Jump to content
Shipfriends

Saos Ferries


Recommended Posts

  • Replies 805
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αφού πλακώθηκε με τον Απόστολο που έδοσε μέγα παρών στην εκπομπή του καναλιού της Λέσβου,στο τέλος της τηλεφωνικής του παρέμβασης είπε:

Διαθέτω τα Ο/Γ-Φ/Γ ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΡΗΜΙΩΤΙΣΣΑ & ΠΑΝΑΓΙΑ ΑΓΙΑΣΟΥ σε φορέα του Νομού Λέσβου, ο οποίος θα αναλάβει όλο το κόστος λειτουργίας & συντήρησης των 2 πλοίων,έναντι 1 € για το καθένα, προκειμένου να εξυπηρετηθούν τα νησιά του νομού για όσο διάστημα χρειασθεί.

Ενας 'αλλος είπε ότι έχει κάνει μελέτη 50 σελίδων ,που καταλήγει στο ότι ο νομός χρειάζεται 2 πλοία νεότευκτα 22-25 μίλια/ώρα που θα φεύγουν ταυτόχρονα στις 22.00 απο Πειραιά & Μυτιλήνη, με την προυπόθεση ότι θα κατασκευασθούν ως ΝΥΧΤΟΠΛΟΙΑ

Ενας άλλος είπε ότι αυτά είναι κοτσάνες, διότι η Λέσβος ως πόλος θρησκευτικού τουρισμού που είναι, χρειάζεται catamaran όχι monohull 800 επιβατών & 200 IX,που θα κάνει τη διαδρομή σε 3 ώρες, διότι ο θρησκευτικός τουρισμός είναι 3 μέρες.Και άν φάει 2 νύχτες στο ΝΥΧΤΟΠΛΟΙΟ ο θρησκευτικός τουρίστας, τί μένει; 1 μέρα.

Στο τέλος επειδή τον Βεντούρη τον είχε πάρει ο ύπνος μ'αυτά που άκουγε,ο δημοσιογράφος του ζήτησε συγνώμη και του έδοσε το λόγο για να κλείσει τη συζήτηση και είπε:

Η στρεβλή εφαρμογή του Ε.Κ 3577 απο τις ελληνικές κυβερνήσεις,έφεραν στην Ελλάδα τους ξένους επενδυτές.Αν οι καλύτερες εταιρίες είναι σήμερα οι Μινωικές και η Bluε star, όπως γνωρίζετε το κουμάντο το έχουν οι Ιταλοί και οι Αραβες.Αν δεν εφαρμόσει ΠΙΣΤΆ τον κανονισμό και η Ελλάδα τότε οι εναπομείναντες θα φύγουν σε άλλες αγορές. Αυτά θα εξηγηθούν αύριο στην συνέντευξη τύπου που θα δόσει στην Μυτιλήνη ως Ενωση και όχι ως ΝΕΛ.

Αυτά τα σπουδαία απόψε.

Link to comment
Share on other sites

Απορία 1: Ο κυρ Φώτης είναι κάτι μέσα στη ΣΑΟΣ πλέον και βγαίνει και την εκπροσωπεί λέγοντας μάλιστα "διαθέτω τα βαπόρια..."

Απορία 2: Ο Μανούσης αφού δεν τα βγάζει πέρα με ναυλώσεις και πωλήσεις, κάνει μια απέλπιδα προσπάθεια να ξεφορτωθεί τα βαπόρια ή είναι ιδέα μου;:confused: Αφού δεν μπορούμε να τα δουλέψουμε τουλάχιστον ας μην μας χρεώνουν άλλο...

Απορία 3: Πειραιάς - Μυτιλήνη (188 μίλια) σε 3 ώρες σημαίνει 62,7 μίλια/ώρα :eek: ή ξέχασα τα μαθηματικά μου; Φοβερή μελέτη...! Και πάνω από όλα απόλυτα εφικτή...!

