Jump to content
Shipfriends

Eλ. Βενιζέλος (ΙΜΟ 7907673)


Recommended Posts

Επομένως πάλι ισχύει η απορία,αφού οι Ελληνες προφανώς πρόσεχαν και σίγουρα θα ήταν σε θέση να εντοπίσουν καταστάσεις που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε βλάβη και να παρέμβουν προληπτικώς.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Οποτε αν ηταν Γαλλοι στο μηχανοστασιο επανερχομαστε σε αυτο που ειχα αναφερει.Και επαναλαμβανω το ερωτημα.Πως ειναι δυνατον τα ιδια πλοια στα Χανια και στη Βενετια αντιστοιχα να μην εχουν βλαβες και να εχουν ναυλωμενα σε Ιταλους.Φαινεται η διαφορα πληρωματων και προσοχης στα βαπορια

Link to comment
Share on other sites

καλα μην τρελλαθουμε οτι ο βενιζελος δεν ειχε θεματα στα χανια ;) . περσυ το χειμωνα με το ζορι περναγε τους 17 κομβους, ειχε μονιμως πανω απο μια ωρα καθυστερα και οι φημες εδιναν και επαιρναν

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς για την ΑΝΕΚ αλλά και για όσους αγαπούν το πλοίο, έτσι είναι, έχετε απόλυτο δίκιο.

 

Και πώς να μην είναι έτσι όταν 12 χρόνια πριν, επί πλοιαρχίας Γ. Λουκίσσα, έβλεπες ενώ ανέβαινες για (ή κατέβαινες από) Τεργέστη να είναι "σταματημένο" (στην κυριολεξία), χωρίς ενημέρωση, χωρίς κάποια τέλος πάντων πληροφόρηση προς τους επιβάτες. Τα προβλήματα που υπήρχαν το 2001, πώς είναι δυνατό να μην γιγαντωθούν 12 χρόνια μετά? Και μου το έλεγε ένας (αείμνηστος) Σφακιανός πλοίαρχος της ΑΝΕΚ, πως ΄.ο,τι παλιατζούρα ή άχρηστο είχαν στα κράτη του πρώην Ανατολικού μπλοκ τα φόρτωσαν κατασκευαστικά (ή και αργότερα,στην ,μετασκευή) στο συγκεκριμένο πλοίο. Τι να πούμε τώρα, για ηλεκτρογεννήτριες, για μηχανές, για thrusters??? Ας μιλήσει ένας που ήταν στην πρώτη Χριστουγεννιάτικη κρουαζίέρα του πλοίου, το 1992, που τα όργανα της δεξιάς κονσόλας έδειχναν πως είχε μηδενίσει το bow thruster, αλλά στην πραγματικότητα δούλευε προς τα αριστερά??? Τα θυμάται ο τότε αρχιπλοίαρχος που τον είχε "λούσει" παρουσία κόσμου στη Λεμεσσό, για την ....υπέροχη επίβλεψη των  τελικών τεστ ο μακαρίτης καπετάν Λευτέρης Δημοτάκης? Ο σημερινός ΔΥΠΕαρχης Κρήτης (7ης ΔΥΠΕ Κρήτης), τότε Νομάρχης Χανίων,  ήταν παρών στη φάση, δίπλα σε μένα!!!

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Εν τοιαύτη περιπτώσει,που λέγαν και οι αρχαίοι-πώς είναι δυνατόν τόσοι πλοίαχοι,αξιωματικοί γέφυρας και μηχανικοί που εργάστηκαν σ'αυτό το πλοίο όλα αυτά τα χρόνια να μήν έκαναν καμμιά παρατήρηση,καμμιά διαμαρτυρία πρός την διεύθυνση τής ΑΝΕΚ γιά το χρέπι που τούς είχαν δώσει;Οσο και να θέλη κάποιος να δείξη υποχωρητικότητα πρός την εταιρία όπου εργάζεται,άμα τού δίνει μιά "μπακατέλα" που συνεχώς βγάζει προβλήματα και βλάβες,κάποια στιγμή είτε τα βροντάει και φεύγει είτε πάει και τους τα λέει κατάμουτρα,κάνει δημοσίως καταγγελίες κλπ μπάς και τους αναγκάση να δώσουν λύση.Και μιλάμε γιά το πλοίο που θεωρείται η "ναυαρχίδα" τού στόλου τής ΑΝΕΚ,όχι γιά καμμιά παντοφλίτσα ναυλωμένη από τριτοκοσμική χώρα....

