All Activity
- Past hour
-
Θεσσαλονίκη -Σποράδες
Ferry Himuka replied to Panagia Ekatontapiliani's topic in Δρομολόγια και γραμμές
Πάντως τα δρομολόγια και οι τιμές του είναι πολύ καλές για island Hopping ( Σκιάθος Σκόπελος 10,60€ έναντι 22€ του Σούπερσταρ και 28€ του Runner απ' το Μαντούδι) λόγω επιδότησης -
Σμύρνα Ντι Λεβάντε (IMO 7527887)
Villandry replied to Nick the Greek's topic in Eπιβατηγά Οχηματαγωγά
Κλιματισμός σε εξωτερικό χώρο;- 697 replies
-
- kopernik
- unity line
- (and 22 more)
-
Δελτίο κεντρικού λιμανιού
Panagia Ekatontapiliani replied to Stratos's topic in Κίνηση, Διελεύσεις & "Εμφανίσεις"
Σήμερα έγινε αυτό για πρώτη φορά μετά από χρόνια. -
Θεσσαλονίκη -Σποράδες
SuperRunner replied to Panagia Ekatontapiliani's topic in Δρομολόγια και γραμμές
Διαφημίζει το δρομολόγιο, τους χρόνους και το όνομα του πλοίου που ανέφερα. Τίποτα παραπάνω. Νομίζω διαφέρουν λίγο στις χωρητικότητες. - Today
-
Θεσσαλονίκη -Σποράδες
Nikos_Chania replied to Panagia Ekatontapiliani's topic in Δρομολόγια και γραμμές
Απο την στιγμή που είναι επιδοτούμενη, όταν υπάρξει η κατακύρωση, θα αναφέρεται φυσικά το βαπόρι. Δεν υπάρχει κάποια ανάθεση/κατακύρωση μέχρι στιγμής, το έχω αναφέρει και σε προηγούμενα ποστ πως ο διαγωνισμός είναι προγραμματισμένος για τις 10 Ιουλίου. Ακόμα κι αν γίνει ανάθεση από το Υπουργείο προ του διαγωνισμού για να ξεκινήσει 27/6 το βαπόρι, η νομοθεσία περιλαμβάνει συγκεκριμένες περιπτώσεις που μπορεί να γίνει αυτό, μία εξ αυτών οι συγκοινωνιακές ανάγκες. Αν κάποιος εδώ μπορεί να στοιχειοθετήσει συγκοινωνιακές ανάγκες για τις Σποράδες, θα ήθελα να το δω. Μομφή για τις πελατειακές σχέσεις του ΥΕΝ με τους ακτοπλόους είναι αυτές οι αναφορές μου. Προφανώς και είναι δεδομένο το δρομολόγιο απο την στιγμή που υπάρχει σε εξέλιξη διαγωνισμός με επιδότηση, αλλά δεν σημαίνει πως δεν θα εξετάζουμε το θέμα από όλες τις πλευρές του. -
Nikos_Chania started following Εισιτήρια (Έκδοση, Ακύρωση, Στοιχεία, Έλεγχος κλπ)
-
Εισιτήρια (Έκδοση, Ακύρωση, Στοιχεία, Έλεγχος κλπ)
Nikos_Chania replied to giorgosz's topic in Λοιπά θέματα ακτοπλοΐας
Από προσωπική εμπειρία, έχει τύχει το openseas να εμφανίζει εντελώς διαφορετική εικόνα (πλοίο/ώρα αναχώρησης) από το official site της εταιρείας συν οτι στο παρελθόν εμφάνιζε μερικά από τα δρομολόγια προς κάθε προορισμό (νομίζω είχε αναφερθεί κάτι σχετικό και εδώ στο shipfriends). Είναι όλα μηχανές αναζήτησης, ναι τραβάνε δεδομένα από τα ίδια συστήματα κρατήσεων, όμως σίγουρα υπάρχει περίοδος ενημέρωσης αλλαγών. Χρησιμοποιώ ferryhopper, ferryscanner και openseas μόνο ως αναζήτηση διαθέσιμων δρομολογίων και στη συνέχεια πάντα διασταυρώνω με τα official booking pages των εταιρειών. Δεν θα βασιστώ δηλαδή στην πληροφορία μόνο που μου παρέχει π.