Jump to content
Shipfriends

Eλ. Βενιζέλος (ΙΜΟ 7907673)


Recommended Posts

Ναι, όσο ΑΠΛΑ το λες, τόσο απλό ΔΕΝ είναι...

 

Αναβάθμιση σε καμία περίπτωση, αύξηση χωρητικότητας ναι... Καλά θα κάνουν τα Κρήτη που ετοιμάζουν να τα σκεφτούν σοβαρά για τα Χανιά...

 

Το ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ έχει τεράστια χωρητικότητα αλλά δεν τον προλαβαίνεις. Τον ταξίδεψα δις τον τελευταίο μήνα και δεν μπορώ να πω ότι ήταν και στην καλύτερη κατάσταση. Είναι τεράστιο βαπόρι...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Καλα μην τρελαθουμε κιολας.

 

Δεν θα ειχαν παθει και τιποτα αν ολα αυτα τα χρονια ειχαν διαθεσει ενα 10.000 ευρω για την ανανεωση του ξενοδοχειακου εξοπλισμου στα σαλονια.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, όσο ΑΠΛΑ το λες, τόσο απλό ΔΕΝ είναι...

 

Αναβάθμιση σε καμία περίπτωση, αύξηση χωρητικότητας ναι... Καλά θα κάνουν τα Κρήτη που ετοιμάζουν να τα σκεφτούν σοβαρά για τα Χανιά...

 

Το ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ έχει τεράστια χωρητικότητα αλλά δεν τον προλαβαίνεις. Τον ταξίδεψα δις τον τελευταίο μήνα και δεν μπορώ να πω ότι ήταν και στην καλύτερη κατάσταση. Είναι τεράστιο βαπόρι...

 

Καλημέρα. Θα κάνω μια αφελή έως αφελέστατη ερώτηση.   Στο παρελθόν πώς γινόταν και ..προλάβαιναν το συγκεκριμένο πλοίο?

 

Πώς πλοίαρχοι σαν τους Λ. Δημοτάκη, Ι. Δοκιανάκη, Κ. Δημάκη, Γ. Μπιράκη, Γ. Δουρουντουδάκη, Γ. Λουκίσσα, Κ. Φορτετσνανάκη κλπ, ύπαρχοι σαν τους Γ. Δουρουντουδάκη, Γ. Κουράκη, Μ. Παλιεράκη, Αρχικαμαρότοι σαν τους Σ. Κοκκόση, Χ. Αντύπα, Λ. Σαριδάκη κλπ,  το διατηρούσαν ως Ναυαρχίδα της Μεσογείου, και μετά όλοι αυτοί που ενέσκηψαν ως λαίλαπα το κατάντησαν έτσι? Θέμα παλαιότητας του πλοίου δεν τίθεται.

 

Άρα, μιλάμε είτε για ανικανότητα και ανεπάρκεια όσων το παρέλαβαν ή σε διαφορετική πολιτική της εταιρείας... Και αν ισχύει το τελευταίο, αναρωτιέμαι πού ήταν η αξιοπρέπεια, η λεβεντιά και ο επαγγελματισμός όλων όσων ανέχθηκαν το μετέπειτα χάλι???

 

Μην απαντήσει κανείς ότι η εταιρεία ήταν ισχυρότερη από τις όποιες αντιδράσεις των αξιωματικών, διότι θα πω ότι ΕΝΑΣ (1) πλοίαρχος που δν ανέχθηκε το ρεζιλίκι μετά από μαι οικτρή κρουαζιέρα Χριστουγέννων, με ζημιές και δυσφήμιση για την ΑΝΕΚ,  "τα κατέθεσε" για να μην διασυρθεί άλλο το όνομά του χωρίς να φταίει. Ήταν όμως άντρας, ασχέτως άν τον είχαν διώξει παλαιότερα από ύπαρχο του ΤΑΛΩΣ για μια αστεία αιτία...

 

Αν λάποιος από τα γραφεία διαβάζει το μήνυμα, ελπίζω να μην έχει το θράσσος να μου απαντήσει...

