδή ξέρουν οι περιφερειακοί Χαλκίδος, Βασιλικού, Ερέτριας και Αλιβερίου, θα κάνουν πολλά χρόνια για να φτιαχτούν, πρότειναν να γίνει πολύ γρήγορα και πολύ εύκολα η σύνδεση Αγίας Μαρίνας - Μακρυλαίμι, για προφανείς λόγους, για την εξυπηρέτηση της ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΥΒΟΙΑΣ. Δηλαδή από Αμάρυνθο μέχρι Κύμη και Σκύρο. Κάποιοι προσπερνάνε εύκολα το μεγάλο κόστος και τα αραιά και μη τακτικά δρομολόγια της γραμμής Αγία Μαρίνα - Στύρα, συν την κίνηση για τα Στύρα, ενώ ούτε ο Αλμυροπόταμος είναι λύση, ούτε πρέπει τα πλοία τον 21ο αιώνα είδικά οι παντόφλες που δεν θέλουν και σοβαρές υποδομές στην θάλασσα, να είναι μέσα στα σπίτια, γιατί επιβαρύνεται ο αστικός ιστός από την οδική κυκλοφορία. Το ότι κάποιοι ζούν ακόμα 50 χρόνια πίσω, αυτό δεν αφορά τους μηχανικούς που μελετούν τα έργα, αλλά τους αφορούν μόνο οι σύγχρονες προδιαγραφές. Προφανώς δεν μπορούμε να αλλάξουμε τα υπάρχοντα λιμάνια, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα συνεχίσουμε να κάνουμε με τον αρχαίο τρόπο. Πάμε τώρα στα οικονομικά. Ωρωπός Ερέτρια ένα ζευγάρι και το αυτοκίνητο είναι 13 ευρώ, για μία διαδρομή 4 νμ. Αγία Μαρίνα Στύρα, ή Αλμυροπόταμος είναι 32 ευρώ για μία διαδρομή 7,5 νμ. Εξωπραγματική τιμή που εκμεταλλεύεται τους κατοίκους της νότιας Εύβοιας. Αν δε σταθούμε στην συχνότητα των δρομολογίων, κάθε μισή ώρα από το πρωί μέχρι το βράδυ ο Ωρωπός, 7-9 δρομολόγια ημερησίως τα Στύρα. Το Μακρυλαίμι είναι όπως και η Αγία Μαρίνα εκτός οικισμού, άρα εύκολη και γρήγορη πρόσβαση και ευκολία στάθμευσης. Η απόσταση είναι λιγότερο από ένα νμ μεγαλύτερη από του Ωρωπού, άρα βγαίνει στην μισή ώρα το δρομολόγιο με φόρτωση σε αμφίπλωρο. Οπότε ακόμα και με 17 ευρώ κόστος, θα είναι το ίδιο με τον Ωρωπό αφού δεν έχεις διόδια, που έχει ο Ωρωπός. Εμείς λοιπόν της Κεντρικής Εύβοιας, με δρομολόγια ανά 30 - 45 λεπτά, να θυμίσω ότι παλιά στο Ωρωπός - Ερέτρια δούλευαν 4 πλοία στην βάρδια, 2 ταξίδευαν και 2 φόρτωναν, πριν τα αμφίπλωρα και ανά ώρα εκτός σεζόν τις καθημερινές, είναι σίγουρο ότι θα πηγαίναμε από αυτήν την γραμμή, γιατί θα γλυτώναμε 50 δύσκολα χλμ που κάνεις μία ώρα για να τα διανύσεις. Το μόνο πιθανό θέμα, είναι αν τα αμφίπλωρα έχουν κάποιο θεματάκι στα 2 χλμ του περάσματος από την Αγία Μαρίνα που πιάνει καιρός. Δεν ξέρω, δεν σχολιάζω, απλώς ρωτάω. Στο οικονομικό κομμάτι, τα 50 χλμ καυσίμου είναι κάπου 5-6 ευρώ και άλλα 4 τα διόδια, είμαστε στα 10 ευρώ, ενώ μπορείς και να γλυτώσεις και αυτά της Αττικής οδού για κάποιους, οπότε πάμε στα 12,5 ευρώ. Αρα τα 5-7 ευρώ παραπάνω δεν είναι μεγάλο ποσό για το όφελος ποιότητας και ξεκούρασης στην διαδρομή. Αν λοιπόν είναι συχνά τα δρομολόγια, τότε χωρίς άγχος θα βάλεις μία ώρα Αθήνα - Αγία Μαρίνα, και μετά θα είσαι σε 20 λεπτά στα Λέπουρα. Και μισή ώρα διαδρομή με το πλοίο. Σύνολο 1.50 και μετά άλλα 5 λεπτά σύνολο 1.55 το Αλιβέρι, 15 λεπτά σύνολο 2.05 η Αμάρυνθος και 20 λεπτά σύνολο 2.10 η Παραλία Κύμης. Σήμερα το καλοκαίρι θέλεις 1.20 - 1.30 για την Αμάρυνθο, 1.30 - 1.40 για το Αλιβέρι και 2.10 - 2.20 για την Κύμη, χωρίς στάση με άγχος για να προσπεράσεις τα φορτηγά.
  26. Iraklis in Souda 07-06-25
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...