Link to comment
Share on other sites

 Και ποιός σας λέει ότι δεν διαμαρτυρήθηκαν πολλές φορές αξιωματικοί, γέφυρας και μηχανής, στα αρμόδια όργανα της διοίκησης? Ξεχνάτε πόσους έδιωξαν με συνοπτικές διαδικασίες το διάστημα 1998-2000, αρκετοι των οποίων διέπρεψαν έκτοτε αλλού?

Συμφωνώ με όσα γράφετε πάντως.

Edited by Neptune
Link to comment
Share on other sites

...ο,τι παλιατζούρα ή άχρηστο είχαν στα κράτη του πρώην Ανατολικού μπλοκ τα φόρτωσαν κατασκευαστικά (ή και αργότερα,στην ,μετασκευή) στο συγκεκριμένο πλοίο. Τι να πούμε τώρα, για ηλεκτρογεννήτριες, για μηχανές, για thrusters???

 

πρεπει να εχουμε ξανα αναφερει μια συνεντευξη του σηφη βαρδινογιαννη στον εφοπλιστη στα τελη των 90s. τοτε για να "τα χωσει" στους προηγουμενους, ειχε θυμησει οτι οταν αγοραστηκε ο βενιζελος διπλα στο βαπορι υπηρχαν 2-3 containers με υλικο για το πλοιο (ηλεκτρονικα του κουτιου, κρουνοι, διαφορα μηχανολογικα εξαρτηματα και γενικως βαρυς εξοπλισμος). αυτα παροτι περιλαμβανονταν στην τιμη αγορας δεν συνοδευσαν ποτε το πλοιο στην ελλαδα

Link to comment
Share on other sites

Και δέν βρέθηκε κάποιος να ελέγξη άν αυτά τα containers φορτώθηκαν στο πλοίο;Δέν ήταν δά και τίποτε τσάντες τού σουπερμάρκετ...

 

Και επίσης:κανείς δέν αναζήτησε ποτέ αυτά τα υλικά;Απ'ό,τι θυμάμαι,το πλοίο αγοράστηκε ημιτελές,το έφεραν εδώ ρυμουλκούμενο και ολοκληρώθηκε εδώ η κατασκευή του.Συνεπώς πρέπει να αγοράστηκαν εκ νέου άλλα εξαρτήματα...

 

Η αλήθεια είναι,πάντως,πως όποτε το έβλεπα αυτό το πλοίο πάντα έκανα την σκέψη ότι παραείναι μεγάλο ακόμη και γιά τίς γραμμές Πειραιά-Κρήτης που έκανε όταν πρωτοξεκίνησε στην Ελλάδα και αναρωτιόμουν άν κατάφερνε να γεμίζη όλη την χρονιά.Εχω την εντύπωση πως είναι ίσως το μεγαλύτερο σε μέγεθος πλοίο τής ακτοπλοϊας που έχει περάσει ποτέ απ'την Ελλάδα 

Edited by Hastaroth
Link to comment
Share on other sites

Και επίσης:κανείς δέν αναζήτησε ποτέ αυτά τα υλικά;Απ'ό,τι θυμάμαι,το πλοίο αγοράστηκε ημιτελές,το έφεραν εδώ ρυμουλκούμενο και ολοκληρώθηκε εδώ η κατασκευή του.Συνεπώς πρέπει να αγοράστηκαν εκ νέου άλλα εξαρτήματα...

 

αυτο εννοουσε ο ανθρωπος. για την ακριβεια υπονοουσε οτι καποιοι ιδιοποιηθηκαν αυτο το υλικο και η εταιρια χρεωθηκε για να αγορασει νεο

 

 

