Jump to content
Shipfriends

Andros Queen (IMO 9166223)


Recommended Posts

  • Replies 642
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Πρώτο δοκιμαστικό λοιπόν, αλλά δεν πρόκειται να το "ανοίξουν ",καθότι όλα κάτω στην μηχανή είναι καινούργιο και απαιτείται το λεγόμενο "στρώσιμο "....Με το καλό λοιπόν....

Link to comment
Share on other sites

Μόνο εμένα με χαλάει αυτή η ασύμμετρη πρύμη? Στο Επτάνησος που ήταν πλώρα, του πήγαινε..εδώ που είναι πρύμα το κάνει λίγο ατσούμπαλο. Όπως και να'χει καλή αρχή σε πλοίο και πλήρωμα και καλές θάλασσες..! 

Link to comment
Share on other sites

χαζή ερώτηση αλλά το'χω γενικά απορία, αυτά τα ανοίγματα στο γκαράζ (ιδιαίτερα στα πλαινά στο συγκεκριμένο καράβι αλλά και πίσω) προσφέρουν κάτι; Όπως το αντιλαμβάνομαι, αυξάνουν την αντίσταση (όπως ένα ανοιχτό παράθυρο στο αμάξι) και άρα αυξάνουν την κατανάλωση, επιπλέον σε θαλασσοταραχή μπορούν να μπάσουν νερά στο εσωτερικό αλλά και χωρίς ιδιαίτερα μποφόρ σίγουρα θα περνάνε "ψεκασμούς" θαλασσινού νερού στα αυτοκίνητα εντός, λερώνοντάς τα. Υποθέτω το ερώτημα είναι: έχουν κάποια ωφέλη που δεν αντιλαμβάνομαι και γι'αυτό δεν τα κλείνουν ή απλά θεωρείται "μικρό το κακό" οπότε δεν ασχολούνται;

Link to comment
Share on other sites

Είναι απαραίτητα για τη μανούβρα.

Ώστε το πλοίο να είναι λιγότερο ευάλωτο στους πλευρικούς ανέμους.

Το όφελος υπερκαλύπτει τις απώλειες.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Ο βασικότερος λόγος που το κάνουν εκ κατασκευής είναι ότι κατ αυτό τον τροπο δεν χρειάζεται να βάλουν εξαερισμό στο πάνω γκαράζ και κατα συνέπεια μονάδες ventilation και ένα ολόκληρο δίκτυο καναλιών με αέρα . 

Στην Ελλάδα όμως και στα ανεμοδαρμένα - δύσκολα λιμάνια , προσφέρουν στη μανούβρα όπως προαναφέρθηκε . Με το διάτρητο πανω γκαράζ ο πλευρικούς άνεμος εκτονώνεται σε κάποιο μεγάλο βαθμό και η πίεση που ασκείται στην πλευρά του πλοίου ειναι σημαντικά λιγότερη απο αυτή που θα ασκούνταν αν δεν υπήρχαν τα ανοίγματα . 

Link to comment
Share on other sites

Εμφανισιακά να πω την αλήθεια δεν με τρελαίνει τόσο όσο και μηχανικά... Εγώ εντυπωσιάστικα με τη ταχύτητά του, πέρνοντας υπόψη πως είναι και το πρώτο του δοκιμαστικό στην Ελλάδα! Όπως και να έχει καλοτάξιδο ας είναι το βαπόρι και καλή αρχή στο πλήρωμα!

Link to comment
Share on other sites

Λαμβάνοντας υπ όψιν τις προσδοκίες που έχει δημιουργήσει η οικογένεια στεφάνου με το προηγούμενο στολο έχεις ένα δίκιο... όμως έχει γίνει πολύ σοβαρή δουλειά και μεγάλη αναβαθμιση εντός του πλοίου...

Η golden star είναι από τις ελάχιστες ακτοπλοϊκές που επενδύουν στα πλοία τους.

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, marioskef said:

Λαμβάνοντας υπ όψιν τις προσδοκίες που έχει δημιουργήσει η οικογένεια στεφάνου με το προηγούμενο στολο έχεις ένα δίκιο... όμως έχει γίνει πολύ σοβαρή δουλειά και μεγάλη αναβαθμιση εντός του πλοίου...

Η golden star είναι από τις ελάχιστες ακτοπλοϊκές που επενδύουν στα πλοία τους.

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου φίλε μου και δεν λέω πως η γκόλντεν δεν επένδυσε, ίσα ίσα όπως είπες και εσύ είναι απο τις ελάχιστες ακτοπλοϊκές που επενδύουν στα πλοία τους. Αυτό που λέω εγώ είναι απλώς πως δεν με τρελαίνει το σκαρί και δεν μου κάθονται καλά στο μάτι τα σινιάλα της γκόλντεν πάνω στο συγκεκριμένο. Είναι ας πούμε αρκετά.... κουτοποιημένο... Άλλωστε, ένας μέσος πελάτης δεν θα κοιτάξει την μορφή του πλοίου, αλλά τη ταχύτητα και την άνεση, τομείς οι οποίοι πιστεύω ότι είναι άριστοι στο συγκεκριμένο για τη γραμμη που προορίζεται.

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Power_Jet said:

ένας μέσος πελάτης δεν θα κοιτάξει την μορφή του πλοίου, αλλά τη ταχύτητα και την άνεση,

Καλά, μεταξύ μας, το πρώτο, και βασικότερο, που θα κοιτάξει είναι η τιμή του εισιτηρίου. Τα άλλα, κουτσά-στραβά, θα τα κάνει γαργάρα. 

Link to comment
Share on other sites

Έτσι είναι. Ένας μέσος επιβάτης μπορεί να μη γνωρίζει καν που πηγαίνει το βαπόρι στο οποίο μπαίνει όχι και να έχει κριτική άποψη για την αισθητική του. Και επίσης έχω την αίσθηση (και από προσωπική εμπειρία) ότι η πρώτη ερώτηση που γίνεται σε ένα πρακτορείο είναι "πόση ώρα κάνει;" ή "είναι γρήγορο;" Νομίζω ότι ο χρόνος ταξιδιού παίζει μεγαλύτερο ρόλο από την τιμή του εισιτηρίου (κατά μέσο όρο). 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...