kostis Posted October 19, 2006 Posted October 19, 2006 Μια παρατήρηση να κάνω (στα δρομολόγια του Ίκαρου Πειραιά-Ηράκλειο-Πειραιά)... Σε κανένα φοιτητή δεν αρέσει ο Ίκαρος,γιατί αυτό?? Πραγματικά έχω ακούσει τα χειρότερα!! Μεχρι και ότι είναι χειρότερο μακράν από τα ΑΝΕΚ! Δεν καταλαβαίνω..
George Posted October 19, 2006 Posted October 19, 2006 Μήπως επειδή δεν καταλαβαίνει το πλήρωμα από ηλικίες και τους βάζει χέρι; Τι θέλω να πω; Ότι δεν αφήνουν κανέναν να κάνει το πλοίο ρημάδι. Ούτε κοιμάμαι όπου βρω, ούτε πετάω σκουπίδια, ούτε γράφω για την γκόμενά μου σε πάγκους τραπέζια και καναπέδες
HIGHSPEED 4 Posted October 20, 2006 Posted October 20, 2006 George εισαι λιγο αυστηρος (ενταξει για φοιτητες μηλαμε οχι για πενταημερες)!!! Παντως μπορει να μην ειναι Κνοσως ή Φαιστος αλλα δεν μηλαμε και για καραβι της σειρας!!!Ειναι απο τα καλυτερα νεοτευκτα που μας εχουν ερθει.Καλυτερα να μας μεταφερει infos καποιος αν ταξιδεψει μαζι του!
kostis Posted October 20, 2006 Posted October 20, 2006 Εγώ προσωπικά ήταν να ταξιδέψω μαζί του αλλά έπεσα στο απαγορευτικό,την Κυριακή θα μπορώ να πω τι είδα,καθώς θα ταξιδέψω τελικά και εγώ μαζί του.Απ'ότι όμως καταλαβαίνω το πρόβλημα πρέπει να είναι κυρίως οι κοινόχρηστοι χώροι του.Στο κανονικό του δρομολόγιο ταξιδεύεις, με καμπίνα και βγαίνεις για τη βόλτα σου, το καφεδάκι σου, εδώ για 9 ώρες και πόσο μάλλον φοιτητές δεν παίρνεις καμπίνα και όλοι πάνε στα σαλόνια που ίσως δεν είναι αρκετά μεγάλα όπως των Φαιστός-Κνοσσώς,από την άλλη τα εξωτερικά καταστρώματα δεν μπορείς να τα χαρείς κατά τη διάρκεια της νύχτας.Επίσης κάτι ακόμα είναι πως καθυστερεί στις ώρες άφιξης και στα δύο λιμάνια σε σχέση με τα Φαιστός-Κνοσσώς κατά 15-25 λεπτά περίπου...
George Posted October 20, 2006 Posted October 20, 2006 George εισαι λιγο αυστηρος (ενταξει για φοιτητες μηλαμε οχι για πενταημερες)!!! Δεν είμαι καθόλου αυστηρός. Το σκηνικό το έχω ζήσει γι'αυτό και το μεταφέρω. Υπάρχουν σαλόνια στα οποία απαγορεύεται ο ύπνος όπως το κάπνισμα. Δεν μπορείς ούτε να κλείσεις τα μάτια σου. Έρχονται και σε ξυπνάνε. Παντως μπορει να μην ειναι Κνοσως ή Φαιστος αλλα δεν μηλαμε και για καραβι της σειρας!!! Ταπεινή μου άποψη πως οι εσωτερικοί χώροι τόσο του ΙΚΑΡΟΥ όσο και της ΠΑΣΙΦΑΗΣ είναι ελφρώς πιο μικροί αλλά σε πολυτέλεια ξεπερνούν τα Ιταλικά. Στο κανονικό του δρομολόγιο ταξιδεύεις, με καμπίνα και βγαίνεις για τη βόλτα σου, το καφεδάκι σου, εδώ για 9 ώρες και πόσο μάλλον φοιτητές δεν παίρνεις καμπίνα και όλοι πάνε στα σαλόνια που ίσως δεν είναι αρκετά μεγάλα όπως των Φαιστός-Κνοσσώς,από την άλλη τα εξωτερικά καταστρώματα δεν μπορείς να τα χαρείς κατά τη διάρκεια της νύχτας. Ερώτηση 1: Γιατί δεν παίρνεις καμπίνα; Ερώτηση 2: Γιατί δεν μπορείς να χαρείς τα ανοιχτά καταστρώματα;
christos Posted October 20, 2006 Posted October 20, 2006 Ταπεινή μου άποψη πως οι εσωτερικοί χώροι τόσο του ΙΚΑΡΟΥ όσο και της ΠΑΣΙΦΑΗΣ είναι ελφρώς πιο μικροί αλλά σε πολυτέλεια ξεπερνούν τα Ιταλικά. Θα συμφωνήσω και εγώ με τον George και θα προσθέσω πως οι πιο μικροί χώροι τα κάνουν και πιο ζεστά από τα ιταλικά , οι χώροι των οποίων θυμίζουν κέντρα εκδηλώσεων... Τα παραπάνω ισχύουν για όλα τα νορβηγικά που έχουμε στην Ελλάδα.
