Jump to content
Shipfriends

Andros Queen (IMO 9166223)


Recommended Posts

Ταξίδι με την Βασίλισσα της Άνδρου την περασμένη εβδομάδα από τη Μύκονο για τη Ραφήνα. Η προτίμηση σε σχέση με το Θεολόγος Π έχει να κάνει με το ότι προφανώς ήθελα να πάρω γεύση από το νέο πλοίο της γραμμής αλλά και με το ότι αν δεν βιάζεσαι να προλάβεις κάτι συγκεκριμένο στον προορισμό σου, η ώρα αναχώρησης του Andros Queen(0815) σε σχέση με αυτήν του Θεολόγος Π(0735) από τη Μύκονο, σου εξασφαλίζει λίγο παραπάνω πρωινό ύπνο.

 

Από τη στιγμή που τους εσωτερικοί χώροι και το πλοίο τα έχει παρουσιάσει εκτενώς ο Π100, δεν έχω και πάρα πολλά να πώ. Το ταξίδι έγινε με μπουνάτσα και όμορφο πρωινό ήλιο, που ανέδειξαν ένα από τα πιο βασικά του ατού: το πόσο ευήλιο είναι, δυσκολεύομαι να σκεφτώ κάποιο καλύτερο σε αυτόν τον τομέα. Κατά τη γνώμη μου αυτό κάνει αρκετά ευχάριστο το ταξίδι, σε σύγκριση με πλοία με μουντό και σκοτεινό εσωτερικό. Όπου και να κάτσει κανείς, έχει μια φωτεινή γωνία όπου μπορεί να πιεί τον καφέ του και να απολαύσει το ταξίδι του, πράγμα που έκανα και εγώ. Η εικόνα μιλάει από μόνη της. Να πούμε σε επίπεδο τιμών στα μπάρ πως ένα διπλό capuccino, ένα τόστ, ένα μπουκάλι νερό των 750ml και μια πορτοκαλάδα κόστισαν συνολικά 12 ευρώ. Συγκριτικά νομίζω είναι μια λογική τιμή, έχω την αίσθηση πως είναι φθηνότερα από τα αντίστοιχα Flocafe ή Everest επί άλλων πλοίων. Η Golden Star δουλεύει η ίδια τα μπάρ της. 

 

Το πλοίο ακριβέστατο στα ωράριά του, συνήθως αγγίζει τους 21 κόμβους η ταχύτητα του με αποτέλεσμα μέχρι να φτάσει κανείς στη Ραφήνα, όπου και το βλέπουμε, να μη βρίσκεται πάνω από 15-20 λεπτά πίσω από το προπορευόμενο Θεολόγος Π. Γενικά έχω την αίσθηση πως έχει αρχίσει να χτίζει το κοινό του σε επιβάτες, όσον αφορά τη Μύκονο ειδικά αν προλαβαίνει κανείς την αναχώρηση των 1630 από Ραφήνα, φτάνει στις 2100 περίπου στο νησί και μπορεί να προλάβει μια φούλ βραδυά. Σε επίπεδο φορτηγών και εκεί το πλοίο έχει σταθεροποιηθεί σε νούμερα πάνω από 10 νταλίκες σε κάθε ταξίδι, έχοντας ξεκάθαρα πάρει σημαντικό μερίδιο από την Blue Star, όπως λένε αυτοί που ξέρουν(που λέει κι ο  Μανώλης Ρασούλης). Γενικά αρκετά ενθαρρυντικοί οι πρώτοι 2 μήνες δρομολόγησής του. Όσοι έχετε το χρόνο και τη δυνατότητα, κάντε ένα πηγαιν-έλα τουλάχιστον μέχρι την Άνδρο, θεωρώ πως αξίζει τον κόπο. Bonus για τους μερακλήδες, οι εντυπωσιακές μανούβρες του Θανάση Χαλά, ειδικά σε Γαύριο και Τήνο.

