Jump to content
Shipfriends

Ανθρωποκτονία με θύμα επιβάτη του Blue Horizon || 05.09.2023


Recommended Posts

ΠΝΟ: 24ωρη Πανελλαδική απεργία σε όλα τα πλοία στις 13 Σεπτεμβρίου μετά τη δολοφονία του Αντώνη (protothema.gr)

Ούτε κουβέντα για τις εγκληματικές ενέργειες του πληρώματος... για όλα φταίει η μη εφαρμογή των κανόνων (από ποιούς άραγε),η υπερεργασία (copy paste ΚΚΕ), οι κακές υποδομές (ισχύει αλλά τι σχέση έχει με το έγκλημα?) ...

Edited by CATHA
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 291
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

On 9/6/2023 at 8:27 PM, basilis89 said:

Πράγματι ένα σωσίβιο δεν υπήρχε εκεί τριγύρω; η στα κιόσκια των εισιτηρίων να Τ πετάξουν;

Koντά στον καταπέλτη υπάρχει ή πρέπει να υπάρχει σωσίβιο.

8 hours ago, proud_ionian said:

Σύμφωνα με δημοσίευμα του cretalive, που αναπαράγει το Ποντίκι, η Γέφυρα του Blue Horizon ενημέρωσε το Traffic στις 22.13 ότι υπήρχε άνθρωπος στη θάλασσα, χωρίς αναφορά σε όσα είχαν προηγηθεί.

Τα στοιχεία του vdr, εξετάζονται στα εγκληματολογικά εργαστήρια της ΕΛΑΣ.

Τι σχέση έχει η ΕΛΑΣ με την ανάγνωση του VDR? Μάλλον ΛΣ-ΕΛΛ.ΑΚΤ εκτός κ αν αυτό γίνεται κάπου στο εξωτερικό όπως με τα μαύρα κουτιά των αεροπλάνων.

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, proud_ionian said:

Σύμφωνα με δημοσίευμα του cretalive, που αναπαράγει το Ποντίκι, η Γέφυρα του Blue Horizon ενημέρωσε το Traffic στις 22.13 ότι υπήρχε άνθρωπος στη θάλασσα, χωρίς αναφορά σε όσα είχαν προηγηθεί.

Τα στοιχεία του vdr, εξετάζονται στα εγκληματολογικά εργαστήρια της ΕΛΑΣ.

Σιγουρα 22.13 ή 21.13 που εγινε το περιστατικο;μηπως ειναι τυπογραφικο λαθος;αφου κ το Horizon εχει σταματησει στη θεση του Παλλας κ μετα φευγει αποκλειεται να μην τον ειπε ετσι θελω να πιστευω δλδ!Ο Ελυρος δεν ειδοποιησε για ανθρωπο στη θαλασσα;;

22.13 θα ηταν κοντα στην εξοδο στη Βουλιαγμενη για να ξανακαλεσει το traffic κ να πει καποιος επεσε απο το καταπελτη στη θαλασσα

Link to comment
Share on other sites

Την Τετάρτη το πρωί ο Βαρβιτσιώτης είπε το εξής, στο 1:40-1:50 του βίντεο:

Quote

Η πρώτη ενημέρωση που είχαμε ήταν ότι κάποιος άνθρωπος γλίστρησε και βρέθηκε στη θάλασσα. Στο λιμάνι του Πειραιά, συνήθως δεν χρειάζεται να γυρίσει το πλοίο για να διαχειριστεί το περιστατικό, αλλά το πλοίο αναγκάστηκε να γυρίσει από τη στιγμή που...

Υπάρχει βέβαια η πιθανότητα με το <<διαχειριστεί το περιστατικό>> να εννοούσε τα γραφειοκρατικά και μόνο, και όχι τη διάσωση.

Διαβάζοντας στο άρθρο από το Ποντίκι οτι ο πλοίαρχος είχε ενημερώσει έγκαιρα το λιμεναρχείο για άνθρωπο στη θάλασσα μου δημιουργήθηκε η εξής απορία:

Είναι δυνατόν να υπάρχει κάποιος επίσημος κανονισμός από το Λιμένα ή από το Λιμεναρχείο σύμφωνα με τον οποίο τα περιστατικά <<Άνθρωπος στη Θάλασσα>> μέσα στο λιμάνι δεν διαχειρίζονται από τα πλοία, δηλαδή τα πλοία δεν είναι υπεύθυνα για τη διάσωση, αλλά το Λιμεναρχείο, η Αρχή του Λιμένα ή τέλοσπάντων οποιοσδήποτε άλλος εκτός από το πλοίο διασώζουν τον <<Άνθρωπο στη Θάλασσα>>;

Είναι δυνατόν να μην υπάρχει τίποτα επίσημο, αλλά να υπάρχει μια σιωπηρή συνεννόηση μεταξύ όλων των εμπλεκομένων μερών οτι τα πλοία δεν θα εκτελούν διαδικασίες <<Άνθρωπος στη Θάλασσα>> μέσα στο λιμάνι, αλλά θα αναλαμβάνει το Λιμεναρχείο, η Αρχή του Λιμένα ή τέλοσπάντων οποιοσδήποτε άλλος εκτός από το πλοίο;

