Harry Posted February 5, 2016 Share Posted February 5, 2016 1) Στον Πειραια το Παρος δενει και παραλληλα και καθετα ως προς το Δηλος χωρις να υπαρχει αλλο πλοιο αναμεσα τους. Γιατι; 2) Εφοσον η γραμμη ειναι κατω απο το νερο θεωρειται υπερβαρο; Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted February 5, 2016 Share Posted February 5, 2016 Το παρος δενει καθετα στο δηλος γιατι αμα δεσει διπλα δεν εχουν χωρο τα φορτηγα να γυρισουν στο λιμανι γιατι εχει ερθει πολυ κοντα η μαντρα απο το δρομο.. Δειχνει το βυθισμα αυτο αλλα δεν ξερεις αν ειναι υπερβαρο γιατι μπορει να εχουν αλλαξει τα βυθισματα για καποιο λογο οποτε δεν ξερεις αν εχει πατησει μπαλα οπως λεγαμε κ παλια Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sf_X Posted March 27, 2016 Share Posted March 27, 2016 Τέλος η έξτρα ηλεκτρομηχανή είναι στη θέση της θέσης της βλέποντας τις φωτογραφίες που έχει ανεβάσει στο facebook το συνεργείο που έχει αναλάβει την τοποθέτηση της ηλεκτρομηχανής. Δεν ξερω αν εχει γραφτεί κάπου αλλού αλλά είναι εύκολο να έχουμε την σελίδα/προφίλ του συνεργείου? Link to comment Share on other sites More sharing options...
express skiathos Posted March 28, 2016 Share Posted March 28, 2016 (edited) Μια απορία που έχω εδώ και καιρό είναι η εξής. Κοιτώντας τους αριθμούς ΙΜΟ των πλοίων βλέπουμε ότι αυτοί αυξάνονται κατά 12 αριθμούς. π.χ. 9064803 EXPRESS SKIATHOS, 9064815 KAIYO MARU No. 58, 9064827...., 9064839... Υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος λόγος που αυξάνονται κατά 12 κάθε φορά? Edited March 28, 2016 by express skiathos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted March 28, 2016 Share Posted March 28, 2016 Που το ειδες αυτο? Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted March 28, 2016 Share Posted March 28, 2016 το τελευταιο πρεπει να ειναι check digit Link to comment Share on other sites More sharing options...
express skiathos Posted March 28, 2016 Share Posted March 28, 2016 Για παράδειγμα εδώ που έχει τους imo των πλοίων φαίνεται ό,τι αυξάνεται κατά 12. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted March 28, 2016 Share Posted March 28, 2016 σου απαντησατα πρωτελευταια ειναι συνεχομενα. το τελευταιο ειναι chekdigit Link to comment Share on other sites More sharing options...
express skiathos Posted March 28, 2016 Share Posted March 28, 2016 Εγώ απάντησα στην ερώτηση του Neprtune. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted March 28, 2016 Share Posted March 28, 2016 μπλεξαμε τις απαντησεις μας Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted March 28, 2016 Share Posted March 28, 2016 Και γω λιγο που το εψαξα βρηκα απαντηση The IMO ship identification number is made of the three letters "IMO" followed by the seven-digit number. This consists of a six-digit sequential unique number followed by a check digit. The integrity of an IMO number can be verified using its check digit. This is done by multiplying each of the first six digits by a factor of 2 to 7 corresponding to their position from right to left. The rightmost digit of this sum is the check digit. For example, for IMO 9074729: (9×7) + (0×6) + (7×5) + (4×4) + (7×3) + (2×2) = 139. Ομολογω πως δεν το ηξερα Link to comment Share on other sites More sharing options...