Απορία 4: Από πόσα κρεββάτια και πάνω θεωρείται ένα βαπόρι νυχτόπλοιο (είναι η μετάφραση του night ferry?); Γιατί, μεταξύ μας, ενδιαφέρομαι να ναυπηγήσω ένα και θέλω κάποιον να μου κάνει μία τόσο σοβαρή μελέτη:P

Απορία 5: Ο Βεντούρης σε αυτή την εκπομπή, δεν έκανε αναφορά στη "Δημητρούλα";

ΥΓ1: Πρώτη φορά που δικαιολογώ τον Βεντούρη που τον πήρε ο ύπνος με αυτά που άκουγε...

ΥΓ2: Πέρα από αυτή την καραμέλα της στρεβλής εφαρμογής του Ε.Κ 3577, δεν μπορούν να του γράψουν κάτι άλλο να λέει; Ήμαρτον...

Link to comment
Share on other sites

Απορία 4: Από πόσα κρεββάτια και πάνω θεωρείται ένα βαπόρι νυχτόπλοιο (είναι η μετάφραση του night ferry?);

Κανεις λαθος φιλαρακι, ο ορισμος του νυχτοπλοιου δεν εχει να κανει με τον αριθμο των κρεββατιων αλλα με το μεγεθος της λαικης πιστας που θα διαθετει στο πρυμνιο σαλονι! Σημασια εχει λοιπον ποσα μωρα θα μπορουν ανα πασα στιγμη να βρισκονται στην πιστα, εναλλακτικα βεβαια μετριεται και με το ποσα κυβικα λουλουδια πεφτουν ωσπου να σκεπασουν τον τραγουδιάρη!

Καθημερινες θα γινεται προγραμμα με εναλλαξ ζωντανες συνδεσεις με τον Ξενυχτη Μυτιληνης, Digital Fm και Ντερτι ενω στη λαικο-δημοτικη ωρα θα παιζει ο Μαριος ο Blackman(κυρίες μουουου....). ΠΣΚ βεβαιως θα εχει live προγραμμα με Αχιλλέα Τσιγάρα, Βασιλη Στακτεα, Σού Κύρκου, Φιλιώ Πυργάκη ενω στο κλαρινο θα ειναι ο Κωστας ο Αριστοπουλος με το επιτελειο του, και φυσικα τον Αρχιερέα της Λαικής Πίστας, Γιώργο Καμπουρίδη.

Εννοειται πως απο τις 3 το πρωι και μετα, το a la carte του νυχτοπλοιου σερβιρει πατσά ψιλοκομμένο με πιπεράκι ενω στο self service εχει τρελό βρώμικο με λουκάνικο. Και μια που το πλοιο θα ειναι νυχτόπλοιο, εχω να προτεινω και ονοματα. Θα μπορουσε να ονομαστει Φαντασία, Δειλινά, Γλυκοχάραμα, Τα Αραπάκια(εκει ειχαν πιασει μια φορα το Βανζέλ το Ρωχάμη αν θυμαμαι καλα) ή ακομα και Στράτος Διονυσίου αν θελουμε να δωσουμε μια υποσταση στην υπαρξη του πλοιου. Το μοναδικο προβλημα που βλεπω ειναι μηπως μεγαλωσει πολυ η οργανικη συνθεση με τις λουλουδουδες:D

Link to comment
Share on other sites

Καλά το δημοσίευμα έχει πιάσει όλα τα ενδεχόμενα...και με τον αστυφύλαξ και με τον χωροφύλαξ. Προσωπικά πιστεύω ότι εάν ο ΓΣ ήθελε να αναλάβει την ΣΑΟΣ είτε ως αφεντικό είτε ως "εντεταλμένος" να σώσει "οτιδήποτε αν σώζεται"...δεν θα ήθελε τις δεσμεύσεις των αγόνων, ώστε να πουλάει, να αγοράζει και να δρομολογεί ελεύθερα (χωρίς πάγια και δεσμεύσεις;))

Προσωπικά θα ήθελα να αναλάβει (έστω και) την ΣΑΟΣ για τους εξής λόγους:

1) Γιατί έτσι μου (μας) αρέσει...:)

2) Για να δω τι θα γράφουν "ορισμένοι" για την Θεία Δίκη...που έστειλε το EΞΠΡΕΣ ΟΛΥΜΠΙΑ στην υψικάμινο και τώρα θα διαχειρίζεται την Αγιάσσου και τη Σουμελά...:D

3) Για να απολαύσω τα όσα θα λέει τότε ... "ο στόμας ορισμένων" για τα πλοία "τύπου ΣΑΟΣ"...:P

Link to comment
Share on other sites

Απ' ό,τι διαβάζω πάλι με το σταγονόμετρο πήρε ελευθεροπλοϊα ... ΠΣΚ και από Δευτέρα βλέπουμε.

Επίσης, η ΡΟΔΙΑΚΗ επαναλαμβάνει τις πληροφορίες για ενδεχόμενη ανάμειξη Στρίντζη στη ΣΑΟΣ...θεωρεί ως επιβεβαιωμένες τις συζητήσεις...αλλά υποστηρίζει ότι οι επαφές δεν θα καταλήξουν και σε γάμο.

Πάντως, έχω την αίσθηση ότι ασκείται μεγάλη πίεση πανταχόθεν στη ΣΑΟΣ, ώστε να αναγκασθεί ο ιδιοκτήτης της να πάρει κάποιες αποφάσεις. Και πιστεύω ότι αυτή η κατάσταση δεν μπορεί να διαρκέσει για πολύ. Πιστεύω ότι πολύ σύντομα θα υπάρξουν σημαντικές εξελίξεις...είτε με Στρίντζη...είτε χωρίς...

Link to comment
Share on other sites

Παντως αν οντως εμπλακει ο Γ.Στριντζης στην ΣΑΟΣ θα μιλαμε για το γεγονος της χρονιας,για ενα στοιχημα αντιστοιχο του να παιζεις πως ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ θα παρει καποτε CHAMPIONS LEAGE η UEFA...:D

Θα εχει ΤΕΡΑΣΤΙΟ ενδιαφερον να δουμε τι θα κανει με την συγκεκριμενη εταιρια κ αν θα κερδισει αυτο το ακατορθωτο στοιχημα...Μετα καποιος θα πρεπει να του γραψει ενα βιβλιο με τιτλο 'Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΜΙΔΑΣ ΤΗΣ ΑΚΤΟΠΛΟΙΑΣ'.

Link to comment
Share on other sites

Σε συνέντευξη του στον Εφοπλιστή που κυκλοφόρησε σήμερα, ο Φ. Μανούσης αναφέρει πως στις αρχές του μήνα δέχτηκε πρόταση από τον Α. Βεντούρη για συμμετοχή του στη ΣΑΟΣ μέσω ανταλλαγής μετοχών με τη ΝΕΛ.

Link to comment
Share on other sites

Επίσης, η ΡΟΔΙΑΚΗ επαναλαμβάνει τις πληροφορίες για ενδεχόμενη ανάμειξη Στρίντζη στη ΣΑΟΣ...θεωρεί ως επιβεβαιωμένες τις συζητήσεις...αλλά υποστηρίζει ότι οι επαφές δεν θα καταλήξουν και σε γάμο.

Μάλλον οι διαπραγματεύσεις κατέληξαν σε αδιέξοδο.:rolleyes: (Αναμενόμενο)

Link to comment
Share on other sites

ο Φ. Μανούσης αναφέρει πως στις αρχές του μήνα δέχτηκε πρόταση από τον Α. Βεντούρη για συμμετοχή του στη ΣΑΟΣ
Μα καλά συνεταίρος στα πλοία "τύπου ΣΑΟΣ"?:confused: Πολύ φοβούμαι ότι ο κ. Φώτης θα πρέπει να φρεσκάρει...τα Λατινικά του.:rolleyes:

ΥΓ Αναμενόμενο μεν Παναγία μου...αλλά πικρό το ποτήριον:D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σε Λασκαρίδη - Στρίντζη η SAOS του Φ. Μανούση

14/11/08 14:06

Ένα απο τα σημαντικότερα deal στην ιστορία της σύγχρονης Ελληνικής ακτοπλοίας κλείνει εντός των ημερών, ίσως και μέχρι το τέλος του μήνα με τον κ. Μάκη Στρίντζη και τον Όμιλο Λασκαρίδη να εξαγοράζουν το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών της εταιρίας SAOS του κ. Φώτη Μανούση.

Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες του TheSeaNation έχουν ήδη δοθεί και προκαταβολές και μέχρι το τέλος του μήνα θα έχει γίνει η μεταβίβαση των μετοχών. Η κίνηση αυτή των Λασκαρίδη - Στρίντζη ίσως να μη φαίνεται ιδιαίτερα ελκυστική εξαιτίας του γεγονότος ότι η SAOS δεν έχει νεότευκτο στόλο και επιπλέον φέτος δεν διεκδίκησε καμία άγονη (επιδοτούμενη) γραμμή.

Ωστόσο κύκλοι που πρόσκεινται στους δύο πλοιοκτήτες τόνιζαν ότι τα πλοία με το σήμα της SAOS έχουν καθιερωθεί στο Βόρειο Αιγάιο, καθώς ελέγχουν το σημαντικότερο μερίδιο των ακτοπλοικών συνδέσεων : Καβάλας - Σαμοθράκης, Θεσσαλονίκης - Χαλκιδικής, Θεσσαλονίκης - Λήμνου, Αλεξανδρούπολης - Σαμοθράκης - Λήμνου και Λήμνου - Λαυρίου.

Το γεγονός αυτό σημαίνει ότι ήδη η SAOS διαθέτει ένα μεγάλο, ίσως το μεγαλύτερο, μερίδιο της επιβατικής κίνησης στις εν λόγω γραμμές και όπως εκτιμούν οι υποψήφιοι νέοι ιδιοκτήτες της με μια ποιοτική αναβάθμιση του στόλου η εταιρία θα έχει πλέον τη δυνατότητα να κυριαρχήσει στο κομμάτι αυτό οπου τώρα ως μοναδικό αντίπαλο της έχει τη ΝΕΛ του κ. Απόστολου Βεντούρη.

Πηγές του Ομίλου Λασκαρίδη ανέφεραν ότι υπάρχει έτοιμο πλάνο για τη δραστηριοποίηση της εταιρίας το οποίο θα εξελιχθεί συντηριτικά τη θερινή περίοδο του 2009, αλλά θα εξελιχθεί σε επιθετικό στη συνέχεια, καθώς ο αρχικός προγραμματισμός προβλέπει τη σταδιακή αντικατάσταση τεσσάρων πλοίων του υπάρχοντος στόλου της SAOS με νεότευκτα ή μικρής ηλικίας πλοία.

Άλλες πηγές της ακτοπλοίας όταν ενημερώθηκσνα για τα τεκτενόμενα σχολίαζαν πως θεωρείται ζήτημα χρόνου να βρει έναν τρόπο ο κ. Στρίντζης να επανέλθει στην ακτοπλοία, ένα χώρο που τον γνωρίζει πολύ καλά.

Λέγονται ακόμη πολλά για τα μελλοντικά σχέδια του κ. Στρίντζχη τα οποία όμως αυτή τη στιγμή παραμένουν παγωμένα γιατί ο κεφαλλονίτης εφοπλιστής περιμένει να δει πως θα πάει η συνεργασία του με τον Όμιλο Λασκαρίδη, με τον οποίο γνωρίζεται από την εποχή που συνυπήρξαν στη Hellenic Seaways.

