Jump to content
Shipfriends

Πρόσκρουση του containership DALI, στη γέφυρα Francis Scott Key Bridge της Βαλτιμόρης.


Recommended Posts

https://www.protothema.gr/world/article/1480735/valtimori-fortigo-ploio-epese-se-gefura-prokalodas-tin-katarreusi-tis-fovoi-gia-thumata/

Χωρις λογια. Τραγικο. Στο track του πλοιου φαινεται οτι λιγο πριν πεσει πανω στη γεφυρα εχει αλλαξει πορει ελαφρως  δεξια

Edited by proud_ionian
Tag
Link to comment
Share on other sites

  • proud_ionian changed the title to Πρόσκρουση του containership DALI στη γέφυρα Francis Scott Key Bridge της Βαλτιμόρης

Τώρα κλαίν' όλα τ' αλάνια που θα μείνουνε χαρμάνια ! Έχει να πέσει πολύ δάκρυ ..... clubs, ασφαλιστικές, πληρώματα ! και από ότι είδα σε κάποιο βίντεο, προσπάθησαν να κάνουν ανάποδα, βλέπω μαύρο καπνό, αλλά ήταν στο και 5 !!!!

Edited by gioannis
Link to comment
Share on other sites

Πλοιοκτήτες από τη Σιγκαπούρη(Grace Ocean) και διαχειρίστρια εταιρεία η Synergy, ναυλωτής η Maersk. Σύμφωνα με την tradewinds το πλοίο ήδη 3 λεπτά πρίν από τη σύγκρουση είχε ειδοποιήσει τις αρχές πως έχει πάθει black out, ή κάτι παρόμοιο τέλος πάντων. Αξίζει επίσης να σημειωθεί πως αποκλεισμένα από την πεσμένη γέφυρα είναι κάμποσα terminals για κάρβουνο, αυτοκίνητα, γύψο, ζάχαρη και φυσικά κοντέινερ. Πέντε μεγάλα πλοία είναι πια αποκλεισμένα εντός της Βαλτιμόρης σύν πάρα πολλά άλλα μικρότερα ενώ δεκάδες περιμένουν στο αγκυροβόλιο της Annapolis, μη αποκλεισμένα φυσικά. Τέλος πάντων το βασικό είναι πως δυστυχώς θα υπάρξει μεγάλος αριθμός αθώων θυμάτων. 

 

Και πάλι φυσικά εμπλέκεται ένα γιγαντιαίο κοντεινεράδικο. Δεν ξέρω κι εγώ τι πρέπει να γίνει έτσι ώστε ο ΙΜΟ και οι Κλάσεις να επανεξετάσουν την ασφάλεια και τον σχεδιασμό αυτών των γιγάντων, σε οποιοδήποτε τομέα της ναυτιλίας κι αν βρίσκονται. 

Link to comment
Share on other sites

Μου έστειλε ένας φίλος και ένα λίνκ με τον πρώτο που ήδη βγήκε να πεί πως υπάρχει παρασκήνιο συνωμοσίας και το πλοίο έπεσε ηθελημένα επάνω στη γέφυρα.

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, Nick the Greek said:

 

Και πάλι φυσικά εμπλέκεται ένα γιγαντιαίο κοντεινεράδικο. Δεν ξέρω κι εγώ τι πρέπει να γίνει έτσι ώστε ο ΙΜΟ και οι Κλάσεις να επανεξετάσουν την ασφάλεια και τον σχεδιασμό αυτών των γιγάντων, σε οποιοδήποτε τομέα της ναυτιλίας κι αν βρίσκονται. 

Έτσι για την ιστορία και προς επίρρωση των ανωτέρω που αναφέρει ο φίλος @Nick the Greek το συγκεκριμένο βαπορι , το 2016 είχε παλι ένα ατυχές περιστατικό στο λιμανι της Αntwerp στο Βέλγιο .

https://www.dailymail.co.uk/news/article-13240155/dali-ship-key-bridge-baltimore-crash-dock-Antwerp.html?ito=native_share_article-nativemenubutton

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, Nick the Greek said:

Μου έστειλε ένας φίλος και ένα λίνκ με τον πρώτο που ήδη βγήκε να πεί πως υπάρχει παρασκήνιο συνωμοσίας και το πλοίο έπεσε ηθελημένα επάνω στη γέφυρα.

