Jump to content
Shipfriends

Αίολος Κεντέρης (IMO 9244350)


Recommended Posts

Εδω ενα αρθρο (αν και λιγο παλιο ομολογουμενως) με ορισμενα τεχνικα χαρακτηριστικα του πλοιου και εδω συνοπτικα σε λιστα ολα τα χαρακτηριστικα του (θεσεις,μηχανες κλπ)
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Replies 605
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εγω τωρα θα πω μεγιστη βλακεια αλλα δε με νοιαζει. Ας με κραξετε. Ποσο δυσκολο ειναι να γινει ενα σαλονακι και καποια κρεβατια στο μεγαλο Κεντερη και να δουλευει με ταχυτητα 24-25 μιλια πανω στο Χιος? Εκτος απο τα χρηματα που χρειαζονται για να γινουν ολα αυτα μπορει να γινει? Βασει κανονισμων κτλ? Δεν ειναι και οτι ποιο εξυπνο εχω πει στη ζωη μου αλλα και με οτι εχει κανει στη ζωη του ο Αιολος Κεντερης δεν ειδαμε προκοπη :D

Για να ταξιδέψει ο Αίολος Κεντερης με ταχύτητα 24-25 κόμβων, πρέπει να προσθέσει το σύστημα κατάσβεσης πυρκαγιάς CO2 στο μηχανοστάσιο του. Πόσο κοστίζει άραγε η τοποθέτηση του??

Εάν όμως τοποθετηθεί και κάποια στιγμή στο μέλλον θέλει να το δουλέψει οποιοσδήποτε ως ταχύπλοο, αμέσως η ταχύτητα του θα έχει πέσει σημαντικά με τη προσθήκη του βάρος από αυτό το σύστημα κατάσβεσης.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Καλα τα χρηματα για την εγκατασταση να το καταλαβω,αλλα ποσο βαρυ ειναι πια αυτο το συστημα κατασβεσης ωστε να κοψει τοση ταχυτητα απο το πλοιο?

Link to comment
Share on other sites

Τι είδαν σήμερα τα ματάκια μου στον Αίολο Κεντερη σήμερα στο Πέραμα και δε μπορούσαν να το πιστέψουν!! Να είναι αναμμένος ο ηλεκτρονικός πινάκας του Αίολου Κεντερη, και να αναφέρει την ώρα (άσχετα εάν ήταν 3 ώρες πίσω το ρόλοι!!):P

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Για μεθορμιση στην Κυνοσουρα ετοιμαζεται εντως ολιγου το βαπορι.Μαλλον επιανε χωρο στο Περαμα γιατι δεν νομιζω να πηγαινει για εργασιες

Link to comment
Share on other sites

Έχει συμπληρώσει 9 μήνες παραμονής στο Πέραμα, όποτε αναγκαστικά έπρεπε να αλλάξει ντοκο εκτός ζώνης και το πιο κοντινό σημείο είναι η Κυνόσουρα. Το ίδιο είχαμε δει με τον Εξπρές Πήγασο (πιο πρόσφατο παράδειγμα)

Link to comment
Share on other sites

Για μεθορμιση στην Κυνοσουρα ετοιμαζεται εντως ολιγου το βαπορι.Μαλλον επιανε χωρο στο Περαμα γιατι δεν νομιζω να πηγαινει για εργασιες

Πολύ σωστά είναι στο ναυπηγείο Κυνόσουρας Α.Ε. 1, 2.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Αφου δεν μπορουν να του βρουν ναυλωτες(προφανως το πλοιο δεν συμφερει απο ολες τις πλευρες)γιατι δεν το στελνουν για scrap να παρουν ζεστο cash που χρειαζεται στην εταιρια?Εκτος αν

1.Δεν το εχουν ξεχρεωσει ακομα

2.Σχεδιαζουν να του βαλουν καμπινες για να παρει την αγονη του ΤΕΟ:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Ρε πως δεν το σκεφτηκανε εκει στη ΝΕΛ :rolleyes:

Να δωσουν για σκραπ ενα βαπορι με λογιστικη αξια 80.000.000 και να παρουν 80.000.000 αλουμινενια κουτακια κοκα-κολα. :D:D

Αντε και τον δωσανε. Οκ γλιτωσανε τα εξοδα του και το "βαρος" του. Αλλα αντε να παρουν 1.000.000 στην καλυτερη. Μεχρι τα 80??? Καταλαβαινεις για τι ζημια μιλαμε ετσι?