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Έχεις απόλυτο δίκιο σε όλα όσα λες. Ταξίδεψα και γω πριν 3 χρόνια μαζί του και έχω κάποια άποψη. Απο την άλλη όμως μην ξεχνάς και την αλλαγή των εποχών και των συγκυριών. Το πλοίο για την εποχή που ήρθε ήταν ότι καλύτερο στη γραμμή. Οι ανταγωνιστές του ήταν ο Ερωτόκριτος, τα Ιόνιαν, το Φαίδρα και από την εταιρεία του το Λατώ, το Λισσός κλπ. Αργότερα ήρθαν τα πιο "σύγχρονα" και πιο γρήγορα Σούπερφαστ, Αρετούσα, Ίκαρος, Πασιφάη ενώ από την Ανεκ Σοφοκλής, Λευκά Όρη και αργότερα τα Τσάμπιον και Σπίριτ. Όσο οι στόλοι γινόταν πιο γρήγοροι και νεότεροι και οι απαιτήσεις σε μεταφορά φορτηγών μεγαλύτερες, ήταν λογικό ο "Μπένι" να "ξεπέσει", αρχικά περιστασιακά στις γραμμές της Κρήτης, σε διάφορες κρουαζιέρες και τέλος στη ναύλωση στην CTN. Και αν λάβουμε υπόψη ότι η ΑΝΕΚ πάντα έδινε έμφαση για ευνόητους λόγους στις γραμμές της Αγκόνα, κάπου εκεί εξηγείται και η "παραμελησή" του, η οποία όπως και να το κάνουμε πάντα είναι θέμα όχι μόνο του πληρώματος αλλά όλων όσων το διαχειρίζονται και το χρησιμοποιούν. Και για του λόγου το αληθές, ένα ενδιαφέρον σάιτ με την ιστορία του πλοίου έστω και στα αγγλικά. 

Link to comment
Share on other sites

Πάντως στα Χανιά -και όσο η ΑΝΕΚ δεν δεχεται πίεση ανταγωνισμού- βλέπω τον 'μεγαλο' να εχει βρει μονιμη δουλεια και ελπίζω να στεριώσει εκεί.

Link to comment
Share on other sites

Η αληθεια ειναι οτι χρειζεται βελτιωση και ανακαινιση στους εσωτερικους χωρους! Εχουν ξεθωριασει καναπεδες-μοκετες... Αλλα δεν υπαρχει μια και ετσι θα μεινει! Μακαρι να μεινει για χρονια στην γραμμη!

Link to comment
Share on other sites

Έχεις απόλυτο δίκιο σε όλα όσα λες. Ταξίδεψα και γω πριν 3 χρόνια μαζί του και έχω κάποια άποψη. Απο την άλλη όμως μην ξεχνάς και την αλλαγή των εποχών και των συγκυριών. Το πλοίο για την εποχή που ήρθε ήταν ότι καλύτερο στη γραμμή. Οι ανταγωνιστές του ήταν ο Ερωτόκριτος, τα Ιόνιαν, το Φαίδρα και από την εταιρεία του το Λατώ, το Λισσός κλπ. Αργότερα ήρθαν τα πιο "σύγχρονα" και πιο γρήγορα Σούπερφαστ, Αρετούσα, Ίκαρος, Πασιφάη ενώ από την Ανεκ Σοφοκλής, Λευκά Όρη και αργότερα τα Τσάμπιον και Σπίριτ. Όσο οι στόλοι γινόταν πιο γρήγοροι και νεότεροι και οι απαιτήσεις σε μεταφορά φορτηγών μεγαλύτερες, ήταν λογικό ο "Μπένι" να "ξεπέσει", αρχικά περιστασιακά στις γραμμές της Κρήτης, σε διάφορες κρουαζιέρες και τέλος στη ναύλωση στην CTN. Και αν λάβουμε υπόψη ότι η ΑΝΕΚ πάντα έδινε έμφαση για ευνόητους λόγους στις γραμμές της Αγκόνα, κάπου εκεί εξηγείται και η "παραμελησή" του, η οποία όπως και να το κάνουμε πάντα είναι θέμα όχι μόνο του πληρώματος αλλά όλων όσων το διαχειρίζονται και το χρησιμοποιούν. Και για του λόγου το αληθές, ένα ενδιαφέρον σάιτ με την ιστορία του πλοίου έστω και στα αγγλικά. 

