Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Είμαι στα Λευκά Όρη και τώρα πλέω από τη Βενετία για την Ηγουμενίτσα και πρέπει να πω ότι δεν με εντυπωσίασε καθόλου. Το πλοίο δεν είναι καλά συντηρημένο, η καμπίνα (ειδικά το μπάνιο) χρειάζεται αναβαθμίσεις και ολόκληρο το πλοίο χρειάζεται πολύ αγάπη και προσοχή. Τίποτα δεν λειτουργεί σωστά, ακόμη και η σύνδεση wi-fi είναι απενεργοποιημένη...Το γκαράζ δεν είναι γεμάτο, παρόλα αυτά πάρκαρε τα αυτοκίνητα με τον πιο τρελό τρόπο ποτέ... Για οποιαδήποτε ερώτηση, μη διστάσετε να ρωτήσετε.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 939
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το παρακολουθώ αυτές τις μέρες και η ταχύτητα του είναι πάνω από 20,5 κόμβους!Εχει φτάσει και τους 21,5.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Έπτά μήνες γεγονότων που σημάδεψαν το πλοίο, καταλήγουν με μια ακόμη αλλαγή σινιάλων, φαντάζομαι μέχρι την επόμενη. Με τα κόκκινα το συναντάμε στην Ηγουμενίτσα λοιπόν. Ήδη στην πλώρη έχει αρχίσει να μαδάει η κόκκινη μπογιά, αν και δεν είμαι σε καμία περίπτωση fan του, είναι ομολογουμένως περίεργο να το βλέπεις με φορεσιά Superfast. Να δούμε πως θα την παλέψει το καλοκαίρι.

Link to comment
Share on other sites

Πρόσφατο, αναγκαστικό λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων, ταξιδάκι με το Superferry Hellas, συγγνώμη Λευκά Όρη (2) για τη Βενετία. Για την τιμή δε θα πω κάτι παραπάνω, εκτός από το ότι για μια Β2 Απρίλιο μήνα είναι απαράδεκτη.

Πάμε στο ταξίδι και το πλοίο τώρα. Η Βενετία προτιμήθηκε λόγω συναισθηματικών λόγων να ξαναταξιδέψω μετά από τόσα χρόνια με ένα ορίτζιναλ Στριντζέϊκο πλοίο, κατόπιν παρότρυνσης ενός πολύ καλού φίλου που παρακολουθούσε τις καθυστερήσεις, του γεγονότος πως έχει πιο βολικό κατάμπαρο για τα Ι.Χ. και της αναλογικά με την απόσταση μικρότερης τιμής σε σχέση με την Αγκώνα και το Μπάρι. 

Το λιμάνι της Πάτρας για πέταμα, όπως πάντα ... Ούτε ένα καφέ ανοιχτό, κάτι τέλος πάντως για να καθίσει ένας επισκέπτης/ταξιδιώτης και να περάσει καλά. Καμία αίσθηση λιμανιού, θα μπορούσαμε να βρισκόμασταν και στη στέπα του Καζακστάν. Κατά το τσεκ-ιν δε μας ζητήσανε αυτή τη φορά τα χαρτιά του αυτοκινήτου. Περάσαμε σχετικά γρήγορα τον έλεγχο και όπως πάντα αρχίσαμε την αναζήτηση μαζί με τα υπόλοιπα Ι.Χ. της θέσης πρόσδεσης. Καμία σήμανση, κανένας λιμενικός ή υπάλληλος της εταιρείας να καθοδηγήσει τον κόσμο. Στις θέσεις αναμονής βεβαιώς, υπάρχουν γραμμές μόνο για την πλάκα. Ο καθένας παρκάρει όπου βρει/μπορεί κ.λπ. Καμία σχέση με το παλιό λιμάνι όπου υπήρχε ξεκάθαρη σήμανση και γραμμές αναμονής και όλοι της τηρούσαν. Για να μην είμαστε άδικοι, ακριβώς το ίδιο χάος επικρατεί και στα ιταλικά λιμάνια. Καμία σύγκριση με τις δεκαετίες του 70, 80, 90! 