Οπου να ναι οι ΨΕΚ θα αναρωτιούνται μήπως φταίει για το δυστύχημα το εμβόλιο που είχε κάνει ο καπετάνιος και ο πλοηγός!

Link to comment
Share on other sites

Μια άλλη οπτική όσον αφορά το συμβάν. To ρεζουμέ είναι πως και στο παρελθόν είχε συμβεί ένα παρόμοιο και ιδιαιτέρως θανατηφόρο δυστύχημα, προιόν του οποίου ήταν μια εκτεταμμένη μελέτη για τα μέτρα προστασίας που πρέπει να έχουν οι γέφυρες. Και απ’ ότι φαίνεται, στη Βαλτιμόρη δεν είχαν πράξει τα δέοντα.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι και το πιο κρίσιμο ερώτημα.

Πως είναι δυνατόν, σε ένα λιμάνι μεγάλης εμπορικής και στρατιωτικής σημασίας και ενώ ξέρουν ότι η γέφυρα δεν αντέχει σε πρόσκρουση με τα πλοία που μπαινοβγαίνουν, δεν είχαν πάρει, τουλάχιστον, τα απαραίτητα μέτρα για ασφαλή ναυσιπλοΐα;

Πως αφήνεις πλοία τέτοιου μεγέθους να περνούν τη γέφυρα, χωρίς να υπάρχουν δυο και τρία ρυμουλκά κοντά της, ώστε να παρέμβουν σε τέτοιες περιπτώσεις; Ή, ακόμα καλύτερα, να ήταν υποχρεωτική η χρήση ρυμουλκών (ανάλογα το μέγεθος του πλοίου) προκειμένου αυτό να μπορεί να περάσει τη γέφυρα;

Φαίνεται, τελικά, ότι δεν είμαστε μόνο εμείς που, ενώ ξέρουμε ότι υπάρχουν όλες οι προϋποθέσεις για τη δημιουργία ατυχήματος, δεν κάνουμε τίποτα για αυτό.  

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι πως οι υποδομές τους στις ΗΠΑ είναι σε πολλές περιπτώσεις απαρχαιωμένες, ενώ και το νομικό τους πλαίσιο είναι περίεργο. Επί παραδείγματι, ο ποταμός Μισσισσιππής, που εξάγουν κολοσσιαίες ποσότητες σιτηρών και άλλων πριοόντων, δεν έχει κάποιο port authority. Είναι κάποιες δεκάδες terminals που λειτουργούν αυτόνομα. Οι πλοηγοί είναι μια περιορισμένη κλίκα που επανδρώνεται στη βάση κληρονομικού δικαιώματος(!!!!). Το καλύτερο είναι πως υπεύθυνο για τα βυθίσματα είναι το US Army Corps of Engineers, το μηχανικό του Στρατού δηλαδή. Η συντήρηση των βυθισμάτων είναι στο μίνιμουμ και απολύτως απαραίτητο, ενώ εδώ και καμιά 15ετία τουλάχιστον γίνεται κουβέντα για να αυξηθούν σε σταθερή βάση τα βυθίσματα αλλά είναι αδύνατον να υπάρξει συνεννόηση ανάμεσα σε US Army, μερικές δεκάδες αυτόνομα terminals, την Πολιτεία της Louisiana και την ομοσπονδιακή κυβέρνηση. Greece is paradise.