kostis Posted October 27, 2006 Posted October 27, 2006 Λοιπόν όπως σας είχα πει ταξίδεψα και ο ίδιος με τον Ίκαρο (την Τρίτη το βράδυ 24/10 από Πειραιά προς Ηράκλειο)...Προσωπικά δεν συμφωνώ με όλη αυτή τη δυσαρέσκεια που υπάρχει,η οποία όμως συνεχίστηκε και στο ταξίδι.Από Πειραιά έφυγε με 10λεπτη καθυστέρηση ενώ στο Ηράκλειο έφτασε 06.30 σε αντίθεση με τα Κνοσσώς-Φαιστός που φτάνουν εκεί περίπου 15 με 20 λεπτά πιό νωρίς.Με το πλήρωμα δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα από θέμα ύπνου, αλλά ήταν όποιος προλάβει..Οι αεροπορικές θέσεις πάλι ήταν ελάχιστες τουλάχιστον σε σχέση με τα Ιταλικά και έτσι πολλοί την έβγαλαν σε πλαστικές καρέκλες στα πίσω καταστρώματα..Απλά δεν βολεύει νομίζω για το συγκεκριμένο δρομολόγιο.
GRSHIP Posted October 30, 2006 Posted October 30, 2006 Καλημέρα σε όλους. Πάντως πιστεύω ότι ο ΙΚΑΡΟΣ είναι πιο κατάλληλος για τη γραμμή αυτή από ότι ο ΣΟΦΟΚΛΗΣ, ο οποίος δεν έχει καθόλου αεροπορικά καθίσματα, και δρομολογήθηκε την προγούμενη βδομάδα στη γραμμή του Ηρακλείου.
kostis Posted November 3, 2006 Posted November 3, 2006 Και όμως φαίνεται καλύτερος ο Σοφοκλής από τον Ίκαρο...Σε όλους αυτούς που κατακρίνουν τον Ίκαρο
polmyt Posted November 29, 2006 Posted November 29, 2006 Απο σημερα το ΙΚΑΡΟΣ ΠΑΛΑΣ στο λιμανι της πολιτιστικη πρωτευουσας.Στο 4 αν καταλαβα καλα
proud_ionian Posted November 29, 2006 Author Posted November 29, 2006 στο 4 ηταν απο τα χαραματα μεχρι τις 15.00. μετα βγηκε για να αδειασει η θεση για το κοκκινο (sfXII.com) γιατι στο λιμανι γινεται της κακομοιρας απο βαπορια σημερις
proud_ionian Posted January 28, 2007 Author Posted January 28, 2007 πρεπει να ειναι το μοναδικο τον μινωικων που ταξιδευει ακομη χωρις σινιαλο στην τσιμινιερα, παρ'οτι εχει περασει διμηνο απο την ετησια του.
proud_ionian Posted March 9, 2007 Author Posted March 9, 2007 πρεπει να ειναι το μοναδικο τον μινωικων που ταξιδευει ακομη χωρις σινιαλο στην τσιμινιερα Με αφορμη την απορεια μου γιατι το Ικαρος ακομα να φορεσει τα νεα σινιαλα πηρα μια απαντηση εκπληξη.Το πλοιο ειναι προς διαπραγματευση με Ιταλους (τους γνωστους αραγε????) και ειναι πολυ πιθανη η πωληση του μεχρι το καλοκαιρι. μπορει να σημαινει κατι, μπορει και τπτ, αλλα απο χτες το μεσημερι ο πριγκηπας (οχι της Ζαμουντα με τον Εντυ Μερφυ, αλλα ο αλλος απο αλουμινοχαρτο), κοσμει την τσιμινιερα του Ικαρου.
proud_ionian Posted March 11, 2007 Author Posted March 11, 2007 αντε μπρε και στα superfast με καλο ο prince
proud_ionian Posted April 15, 2007 Author Posted April 15, 2007 σημερινη αναχωρηση του ικαρου απο πατρα για ηγουμενιτσα αγκωνα.
proud_ionian Posted September 5, 2007 Author Posted September 5, 2007 το καμαρι του fossen αποψε στο 5-6.