pathfinder Posted March 28, 2016 Share Posted March 28, 2016 και στην αρίθμηση των containers το 7ο και τελευταίο ψηφίο ειναι το check digit (μάλιστα εκεί είναι εγγεγραμμένο συνήθως σε ένα τετράγωνο). Νομίζω ότι ο αλγόριθμος που χρησιμοποιείται δεν είναι όμως ο ίδιος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lostromos Posted February 11, 2018 Share Posted February 11, 2018 Καλημέρα. Θα ήθελα να ρωτήσω ένα θέμα, ελπίζω να το ανοίγω στο σωστό μέρος του φόρουμ. Έχω βγάλει το μπλε φυλλάδιο το 2010 με τα σωστικά. Δεν έχω καθόλου θαλάσσια υπηρεσία σε πλοίο καθώς δούλευα πάντα στην στεριά. Το ναυτικό φυλλάδιο που έχω 8 χρόνια έχει ακόμα ισχύ ή πρέπει να το ανανεώσω ή να βγάλω καινούριο. Σε αυτήν την περίπτωση που πρέπει να το ανανεώσω ή να βγάλω καινούριο πρέπει να ξανακάνω και τα σωστικά; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Chania Posted February 11, 2018 Share Posted February 11, 2018 Για το φυλλάδιο πρέπει να κάνεις επαναπογραφή. Νομίζω προυπόθεση είναι να υπάρχουν 4 μήνες υπηρεσίας. Στα μητρώα ή το λιμεναρχείο θα σου πουν. Τα σωστικά από το 2014 έχουν 5ετή ισχύ, οπότε απο τη στιγμη που τα έβγαλες το 2010, έχουν λήξει από τις 31/12/2016. Συνεπώς πρέπει να ξαναπεράσεις κύκλο σωστικών. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hayabusagr Posted February 17, 2018 Share Posted February 17, 2018 (edited) καθαρά από περιέργεια αν ξέρει κάποιος, η ανύψωση της δεξαμενής πόσο χρόνο απαιτεί περίπου ; ή αντίστοιχα το άδειασμα μιας μόνιμης δεξαμενής ; Edited February 17, 2018 by hayabusagr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted February 17, 2018 Share Posted February 17, 2018 Και στις 2 περιπτώσεις νομίζω πως εξαρτάται (και)από το pumping capacity, οπότε αλλάζει από δεξαμενή σε δεξαμενή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 17, 2018 Share Posted February 17, 2018 Στο Πέραμα για να ανέβει ένα πλοίο θέλει περίπου 2-3 ώρες. Τώρα στο Βασιλειάδη για να ξενερίσει ένα πλοίο γύρω στις 3-4 ώρες νομίζω χρειάζεται. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hayabusagr Posted February 17, 2018 Share Posted February 17, 2018 Σας ευχαριστώ πολύ και τους δύο! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harry Posted March 22, 2018 Share Posted March 22, 2018 Σε επισημο αγωνα ιστιοπλοιας, με δηλωμενες στο ΛΣ ολες τις λεπτομεριες (αριθμο σκαφων, περιοχες διευλευσης, ωρες διελευσης κλπ) αγωνιζομενο σκαφος πλησιαζει κοντεινεραδικο νοτια της Ψυταλλειας αρχικα απο την αριστερη μπαντα του και με προθεση να περασει απο την πλωρη του και να κινηθει παραλληλα της ακτογραμμης της Σαλαμινας. Το ιστιοπλοικο δεν εκανε καμια αλλαγη στην πορεια του ακομα και οταν το κοντεινεραδικο αρχισε να κορναρει ασταματητα, εως που εκοψε ταχυτητα και το ιστιοπλοικο περασε σε σχετικα μικτη αποσταση απο την πλωρη του. Δεδομενου οτι το ιστιοπλοικο ειχε μειωμενη ικανοτητα χειρισμου, το κοντεινεραδικο οφειλε να παραχωρησει προτεταιοτητα πιο εγκαιρα; Link to comment Share on other sites More sharing options...
pathfinder Posted April 27, 2018 Share Posted April 27, 2018 On 3/22/2018 at 5:35 PM, Harry said: Δεδομενου οτι το ιστιοπλοικο ειχε μειωμενη ικανοτητα χειρισμου, το κοντεινεραδικο οφειλε να παραχωρησει προτεταιοτητα πιο εγκαιρα; Αν είσαι σε separation ή δίαυλο ή πορεία ΠΟΡΘΜΕΙΟΥ συμμορφώνεσαι με τους ισχύοντες κανονισμούς. Δεν το γνωρίζω σίγουρα αλλά υποθέτω ότι το να βρίσκεται κάποιος σε αγώνα δεν αλλάζει κάτι. Καλύτερα βέβαια να φυλάγεται κανείς έτσι κι αλλιώς διότι ειδικά τα ποστάλια πολλές φορές δεν σέβονται το Right of Way. Μου έχει τύχει επανηλειμμένα και σαν πλήρωμα ιστιοπλοϊκού αλλά και σαν επιβάτη ακτοπλοϊκού -τις περισσότερες με πλοίο που παλαιότερα έκανε Αργοσαρωνικό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
basilis89 Posted September 17, 2018 Share Posted September 17, 2018 Για ποιο λόγο όταν φτάνει ένα πλοίο στο λιμάνι του πειραια, πλέει με μειωμένη ταχύτητα, ενώ όταν αποχωρεί από το λιμάνι του πειραια δεν υπάρχει όριο ταχυτητας (από όσο έχω παρατηρησει από το ais); Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted September 17, 2018 Share Posted September 17, 2018 δες εδω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
basilis89 Posted September 18, 2018 Share Posted September 18, 2018 Ευχαριστώ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
basilis89 Posted September 26, 2018 Share Posted September 26, 2018 Με τετοια κακοκαιρια τα κρουαζιεροπλοια δεν θα επρεπε να σταματανε και εκεινα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted September 26, 2018 Share Posted September 26, 2018 Δες κι εδώ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now