 

ΥΓ: Για όσους αναρωτιούνται ποιό βιβλίο διάβαζα στη φωτογραφία, είναι το "Δεκέμβρης Εμφύλιος 1944 - 1949, Συνοπτική Ιστορία" του Σόλωνα Γρηγοριάδη, εκδόσεις Καπόπουλος(Β' Έκδοση 1989)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 642
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μακάρι του χρόνου να μπεί και σε πρωινά δρομολόγια να το χαρούμε κι εμείς που πηγαίνουμε 3-4 φορές το χρόνο στην Τήνο για προσκύνημα γιατί τώρα δεν βολεύουν τα απογευματινά από Ραφήνα.

Link to comment
Share on other sites

Μιας και κλείσαμε δύο μήνες στη γραμμή νομίζω ότι μπορούμε να βγάλουμε κάποια συμπεράσματα για το βαπόρι. Εγώ θα σταθώ σε δύο πράγματα, για τα οποία ήμουν επιφυλακτικός και περίμενα να τα δω στην πράξη. Το πρώτο η ταχύτητα. Το πλοίο μπορεί σταθερά τα 21+. Το δεύτερο είναι η μανούβρα. Μέχρι στιγμής δεν έχει αντιμετωπίσει κανένα θέμα με το μέγεθος του στα λιμάνια, είναι πολύ πιο δαντελένιο😁 από αυτό που δείχνει. 

Έτσι όπως τα λες είναι @Nick the Greekσχετικά με τη φωτεινότητα. Αν το πρόσεξες μάλιστα, στα πλαϊνά τεράστια παράθυρα δεν έχει ούτε κουρτίνες ούτε στόρια ούτε τίποτα (μόνο στην Α θέση). Πρέπει να είναι το πιο φωτεινό εσωτερικό πλοίου. Το πλοίο έχει πολύ καλό potential, αρκεί να το εκμεταλλευτεί σωστά η εταιρία του. 

Link to comment
Share on other sites

Το συζητουσα πριν 2 μερες με καποιον του χωρου, ο οποιος μου ελεγε "αυτες ειναι αγορες" σε αντιθεση με καποια αλλα που ηρθαν φετος ονοματα δε λεμε και κοστισαν στο τελος τα ιδια μην πω και παραπανω.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

μπορεί σε κάποιους να μην αρέσει απόλυτα το τελικό αποτέλεσμα της μετασκευής, όμως όταν πάει με 22+- kn δρόμο δύσκολα μπορείς να τραβήξεις τα μάτια σου από την πλωράκλα του. 

Ας το δούμε λοιπόν χθες να αναχωρεί από τη Ραφήνα από ψηλά :)
 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Συνάντησα τον πύραυλο κατά την επιστροφή μου στο αστικό κέντρο,αδειάζει τη θάλασσα στα πλαγιά  του έχει δύναμη ειλικρινά πετάει … Αφού μήπως μας προσπέρασε λίγο πριν το Δύσβατο 😀έκοψε λίγο και αυτό φάνηκε από το σπρέι  που σηκώνει η πλώρη, το έριξε στα 21,7 ….πρέπει να το ταξιδέψω  αλλά δυστυχώς η σύνδεση του νησιού με Άνδρο Τήνο Μύκονο είναι λιγουλάκι ακριβή έως πολύ θα έλεγα…

Link to comment
Share on other sites

Μακάρι να μη σταματήσει στο τέλος του μήνα. Αναμένουμε το ΣΑΣ από ότι φαίνεται. Η αλήθεια είναι ότι παρότι είναι στη γραμμή για μικρό διάστημα έχει αφήσει ήδη πολύ θετικές εντυπώσεις. 

Link to comment
Share on other sites

Δύσκολα πιστεύω ότι θα εγκριθεί η παράταση τών δρομολογίων του για τον Οκτώβριο γιατί είχε εγκριθεί με τρίμηνη δρομολόγηση ως έξτρα πλοίο για την Golden Star Ferries. Εκτός εάν το δούμε να κάνει σκαντζα δρομολόγια με άλλο ήδη δρομολογημένο πλοίο της Golden Star Ferries.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Έχουν συμπληρωθεί πια 3.5 μήνες από την δρομολόγηση του πλοίου(το βλέπουμε εδώ να αναχωρεί από τη Μύκονο) και νομίζω είναι πια ασφαλές να πούμε ότι έχει καταφέρει να διαταράξει τις ισορροπίες στη γραμμή. Και γιατί είναι ένα ταχύ και πολυτελέστατο πλοίο εσωτερικά αλλά και γιατί η μεταφορική του ικανότητα σε φορτηγά, δίνει τη δυνατότητα στη Golden Star Ferries να διεισδύσει ουσιαστικά και σε αυτόν τον τομέα. Κάτι που με τους περιορισμούς του γκαράζ του Superferry, ήταν δυνατό μόνο σε πολύ περιορισμένο βαθμό. Αυτά για άλλο topic όμως.