 Αυτό θα έλυνε την απορία όλων γιατί από τον πλοίαρχο δεν έγινε καμία απολύτως ενέργεια διάσωσης ή περισυλλογής του θύματος παρόλο που ήταν ενήμερος για τον <<Άνθρωπο στη Θάλασσα>>. Επίσης ίσως να εξηγούσε γιατί οι δράστες αυτού του εγκλήματος κοίταζαν απαθείς από την άκρη του καταπέλτη αντί έστω να πετάξουν ένα σωσίβιο στον άνθρωπο που είχαν στείλει στο θάνατο, αν εκείνη τη στιγμή σκέφτηκαν: <<Κάποιος άλλος θα αναλάβει να τον περισυλλέξει τώρα, εμείς θα πούμε οτι γλίστρησε.>>

Πολύ πιθανό βέβαια να πιάνομαι απο λεπτομέρειες και λογικές ακροβασίες για να προσπαθήσω να εξηγήσω λογικά αυτό που είδα και που δε μπορεί να συλλάβει το μυαλό μου.

Άσχετα από αυτό όμως, πέρα από την ανθρώπινη πλευρά της υπόθεσης που είναι η σημαντικότερη, και όπου διαπράχθηκε ένα έγκλημα, νομίζω πρέπει η έρευνα να ελέγξει και τυχόν συστημικές ανεπάρκειες της ακτοπλοΐας πέρα από τις συστημικές ανεπάρκειες της εταιρείας. Δεν μπορεί η ακτοπλοΐα να μην έχει συστημικές ανεπάρκειες όταν ένα πλοίο της απομακρύνεται άπραγο από έναν άνθρωπο στη θάλασσα.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ολα αυτα που λες εχουν 1 εξηγηση!επειδη αυτο γινεται καθημερινα οπως ειπε κ ο @Nick the Greek  κ τα περισσοτερα  παιδια που ειμαστε στο λιμανι τα βλεπουμε ειμαι σιγουρος οτι το πληρωμα ειπε γλιστρισε κ επεσε στη θαλασσα μονος του  στο traffic! Το πλοιο λογω χωρου κ ογκου δε μπορει μες στο λιμανι να κανει κινησεις για να το ανεβασει  πανω κ μεχρι να κατεβει το rescue εχει παει το λιμενικο να το μαζεψει.

Αλλα σχεδον καθε μερα εχω δει σε πολλα πλοια να γινεται αυτο κ πιο παλια κ τωρα ακομα 

Link to comment
Share on other sites

Μία απορία μου, για όποιον γνωρίζει ή μπορεί έστω να υποθέσει. Το πρώτο βίντεο, το κύριο, που δείχνει το περιστατικό και την πτώση στην θάλασσα, από που μπορεί να έχει τραβηχτεί ???

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Αυτό ακριβώς υπέθεσα κι εγώ φίλε, μιας και λόγω της γωνίας δεν γίνεται να ήταν πάνω απο άλλο καράβι. 

Και έτσι ακολουθεί και η δεύτερη απορία μου. Αυτό το βίντεο δόθηκε (ή πέρασε) στην δημοσιότητα σε απίστευτα γρήγορο χρόνο μετα το περιστατικό, αν δεν κάνω λάθος μέσα σε μία - μιάμιση ώρα (δείτε τα πρώτα ποστ). Δεν είναι αρκετά παράξενη αυτή η..... σβελταδα για ένα βίντεο (και μάλιστα τόσο βαρυσήμαντο) από κάμερα του λιμανιού ??? Αν προερχόταν από κάποιον ιδιώτη ούτε καν θα το συζηταγα. 

Link to comment
Share on other sites

Κανένας (μα κανένας απολύτως) υπαινιγμός. Απλή και άδολη απορία. Από την στιγμή (και εάν) που δεν πρόκειται για κάποιο βίντεο ιδιώτη, προσωπικά θα έβρισκα πιό λογικό να δοθεί στην δημοσιότητα αφού πρώτα είχε τεθεί στην διάθεση των αρμοδίων αρχών και όχι τόσο γρήγορα.

Link to comment
Share on other sites

Θα μπορούσε να είναι και από κανένα κτίριο/επιχείρηση που βρίσκεται περιμετρικά του λιμανιού ή στον Άγιο Διονύσιο. Αν παρατηρήσετε έχει γίνει τρελό ζουμ ψηφιακά στα μακαβρια επίμαχα πλάνα. 

Αν πρόκειται για κάμερα του λιμανιού και διέρρευσε τόσο γρήγορα στα ΜΜΕ ούτε που θέλω να φαντάζομαι πως λειτουργούν γενικά οποίοι τις διαχειριζονται 

Link to comment
Share on other sites

Του λιμανιού ΕΔΕ γιατί; Ιδιωτικό μαγαζί. 

