Jump to content
Shipfriends

K. Λάμπρου

Members
  • Posts

    18
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

2,333 profile views
  1. Την Τετάρτη το πρωί ο Βαρβιτσιώτης είπε το εξής, στο 1:40-1:50 του βίντεο: Υπάρχει βέβαια η πιθανότητα με το <<διαχειριστεί το περιστατικό>> να εννοούσε τα γραφειοκρατικά και μόνο, και όχι τη διάσωση. Διαβάζοντας στο άρθρο από το Ποντίκι οτι ο πλοίαρχος είχε ενημερώσει έγκαιρα το λιμεναρχείο για άνθρωπο στη θάλασσα μου δημιουργήθηκε η εξής απορία: Είναι δυνατόν να υπάρχει κάποιος επίσημος κανονισμός από το Λιμένα ή από το Λιμεναρχείο σύμφωνα με τον οποίο τα περιστατικά <<Άνθρωπος στη Θάλασσα>> μέσα στο λιμάνι δεν διαχειρίζονται από τα πλοία, δηλαδή τα πλοία δεν είναι υπεύθυνα για τη διάσωση, αλλά το Λιμεναρχείο, η Αρχή του Λιμένα ή τέλοσπάντων οποιοσδήποτε άλλος εκτός από το πλοίο διασώζουν τον <<Άνθρωπο στη Θάλασσα>>; Είναι δυνατόν να μην υπάρχει τίποτα επίσημο, αλλά να υπάρχει μια σιωπηρή συνεννόηση μεταξύ όλων των εμπλεκομένων μερών οτι τα πλοία δεν θα εκτελούν διαδικασίες <<Άνθρωπος στη Θάλασσα>> μέσα στο λιμάνι, αλλά θα αναλαμβάνει το Λιμεναρχείο, η Αρχή του Λιμένα ή τέλοσπάντων οποιοσδήποτε άλλος εκτός από το πλοίο; Αυτό θα έλυνε την απορία όλων γιατί από τον πλοίαρχο δεν έγινε καμία απολύτως ενέργεια διάσωσης ή περισυλλογής του θύματος παρόλο που ήταν ενήμερος για τον <<Άνθρωπο στη Θάλασσα>>. Επίσης ίσως να εξηγούσε γιατί οι δράστες αυτού του εγκλήματος κοίταζαν απαθείς από την άκρη του καταπέλτη αντί έστω να πετάξουν ένα σωσίβιο στον άνθρωπο που είχαν στείλει στο θάνατο, αν εκείνη τη στιγμή σκέφτηκαν: <<Κάποιος άλλος θα αναλάβει να τον περισυλλέξει τώρα, εμείς θα πούμε οτι γλίστρησε.>> Πολύ πιθανό βέβαια να πιάνομαι απο λεπτομέρειες και λογικές ακροβασίες για να προσπαθήσω να εξηγήσω λογικά αυτό που είδα και που δε μπορεί να συλλάβει το μυαλό μου. Άσχετα από αυτό όμως, πέρα από την ανθρώπινη πλευρά της υπόθεσης που είναι η σημαντικότερη, και όπου διαπράχθηκε ένα έγκλημα, νομίζω πρέπει η έρευνα να ελέγξει και τυχόν συστημικές ανεπάρκειες της ακτοπλοΐας πέρα από τις συστημικές ανεπάρκειες της εταιρείας. Δεν μπορεί η ακτοπλοΐα να μην έχει συστημικές ανεπάρκειες όταν ένα πλοίο της απομακρύνεται άπραγο από έναν άνθρωπο στη θάλασσα.
  2. http://www.rctlegal.com/wp-content/uploads/aegean-complaint.pdf para. 41 Σχετικά με τα του τύπου, όποιος έχει μάτια βλέπει πώς έχει διαφοροποιηθεί η αντιμετώπιση του θέματος σε σχέση με πριν 12-18 μήνες. Βλέπε π.χ. τα διαφορετικά ερεθίσματα που δίνουν το έναυσμα για τα εγχώρια άρθρα, δηλαδή διαδικαστικές/δικονομικές πράξεις vs ξένα δημοσιεύματα, και τις αντίστοιχες καθυστερήσεις στην κάλυψη από τον εγχώριο τύπο.