Αρκετά Ι.Χ. που δεν το περίμενα και λίγα φορτηγά. Το πλοίο έφτασε με 1 ώρα καθυστέρηση, την οποία και κράτησε έως τη Βενετία. Όλα σε λογικά πλαίσια ακόμη. Παλαιότερα βεβαίως τα πλοία φτάνανε στο λεπτό, αλλά τι να λέμε τώρα ... δε θα μας καταλαβαίνουν και οι νεότεροι ... ;) Όλο το πλήρωμα με στολές της ΑΝΕΚ. Το παρκάρισμα αυτή τη φορά με εξέπληξε ευχάριστα. Σβέλτο και με αρκετά μεγάλη απόσταση τα αυτοκίνητα μεταξύ τους. Όλοι βγαίνανε άνετα χωρίς παρατράγουδα. Το κατάμπαρο χωρίς κρυφές παγίδες και άνετο για μανούβρες. Η άνοδος για τη ρεσεψιόν πάντως χρήζει βελτίωσης, αν και δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό λόγω κατασκευής. Πρώτα άνοδος σε πολύ, μα πάρα πολύ απότομο κλιμακοστάσιο, μετά βόλτα στο κύριο γκαράζ και τελικά με τις κυλιόμενες έως τη ρεσεψιόν. Ειδικά οι σκάλες δυσκολέψανε πάρα πολύ κόσμο. Εδώ δεν ανεβαίναμε σχεδόν εμείς και είμασταν σχεδόν 30 χρόνια μικρότεροι κατά μέσο όρο από τους συνεπιβάτες μας! Στη ρεσεψιόν, μας κατσάδιασε η λογίστρια επειδή δεν είχαμε τις κάρτες για την καμπίνα. Υποτίθεται, πως τις δίνουν κατά το τσεκ-ιν. Ελά όμως που πάνω από τους μισούς δεν είχαμε λάβει τις κάρτες! Φαίνεται πως εξαρτώταν από τον εκάστοτε υπάλληλο που σου τύχαινε στην Πάτρα ... 

Αφού πήραμε τελικά τις κάρτες, βάλαμε πλώρη για την καμπίνα. Όλοι οι κοινόχρηστοι χώροι βρίσκονται στο κατάστρωμα 7, με καμπίνες στα καταστρώματα 7 (πλώρα) και 8. Οι διάδρομοι με μοκέτα, πεντακάθαροι και πολύ ευρύχωροι. Με το που μπήκαμε στην καμπίνα, πήγα να πέσω κάτω. Μακράν η καλύτερη που έχω ταξιδέψει τα τελευταία 10 χρόνια! Μεγάλη, πολύ, πολύ μεγάλη, πεντακάθαρη, καθαρή μοκέτα χωρίς ζημιές, κανονικά σκεπάσματα και κουβέρτες στα κρεβάτια, πεντακάθαρο μπάνιο χωρίς φθορές και όλα αυτά σε ένα πλοίο που ταξιδεύει ήδη 25 χρόνια στην Ελλάδα, μεταξύ των άλλων καθημερινά στο Αιγαίο. Τι να πω ... μπράβο στο πλήρωμα που το προσέχουν και εύγε στο Στρίντζη για τα υλικά που χρησιμοποίησε κατά τη μετασκευή. Το πλοίο είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση από τα Φόσεν της ΑΝΕΚ, το εναπομείναν SF και βεβαίως τα πλοία του Grimaldi. 

Όποιος έχει ταξιδέψει με το Στρίντζη το 90, θα νιώσει αμέσως οικείος. Το πλοίο εσωτερικά κάνει μπαμ από μακριά πως είναι Στριντζέϊκη μετασκευή. Παντού ξύλινη επένδυση, το Mariners Club, το εστιατόριο, οι καμπίνες, όλα φωνάζουν Γραμμαί Στρίντζη Α.Ε. :) Επίσης θετική ήταν η απουσία του καταναγκαστικού συνεταίρου roaming που συναντά κανείς στα άλλα πλοία. Εδώ, έπιανες τα οικεία δίκτυα ή δεν έπιανες ανάλογα την απόσταση από τη στεριά. Δεν έπεφτες όμως σε παγίδα σχετικά με τα κόστη. Επίσης, το απλό σήμα κινητού ήταν παραπάνω από καλό μέχρι και την πιο εσωτερική γωνία του πλοίου. Πρώτη φορά το συνάντησα αυτό. 

Βαρύ βαπόρι, άψογο ταξίδεμα, δεν καταλάβαμε τίποτα. Το επόμενο πρωί φτάσαμε στη Ηγουμενίτσα. Όμορφη όπως πάντα, αν και η γιγάντωση του λιμανιού και η επέκταση της πόλης πάνω στους λόφους δεν είναι κάτι το θετικό, από αισθητικής απόψεως. Στο λιμάνι το Venezia και το Kydon Palace και μας ακολουθούσε το Marina προερχόμενο από το Αργοστόλι. Λίγος κόσμος για επιβίβαση, από τις σπάνιες περιπτώσεις που είδα να μπαίνουν περισσότερα άτομα και οχήματα στην Πάτρα παρά στην Ηγουμενίτσα. 