Link to comment
Share on other sites

Την ζημια την καταλαβαινω αλλα απο την αλλη ουτε προκειται να το πουλησουν ποτε 80 η 40 μυρια αλλα και ουτε θα βγαλουν αυτα τα λεφτα απο ναυλωση η αλλη εμπορικη εκμεταλευση του,οι καιροι και οι οικονομικες συγκυριες δεν αφηνουν τετοια περιθωρια.Αρα απλα θα ειναι 'βαρος'(και ζημια στην εταιρια αφου δεν θα βγαλει ποτε τα χρηματα της αγορας του)σε μονιμη βαση,οπως ειναι κι ολα αυτα τα χρονια.

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Να το στειλουν για σκραπ δεν παιζει.Η διαφορα χρηματων ειναι τεραστια για να δικαιολογει μια τετοια κινηση.Εγω νομιζω οτι πιο πολυ εχουν στο μυαλο καποια στιγμη να καταφερουν να το διωξουν με καποια ναυλωση ή πωληση οπως κανανε και με τον ΑΙΟΛΟ ΕΞΠΡΕΣ

Link to comment
Share on other sites

Για να είμαι ειλικρινής εξακολουθώ να πιστεύω ότι αν η εταιρεία του πίστευε στο πλοίο θα μπορούσε να του βρει ρόλο έστω και για λίγους μήνες το χρόνο.

Μου φαίνεται αδιανόητο ότι όποιο άλλο ταχύπλοο βρίσκεται στα ελληνικά νερά δουλεύει ενώ της ΝΕΛ είναι άχρηστα-αντιπαραγωγικά-ακριβά και εγώ δεν ξέρω τι άλλο.

Link to comment
Share on other sites

Με τις σημερινες τιμες πετρελαιου (ποσο μαλλον με τις αυριανες και μεθαυριανες) οταν δεν θα τη βγαλουν καθαρη πολλα πρωην πλεον κερδοφορα συμβατικα τι καλυτερο μπορει να γινει ο Θρυλος των Θαλασσων εκτος απο κουτακια κοκα κολας :(:(

Δυστυχως στην Ελλαδα οποιαδηποτε προσπαθεια αξιοποιησης του ειναι αυτοκτονια ενω και στο εξωτερικο τα πραγματα ειναι αναλογα.

Κριμα. Αλλα που να το φανταζοταν και ο ποιο σχετικος τοτε οταν γινοταν η παραγγελια του.

Παντως ρε Neptune και εσυ μιλουσες για κουτακια κοκα κολα παλιοτερα:D

Αν το συγκεκριμενο ταχυπλοο δεν βρισκει ναυλο η εστω δεν μπορει να δρομολογηθει απο την εταιρια του ουτε για το καλοκαιρι,το πιο πιθανο ειναι να μην το ξαναδουμε ποτε να ταξιδευει.Οι καταναλωση του ειναι μεγαλη(εστω κι αν αλλαξε μηχανες)και για να αποδιδει φανταζομαι χρειαζονται τιμες αεροπλανου στα εισητηρια του.

Link to comment
Share on other sites

αν δεν υπήρχε το πρόβλημα με τους 2 αεριοστρόβιλους και θεωρητικά πάντα ήταν εφικτό να εχει 4 diesel πιστεύω πως θα μπορούσε άνετα να βρεί ένα ρόλο το καλοκαίρι,δεν νομίζω πως η κατανάλωση του θα ήταν τραγική σε αυτή τη περίπτωση σε σχέση με άλλα "επιτυχημένα" ταχύπλοα,ειδικά αν ταξίδευε με μια νορμάλ ταχύτητα,βέβαια προφανώς το θέμα αλλαγής μηχανών θα είναι αντιοικονομικό σε κάθε περίπτωση διότι εκτός των χρημάτων που θα χρειαστούν θα αλλάξει το βάρος-και το βύθισμα,και η δυνάτοτητα να συμπεριφερθεί ως ταχύπλοο θα αλλάξει η ίσως καταστραφεί.

Αυτός πρέπει να ήταν και ο λόγος που δεν προχώρησε το σχέδιο μετασκευής με καμπίνες και ενισχύσεις στο car deck...

