ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted February 21 Posted February 21 Γιά εμάς τους καραβολάτρες στις περισσότερες περιπτώσεις καλώς δεν γίνεται Πχ ήταν γιά το BS CHIOS κ ευτυχώς δεν έγινε έκτρωμα όπως το αδελφό.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted March 7 Posted March 7 13 hours ago, ΟΡΕΣΤΗΣ Σ said: Η πλώρη του μου θυμίζει λίγο το ΣΑΜΟΘΡΆΚΗ Υ.Γ πολύ συχνός πελάτης η Unity Line την τελευταία 6ετια 😁 Έχουν σχέση αυτές οι πλώρες μεταξύ τους;; Προμηθευτής θέλεις να πεις Πηγή ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ shipspotting WOLIN faktaomfartyg
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted April 25 Posted April 25 (edited) 22 hours ago, nomikos said: Στιβαρό βαπόρι για το μέγεθος του,το ΓΕΩΡΓΙΟΣ. όπως το βλέπω πρέπει να ήταν αρκετά καλοτάξιδο. Καμία σχέση με το ίδιου μεγέθους Λήμνος. Στις μπάντες στο γκαράζ και ψηλά πρέπει να έχει χώρους επιβατών ,όπως όλα τα ελληνικα εγ/ογ της εποχής. Για αυτό έβαζαν φορτηγά μόνο στο μέσον του γκαράζ. Ενα ομορφο καπως να μοιαζει σε βαπορι αυτοι οι Ελληνες τοποτα τοτε.... Edited April 26 by polmyt μεταφορα post
Villandry Posted April 25 Posted April 25 (edited) Γιατί το Νάξος δεν ήταν ωραίο; Κι όχι μόνο αυτό. Edited April 25 by polmyt quote
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted April 25 Posted April 25 6 hours ago, nomikos said: Στιβαρό βαπόρι για το μέγεθος του, όπως το βλέπω πρέπει να ήταν αρκετά καλοτάξιδο. Καμία σχέση με το ίδιου μεγέθους Λήμνος. Στις μπάντες στο γκαράζ και ψηλά πρέπει να έχει χώρους επιβατών ,όπως όλα τα ελληνικα εγ/ογ της εποχής. Για αυτό έβαζαν φορτηγά μόνο στο μέσον του γκαράζ. Εκείνη την εποχή ακόμα κ στο εξωτερικό σε πολλά βαπόρια έτσι ήταν τα γκαράζ 2 hours ago, Villandry said: Γιατί το Νάξος δεν ήταν ωραίο; Κι όχι μόνο αυτό. Το ΚΑΣΤΑΛΙΑ ήταν το ωραιότερο ακόμη από πολλά ξένα της εποχής του
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted April 25 Posted April 25 Μονο το Κασταλια....Ολα τα υπολοιπα κατ εμε ηταν μακραν υπιδεεστερα σε ολα απο τις αλλες σχολες...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted April 26 Posted April 26 (edited) 22 hours ago, ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ said: Ενα ομορφο καπως να μοιαζει σε βαπορι αυτοι οι Ελληνες τοποτα τοτε.... Αυτό το "κάπως να μοιάζει σε βαπόρι" ακούγεται πολύ βαρύ θεωρώ, και άδικο. Θα συμφωνήσω πως τα περισσότερα Ε/Γ - Ο/Γ της χρυσής 15ετιας (1965-1980) του Περάματος δεν ήταν και "χάρμα οφθαλμών" σχεδιαστικά, με κύριο χαρακτηριστικό τις -κατ' εμέ πάντα- ατσουμπαλες πλώρες. Αλλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα, υπήρξαν και σκαριά που...... έμοιαζαν (τουλάχιστον !!!) σε βαπόρια. @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Το SARONIC STAR δάσκαλε ήταν κομψοτέχνημα. Edited April 26 by polmyt μεταφορα post
nomikos Posted April 26 Posted April 26 Γιατί ξεχνάμε το πανέμορφο Aquarius; Το πανέμορφο Ιονίς; Το Κεφαλληνία; Το Ιόνιον;!!!!! Τα ελληνικά χέρια έχουν φτιάξει πολύ καλά βαπόρια και πανέμορφα!!!! Υστερούσαν σε ταχύτητα και σε χωρητικότητα. Μόνο εκεί πιστεύω.
Villandry Posted April 26 Posted April 26 Μια χαρά βαπορακια είχαν βγει. Μέχρι και το Λήμνος αν το συγκρίνεις με κάποια άλλα της εποχής του από Ιαπωνία ήταν κομψό.
stathis Posted April 26 Posted April 26 Και το Πάρος ήταν πολύ όμορφο, για μένα πιο όμορφο από το Νάξος, αλλά από τα ωραιότερα της εποχής θεωρώ πως είναι ο Πρωτέας.
