Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

μαθαμε τιποτις ?
το προβλημα ειναι στο hub και ειναι και πολυ ευαισθητο. φτιαχνεται αλλα θελει μεγαλη προσοχη
ε τοτε με καμια τσιμουχα η κανενα ρουλεμαν θα τι γλιτωσανε.
θα ξανανεβει και παμε σε αναζητηση κι αλλου ανταλλακτικου...

αποριες του μικρου proud:

  • ανεβηκε το πλοιο δεξαμενη, λυθηκε το hub, αλλαξαν τσιμουχα ή ρουλεμαν, βγηκε δοκιμαστικο, πηρε... και τωρα θα ξαναανεβει δεξαμενη για αλλο ανταλλακτικο; αυτο χαλασε τωρα; δεν φαινοταν την πρωτη φορα που ελυσαν το hub? περιεργα πραγματα.
  • το χειμωνα στην πολυθρυλητη και πολυδιαφημισμενη επισκευη, (που μας απασχολησε για εξι σελιδες, που αλλαχθηκε ο βολβος και μπηκαν φιμε τζαμια στη διακεκριμμενη, που ηταν τοσο καλη και εκτεταμμενη ωστε εγινε special survey ενα χρονο νωριτερα, που γαλλοι ειδικοι ηρθαν να επιβλεψουν το service των μηχανων, που το αποτελεσμα ηταν τετοιο ωστε το πλοιο να μπορει να φτασει 21 κομβους) δεν ελεγχθηκαν τα hubs των KMW? στο δεξαμενισμο στην ελευσινα δεν εγινε κατι τετοιο;

Link to comment
Share on other sites

βρε roud, εντελως φιλικα, γιατι εχεις τοση εμμονη και "αγωνια" για το βαπορι ? το πλοιο οντως εκανε καλη επισκευη, πολυ καλυτερη απο καποιες που ειχε κανει ακομα και επι στριντζη.το τι ψιλοδουλεια εγινε δεν το ξερεις.τωρα, το αν ελεγχθηκε η καμεβα κλπ. δεν ξερω.ασε λοιπον να δουμε το βαπορακι τι εχει , και οποτε γυρισει γυρισε......να μην ειμαστε προκατειλημενοι εδω μεσα....

Edited by valencay
Link to comment
Share on other sites

με το πλοιο valencay δεν εχω καμια εμμονη. ισα ισα που συναισθηματικα το ξεχωριζω οπως και ολα τα πλοια που εχουν "βγει" απο τον μακη τον στριντζη.

απλα ειχα εντυπωσιασθει απο το ευρος της χειμωνιατικης επισκευης και απο ολα οσα ειχαν λεχθει και γραφτει (παντου) και ειχα μεινει με την εντυπωση οτι θα περασει παρα πολυς καιρος για να μας απασχολησει παλι για βλαβη.

απο εκει και περα τα ειπα και προχτες. δεν επανερχομαι.

Link to comment
Share on other sites

ε, τι να κανουμε τωρα...συμβαινει και στις καλυτερες οικογενειες.....εγω θυμαμαι επι στριντζη ενα καλοκαιρι, το βαπορι επαθε τρεις σοβαρες βλαβες....αυτα γινονται...ο θεολογος το 2008, καινουργιο βαπορι, δεν ειχε θεμα και αυτος ? ποσο μαλλον τα βαπορια αυτα που πια ειναι καποιας ηλικιας....οσο για την ¨καλυψη " που υποννοεις , τουλαχιστον απο μμε, το βαπορι αυτο την ειχε αρκετα παλια, ξερεις υπο ποια σινιαλα....υπηρχαν σοβαρα περιστατικα που αποσιωπουνταν πληρως.....

Edited by valencay
Link to comment
Share on other sites

Έχω την αίσθηση ότι πριν το δοκιμαστικό υπήρξε αισιοδόξία ότι αποκαταστάθηκε η βλάβη και γι' αυτό είδα ότι επανήλθαν τα δρομολόγια του πλοίου στο openseas. Και μάλιστα μου έκανε αντύπωση ότι είχαν βάλει ακόμα και το τοπικό της Κυριακής. Μετά όμως το δοκιμαστικό αποσύρθηκε πρώτα της Κυριακής και μετά όλης της επόμενης εβδομάδας, και τώρα δείχνει δρομολόγια από την επόμενη Δε 16/7. Φαντάζομαι βέβαια ότι θα ξεκινησει νωρίτερα, παραείναι πολλές 10 μέρες απουσίας.

Πάντως είναι κρίμα και για το πλοίο και για την εταιρεία αυτή η βλάβη που ήταν ό,τι χειρότερο, τώρα που ξεκινάει και το Αικατερίνη και φουλάρει η σαιζόν. Και την στιγμή μάλιστα που είχαν κάνει διάφορες διαφημιστικές καμπάνιες που τώρα πάνε στράφι.

Link to comment
Share on other sites

αμα δε βρεθει το ανταλλακτικο νηρεα μου τοτε δεν προκειται να κουνηθει. αληθεια μια και οι στεφανου κανουν τοσο σοβαρη προσπαθεια κριμα δεν ειναι διπλα στον καπτα κωστα να μην υπαρχει και ενας αρχιμηχανικος ποσταλισιος γιατι χωρις να θελω να μειωσω τους φορτηγισιους οι οποιοι στο ειδος τους μπορει να διαπρεπουν αλλες εμπειριες και γνωσεις εχει ο ενας και αλλες ο αλλος.