Link to comment
Share on other sites

Μα ετσι κι αλλιως υποτιθεται οτι βαζοντας MTU εγινε πιο οικονομικο απο πριν.Το να αλλαζε για δευτερη φορα μηχανες,ειδικα απο τη στιγμη που δεν υπαρχει εγγυηση σημαινει εκτος της οποιας αλλαγης συμπεριφορας του πλοιου και επιπλεον κοστος,το οποιο αυτη τη στιγμη η ΝΕΛ ετσι κι αλλιως δεν αντεχει.

Το γιατι δεν προχωρησαν τα σχεδια δεν μπορω να ξερω αλλα με τον τροπο που εξακολουθει και διαχειριζεται η ΝΕΛ τα ταχυπλοα της,το συγκεκριμενο προκοπη στην Ελλαδα δεν προκειται να δει

Link to comment
Share on other sites

Μα ετσι κι αλλιως υποτιθεται οτι βαζοντας MTU εγινε πιο οικονομικο απο πριν

Ποιος το λεει αυτο :confused: Αφου οι μηχανες που αντικατασταθηκαν ειναι σχεδον ιδιας ιπποδυναμης με τις καινουριες. Αντε να αλλαξε καποια λιτρα την ωρα η καταναλωση δηλαδη τριχες. Απλα το βαπορι το τελευταιο καλοκαιρι που δουλεψε στην Ελλαδα αντι για 39 κομβους ταξιδευε 34-35 γι αυτο και ηταν λιγο παρακατω σε καταναλωση. ;) Μηχανες αλλαξε επειδη οι Pielstick ειχαν βγαλει πολλα προβληματα οχι για λογους καταναλωσης.

Link to comment
Share on other sites

Σχετικα με τις καταναλωσεις και το κατα ποσο 'οικονομικο' ειναι το συγκεκριμενο πλοιο,σκεφτομουν το TAURUS και τα αδερφακια του(ιδιο μεγεθος,σχεδον ιδιες μηχανες),που ειναι παροπλισμενα απο το 2004 στην Ιταλια και δεν φαινεται κανενα μα κανενα φως στον οριζοντα.Επειδη μαλιστα τον τελευταιο καιρο η εταιρια του(TIRRENIA-κρατικη)βρισκεται κοντα στην ιδιωτικοποιηση γινονται συζητησεις για το τι θα γινει με τα συγκεκριμενα ταχυπλοα.Απο το shippingonline.it

Ας δουμε τι κοστισε/κοστιζει το TAURUS στο Ιταλικο κρατος:Η ναυπηγηση του στοιχισε 56 εκατ. ευρω.Το πλοιο ειναι παροπλισμενο απο το 2004 επειδη η καταναλωση του ανερχονταν σε 290 κιλα gas oil το λεπτο.Μα ενα πλοιο δεν ειναι σαν ενα αυτοκινητο που το παρκαρεις καπου και δεν σε νοιαζει,χρειαζεται να βρεις θεση σε λιμανι η αγκυροβολιο,που φυσικα δεν χαριζεται(το TAURUS πληρωνει 51.000ευρω λιμανιατικα τον χρονο στο λιμανι της Γενοβα).Επισης δεν μπορει να αφεθει στην μοιρα του,χρειαζεται προσωπικο για να το διατηρει σε μια αξιοπρεπη κατασταση(ωστε να μην το φανε τα ποντικια):ενα καπετανιο,ενα μηχανικο,ενα ηλεκτρολογο κ εναν για την κουβερτα που σε μισθους βγαινει περιπου 20-25.000ευρω/μηνα.Πολλαπλασιαστε τωρα τους μισθους επι 12(μηνες) και προσθεστε και τα λιμανιατικα:συνολο 290.000ευρω τον χρονο.

Τελος θα πρεπει να υπολογισουμε καποια εξτρα εξοδα συν την ασφαλιση του πλοιου,δηλαδη αλλα 150.000ευρω στο παραπανω ποσο.

Σε αυτο το σημειο 2 ειναι οι επιλογες:η να πωληθει/ναυλωθει(πραγμα αδυνατο αφου η καταναλωση του ειναι απαγορευτικη)η να παει για διαλυση.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Αν βλέπω ακόμη κανονικά και αν δεν έχω χάσει επεισόδια, το καράβι ΔΕΝ βρίσκεται πλέον στην Σύρο. Παρασκευή 17/09 το είδα, Κυριακή 19/09 έλειπε. Που πήγε?

Μήπως τον μπέρδεψες με τον Αίολο Κεντερη ΙΙ?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...