Πηγή The seanation

Link to comment
Share on other sites

Παντως αν οντως εμπλακει ο Γ.Στριντζης στην ΣΑΟΣ θα μιλαμε για το γεγονος της χρονιας,για ενα στοιχημα αντιστοιχο του να παιζεις πως ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ θα παρει καποτε CHAMPIONS LEAGE η UEFA...:D

Θα εχει ΤΕΡΑΣΤΙΟ ενδιαφερον να δουμε τι θα κανει με την συγκεκριμενη εταιρια κ αν θα κερδισει αυτο το ακατορθωτο στοιχημα...Μετα καποιος θα πρεπει να του γραψει ενα βιβλιο με τιτλο 'Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΜΙΔΑΣ ΤΗΣ ΑΚΤΟΠΛΟΙΑΣ'.

ΣΤΡΙΝΤΖΗ ΘΕΕ ΤΗΝ ΠΗΡΕΣ ΤΗΝ ΠΑΕ...:D Αυτα ειναι νεα!Επιτελους αποκτα ξανα ενδιαφερον το ολο σκηνικο.Σταδιακα θα δουμε καραβια να φευγουν,αλλα να ερχονται,αλλα για μετασκευη(AKATUKI:p),μιλαμε για το μπαμ!Το μονο που μου δημιουργει καποιες αποριες,ειναι πως θα ξανασυνεργαστει με τον Λασκαριδη μετα το 'πουλημα' της HSW:confused:

Τελοσπαντων,εχουμε να δουνε πολλα τα ματια μας ακομα,απλα να πω την αληθεια,μου μυριζει και λιγο revenge η κινηση;)

ΥΓ Και ενα big thanks στον LEFTERI που μας εφερε τα καλα νεα!

Link to comment
Share on other sites

Μπράβο Λευτέρη. Αυτά είναι νέα. Λέτε αν και εφόσον αναλάβουν οι Στρίντζης & Λασκαρίδης να μπορέσουν να πληρωθούν και οι επί μήνες απλήρωτοι ναυτικοί;;;;

Link to comment
Share on other sites

Με τα λίγα που μπορεί να ξέρω θέλω να παρατηρήσω τα εξής...

Κρατάω μια επιφύλαξη για την ορθότητα του δημοσιεύματος αφού μας έχει δείξει η πραγματικότητα ότι τέτοιου είδους deal μένουν κρυφά μέχρι την οριστικοποίησή τους.Ειδικά επιχειρηματίες όπως ο Λασκαρίδης και ο Στρίντζης διακατέχοντε από περισότερη μυστικοπάθεια του συνηθισμένου.Αυτό και μόνο εμένα με "υποψιάζει".Θα δείξει...

Μπορώ να σας πω με σιγουριά πλέον ότι είναι αποφασισμένο ότι το AKATSUKI θα έρθει στην Ελλάδα.

Επίσης μη παραξενευτείτε αν από Δευτέρα δείτε τίποτα συνεργεία στο Μακεδονία:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Μα εκεί είναι το θέμα. Τα συνεργεία για να δουλέψουν πρέπει να πληρωθούν. Και ποιός τα τα πληρώσει; Η ΣΑΟΣ; Αυτό θα ήταν ανέκδοτο. Αυτοί είπαν σε ναυτικό της εταιρείας να υπογράψει τα χαρτιά της μισθοδοσίας του για χρήματα που ποτέ δεν πήρε.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο για το Μακεδονια ηταν το πρωτο που σκεφτηκα και γω. Θα εχουμε και μετασκευη Ακατσουκι. Παντως αν γινει αυτο αποκταει ενδιαφερον παλι ο χειμωνας. Αγωγες του ΑΒ προς Σαος Στριντζη Λασκαριδη κτλ. Ομορφιες :D:D

Link to comment
Share on other sites

Μπορώ να σας πω με σιγουριά πλέον ότι είναι αποφασισμένο ότι το AKATSUKI θα έρθει στην Ελλάδα.

