Jump to content
Shipfriends

Πρέβελης (ΙΜΟ 8020927)


Recommended Posts

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Φιλέ Σείριε μου φαίνεται ότι δε μελετάς τας γραφάς??? :D

Διότι το Πρεβελης σε λίγες ήμερες που θα ξεκινήσει, θα πάει στην άγονη γραμμή της Κασοκαρπαθιας και την αγονη του κορμού, γιατί θα αντικαταστήσει το Ιεραπετρα Λ.
Το Πρεβελης αρχικά ακουγόταν για τις 14 Ιανουαρίου αλλά τελικά πάει πιο αργά, μάλλον για τις 28 Ιανουαρίου θα πάει στην άγονη μέχρι την ολοκλήρωση της υποχρέωσης του (τέλος Φεβρουάριου).

Έχω την εντύπωση όμως ότι το Πρεβελης όμως ότι δε θα κάνει το ένα δρομολόγιο προς Πάτμο Λειψοί Λέρο Κάλυμνο Κω Σύμη Ρόδο. Γιατί συμφωνα με παλιότερα γραφόμενα το Πρεβελης δε μπορεί να πιάσει στους Λειψούς.

EΡΩΤΗΣΗ,επι του σχετικου.Και οταν αλλαξει δρομολογια με το Ιεραπετρα,στους Λειψους ποιος θα το βαλει?Γιατι απ' οτι γνωριζω ο καπ-Βασιλης Πασχαλης,ελεγε οτι λογω βυθισματων, το παραπανω λιμανι,ΔΕΝ.....

Εάν όντως ισχύει αυτό σημαίνει ότι θα κάνει τρίτο δρομολόγιο προς την άγονη της Κασοκαρπαθιας (δεύτερον μέσω Ηρακλείου), όπως έκανε όσο καιρό ήταν και τα δυο πλοία της ΑΝΕΚ στην άγονη.

Link to comment
Share on other sites

Βρε τις μελετάω .....μερικές φορές τέλος πάντων !!! :P

Εγώ άλλο πράγμα εμμέσως ρώτησα. Αν υπάρχει δηλαδή περίπτωση να το δούμε το πλοίο στο ΒΑ Αιγαίο. Και βέβαια είχα ...μελετήσει τα μηνύματα που μου παρέθεσες, αλλά αυτά μιλάνε για ΝΑ Αιγαίο και ουχί για ΒΑ που ρώτησα εγώ.

Link to comment
Share on other sites

Βρε τις μελετάω .....μερικές φορές τέλος πάντων !!! :P

Εγώ άλλο πράγμα εμμέσως ρώτησα. Αν υπάρχει δηλαδή περίπτωση να το δούμε το πλοίο στο ΒΑ Αιγαίο. Και βέβαια είχα ...μελετήσει τα μηνύματα που μου παρέθεσες, αλλά αυτά μιλάνε για ΝΑ Αιγαίο και ουχί για ΒΑ που ρώτησα εγώ.

Χωρίς να είναι τίποτα δεδομένα καλά το φαντάζεσαι ΣΕΙΡΙΕ.Είναι μία σκέψη που κάνουν τα στελέχη της ΑΝΕΚ από πριν τις γιορτές αλλά ακόμη τίποτα δεν έχει αποκλειστει αλλά ούτε κι οριστικοποιηθεί.

Βέβαια η Χίος αν πάει εκεί θα είναι ένα θέμα για το βαπόρι.Και μην βιαστεί να πει κανείς ότι εδώ έμπαινε το ΛΙΣΣΟΣ που είναι μεγαλύτερο και μπαταριστό..

Το ΠΡΕΒΕΛΗΣ μπορεί να έχει pitch αλλά είναι εξίσου μονοτίμονο, εξώστρεφο,το ανάποδα του είναι αδύναμο όπως και το πρώσο,το προπελάκι αναδευτήρι για φραπεδάκια, επηρεάζεται πολύ από τον αέρα, κι η μεγάλη διαφορά είναι στις μπόμπες.

Τουλάχιστον το ΛΙΣΣΟΣ έχει βαριές άγκυρες και δυνατές μπόμπες οπότε φουντάριζε πολλά κλειδιά της αριστερής και βιράροντάς τα έβγαζε την πλώρη του προς την μπούκα.