 

Καλημέρα, συμφωνώ με όσα γράφετε. Επειδή το πλοίο το θυμάμαι από την περίοδο της μετασκευής του ακόμα, από το πρώτο ταξίδι του (μας) στην Τεργέστη κλπ, για αυτό ήμουν τόσο απόλυτος (που δεν θα έπρεπε) στο θέμα του αν το προλαβαίνει πλέον το πλήρωμα ή όχι. Άλλωστε, παλαιότερα διέθετε η εταιρεία πολύ περισσότερα χρήματα για τη συντήρηση του εμβληματικού αυτού πλοίου.

Link to comment
Share on other sites

Για να απαλυνω το κλιμα .. το πλοιο εδεσε σε διαφορετικη θεση απο οτι εδενε συνηθως..Εκει που δενει Ol.Champion και SF 12.. :P

Και το Blue Star 1 πισω στη θεση των Χανιωτικων ... Οσο γι' αυτα που λετε.. τι ΑΝΕΚ τι ΑΕΚ ...πως δεν πηγαινουν που και που στις προπονησεις..ε..ποσο ορεξη να εχουν να δουλεψουν οταν τους χρωστανε...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ΛΑΤΑΡΑ ζούμε στη Σούδα να σε ξαναδούμε...

 

Σύμφωνα με το Ferries Of Southern Europe και τον χρήστη Matthew Sudders, έχουμε τα κάτωθι:

 

 

SNCM have also proposed to their comite d'entreprise to charter the El Veneziolos to replace the Ile de Beaute this summer.

Source: Le Marin

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Καθυστερημένος κατάπλους του Ε/Γ-Ο/Γ «ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ» στη Σούδα

 

 

Ενημερώθηκε, πρωινές ώρες την Κυριακή (7/4/13), η Λιμενική Αρχή Σούδας Χανίων από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ «ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ» Ν.Χ. 20, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από Πειραιά για Χανιά, ότι αδυνατούσε να προσεγγίσει στο λιμένα Σούδας λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην περιοχή.

Το «ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ» αγκυροβόλησε εντός του κόλπου Σούδας από όπου στη συνέχεια κατέπλευσε ασφαλώς στο λιμένα με τη συνδρομή των ρυμουλκών «ΚΑΡΑΠΙΠΕΡΗΣ 12» Ν.Π. 10446 και «ΧΡΗΣΤΟΣ XVI» Ν.Π. 3097.

Από το πλοίο αποβιβάστηκαν με ασφάλεια 612 επιβάτες, 59 Ι.Χ.Ε. οχήματα, 20 Φ/Γ οχήματα, 02 λεωφορεία και 18 δίκυκλα.

 

Πηγή: ΥΕΝ

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τις τελειωσε για τη φετινη σεζον ευτυχως μονο!Συμφωνα με μελη του πληρωματος του που μετακινουνται στο Λατω ο Μπεν θα ξαναμπει στα Χανια στα τελη Σεπτεμβριου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το πλοιο εχει αρχισει να αλλαζει σινιαλα και επιτελους μετα απο χρονια σβηνεται και η καρναβαλιστικη κιτρινομπλε γιρλαντα.

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο θα ναυλωθεί στην SNCM για 1,5 χρόνο. Ήδη στο πλοίο έχουν έρθει κάποιοι Γάλλοι ναυτικοί. Στο ταξίδι προς την Γαλλία θα είναι κάποιοι Έλληνες αξιωματικοί ναυτικοί, όπου μετά θα αποχωρήσουν από το πλοίο. Εάν κατάλαβα καλά το πλοίο θα αλλάξει κάποια στιγμή σημαία, (δεν έγινε τώρα επειδή δεν υπήρχε ο απαιτούμενος χρόνος)

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Σε κάποιο από τα γαλλικά sites είχα διαβάσει για 1 έτος . Πάντως για τη σημαία δυστυχώς είναι αλήθεια ... Και δείχνει τη δύναμη και την ουσιαστική ύπαρξη των γαλλικών συνδικάτων

Link to comment
Share on other sites

η ναυλωση στην ουσια ειναι για τα δυο καλοκαιρια. για να μπορεσει ομως να γινει η αλλαγη σημαιας (που επεβαλαν τα συνδικατα) χρειαζοταν μεγαλυτερη και συνεχομενη διαρκεια ναυλωσης.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...