 

Εξωτερικά δεν το λές όμορφο, το σουλούπι δεν είναι αρμονικό. Από την άλλη δεν είναι κι άσχημο, βλέποντάς το να γυρνάει πρός τα δεξιά, κι έχοντας ξεκολλήσει από την θέση 6 του Τούρλου. Μιλώντας σαν συχνός χρήστης της γραμμής του, ελπίζω τα αποτελέσματά του να είναι τέτοια που να το δούμε και του χρόνου στα μέρη μας. Μιλώντας σαν αντικειμενικός παρατηρητής, θα μπορούσε να κάνει καριέρα και σε διάφορες άλλες γραμμές, ίσως και πιο κερδοφόρες. Και μια τελευταία για σήμερα άποψή του, έχοντας ξεκινήσει να βάζει γραμμή για την Τήνο.

Link to comment
Share on other sites

Παίρνω πάσα από τον Νικ και απόψε μεταφερόμαστε στην Τήνο για να δούμε το πλοίο να καταφθάνει στο νησί, προερχόμενο από Μύκονο ένα Αυγουστιάτικο πρωινό. Το βλέπουμε σε διάφορες πόζες γυρνώντας μπροστά μας, καθώς και σχεδόν δεμένο. Δεν έμεινε πολύ, μέχρι να φτάσω από το μέσα λιμάνι στο έξω είχε ήδη αναχωρήσει.

Εμφανισιακά θα πω και εγώ ότι μου αφήνει ανάμεικτα συναισθήματα, ωστόσο θεωρώ ότι είναι ένα αρκετά ενδιαφέρον πλοίο, ενώ θα τολμήσω να πω ότι από αυτήν την άποψη πρύμα μου φέρνει πολύ σε ένα ελαφρώς λιγότερο τετραγωνισμένο Blue Horizon.

 

Link to comment
Share on other sites

  Πάμε να δούμε λίγες εικόνες από την πρώτη άφιξη του πλοίου στο λιμάνι του Γαυρίου. Ώρα 6:25 περίπου το πλοίο αρχίζει να φαίνεται στον ορίζοντα, στο λιμάνι επικρατεί ένας πανικός καθώς πολλοί Ανδριώτες έσπευσαν να το θαυμάσουν για πρώτη φορά. Δύο καΐκια σπεύδουν να το υποδεχτούν με κόρνες και καπνογόνα. Το πλοίο σφύριζε και αυτό έτσι ώστε να μας υπενθυμίζει την παρουσία του. 

  Κάνοντας μια σχετικά γρήγορη μανούβρα στις 6:38 έδεσε στο λιμάνι και άρχισαν να αποβιβάζονται οι πρώτοι επιβάτες. Στον καταπέλτη του υπήρχε ένας από τους πλοιοκτήτες του καθώς και στελέχη της εταιρίας που χαιρετούσαν τον κόσμο. Γύρω  στις 7:04 ήταν έτοιμο για αναχώρηση έχοντας μαζέψει μερική καθυστέρηση.

  Οι εντυπώσεις ήταν κυρίως θετικές παρόλο που σε κάποιους δεν άρεσε η μετασκευή του. Προσωπικά πάντως έχω να πω ότι είναι ένα πολύ επιβλητικό πλοίο όμορφο στα μάτια του μέσου επιβάτη( την ομορφιά του Superstar δεν την έχει με τίποτα αλλά δεν είναι και blue horizon😁)

  Ταξίδι με το πλοίο μια μέρα αργότερα 7/7. Οι εσωτερικοί του χώροι μοντέρνοι μεν αλλά όχι σαν του superferry το οποίο περιλαμβάνει τους όρους πολυτέλεια και άνεση για τον επιβάτη. Από κόσμο λίγα πράγματα καθώς φαινόταν σχεδόν άδειο από επιβάτες(στο γκαράζ του όμως είχε πολλά οχήματα). Με 5 μποφόρ περίπου δεν αισθάνθηκα το παραμικρό. Η ταχύτητα κυμάνθηκε από 20,5 έως 21 κόμβους(γέφυρα). Μπορώ να πω ότι το σαλόνι της ά θέσης με εντυπωσίασε αρκετά. Τέλος ικανοποιημένος έμεινα και από τους εξωτερικούς χώρους του πλοίου αν και σε κάποια σημεία δεν μπορούσες να σταθείς από τον αέρα.

