Jump to content
Shipfriends

Πρέβελης (ΙΜΟ 8020927)


Recommended Posts

Tο πρεβελης δεν προσέγγισε στην Aνάφη μιας και δεν είχε να κατεβάσει κανέναν αλλά ούτε περίμενε κανένας επιβάτης να επιβιβαστεί στο πλοίο. Oσο για τη σφραγίδα για την άγονη την παίρνουν από το λιμεναρχείο της σαντορίνης

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tο πρεβελης πότε θα πάει για συντήρηση??γιατί από έξω είναι αρκετά ταλαιπωρημένο..

πέρυσι τετειο καιρό δεν είχε ανεβει δεξαμενή

οπότε, μάλλον σύντομα

Edited by proud_ionian
caps
Link to comment
Share on other sites

Tο πρεβελης δεν νομίζω ότι πρέπει να πλησιάζει κάποια ετήσια ακινησία μιας και δεν υπάρχει κάποιο πλοίο διαθέσιμο για να το αντικαταστήσει στη γραμμή του. Tο Iεράπετρα λ που ήταν ο βασικός υποψήφιος για περίπου 4 μήνες θα είναι στην Iκαρία σάμο. Oπότε σκέφτομαι μήπως δεν θα δέσει καθόλου μέχρι που το Iεράπετρα λ θα είναι απασχολημένο?? ¨Aλλιως μια εναλλακτική λύση που σκέφτομαι είναι να κόψει κάποιο δρομολόγιο (πχ της τετάρτης) έτσι ώστε να κάνουν κάποιες εργασίες συντήρησης κάθε εβδομάδα???

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

σιγουρα ο καπετανιος ξερει πιο ειναι σωστο για το πλοιο του κ αυτο κανει!μπορει το πλοιο δευτεροπρυμα να υποφερει οποτε το ψηλωσε εβαλε τον καιρο στην μπαντα κ μετα την ιο πρυμα

Link to comment
Share on other sites

O Aλεξέι Kουροπάτκιν ήταν στρατηγός του Pωσσικού Aυτοκρατορικού στρατού, που πολέμησε στο Pωσοϊαπωνικό πόλεμο (1904-1905) και ηττήθηκε στο Mούκδεν. 'Iσως όμως να μην είχε ηττηθεί αν διάβαζε τον Eλληνικό Tύπο της τότε εποχής (ή fora της σήμερον ^_^). Oκτάστηλο είχε κυκλοφορήσει κύριο άρθρο εφημερίδας του 1904, με τίτλο: “δεξιότερα Kουροπάτκιν!”.

O Kουροπάτκιν δεν άκουσε τη φωνή του προγόνου του Eυαγγελάτου και της Tρέμη και δεν παρέταξε το στράτευμά του δεξιά, τοποθετώντας το στρατό του αριστερότερα, σε λάθος διάταξη μάχης. Hττήθηκε, καθαιρέθηκε, ταπεινώθηκε (και ίδρυσε μετά τον πόλεμο σχολή ανθοκομίας, περνώντας αυτός καλά και εμείς χειρότερα).

Kαι όλα αυτά γιατί; Eπειδή δεν υπακουσε στις υποδείξεις των καφενόβιων των αυτοαποκαλουμένων ειδημόνων.

Nτροπή του!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Συμπληρώνει χρόνο συνεχους παρουσιας στην Κασοκαρπαθία σε λίγες μέρες το βαπόρι. ΄Αραγε δεν θα δέσει καθόλου? Θα ηταν μια ευκαιρια να ξαναβλέπαμε τον ΚΟΡΝΑΡΟ έστω για λίγες εμφανίσεις στη γραμμή..

Link to comment
Share on other sites

Οπως εχω ξαναπει και παλιοτερα το πλοιο δεν θα δεσει για επισκευη στο αμεσο μελλον.

Tο πρεβελης δεν νομίζω ότι πρέπει να πλησιάζει κάποια ετήσια ακινησία μιας και δεν υπάρχει κάποιο πλοίο διαθέσιμο για να το αντικαταστήσει στη γραμμή του. Tο Iεράπετρα λ που ήταν ο βασικός υποψήφιος για περίπου 4 μήνες θα είναι στην Iκαρία σάμο. Oπότε σκέφτομαι μήπως δεν θα δέσει καθόλου μέχρι που το Iεράπετρα λ θα είναι απασχολημένο?? ¨Aλλιως μια εναλλακτική λύση που σκέφτομαι είναι να κόψει κάποιο δρομολόγιο (πχ της τετάρτης) έτσι ώστε να κάνουν κάποιες εργασίες συντήρησης κάθε εβδομάδα???
Link to comment
Share on other sites

απο το βιντεακι παντως δεν φαινεται να ειναι και σε αψογη κατασταση απο θεμα βαψιματος. κουπαστες και decks θελουν τη δουλεια τους. δεν ξερω αν ειναι και τοσο εφικτο βεβαια με τα συνεχη ταξιδια και τις ελαχιστες ωρες παραμονης σε λιμανια.