Το ΠΡΕΒΕΛΗΣ δεν έχει τέτοια δυνατότητα οι μπόμπες είναι αδύναμες και μόνο αποίκου μπορεί να πάρεις τις άγκυρες οπότε η έξοδος από την Χίο ΑΝπάει τελικά θα είναι ένα σταυρόλεξο για λίγους και δυνατούς λύτες. B)

Link to comment
Share on other sites

Εδώ η Πρεβελάρα έμπαινε στην Κάσο στην Χίο θα κολήσουμε; :D Πέρα από την πλάκα ο Πρέβελης είναι από τα δυσκολότερα καράβια και ειδικά στην μανούβρα.Το ξενοδοχειακό του είναι αρκετά καλό και θα είχε ενδιαφέρον η ενδεχόμενη δρομολογησή του στο ΒΑ Αιγαίο.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

όντως είναι από τα δυσκολότερα βαπόρια στην μανούβρα.Απλά στην Κάσο όταν ο καιρός ήταν πολύ άσχημος δεν ρισκάριζε να μπει. Στην Χίο όμως που θα έχει 300-400 επιβάτες και καμια 30αρια φορτηγά θα πρέπει να μπορεί να δένει με όλους τους καιρούς κι αυτό ανεβάζει πολύ τον συντελεστή δυσκολίας.

Το ξενοδοχειακό του είναι πολύ όμορφο, οι καμπίνες πολύ καλές και νομίζω με κάτι μικρές αλλαγές σε σε μοκετες θα είναι πολύ καλό για την γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως, 15+ χρόνια μετά αποδεικνύεται τελικά ότι ο Πρέβελης ήταν πραγματικά το ιδανικότερο καράβι που θα μπορούσε να έχει το Ρέθυμνο.... Με ένα μόνο λιμάνι στο δρομολόγιο του η αδυναμία στη μανούβρα κρύβεται, ενώ το μέγεθος, η ταχύτητα και το ξενοδοχειακό ηταν απόλυτα ταιριαστά.

Link to comment
Share on other sites

Mετά πάλι ο Πρέβελης δεν θα μπορεί να μπει στην Σύμη ίσως και στην Κάλυμνο :unsure:

Το 2000 επί ΔΑΝΕ έπιανε στην Κάλυμνο. ;)

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Μονό που τότε δεν είχαν κάνει τα υπέροχα έργα στο λιμάνι της Καλύμνου. Αλλά και τώρα μπορεί να πάει στη Κάλυμνο, απλώς μεγαλώνει ο βαθμός δυσκολίας. Το μεγαλύτερο πρόβλημα θα το είχε στους Λειψούς λόγω βυθισμάτων και έπειτα στη Σύμη λογω στενότητας του λιμανιού.

Link to comment
Share on other sites

Σε ποιόν να το έλεγες και ποιός να το πίστευε !!Το Πρέβελη με την βαριά ιστορία στην γραμμή του Ρεθύμνου τώρα ξεκινάει δράση στην Ικαροσάμία!!!!!

Edited by opelmanos
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Πάμε να δούμε το Πρεβελης όχι σε μια τόσο συνηθισμένη θέση στο Πειραιά, λόγω της δρομολόγησης του πλοίου στην γραμμή της Ικαρίας Σάμου, δένει επί το πλείστον στη θέση μπροστά από το Υπουργείο με τη πλώρη να κοιτάξει τις δεξαμενές (το Σάββατο δένει στη γωνία της Ακτή Βασιλειάδη εκεί που έδενε το Blue Horizon). Δυο φορές που έχει τύχει να το δω στη αναχώρηση, ο χρόνος που χρειάζεται το πλοίο για να βγάλει πλώρη προς τα έξω είναι γύρω στα 3,5 λεπτά (καλύτερος χρόνος από πιο μαιτζεβελα πλοία ;) )!!!! Θα μου πείτε πως???

Το πλοίο όσο είναι δεμένο ανοίγει τη πλώρη του προς τα έξω και χρησιμοποιεί προς όφελος του το μακριό καταπέλτη του πλοίου. Έτσι όταν φτάσει η ώρα του μόλα όλα η πλώρη έχει ανοίξει αρκετά από τη προβλήτα (έχει γυρίσει γύρω στις 25 μοίρες γωνία), ενώ μέχρι να βιράρει το καταπέλτη έχει έρθει κάθετα με τη προβλήτα, όποτε κερδίζει κάποια χρησιμα λεπτά έτσι

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...