 Θα ανεβάσω μερικές ακόμα φωτογραφίες στη gallery. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Λοιπόν, αν και γενικά δεν έχω καλή γνώμη για τέτοιες επενδύσεις σε πλοία, το συγκεκριμένο έχει γίνει αστέρι. Oφειλω να αναγνωρίσω ότι είναι ασύγκριτα καλύτερο για τον επιβάτη από πολλά άλλα όμοια. 

Είναι απίστευτα φωτεινό μέσα, και σε αυτό βοηθούν τα μεγάλα παράθυρα και τα ανοιχτόχρωμα πατώματα στυλ μάρμαρο, νιώθεις σαν να είσαι σε κάποιο αίθριο ανοιχτό από όλες τις πλευρές. Ακόμη και στα αεροπορικά το κλιμακοστάσιο χωρίζεται με τζάμι από το σαλόνι της πρύμνης! Γενικά φαίνεται (από την προσοχή στη λεπτομέρεια) ότι όλο το πλοίο το μελέτησε σοβαρά κάποιος αρχιτέκτων πριν πάει στους ναυπηγούς/μηχανολόγους και όχι απλά ένας ναυπηγός ως συνήθως. 

rsz_1img_20231117_102909.thumb.jpg.078d395e011eaea6fab803dbfa3573a3.jpg

Δεν έχει καθόλου vibration, ακόμη και στο πρυμναίο σαλόνι είναι εντελώς ήσυχο! Εξαίρεση αποτελεί όμως τα ρεμετζα (1' όταν κάνει ανάποδα πχ) και μόνο στο πάνω ντεκ όπου έχουν σπάσει τα κάγκελα από τους κραδασμούς (βλ φωτό). Επίσης το πάνω ντεκ εξαιρετικό, είναι πολύ καλό για περπάτημα ειδικά αυτές τις μέρες που έχει ωραίο καιρό. 

rsz_1img_20231117_115826.thumb.jpg.4d5ed0fa4a156ddfd8bf813ba643fa15.jpg

Χρόνος Άνδρο Ραφήνα 1 ώρα κ 50', μόνο το Ιθάκη γενικά έχει κάνει λιγότερο.

Link to comment
Share on other sites

Μια γεύση από την φόρτωση του Andros Queen στο Γαύριο το περασμένο καλοκαίρι. Είναι 29 Αυγούστου και η κίνηση της επιστροφής αυξημένη. Περιλαμβάνει και την αναχώρηση του πλοίου:

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

πάμε να δούμε και μια άφιξη με μανούβρα και φουντάρισμα του πλοίου χθες το μεσημέρι στη συννεφιασμένη Ραφήνα. 

 

 

για το πλοίο δεν χρειάζεται να πω κάτι. όλα έχουν ειπωθεί παραπάνω. αυτό που δεν είχα παρατηρήσει όμως είναι ότι στις καμπίνες πέρα από τις κανονικές πρίζες ρεύματος υπάρχουν και πρίζες usb type a & type c για απευθείας φόρτιση κινητών/ταμπλετ κλπ. μου άρεσε αυτή η λεπτομέρεια και δεν νομίζω να την έχω ξαναδεί σε άλλο πλοίο. 

επίσης να αναφέρουμε πως σε σχέση με το καλοκαίρι που πρωτοξεκίνησε, έχουν προστεθεί κάποιες επιπλέον οθόνες για προβολή διαφημίσεων ενώ στο μεσαίο σαλόνι που είναι το self service εχουν προστεθεί διαχωριστικά μεταξύ των τραπεζοκαθισμάτων και των αεροπορικών που βρίσκονται δεξιά και αριστερά. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...