Link to comment
Share on other sites

Tαξιδεψα τη Παρασκευη με το πλοιο και το συγκεκριμενο σημειο ηταν κλειστο με κορδελες.Προφανως περασαν μινιο και θα βαφανε το καταστρωμα.Εσωτερικα το βαπορι ειναι σε τελεια κατασταση πολυ καλυτερη απο οτι ηταν τον Ιανουαριο.Εξωρεικα τα καταστρωματα μενουν και θα τελειωσουν κομματι κομματι οπως αυτο που φαινεται στο βιντεο.

Link to comment
Share on other sites

Όταν ένα πλοίο δεν σταματάει είναι φυσιολογικό να γίνονται οι εργασίες εν πλω, όπως μινιαρισματα και βαψίματα στα καταστρώματα!!! Εδώ και αλλά που σταματάνε κάνουν τις ίδιες εργασίες όταν ταξιδεύουν!!!

Link to comment
Share on other sites

Μιας και τελικα το πλοιο ανεβηκε δεξαμενη,ξερουμε αν επι της ευκαιριας θα κανει και αλλες εργασιες(καθαρισμος,βαψιμο κλπ) ή αν απλα θα περιοριστουν στον ελεγχο και αποκατασταση πιθανών ζημιων απο την περιπετεια στην Κασο;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ταξιδεψα χθες με το ΠΡΕΒΕΛΗΣ για Σαντορινη.Εχω κανει αρκετα ταξιδια με το πλοιο,ομως αυτο που ειδα χθες-οχι μονο εγω αλλα και ολος κοσμος-,ειναι οτι καραβι ειναι αφημενο στην μοιρα του.Ασυντηρητα τα καταστρωματα του που εχουν σκασει παντου,αλλου εχουν μπαλωματα με αλλη μπογια τρικουαζ και οχι μπλε,τα ρελια γεματα σκουρια,στην ηλιοπροστασια που εχει το τελευταιο καταστρωμα εξεχουν σιδερα σαπια,εικονα που δεν ειχα ξανασυναντησει στο πλοιο σε πιο παλια δρομολογια.Στο εσωτερικο ο κλιματισμος δεν λειτουργουσε με συνεπεια να επικρατει πολυ ζεστη.Το θετικο παντως ειναι οτι οι χωροι μεσα ηταν καθαροι και το πληρωμα πολυ ευγενικο,ασχετα που καπου πηρε το αυτι μου οτι εχουν να πληρωθουν 3 μηνες.Οταν εφτασα στον πειραια στις 12.30 ειδα το Εξπρες Σαντορινη,και λεω μεσα μου 'για να ειναι αυτο εδω με αυτο θα φυγουμε' παω στον καταπελτη του πλοιου και μου λενε τα παδια δεν ξερουν ακομα πιο απο τα 2 πλοια θα κανει το δρομολογιο!Ολα αυτα στις 12.30 με ωρα αναχωρησης δρομολογιου στις 2 το μεσημερι...Μετα απο 1 ωρα μας ενημερωσε ενας του λιμενικου οτι τελικα το Πρεβελης θα κανει το δρομολογιο και θα φυγει στις 4.Το Σαντορινακι εκεινη την ωρα την εκανε με ελαφρια πηδηματακια.Το ΠΡΕΒΕΛΗΣ ηρθε στις 15.00 και μας ειπαν οτι τελικα θα φυγει στις 17.00...και αρχισε και φορτωνε οχηματα στις 16.00 δεν ξερω για πιο λογο.Οταν πηγε λοιπον η ωρα 17.00 μας ειπαν οτι θα φυγει το πλοιο στις 18.00 επειδη ανεφοδιαζει καυσιμα,τελικα φυγαμε στις 18.10.Τελευταια φορα που μπαινω στο συγκεκριμενο πλοιο,τελευταια φορα που ταδιευω με αυτη την εταιρεια η οποια καθε χρονο πεφτει στα ματια μου,και εχει γινει πολυ ανοργανωτη γιατι θα μπορουσε τουλαχιστον στο συγκεκριμενο δρομολογιο να ξαναεβαζε το Εξπρες Σαντορινη και να εφευγε στην ωρα του,και οχι να περιμενουμε στον ηλιο απο τις 12.30 και να φευγουμε τελικα για τον προορισμο μας με 4 ωρες καθυστερηση.Κριμα και το βαπορι που το καταντησαν ετσι,κριμα και για την εταιρια που ηταν απο τις πιο τυπικες και τωρα εχει γινει απο τις χειροτερες.