  3. Εκτός από τα τέλη αεροδρομίου, πρέπει να βάλετε στην εξίσωση και το positioning στο πλαίσιο του προγράμματος της εταιρείας, άρα και τις ανάγκες του συγκεκριμένου, αλλά και των άλλων αεροσκαφών που πιάνει η <<καραμπόλα>>, στη συγκεκριμένη χρονική στιγμή για maintenance, crewing, supplies και λοιπά logistics. Οπότε τα κόστη σε $ και σε διαταραχή/αποδιοργάνωση αυγατίζουν όταν το αεροσκάφος δεν πάει στο βέλτιστο σημείο μετά το rerouting. Κάποια άλλη εταιρεία πιθανόν θα επωμιζόταν τα κόστη ενός κοντινότερου αεροδρομίου γιατί θα έπαιρνε υπόψιν στον υπολογισμό και το επίπεδο υπηρεσιών που προσφέρει. Επίσης, οι περισσότερες εταιρείες δε δουλεύουν τόσο πολύ στο όριο, δηλαδή έχουν σχετικά μεγαλύτερα περιθώρια ελιγμών στον επιχειρησιακό τους σχεδιασμό. Όποιος όμως επιλέγει να πετάξει με εταιρεία που δείχνει συνεχώς οτι αντιμετωπίζει τους επιβάτες, και, ακόμα σημαντικότερα, τους εργαζόμενούς της, σα ζώα, τότε είναι αποκλειστικά υπεύθυνος όταν του συμπεριφέρονται σα ζώο. Κατά συνέπεια οι μόνοι που φταίνε για την ταλαιπωρία του Λονδίνου - Θεσσαλονίκη Τιμισοάρα, είναι οι επιβάτες που διάλεξαν τη συγκεκριμένη εταιρεία.
  4. goodbye my love goodbye goodbye and au revoir Ας αρχίσουν οι δικηγόροι να διαβάζουν εντατικά τις αποφάσεις για την OW Bunker 🗿
  5. Μέχρι στιγμής τίποτα δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα, και μάλλον δεν έχει αποφασιστεί κίολας τίποτα πέρα της κεντρικής στρατηγικής που είναι η αποστασιοποίηση από τον ιδρυτή. Γίνεται ανασκόπηση όλων των δραστηριοτήτων της εταιρείας, και όταν ολοκληρωθεί και οι αποφάσεις ανακοινωθούν επίσημα, θα ξέρουμε κι εμείς περισσότερα (αλλά όπως πάντα όχι όλα 👲) για το τι θα γίνει.
  6. Το θέμα είναι τι θα μείνει από την AMPNI για να αποχωρήσει από το κτήριο, αν η καινούργια διεύθυνσή της κόψει ουσιαστικά τα related party transactions (και τα related party 'relations' λέω εγώ μπακαλίστικα). Δε βλέπω να αδειάζουν και πολλές θέσεις για να μπαίνουν οι ΑΕΚτσήδες 🙈
  7. Το <<κτήριο>> και το <<της>> σε ποιόν/ποιά/ποιό αναφέρονται; Ρωτάω γιατί εγώ βλέπω μάλλον εκπαραθύρωση από την εταιρεία του κτηρίου του πλερώνοντα τον ΕΝΦΙΑ ☺️
  8. Η οικονομική βιωσιμότητα είναι στοίχημα για την εξέλιξη του spread HFO-LNG. Αν το πιστεύεις, τα βάζεις, κι αν σου κάτσει, κονομάς Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω είναι πώς προκύπτει οτι ένα μεγαλύτερο πλοίο LNG είναι περισσότερο οικονομικά βιώσιμο από ένα μικρότερο πλοίο LNG σε σχέση με το αντίστοιχο συμβατικό; Κοιτάς τη διαφορά της τιμής μεταξύ LNG-συμβατικού ως ποσοστό της τιμής του συμβατικού για τα διαφορετικά μεγέθη; Κοιτάς τα καθαρά έσοδα για τα διαφορετικά μεγέθη;
  9. Πείτε με συνωμοσιολόγο, αλλά θα επιμείνω στο παρακάτω:
  10. Το discovery είναι ρώσικη ρουλέτα. Για να δούμε...
  11. Τα άρθρα ασφαλώς για το Bunkering διεθνώς. Αν η ιδιοκτησία του ομίλου έχει κανένα ενδιαφέρον για <<μεγαλύτερη είσοδος (πλοία ) στην Ελλάδα>> δε μπορεί να το ξέρει κανείς, αλλά δεν έχω δει/ακούσει κάποια ένδειξη. Πάντως η κάλυψη για το προ-προχτεσινό ήταν εξαιρετικά συγκρατημένη μέχρι τώρα. Περίμενα να γράφουν με γνώμονα το φαίνεσθαι και όχι την ουσία.
  12. Μετά από τη χτεσινή εξέλιξη, περιμένω εναγωνίως το σημερινό λεπτομερέστατο άρθρο από τον εγχώριο εκδοτικό όμιλο που καταδεικνύει τεράστιο ενδιαφέρον για την αγορά του bunkering.
×
×
  • Create New...