Επίσης μη παραξενευτείτε αν από Δευτέρα δείτε τίποτα συνεργεία στο Μακεδονία:rolleyes:

Παντως Λευτερη,ακομα κι αν δεν τον ειδαμε,με αυτα που μας λες,ειναι σαν να τον βλεπουμε;) Τελικα τι λενε οι πληροφοριες το AKATSOUKI θα ερθει η ερχεται:confused:Οσο για το ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ,κατα την ταπεινη μου αποψη,πρεπει πρωτα να του ξηλωσουν κανα deck απ τα καινουργια κ μετα να συνεχισουν την μετασκευη:o

Link to comment
Share on other sites

Παντως αν η HFD ηταν στοιχημα για το Στριντζη τοτε η ΣΑΟΣ του σημερα ειναι ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ. Και αν πετυχει, με πολυ μεγαλη αποδοση ;)Το μονο σιγουρο και αυτο που ευχομαστε ειναι να κερδισει η ακτοπλοια.

Link to comment
Share on other sites

Κρατάω μια επιφύλαξη για την ορθότητα του δημοσιεύματος αφού μας έχει δείξει η πραγματικότητα ότι τέτοιου είδους deal μένουν κρυφά μέχρι την οριστικοποίησή τους.
Η αλήθεια είναι Λευτέρη, και εγώ διατηρώ επιφυλάξεις...μέχρι να το γράψει η Ναυτεμπορική.;) Πάντως, εδώ και μέρες επικρατεί μία παράξενη ηρεμία στα περί την ΣΑΟΣ. Μέχρι και ο ΑΒ έχει μερικές μέρες να αναφερθεί στα πλοία "τύπου ΣΑΟΣ".:rolleyes:

ΥΓ Οι επιφυλάξεις...επιφυλάξεις, αλλά πάρτε τις μπαντανόβουρτσες και αρχίστε να σβήνετε το A, το Ο και το Σ.:P

Link to comment
Share on other sites

SAOS: Η επόμενη μέρα

14/11/08 15:21

Διαψεύδουν οι άμεσα ενδιαφερόμενοι το ρεπορτάζ του TheSeaNation σύμφωνα με το οποίο ο κ. Μάκης Στρίντζης απο κοινού με τον Όμιλο Λασκαρίδη βρίσκονται πολύ κοντά στο να κλείσουν μια σημαντική συμφωνία για την είσοδο τους στη SAOS του κ. Φώτη Μανούση.

Παράγοντες της ακτοπλοϊκής αγοράς υποστηρίζουν ότι δεν υπάρχει συζήτηση μεταξύ των τριών επιχειρηματιών, ενώ υποστηρίζουν ότι δεν έχουν καταβληθεί και προκαταβολές.

Ωστόσο οι πληροφορίες του TheSeaNation επιμένουν ότι μεταξύ των τριών επιχειρηματιών υπάρχουν συζητήσεις σε προχωρημένο στάδιο που στόχος τους είναι να διερευνηθούν οι δυνατότητες συνεργασίας μέσα από την οποία θα προκύψει ένα νέο ισχυρό ακτοπλοϊκό σχήμα με όχημα την SAOS.

Το TheSeaNation σε κάθε περίπτωση οφείλει να φιλοξενήσει και την ενημέρωση που έλαβε σύμφωνα με την οποία δεν υφίστανται συζητήσεις μεταξύ των κ.κ. Στρίντζη, Λασκαρίδη και Μανούση, για ένα λόγο παραπάνω, πέρα από τον προφανή, διότι η SAOS είναι εταιρία εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αθηνών.

Σε κάθε περίπτωση το προσεχές χρονικό διάστημα θα φανεί αν και κατά πόσο υπήρξαν ή όχι συζητήσεις προς την κατεύθυνση που κινήθηκε το αρχικό ρεπορτάζ του TheSeaNation.

Πηγή The Seanation

Link to comment
Share on other sites

Σε Λασκαρίδη - Στρίντζη η SAOS του Φ. Μανούση

14/11/08 14:06

Ένα απο τα σημαντικότερα deal στην ιστορία της σύγχρονης Ελληνικής ακτοπλοίας κλείνει εντός των ημερών, ίσως και μέχρι το τέλος του μήνα με τον κ. Μάκη Στρίντζη και τον Όμιλο Λασκαρίδη να εξαγοράζουν το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών της εταιρίας SAOS του κ. Φώτη Μανούση.