Από το κιόσκι δύσκολο, είναι από ψηλά, σαν απλό κολόνα.

Στην ευθεία είναι η καφετέρια πίσω από τον ΣΣ Αγίου Διονυσίου. Αλλά έχει πολλά εμπόδια μπροστά, δέντρα κλπ.

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Αν η κατακραυγή εξαπλωθεί,βλέπω όλα να αλλάζουν όνομα κ σινιάλο.

Ποιά κατακραυγή ??? Οι δύο - τρεις συγκεντρώσεις, το "παίξιμο" της είδησης στην τηλεόραση ως δευτερότριτης (ελέω Daniel), και οι θλιμμένες φατσουλες από σχετικούς και άσχετους στα social θεωρούνται κατακραυγή ??? 

Αλίμονο στο παλικάρι που έφυγε, και με τέτοιο φρικτό θάνατο, και από κατακραυγή (και μάλιστα.... εξάπλωσης της), έλα να τα ξαναπούμε από βδομάδα. Στο Ελλάντα ζούμε.

Link to comment
Share on other sites

Kατά το cretalive, στο ημερολόγιο του πλοίου, υπάρχει από τον πλοίαρχο η εξής εγγραφή

Quote

«Άκουσα τον Ύπαρχο να φωνάζει «Κάπτεν» μέσω VHF, κοιτάζοντας στην κάμερα είδα άνθρωπο να πέφτει στη θάλασσα από τον καταπέλτη»

 

Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, ΣΕΙΡΙΟΣ said:

Ποιά κατακραυγή ??? Οι δύο - τρεις συγκεντρώσεις, το "παίξιμο" της είδησης στην τηλεόραση ως δευτερότριτης (ελέω Daniel), και οι θλιμμένες φατσουλες από σχετικούς και άσχετους στα social θεωρούνται κατακραυγή ??? 

Φίλε την εταιρεία την ενδιαφέρει το φαίνεσθαι Μπορεί να έχουμε εξελίξεις αλά Σφηνιά.

Edited by proud_ionian
long quote short
Link to comment
Share on other sites

Πάντως, όσο περνάνε οι μέρες οι ειδησεογραφικοί τίτλοι για την ανθρωποκτονία έχουν αλλάξει. Το όνομα του πλοίου και της εταιρίας φεύγει σιγά σιγά και γίνεται απλά αναφορά στον θάνατο/δολοφονία του Αντώνη Κ(αρυώτη).

Είναι πολύ νωρίς να συζητάμε για μετονομασίες και δεν έχει νόημα μία αντιπαράθεση για αυτό εδώ μεσά. Δεν είναι κάτι απίθανό ή αδιανόητο, αλλά ή ακατάπαυστη συζήτηση γι'αυτό, μας απομακρύνει από την ουσία των γεγονότων.

Link to comment
Share on other sites

@ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ

Αυτό δεν το γνωρίζω και άρα δεν το αποκλείω. Εγώ σχολίασα τον όρο "κατακραυγή", ο οποίος συνήθως στην χώρα μας (για να μην πω πάντα) τείνει προς ελάττωση και όχι προς εξάπλωση.

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Ο καταπέλτης ήταν ανοιχτός για να μπει μέσα ένας του πληρώματος που ξεκαπελωσε το τελευταίο πρυμνιό κάβο!!!!!!

Αρα δεν υπήρχε εκεί ούτε καβοδέτης!!!

Στη πλώρη και στη μπάντα μπορεί να υπήρχαν.

Στο 2.44 ο Αντώνης ξαναπατά προβλήτα,οι του πληρώματος του έλεγαν να μη μπει,ενώ αυτός ξαναπάτησε καταπέλτη στη συνέχεια και οδηγήθηκε ατό θάνατο.

Στη συνέχεια ο υπαρχος φαίνεται να ειδοποιεί τη γέφυρα και το βαπόρι έκοψε.Φαίνεται ότι τα απόνερα μειώνονται.

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει καμμία σύγκριση με το Σαμινα... συμφωνώ με τον Σείριο οτι μετά την βέβαιη προφυλάκιση των υπαιτίων κανένας δεν θα θυμάται το γεγονός σε μία εβδομάδα. Προσθέτω οτι δεν έχει ασκηθεί καμμία δίωξη (ποινική) στην εταιρεία καθώς είναι σχεδόν αδύνατο να συνδεθεί ποινικά με τις συγκεκριμένες πράξεις. Τα περί εταιρικής κουλτούρας, μαγκιάς κλπ είναι ωραία για τα σόσιαλ όχι για ένα δικαστήριο. Το αστικό σκέλος θα κλείσει αφού η εταιρεία θα πληρώσει αδρά τους συγγενείς (ειρωνία ο άδικος θανατος του αδελφού τους θα λύσει το οικονομικό τους πρόβλημα). Κοινώς η ζωή συνεχίζεται όπως έγινε και μετά τα Τέμπη...

Edited by CATHA
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...