ΥΓ: μεγαλυτερο σε τι πραγμα; ισως σε αριθμο κρεββατιων, γιατι σε γκαραζ σιγουρα δεν ειναι.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Μα ειναι οντως το μεγαλυτερο ακτοπλοικο που εχει περασει απο την Ελλαδα (σε μεγεθος proud) Τεραστιο βαπορι με εντυπωσιακη χωρητικοτητα επιβατων 2500+ ατομα και 1700 κλινες.Ηταν για πολλα χρονια το μεγαλυτερο της Μεσογειοτ ενω πριν απο αυτο το τιτλο τον κατειχε το Λατω.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Για να μιλήσουμε με επίσημες έννοιες έκφρασης μεγέθους, πράγματι σε Gross Tonnage (το οποίο μπορεί να εκφράσει και το συνολικό μέγεθος/χωρητικότητα) υπερέχει (μακράν θα έλεγα) από τα άλλα μεγάλα (38.261 έναντι 25.460 του Λατώ που αναφέρεις, 24.004 των Κνωσσός και Φαιστός,17.614 του Ελύρου, 30.882 του Αριάδνη, 29.992 των Λευκών Ορέων και 29 858 του Μπλου Σταρ 1). Μόνο τα Μπαρμπαμανωλοκάραβα που εμφανίστηκαν τελευταία υπερέχουν (συντριπτικά) πλέον (54.310 τα Κρους και 45.923 το Γιουροπάλιγκ) ενώ και οι παλιοί ανταγωνιστές κινούνται στα παραπάνω επίπεδα (πχ 28.417 το Αρετούσα, 23.933 το πρώτο κόκκινο, 32.728 το μεγάλο (Μπίμινι), τα υπόλοιπα (Κρήτη, Ερωτόκριτος, Ιόνιαν κ.λπα 150ρια και πάνω των Μινωικών και όχι μόνο) είναι εμφανώς λίγο ή πολύ μικρότερα). Τα στοιχεία είναι από το marinetraffic και βέβαια (όπως μας έλεγαν παλιά στις πανελλήνιες) οποιαδήποτε άλλη (τεκμηριωμένη) παράλειψη/επισήμανση/αμφισβίτηση είναι αποδεκτή ;).

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι,πάντως,πως όποτε το έβλεπα αυτό το πλοίο πάντα έκανα την σκέψη ότι παραείναι μεγάλο ακόμη και γιά τίς γραμμές Πειραιά-Κρήτης που έκανε όταν πρωτοξεκίνησε στην Ελλάδα

 

Κάνεις κάποιο λάθος, όταν πρωτοξεκίνησε ήταν στη Γραμμή της Αγκώνα, όχι της Κρήτης. Σο Ηράκλειο κα;τέβηκε το φθινόπωρο του 1991.

Edited by Neptune
quote
Link to comment
Share on other sites

Και δέν βρέθηκε κάποιος να ελέγξη άν αυτά τα containers φορτώθηκαν στο πλοίο;Δέν ήταν δά και τίποτε τσάντες τού σουπερμάρκετ...

 

Και επίσης:κανείς δέν αναζήτησε ποτέ αυτά τα υλικά;Απ'ό,τι θυμάμαι,το πλοίο αγοράστηκε ημιτελές,το έφεραν εδώ ρυμουλκούμενο και ολοκληρώθηκε εδώ η κατασκευή του.Συνεπώς πρέπει να αγοράστηκαν εκ νέου άλλα εξαρτήματα...

 

Η αλήθεια είναι,πάντως,πως όποτε το έβλεπα αυτό το πλοίο πάντα έκανα την σκέψη ότι παραείναι μεγάλο ακόμη και γιά τίς γραμμές Πειραιά-Κρήτης που έκανε όταν πρωτοξεκίνησε στην Ελλάδα και αναρωτιόμουν άν κατάφερνε να γεμίζη όλη την χρονιά.Εχω την εντύπωση πως είναι ίσως το μεγαλύτερο σε μέγεθος πλοίο τής ακτοπλοϊας που έχει περάσει ποτέ απ'την Ελλάδα

 

 

Ας μην μιλήσουμε για αυτά τα υλικά... Ούτε για τα τηλεφωνήματα του αείμνηστου Σήφη προς αυτούς που τα οικειοποιήθηκαν! Υπάρχει και ο νόμος περί "τύπου" που δεν μου επιτρέπει να γράψω τι τους είπε, για ...κουφετάκια κλπ.  Άλλωστε, η Χρυσή και ο Γιάννης, τα παιδιά του, δόξα τω θεώ μπορούν να μιλήσουν σχετικά, αν θέλουν...

 

Αποκλειεται. Το 1992 τελειωσε η κατασκευη του

 

Συγγνώμη, οντως η μετασκευή του τελείωσε το καλοκαίρι του 1992, τον Ιούλιο. Εχώ φωτογραφίες από το πρώτο ταξίδι του ΕΛ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ από Πειραιά για ΧΑΝΙΑ -ΗΡΑΚΚΛΕΙΟ!  Με τον πλοίαρχο του ΚΑΝΤΙΑ Γιώργο Σανδαλάκη να ...βιάζεται να αποπλεύσει εκείνη την "Κυριακή" από το Ηράκλειο έτσι ώστε να μην καθυστερήσει τον κατάπλου του ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ που ερχόταν από τα Χανιά! 