χ το openseas. Και εννοείται -επιπρόσθετα στο κομμάτι της αποτύπωσης δρομολογίων- πως μόνο τα επίσημα site εμφανίζουν ορθά την εκπτωτική πολιτική της εκάστοτε εταιρείας, κάτι που πολλές μηχανές αναζήτησης και κράτησης εισιτηρίων δεν αποτυπώνουν πλήρως. Αν μου επιτρέπεται, θα μοιραστώ ένα πολύ πρόσφατο παράδειγμα. Ferryhopper, μου πετάει ειδοποίηση πως έχω εκπτωτικό κουπόνι 10€ για αγορές εισιτηρίων 100€ και άνω. Κατά την κράτηση από Χανιά για Πειραιά, εμφανίζει ορθά το πακέτο προσφοράς DECK+IX στα 129€. Μου εμφανίζει πεδίο για εισαγωγή seasmiles στον επιβάτη. Τελευταίο βήμα έχουμε φτάσει τα 143€. Γιατί; Επειδή στα στοιχεία του οχήματος δεν έχει πεδίο για seasmiles και δεν τραβάει την κάρτα από τον επιβάτη, με αποτέλεσμα να αναγνωρίζει έκπτωση seasmiles 30% στον επιβάτη που τρέχει αυτή την περίοδο, γιατί απο την στιγμη που δεν βλέπει seasmiles στο IX δεν το αναγνωρίζει ως πακέτο του ίδιου επιβάτη, οπότε το ΙΧ το χρεώνει κανονικά και όχι εκπτωτικά. Αναγκαστικά αφαίρεσα την seasmiles από τον επιβάτη, διάβασε το πακέτο στα 129€ και τα μίλια τα πέρασα μετά το ταξίδι μιας και παρέχεται η δυνατότητα αυτή από τη seasmiles. -
Πλοιο αλλης εποχης το PREMUDA ,το οποιο αυτη την εποχη δουλευει αναμεσα στο Ντουμπροβνικ και στα νησια Ελαφιτε Αισιως ειναι 68 ετων ,μιας και εχει χτιστει το 1957 σαν TUZLA ,στην Pula της τοτε Γιουγκοσλαβιας. Εχει μηκος 45 μετρα και πλατος 8 ,ενω ταξιδευει με 11-12 κομβους ταχυτητα και περνει 450 επιβατες Πλεον ανηκει στην γνωστη μας Jadrolinija Εμεις μπορουμε να το απολαυσουμε στο Ντουμπροβνικ και να γυρισουμε νοητα πισω στο χρονο
-
Μικρή ερώτηση αν ξέρει κάποιος, μια και έτυχε να το προσέξω σήμερα, έχουν επιστρέψει τα πλοία τις ΑΝΕΚ στις θέσεις τους προ 2011 εποχή, Χανιά μπροστά και πίσω από τα Παλλάς, Ηράκλειο απέναντι από Άγιο Διονύσιο, η έτυχε σήμερα για κάποιο λόγο;
-
Mania_nave started following Hanibal Lucic , Sea Dream I , Sea Dream I and 3 others
-
Εισιτήρια (Έκδοση, Ακύρωση, Στοιχεία, Έλεγχος κλπ)
polmyt replied to giorgosz's topic in Λοιπά θέματα ακτοπλοΐας
Για ποιο λογο δεν το εμπιστευεσαι; Απο οσο ξερω περνει κατευθειαν τα δρομολογια που ανεβαζουν οι εταιριες,οποτε θεωρητικα ειναι τοσο αξιοπιστο ,οσο και τα υπολοιπα site κρατησεων (πχ ferryhopper κλπ) -