Οι εσωτερικοί χώροι άνετοι και καλόγουστοι, αλλά πολύ λίγοι. Αναρωτιέμαι, πως αντεπεξέρχοταν τόσα χρόνια στο Αιγαίο. Οι τιμές στα μπαρ χαμηλότερες κατά ένα τρίτο από ότι στην ΑΝΕΚ, Superfast και Grimaldi/Minoan και στο σελφ-σέρβις/εστιατόριο σχεδόν κατά το ήμισυ! Πάρα πολύ καλή ποιότητα φαγητού με μεγάλη ποικιλία. Μέχρι και Κεφαλλονίτικη Σκορδαλιά είχαν :D  Τα μπαρ με τεράστια ποικιλία φρεσκότατων παστών και λοιπών γλυκών. Καμία σύγκριση με τις προαναφερόμες εταιρείες με τα μισομπαγιάτικα γλυκά τους και επιλογή μόνο ανάμεσα σε 2, το πολύ 3, γλυκά. Ως συνέπεια, πολύς κόσμος τίμησε την κουζίνα του πλοίου, τόσο για μεσημεριανό, όσο και για βραδυνό. Οι εξωτερικοί χώροι είναι μεγάλοι, άνετοι με πρόσβαση μέχρι την πλώρη, αριστερά και δεξιά. Αρνητικό σημείο ήταν, ότι λόγω των ακριβών καθισμάτων πούλμαν και καμπινών, πάνω από τους μισούς επιβάτες είχαν διαλέξει κατάστρωμα με συνέπεια οι λίγες θέσεις στα μπαρ του πλοίου να γεμίσουν αμέσως μετά την αναχώρηση με κοιμώμενους ανθρώπους και να εξακολουθήσει αυτό βεβαίως και την επόμενη ημέρα, έτσι ώστε να υπάρχει δυσκολία εύρεσης ελεύθερης θέσης. 

Άφιξη στο αυτοαποκαλούμενο λιμάνι της Βενετίας, που μόνο λιμάνι δεν είναι. Τεράστια έλλειψη χώρου για Ι.Χ. και φορτηγά, τόσο κατά την αποβίβαση όσο και κατά την επιβίβαση, με αποτέλεσμα τα φορτηγά να κατακλύζουν τους δρόμους και τα δρομάκια έξω από την περίφραξη του λιμανιού. Αυστηρότατος έλεγχος από το τελωνείο (Guardia di Finanza) για κλεμμένα αυτοκίνητα και ναρκωτικά. Παρόλα αυτά, γύρω στις 09:00 είμασταν ήδη στον αυτοκινητόδρομο. 

Συνιστώ το πλοίο ανεπιφύλακτα! Αξίζει να το ταξιδέψει κανείς για να ζήσει έστω και μόνο σε ορισμένους τομείς πως ήταν τα ταξίδια τον παλιό καλό καιρό. Πολύ άνετο πλοίο, ευγενικό πλήρωμα και τουλάχιστον η γραμμή της Βενετίας δεν είναι τόσο τρομερή όσον αφορά τις καθυστερήσεις. 

Ευχαριστώ πολύ για την υπομονή σας :D 

Link to comment
Share on other sites

Κάναμε το αντίθετο ταξίδι από τον Ariadne από Βενετία για Πάτρα την 1η Μαΐου.

Για να μην κουράσω, μια που τα είπε αναλυτικά ο @Ariadne, αποκομήσαμε ακριβώς την ίδια εικόνα, τόσο για το πλοίο και πλήρωμα όσο και για τα λιμάνια.

Sold out σε καμπίνες και γκαράζ στο ταξίδι μας.

Το πλοίο ήταν μια ευχάριστη έκπληξη κυρίως χάρη στο πλήρωμα του.

Καθαρό, ευχάριστο στους κοινόχρηστους χώρους, πολύ καλή κουζίνα με μεγάλη ποικιλία, ακόμα και σε νηστίσιμα.

Στα αρνητικά κυρίως η τεράστια αναμονή για check-in στη Βενετία (κοντά μια ώρα). Οι άνθρωποι ευγενέστατοι, αλλά οι 2 θέσεις για τους εκτός οδηγούς φορτηγών επιβάτες δεν επαρκούν όταν το καράβι είναι γεμάτο.

Σε αυτό το σημείο, όπως και στο θέμα των χώρων, που είναι ανεπαρκείς, η Πάτρα και η Ανκόνα είναι (πάρα τα όποια άλλα αρνητικά τους) μακράν λειτουργικότερες.

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι ότι και όταν ταξίδευε στο Ηράκλειο (ή ενίοτε Χανιά) απείχε παρασάγγας από άλλα της κοινοπραξίας και συγκεκριμένα τα "Κρήτη ΙΙ" και "Νήσος Ρόδος". Ιδιαίτερα το Mariners' Club, το a la carte εστιατόριο, όπως και οι καμπίνες της Α' Θέσης ήταν άψογα, τόσο αισθητικώς όσο και πρακτικώς.

Τα αδιανόητα του Σεπτεμβρίου 2023 βέβαια, φόρτωσαν στο καράβι αμαρτίες ανθρώπων... 

Link to comment
Share on other sites

Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω... Στο Ηράκλειο ήταν μακράν η χειρότερη επιλογή και σε χώρους αλλά και σαν εξυπηρέτηση... 

 

Χαίρομαι που στην Αδριατική έχει βρει ένα καλύτερο ρόλο. 

Link to comment
Share on other sites

Καλό είναι μέσα όμως κανει μονο για Αδριατική και θεωρω κουμπωσε πολυ ομορφα στα παλια του λημερια.Τα Κρήτη τα προτιμούσε περισσότερο ο κόσμος στο Ηρακλειο,όταν ήταν στα καλά τους.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...