 

Μην με ρωτήσετε πόσα πυροτεχνήματα πυροδότησε καθώς ο ίδιος έβγαινε από την μπούκα του Ηρακλειώτικου λιμανιού, ούτε πόσες γεμιστήρες άδειασε (τιμητικά) προς το παραπλέον ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Κάνεις κάποιο λάθος, όταν πρωτοξεκίνησε ήταν στη Γραμμή της Αγκώνα, όχι της Κρήτης. Σο Ηράκλειο κα;τέβηκε το φθινόπωρο του 1991.

 

 

Αποκλειεται. Το 1992 τελειωσε η κατασκευη του

 

 

καλοκαιρι του 92 πρωτοδρομολογηθηκε, κανοντας το δρομολογιο που κανει σημερα ο ομιλος grimaldi. πατρα ηγουμενιτσα αγκωνα τεργεστη. ηταν απο τα πιο γρηγορα της αδριατικης (ειχε πανω απο 21 κομβους δρομο) και οπως εχω ξαναπει ηταν πολυ εντυπωσιακο να το βλεπεις βραδυ να ταξιδευει (το βλεπαμε απο το θιακι) και να φωτιζονται τα απονερα του.

 

τους χειμωνες εφευγε απο την αδριατικη περναγε καποιους μηνες στα χανια (για σκαντζες και για να το χαιρονται και οι χανιωτες) και εκανε παντα και 2-3 κρουαζιερες (μια στο τελος της σαιζον, ενιοτε στις γιορτες και συνηθως στις αποκριες)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Ο κ. Grimaldi ζήτησε να αποσυρθούν πλοία για σκραπ και αναφέρθηκε ονομαστικά στα «Κriti I», «Κriti II» και «Ελευθέριος Βενιζέλος» της

 

 

Το "Ελ. Βενιζελος" που ανεφερε ο ιταλος ειναι ατυχες, καθως το συγκεκριμενο πλοιο ναυπηγηθηκε το 1984 ως ΕΠΙΒΑΤΗΓΟ/ΟΧΗΜΑΤΑΓΩΓΟ και ΑΓΟΡΑΣΤΗΚΕ απο την ανεκ το 1994 ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΕΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΙ!! Δεν το πηρανε δα και τα χρονια...

Link to comment
Share on other sites

δεν τα θυμασαι καλα. διαβασε μερικα ποστ παραπισω ;) εδω αποπερατωθηκε το 1992. 8 χρονια ημιτελες ηταν

Έτσι είναι, διάβασε λίγη "ιστορία". Το "κουφάρι" του Ε> ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ηταν εκείνο που ..έκρυψε τον ήλιο οταν ήρθε και ...έκρυψε τον ήλιο κάποια μέρα στον Πειραιά. Και δεν το γράφω επειδή δημοσιεύτηκε και κάπου αλλού, αλλά επειδή όντως έτσι συνέβη και το είδα με τα μάτια μου!

Link to comment
Share on other sites

...και υπέστησαν σοκ...οι διερχόμενοι :lol:

 

Ειλικρινά θυμάμαι πολύ έντονα το σοκ που έπαθα όταν είχα πρωτοδεί τον Βενιζέλο (ως Bonanza) όταν πρωτοήρθε στον Πειραιά, εάν θυμάμαι καλά ήταν δεμένο στην Παγόδα. Μου θύμισε πολυκατοικία στα χοντρά σοβατίσματα, εξαιτίας του γκρι χρώματος που είχε. Και τώρα βέβαια πολυκατοικία μου θυμίζει, αλλά τελειωμένη και βαμμένη.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Τραυματισμός ναυτικού στο Πέραμα

Ενημερώθηκε, μεσημβρινές ώρες σήμερα, το Ζ’ Λιμενικό Τμήμα του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ «ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ» Ν.Χ. 20, το οποίο βρισκόταν στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη Περάματος, για τραυματισμό 35χρονου μέλους πληρώματος.

Ο τραυματίας διεκομίσθη με Ι.Χ.Ε. όχημα σε Νοσοκομείο των Αθηνών για ιατρική παρακολούθηση.

Προανάκριση διενεργείται από την οικεία Λιμενική Αρχή.

Πηγη: ΥΕΝ

Link to comment
Share on other sites

Με ταχύτητες παντόφλας πλέει προς Αργοστόλι ο γίγας. Προφανώς είχε βλάβη που δεν προλάβαινε να διορθωθεί σε μια μέρα μιας και επιστρατεύτηκε για το σεισμό.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...