Link to comment
Share on other sites

Υποθέτω ότι ο αρχιμηχανικός μιάς ακτοπλοϊκής εταιρείας αντιμετωπίζει άλλη εργασιακή "πίεση" από έναν συνάδελφό του μιάς ποντοπόρου,αφού πρέπει να φροντίζη ώστε τα πλοία τής εταιρίας να είναι ακινητοποιημένα όσο το δυνατόν λιγώτερο,σε αντίθεση με τα ποντοπόρα που έχουν μεγαλύτερες "ανοχές" ακινητοποίησης λόγω βλάβης(εντός ευλόγων ορίων βέβαια).

Επί τού προκειμένου όμως όσο θυμάμαι από τίς εδώ συζητήσεις γιά τον υπερβάπορα,τέτοιου είδους βλάβη δέν είχε βγάλει ποτέ,Ισως ήρθε λοιπόν η ώρα και αυτουνού τού εξαρτήματος να "αποβιώση",γι'αυτό δέν το είχαν δεί στην πρόσφατη επισκευή,όπου προφανώς δέν είχε έρθει ακόμη η ώρα του,Οπως και οι καπετάνιοι,έτσι και οι μηχανικοί δέν είναι μάγοι να προβλέπουν το μέλλον κάθε εξαρτήματος ενός βαποριού.

Ελπίζω πάντως να μήν είναι σοβαρή η βλάβη και το πλοίο να επανέλθη σύντομα στα δρομολόγια.

Edited by Hastaroth
Link to comment
Share on other sites

Αφού δεν ξανανέβηκε δεξαμενή, λογικά η πολυήμερη ακινησία του στο Νεώριο, μετά τον δεξαμενισμό και το πρώτο δοκιμαστικό, δεν θα πρέπει να σχετίζεται με την αρχική βλάβη.

Πάντως τώρα που το βλέπω...φυσάει. :) Αν και θα πρέπει να του κόστισε αρκετά αυτή η οκταήμερη απουσία από την γραμμή και τώρα θα πρέπει να φορτσάρει για να ξανακερδίσει το χαμένο έδαφος έναντι των ανταγωνιστών του. Και έχω την εντύπωση (απ' όσο μπορώ να θυμάμαι) ότι είναι η πλέον μακρά απουσία του πλοίου από τα δρομολόγια λόγω βλάβης, εξαιρουμένης βέβαια της απουσίας λόγω του ατυχήματος στην Τήνο, επί Blue Star.

Link to comment
Share on other sites

Η ζημια αν εχω καταλαβει καλα ηταν στην καμεβα. Οταν λεμε καμεβα πιανουμε απο το μειωτηρα και τελειωνουμε στην προπελα. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Εδω ακουστηκε για μηχανικη βλαβη. Ξεκινησε κανονικα αλλα σχεδον αμεσως επεστρεψε και κατεβασε τους επιβατες.

Περιμενουμε νεωτερα.

Link to comment
Share on other sites

Με μειωμένη ταχύτητα γυρίζει Ραφήνα.


Θα περάσει το ΙΘΑΚΗ εκτάκτως Τήνο (αναχ.20.35) και Άνδρο (αναχ.22.05) να μαζέψει τους επιβάτες που ξέμειναν στα νησιά.

Link to comment
Share on other sites

Η ανακοινωση του ΥΕΝ για τη μηχανική βλάβη του ''ΣΟΥΠΕΡ ΦΕΡΡΥ ΙΙ'' στη Μύκονο

Μηχανική βλάβη στη δεξιά κύρια μηχανή παρουσίασε το Ε/Γ-Ο/Γ ''ΣΟΥΠΕΡ ΦΕΡΡΥ ΙΙ'' Ν.Π. 9939, μεσημβρινές ώρες σήμερα, ενώ είχε αποπλεύσει από το λιμένα της Μυκόνου με προορισμό την Τήνο - Άνδρο – Ραφήνα.

Ανωτέρω πλοίο επέστρεψε στο λιμένα Μυκόνου όπου αποβιβάστηκαν με ασφάλεια 135 επιβάτες, 23 Ι.Χ., 05 Φ/Γ & 06 Δ/Κ και οι οποίοι προωθήθηκαν στους προορισμούς τους με μέριμνα της πλοιοκτήτριας εταιρείας.

Από το Λιμεναρχείο Μυκόνου απαγορεύτηκε ο απόπλους του ''ΣΟΥΠΕΡ ΦΕΡΡΥ ΙΙ''.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Σύμφωνα με το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ, το πλοίο παρουσίασε πρόβλημα στο πηδάλιο και με την βοήθεια ριμουλκών επέστρεψε στον λιμένα Ηρακλείου.

Εντύπωση μου κάνουν οι αναφορές σε 700 επιβάτες... τόσο κίνηση τέτοια εποχή και στο 2ο μόλις δρομολόγιο του πλοίου για φέτος; Άκρως εντυπωσιακό!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...