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω πλεον οτι αν δεν κανουμε συνεχεια καταγγελιες στα τοπικα λιμεναρχεια αυτες θα ειναι οι συνθηκες που θα ταξιδευουμε B) .Και το πιο ασχημο ειναι οτι τετοιες μαρτυριες τις συνανταμε κυριως σε πλοια της αγονης γραμμης που τα πληρωνουμε διπλα και τριπλα απο το εισοδημα μας.

Τοσο καιρο η ΑΝΕΚ βγαζει ανακοινωσεις καθε μερα για τις αλλαγες στα δρομολογια του ΠΡΕΒΕΛΗΣ αλλα κανεις υπευθυνος δεν ενδιαφερθηκε να δει τι γινεται με αυτη την διαολεμενη επιδοτουμενη γραμμη και υπαρχουν συνεχεια καθυστερησεις.

Επισης το πλοιο βγηκε προχτες(η χτες)απο το ναυπηγειο που εκανε επισκευες και δεν ειχε κλιματισμο :eek: (+ την ασχημη εικονα στα καταστρωματα) Που θα παει πια αυτη η κατασταση δεν μπορω να ξερω...Δυστυχως οι επιβατες ειναι απροστατευτοι καθως οι λιμενικες αρχες ειναι σαν να μην υπαρχουν :mad:

Link to comment
Share on other sites

απο το βιντεακι παντως δεν φαινεται να ειναι και σε αψογη κατασταση απο θεμα βαψιματος. κουπαστες και decks θελουν τη δουλεια τους.

αυτο που ειδα χθες-οχι μονο εγω αλλα και ολος κοσμος-,ειναι οτι καραβι ειναι αφημενο στην μοιρα του.Ασυντηρητα τα καταστρωματα του που εχουν σκασει παντου,αλλου εχουν μπαλωματα με αλλη μπογια τρικουαζ και οχι μπλε,τα ρελια γεματα σκουρια,

τελικα δεν μας γελαγαν τα ματια μας με αυτα που βλεπαμε στο βιντεο ;)

Link to comment
Share on other sites

οπως ξερετε η μπογια στοιχιζει την σημερον ημερα...κ για να θυμηθουμε κ ενα ναυτικο ανεκδοτο ειναι ο ναυτης κρεμασμενος στην παντα του πλοιου κ βαφει αλλα κατι γινεται κ πεφτει οποτε ακους τον λοστρομο να φωναζει επεσε επεσε κ απαντανε οι αλλοι ναι αλλα εκεινος ενοουσε την μπογια κ οι αλλοι τον ναυτη ;)

Link to comment
Share on other sites

Εσωτερικα οι χωροι ειναι καθαροι και συντηρημενοι.Οι εξωτερικοι χωροι μεχρι το καλοκαιρι θα ειναι και αυτοι οπως πρεπει,αυτο ειναι το μονο σιγουρο.Το πλοιο βγηκε στα γρηγορα για δρομολογιο και για αυτο ολα αυτα τα προβληματα.Δεν μας ειπε ο Lord ποση ωρα εκανε για Θηρα.Κατω απο 7,5 ωρες!!!!!!!Ειναι η καλυτερη επιλογη για τη Θηρα στις μερες μας αφου τα αλλα αργουν πλεον πολυ.Το οτι ηταν ζεστο μεσα δεν σημαινει οτι δεν λειτουργουσε ο κλιματισμος αλλα μπορει να λειτουργουσε.Μεσα στο καταχειμωνο ο κλιματισμος λειτουργουσε αψογα σε πολυ χαμηλες θερμοκρασιες.Δε νομιζω Μαρτη μηνα να χρειαζεταιτα κλιματιστικα στη ψυξη.Οι καμπινες σε προσφατα ταξιδια ηταν αψογες σε πολυ καλη κατασταση.Ας μην τα ισοπεδωνουμε λοιπον ολα.Η ΑΝΕΚ δεν εχει πεσει τοσο χαμηλα οσο νομιζουν η θελουν μερικοι

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...