Link to comment
Share on other sites

Η Lloyd's του Λονδίνου εκτιμά ότι οι απαιτήσεις θα είναι «ενδεχομένως οι μεγαλύτερες όλων των εποχών» για θαλάσσιο δυστύχημα.

protothema.gr

 

 

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια
Link to comment
Share on other sites

60εκ USD, έκτακτη βοήθεια από την ομοσπονδιακή κυβέρνηση στην πολιτεία του Maryland, προκειμένου να καλύψει το μεγαλύτερο μέρος του κόστους της απομάκρυνσης του πλοίου και της γκρεμισμένης γέφυρας.

Βλέπουμε στο BBC της δηλώσεις του κυβερνήτη.

Χωρίς να δώσει σαφές χρονοδιάγραμμα, ανέφερε ότι αναμένουν ίσως και σήμερα ένα μεγάλο heavylift κρένι, για να ξεκινήσει η διαδικασία. Πρώτα πρέπει να κοπούν και να απομακρυνθούν τα κομμάτια της γέφυρας, μετά να καθαρίσει ο βυθός, να φύγει το πλοίο και στο τέλος να ξανανοίξει το λιμάνι.

Υποσχέθηκε και έκτακτη οικονομική βοήθεια σε όσους χάνουν τη δουλειά τους λόγω του δυστυχήματος.

Link to comment
Share on other sites

  • proud_ionian changed the title to Πρόσκρουση του containership DALI, στη γέφυρα Francis Scott Key Bridge της Βαλτιμόρης.
  • 3 weeks later...
On 3/28/2024 at 6:01 PM, Nick the Greek said:

Το καλύτερο είναι πως υπεύθυνο για τα βυθίσματα είναι το US Army Corps of Engineers, το μηχανικό του Στρατού δηλαδή.

Το USACE εχει τον πρωτο λόγο και συντονίζει την task force που αποτελείται από ομοσπονδιακούς, πολιτειακούς και τόπικους αξιωματούχους και εργαζομένους. Στόχος είναι τέλη Απριλίου με αρχές Μαΐου να έχει απελευθερωθεί μία μικρή δίοδος, πλάτους 100μ και βάθους γύρω στα 12, ώστε να μπορούν να διέρχονται μικρού μεγέθους πλοία, φορτηγίδες και feeders κυρίως. Θα χρειαστεί ακόμη ένας μήνας για την πλήρη αποκατάσταση της ναυσιπλοΐας. Πολλά τοπικά ΜΜΕ της Βαλτιμόρης θεωρούν το χρονοδιάγραμμα πολύ αισιόδοξο.

Εν το μεταξύ τα ποσά που ακούγονται για αποζημιώσεις και απαιτήσεις ζαλίζουν.

ΥΓ: Εννοείται ότι ακόμη υπάρχει πλήρωμα πάνω στο πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

Οι δύτες χαρακτηρίζουν εξαιρετικά επικίνδυνη την όλη διαδικασία. Μια άλλη πτυχή της υπόθεσης είναι ότι οι πλοιοκτήτες υπάρχει περίπτωση να καταφέρουν σύμφωνα με το limitation of liability να περιορίσουν το ποσό που θα διαθέσουν για αποζημειώσεις σε πολύ χαμηλό επίπεδο.  

Link to comment
Share on other sites

Χτές ανέβηκε και το FBI επί του πλοίου, πράγμα το οποίο παγώνει και τις έρευνες του USCG. Φαντάζομαι σκηνικό σαν ταινία που μπαίνει μέσα ο ντετέκτιβ και λέει "I'm a Fed, taking over this investigation right now":D. Την ίδια στιγμή και ο δήμος της Βαλτιμόρης έχει προσλάβει 2 δικηγορικά γραφεία για να αυτώσουν τα αυτά και να προσπαθήσουν να βγάλουν όσα περισσότερα λεφτά γίνεται από αυτήν την ιστορία, καταλαβαίνετε τι πανηγύρι έχει στηθεί. 

Link to comment
Share on other sites

Απ'ότι φαίνεται, οι αγωγές του evergiven θα είναι "ψιλολόγια" μπροστά σε αυτά εδώ...

"Μην πάρουν και οι Εσκιμόοι αποζημίωση στο τέλος για ψυχική οδύνη"..! 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...