The ferry Posted April 26 Posted April 26 Το Λήμνος άνοιγες τα stabilizer και δεν καταλαβενες τίποτα.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted Sunday at 07:24 AM Posted Sunday at 07:24 AM 12 hours ago, stathis said: Και το Πάρος ήταν πολύ όμορφο, για μένα πιο όμορφο από το Νάξος, αλλά από τα ωραιότερα της εποχής θεωρώ πως είναι ο Πρωτέας. Από το ΠΡΩΤΕΥΣ ωραιότερο το κονταδελφό ΖΑΚΥΝΘΟΣ On 4/26/2025 at 9:01 AM, nomikos said: Γιατί ξεχνάμε το πανέμορφο Aquarius; Το πανέμορφο Ιονίς; Το Κεφαλληνία; Το Ιόνιον;!!!!! Τα ελληνικά χέρια έχουν φτιάξει πολύ καλά βαπόρια και πανέμορφα!!!! Υστερούσαν σε ταχύτητα και σε χωρητικότητα. Μόνο εκεί πιστεύω. Ανάλογα την εποχή κάποια τα έλεγες κ γρήγορα Το ίδιο κ γιά τη χωρητικότητα Επαρκούσαν γιά την κίνηση τότε. On 4/26/2025 at 8:42 AM, ΣΕΙΡΙΟΣ said: Αυτό το "κάπως να μοιάζει σε βαπόρι" ακούγεται πολύ βαρύ θεωρώ, και άδικο. Θα συμφωνήσω πως τα περισσότερα Ε/Γ - Ο/Γ της χρυσής 15ετιας (1965-1980) του Περάματος δεν ήταν και "χάρμα οφθαλμών" σχεδιαστικά, με κύριο χαρακτηριστικό τις -κατ' εμέ πάντα- ατσουμπαλες πλώρες. Αλλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα, υπήρξαν και σκαριά που...... έμοιαζαν (τουλάχιστον !!!) σε βαπόρια. @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Το SARONIC STAR δάσκαλε ήταν κομψοτέχνημα. Συμφωνώ σε γενικές γραμμές μαζί σου αλλά οι ατσούμπαλες πλώρες ήταν λίγες Εμένα στα περισσότερα κάτι δεν μου καθόταν/κάθεται καλά στο μάτι που μπορεί να μην ήταν/είναι θέμα ομορφιάς αλλά κ στιβαρότητας της κατασκευής του πλοίου.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted Sunday at 12:14 PM Posted Sunday at 12:14 PM 4 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: Ανάλογα την εποχή κάποια τα έλεγες κ γρήγορα Το ίδιο κ γιά τη χωρητικότητα. Επαρκούσαν γιά την κίνηση τότε. Όπως τα λες είναι. Μην συγκρίνουμε το τότε με το σήμερα. Στην δεκαετία του 70, αν είχες αυτοκίνητο..... έβγαζες γκόμενα (με το συμπάθειο !!! ), σήμερα μια τετραμελή οικογένεια συνήθως έχει δύο ή και περισσότερα αυτοκίνητα. Μια χαρά ήταν οι χωρητικότητες για εκείνη την εποχή, και ανάλογες της εποχής και οι ταχύτητες. Και κυρίως...... δεν υπήρχε AIS, να κάθονται να ασχολούνται τα παιδάκια με πόσα μίλια πάει το τάδε και με πόσα το δείνα, λες και σχολιάζουμε αγώνα της φόρμουλα 1.
georgios express Posted Sunday at 02:28 PM Posted Sunday at 02:28 PM 18 hours ago, The ferry said: Το Λήμνος άνοιγες τα stabilizer και δεν καταλαβενες τίποτα. Εμένα η θάλασσα δεν με πιάνει, αλλά το δρομολόγιο του (πράγματι αξιόλογου και αλησμόνητου «Λήμνος») στο Κρητικό Πέλαγος, δηλ. Ηράκλειο-Σαντορίνη με Γαρμπή, το έχει κάνει κάποιος για να συνεισφέρει εμπειρίες;
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted Sunday at 02:36 PM Posted Sunday at 02:36 PM Μη λες γιά το 70 Εγώ κ νομίζω εσύ προλάβαμε δεκαετία 60 (πρώτη μου αναμνήση από βαπόρια ΜΑΣΣΑΛΙΑ της ΕΛΜΕΣ 1963 κ πρώτο μου ταξίδι ΜΑΡΙΛΕΝΑ του Λαγά 1961!) Από αμάξια θυμάμαι στη Χίο που έλεγαν " αυτός έχει κ κούρσα" Τώρα γιά να σε υπολογίσουν,να βγάλεις γκόμενα όπως το έθεσες πρέπει να έχεις κανένα extreme car όπως λένε... κ στο νησί μου ! Γιά τις ταχύτητες είχαμε εικόνα οι πολύ υποψιασμένοι Προσωπικά ευτύχησα να έχω πατέρα καραβολάτρη πολύ ψαγμένο Με το AIS που ανέφερες αρκετοί αναλώνονται σε ανούσια σχόλια.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now