Πηγή The seanation

SAOS: Η επόμενη μέρα

14/11/08 15:21

Ωστόσο οι πληροφορίες του TheSeaNation επιμένουν ότι μεταξύ των τριών επιχειρηματιών υπάρχουν συζητήσεις σε προχωρημένο στάδιο που στόχος τους είναι να διερευνηθούν οι δυνατότητες συνεργασίας μέσα από την οποία θα προκύψει ένα νέο ισχυρό ακτοπλοϊκό σχήμα με όχημα την SAOS.

Πηγή The Seanation

Συγνώμη βρε παιδιά, αλλά τέτοια κωλοτούμπα...πώς να την χαρακτηρίσω? Υπόδειγμα αξιοπιστίας και εγκυρότητας?

Μωρέ καλά κάνω εγώ και διαβάζω μόνο Ναυτεμπορική.;)

Η αλήθεια είναι Λευτέρη, και εγώ διατηρώ επιφυλάξεις...μέχρι να το γράψει η Ναυτεμπορική.;)
Link to comment
Share on other sites

Από το Βήμα της Κυριακής

Η συζήτηση...

Τρόπους για να επιστρέψουν στην ακτοπλοΐα φέρονται να αναζητούν οι κκ. Γ. Στρίντζης και Π. Λασκαρίδης, οι οποίοι, σύμφωνα με πληροφορίες, είχαν πριν από λίγο καιρό συζήτηση με τον κ. Φ Μανούση, ώστε να αποκτήσουν τον έλεγχο του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών της εταιρείας SAOS που ανήκει ως γνωστόν στον τελευταίο.

Η συζήτηση αυτή, όμως, όπως πληροφορείται η στήλη, δεν κατέληξε πουθενά δεδομένου ότι ο κ. Μανούσης ζητούσε «τρελά λεφτά», κατά το κοινώς λεγόμενο, από τους κκ. Στρίντζη και Λασκαρίδη προκειμένου να τους παραχωρήσει το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών της εταιρείας του.

Οι δύο επιχειρηματίες φέρονται να του είπαν ότι η SAOS έχει χρέη, απλήρωτους ναυτικούς, αλλά πλοία δεν έχει, άρα αυτά που ζητεί είναι εξωπραγματικά τη στιγμή κατά την οποία οι ίδιοι ήταν αποφασισμένοι να καλύψουν άμεσα όλα τα ανοιχτά μέτωπα. Ο κ. Μανούσης όμως επέμενε στο ποσό στο οποίο είχε ζητήσει και έτσι η δουλειά, λένε, δεν έκλεισε ποτέ.

...και τα σενάρια

Αλλες πληροφορίες λένε ότι ναι μεν έγιναν όλα αυτά, πλην όμως ο όμιλος Λασκαρίδη και προσωπικά ο κ. Πάνος Λασκαρίδης δεν είχαν καμία απολύτως εμπλοκή και συμμετοχή, διότι, όπως έχει δηλώσει ο κ. Λασκαρίδης, «με την ακτοπλοΐα τέλειωσε».

Καλά πληροφορημένες πηγές επιμένουν ότι ο κ. Λασκαρίδης δεν τέλειωσε με την ακτοπλοΐα, όπως διατείνεται, και πάντα έχει ανοιχτά τα αφτιά και τα μάτια ώστε να εντοπίσει τον πλέον πρόσφορο τρόπο επιστροφής του. Μάλιστα επιμένουν ότι ο κ. Λασκαρίδης από κοινού με τον κ. Στρίντζη αναζητούν τρόπο επιστροφής.

Αυτό που μάλλον θα πρέπει να κρατήσουμε είναι το δίδυμο Στρίντζη - Λασκαρίδη και όχι τόσο την απόπειρα - αν έγινε - εξαγοράς της SAOS και αυτό διότι αργά ή γρήγορα θα τους δούμε να επιστρέφουν στην ακτοπλοΐα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...