Λεει στη διαυγεια πιο βαπορι θα ειναι; Γιατι θεωρω δεδομενο οτι θα υπαρχει το δρομολογιο Συμπαθα με αλλα δεν ειναι ολα τα βαπορια ιδια.Αυτο ελειπε
-
Θεσσαλονίκη -Σποράδες
aggelos_lask replied to Panagia Ekatontapiliani's topic in Δρομολόγια και γραμμές
ή το Speedrunner Jet να μπει ή το Superruner Jet ή κάποιο άλλο runner τα ίδια είναι 😁 οπότε δεν νομίζω να έχει τόσο σημασία αυτό -
Θεσσαλονίκη -Σποράδες
Nikos_Chania replied to Panagia Ekatontapiliani's topic in Δρομολόγια και γραμμές
Όχι. Όταν θα αναρτηθεί κάτι στην διαύγεια, θα αναφερθεί και εδώ. Θα μπορούσες να προσθέσεις λεπτομέρειες για το τι λέει ας πούμε η διαφήμιση, εσυ έχεις τις πληροφορίες. -
Ταξίδι με το πλοίο έπειτα από αρκετά χρόνια από Πειραιά για Μυτιλήνη. Το πλοίο σε αρκετά καλή κατάσταση όπως το ήξερα από παλιά. Μια διαφορά που είδα είναι ότι το σαλόνι πλώρα που επί Ελλενικ το δίνανε μόνο στους επιβάτες με κλειδιά καμπινών τώρα το έχουν ανοιχτό σε όλους τους επιβάτες. Από ταχύτητες από ότι είδα πάνω από 20.5 21. Και στην ώρα του πάντα!!
- 1,945 replies
-
- rainbow bell
- hellenic seaways
-
(and 5 more)
Tagged with:
-
Να δουμε και ενα μικρο αμφιπλωρο που αυτη την εποχη συνδεει το Ντουμπροβνικ με τα νησια Ελαφιτι που ειναι λιγο πιο βορεια Χτισμενο το 1993 στην Λετονια σαν PRAMIS-7 ,εχει μηκος 50 μετρα και πλατος 13.H Jadrolinija το αγορασε νεοτατο το 1995 και απο τοτε δουλευει σε πολλες γραμμες κυριως απο Ντουμπροβνικ και Σπλιτ Εμεις το βλεπουμε δεμενο στο Ντουμπροβνικ ,απο οχι τοσο καλη γωνια ειναι η αληθεια Για την ιστορια ο Hanibal Lucic ηταν κροατης ποιητης της αναγεννησης
-
-
Το Ιωάννης ΙΙ ολοκλήρωσε τον δεξαμενισμό του και επιστρέφει στον Πόρο.
- 47 replies
-
- ιωαννης ιι
- ιωαννης ii
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Dark joined the community
-
5 χρονια μετα το τελευταιο ποστ το ξαναβλεπουμε αυτη τη φορα στο Ντουμπροβνικ Το πλοιο εμεινε ολη τη μερα στην αγκυρα ,αναμεσα στην παλια πολη και στο νησακι Lokrum ,ενω την επομενη μερα ηταν δεμενο στο λιμανι της πολης
- 6 replies
-
- seadream yacht club
- seadream i
- (and 5 more)
-
-
-
-
Θεσσαλονίκη -Σποράδες
SuperRunner replied to Panagia Ekatontapiliani's topic in Δρομολόγια και γραμμές
Διαφημίζεται το Superrunner jet για τη γραμμή σε ραδιοφωνικούς σταθμούς της Θεσσαλονίκης. Γνωρίζει κάποιος κάτι; -
Δεν νομιζω οτι προκυπτει απο πουθενα οτι θα εχουν πολυ κοσμο ,με εξαιρεση καποιες μερες ισως Γενικοτερα ομως θα ηθελα να ειναι σε ενα πλοιο ολοι οι χωροι του προσβασιμοι
-
Ελπίζω να έχουν ανοίξει πάντως το δεύτερο σαλόνι που έχει,γιατί νομίζω τώρα πως θα χρειαστεί,αν έχει και πολύ κόσμο