Nick the Greek Posted June 3, 2019 Posted June 3, 2019 (edited) Υπάρχει όπως έχουμε πεί κι αλλού, ένα νεότευκτο της Stena Line που θα καταλήξει στην DFDS. Σύμφωνα με τον τοπικό τύπο της κομητείας του Kent, το όνομά του θα είναι Cote d' Opale. Πρόκειται για μια τουριστική ακτή της Βόρειας Γαλλίας που εκτείνεται ΝΔ από το Calais. Edited July 15, 2021 by Nick the Greek
Panagia Ekatontapiliani Posted June 4, 2019 Posted June 4, 2019 Αυτό θα είναι το 5ο πλοίο της σειράς E-Flexer και θα έχει κάποιες διαφορές με τα άλλα πλοία της σειράς. Θα έχει διάφορες στη πρύμη και στη πλώρη έτσι ώστε να μπορεί να δουλεύει στη γραμμή Dover- Calais, ενώ θα έχει έξτρα προπελακια και δεν θα έχει καμπίνες
.voyager Posted June 4, 2019 Posted June 4, 2019 Τελείως διαφορετικό accommodation, σχεδιασμένο από τη DFDS για τις ανάγκες του πλου των 2-2,5 ωρών που θα πραγματοποιεί.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 19, 2019 Posted October 19, 2019 Έγινε η τελευτή τοποθέτησης της τρόπιδας του Côte d’Opale (ΙΜΟ Νο: 9858321) στο ναυπηγείο AVIC (Yard No: W0268) στις 15 Οκτωβρίου 2019.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 6, 2020 Posted April 6, 2020 Μια φωτογραφία από τη ναυπήγηση του Cote d' Opale από τη σελίδα του ναυπηγείου.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 20, 2020 Posted May 20, 2020 (edited) Το Cote d' Opale καθελκύστηκε σήμερα στο ναυπηγείο AVIC. Οι φωτογραφίες είναι από τη σελίδα της DFDS Uk στο Facebook. Edited May 20, 2020 by Panagia Ekatontapiliani
Shippihs Posted May 20, 2020 Posted May 20, 2020 Τα τιμόνια που είναι συνδεδεμένα με τους άξονες γνωριζει καποιος τι εξυπηρετούν? (Η αν υπαρχει σε αλλο πλοιο) Πιο πολύ μπελας σε θέματα συντήρησης μου φαίνεται εμενα
pathfinder Posted May 20, 2020 Posted May 20, 2020 Δεν νομίζω ότι είναι συνδεδεμένα με τους άξονες. Becker flap rudders είναι. Αν δεις που είναι ο άξονας -στα 2/3- του τιμονιού (όχι του flap) θα καταλάβεις ότι δεν θα μπορούσε να κινηθεί το τιμόνι αν ήταν συνδεδεμένο -και- με τον άξονα. Οι προεκτάσεις του τιμονιού στις οποίες αναφέρεσαι προφανώς μειώνουν τις σπηλαιώσεις των προπελών.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 4, 2020 Posted December 4, 2020 Το Cote d' Opale θα αντικαταστήσει το Calais Seaways.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 7, 2021 Posted April 7, 2021 Το Cote d' Opale θα ξεκινήσει τα πρώτα sea trials του στις 12 Απριλίου.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 17, 2021 Posted May 17, 2021 Το Cote d' Opale παραδόθηκε στη Stena Ro-Ro
JohnR730 Posted May 17, 2021 Posted May 17, 2021 Έτσι όπως το είδα από το βίντεο άδειο από πράγματα και χωρίς επιβάτες περισσότερο μου έκανε για έκθεση επίπλων παρά για πλοίο.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 28, 2021 Posted May 28, 2021 Το Cote d' Opale ξεκίνησε χθες το ταξίδι του από τη Κίνα προς την Ευρώπη, με πρώτη στάση για ανεφοδιασμό στη Σιγκαπούρη.
Shippihs Posted June 28, 2021 Posted June 28, 2021 Ανεβηκαν φωτο στο λογαριασμό της dfds μαλλον απο τα sea trials
Shippihs Posted July 15, 2021 Posted July 15, 2021 Έφτασε στη Μάγχη σήμερα, έκανε dock trials και θα πάει στη Δουνκερκη για πληρωμα και ανεφοδιασμό (dfds)
giorgos_249 Posted July 15, 2021 Posted July 15, 2021 Το "σήμερα" που αναφέρει αυτός που ανέβασε τη φωτο αυτή στο φβ είναι προ 7-8 ημερών... 😝 Χθες έκανε πρώτη προσέγγιση στο Dover με σφυρίγματα και νερά....
Panagia Ekatontapiliani Posted August 6, 2021 Posted August 6, 2021 Video από την άφιξη του Cote d' Opale στο Ντόβερ.
Nick the Greek Posted April 30, 2022 Author Posted April 30, 2022 14 hours ago, Nick the Greek said: Αύριο θα ανεβάσω και E-Flexer να δούμε πως σου φαίνεται κι αυτή η σειρά. Όπως έλεγε κι ο Μητσοτάκης ο οριτζινάλε, "ηγώ τό πα, και θα το κάμω" . Άφιξη του Cote d' Opale στο ανεμοδαρμένο Calais λοιπόν για το καινούριο λιμάνι. Νομίζω πως πρέπει να πάμε σε αυτήν τη λήψη για να καταλάβει κανείς το μέγεθος του πλοίου. Τερατούργημα πραγματικό των 216 μέτρων μήκους με ένα πολύ βαρετό για τα γούστα μου σκαρί. Ομολογουμένως ο αδιάφορος χρωματισμός και τα τευτονικά σινιάλα της DFDS δε βοηθάνε καθόλου την κατάσταση. Όλη αυτή η πλευρική επιφάνεια νομίζω θα μπορούσε να δεχτεί κάποιον πιο ενδιαφέρονται και παιχνιδιάρικο σχεδιασμό. Κάπως καλύτερο το τελείωμα από πλευρά της πρύμης, με την υπερκατασκευή να "σβήνει" πιο όμορφα. Ελάχιστος κατά τα φαινόμενα και ο χώρος που έχουν οι επιβάτες για να βγούν έξω.
Ariadne Posted April 30, 2022 Posted April 30, 2022 Βρήκες και εσύ να μας παρουσιάσεις ένα από τα μη "κανονικά" E-Flexer Όχι, σοβαρά, δε με εντυπωσιάζει αλλά σίγουρα τη δουλειά του, την κάνει. Με μερικά ανοίγματα στο άνω γκαράζ, πιστεύω θα φαινόταν καλύτερα.
Nick the Greek Posted April 18, 2024 Author Posted April 18, 2024 Μια ακόμη άποψη του θηρίου, σε αναχώρηση για το Douvres.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now