George Posted September 23, 2007 Posted September 23, 2007 Ταξίδεψα χθες με το βαπόρι και πραγματικά ενθουσιάστηκα (πρωτότυπο ε;) Το πλοίο είναι άψογο. Προσφέρεται για καραβολατρικό ταξίδι μιας και έχει αρκετά ανοιχτά ντεκ όπου μπορείς με τις ώρες να κάτσεις να χαζεύεις τη θάλασσα! Μπαίνοντας από την είσοδο των επιβατών και ανεβαίνοντας τις κυλιόμενες σκάλες έχεις δύο επιλογές. Αν έχεις καμπίνα συνεχίζεις ευθεία όπου μετά από ένα μεγάλο διάδρομο φτάνεις στη reception ή κάνεις αριστερά και βγαίνεις στο πρώτο ανοιχτό κατάστρωμα (κάτω από την πισίνα) όπου από την αριστερή πάντα του πλοίου βρίσκοντα τα -ελάχιστα ευτυχώς- αεροπορικά καθίσματα. Στο ίδιο κατάστρωμα βρίσκεται και το νοσοκομείο (αχρείαστο να είναι) του πλοίου ενώ πλώρα από τη reception υπάρχουν μόνο καμπίνες. Ένα κατάστρωμα πάνω βρίσκονται οι περισσότεροι κοινόχρηστοι χώροι του πλοίου. Απίστευτα πολλά σαλόνια και γωνιές με διακόσμιση κάθε γούστου, πολλές τηλεοράσεις και μεγάλα παράθυρα όπου ο καθένας μπορεί να κάτσει με την ησυχία του να πιει καφέ, να διαβάσει κτλ κτλ. Ξεκινώντας από πρύμα λοιπόν έχουμε τις πισίνες και το μπαρ στο ανοιχτό κατάστρωμα. Προχωρώντας στα δεξιά υπάρχει πόρτα με φωτοκύτταρο από την οποία μπαίνεις στο πρώτο σαλόνι του πλοίου όπου υπάρχει internet corner και φυσικά μπαρ. Προχωρώντας λίγο συναντάμε τα video games και το casino του πλοίου για όσους θέλουν να προκαλέσουν την τύχη τους. Περνώντας και το casino βρίσκουμε μπροστά μας το πρυμνιό κλιμακοστάσιο του πλοίου και αμέσως μετά δεσπόζει η μεγάλη τζαμαρία με τις 3 σειρές παραθύρων που βλέπουμε στη δεξιά πάντα. Απίστευτη θέα πραγματικά...! Αν συνεχίσουμε δεξιά βρίσκουμε τα μαγαζιά του πλοίου που εκτείνονται κατά μήκος και είναι αρκετά μεγάλα ενώ στον διάδρομο υπάρχουν καναπέδες με τραπέζια σε έντονους χρωματισμούς όπου μπορείς να κάτσεις. Από την αριστερή μεριά υπάρχουν τα σαλόνια που ανέφερα παραπάνω ενώ πλώρα βρίσκονται το εστιατόριο (αριστερά) και self service (δεξιά) με φοβερή θέα στην πλώρη. Τέλος από το πρυμνιό κλιμακοστάσιο μπορείς να ανέβεις στην πανοραμική ντίσκο του πλοίου που τη μέρα φωτίζεται αρκετά από τη μεγάλη τζαμαρία που είπαμε πριν ενώ πλώρα σε αυτό το ντεκ υπάρχουν καμπίνες μέσα σε αυτές και οι lux με μεγάλα παράθυρα που όμως βλέπουν στον ντεκ και ο καθένας που περνάει απ'έξω μπορεί να "πάρει μάτι". Το πάνω ανοιχτό κατάστρωμα μπορείς να το περπατήσεις από τη γέφυρα μέχρι την τσιμινιέρα. Στο εν λόγω ταξίδι μου το πλοίο αναχώρησε από Κέρκυρα με μία ώρα καθυστέρηση (14:30 αντί 13:30) και περάσαμε την βόρια είσοδο της Πάτρας 19:50 δηλαδή 10 λεπτά πριν την προγραμματισμένη ώρα άφιξης:eek: Σε αυτό συνέβαλε το ότι το πλοίο έπιασε μέχρι 27,1 κόμβους (!!!) ενώ στο μεγαλύτερο μέρος πήγαινε με 26,8. Στα θετικά (κατά την προσωπική μου άποψη) η μεγάλη ταχύτητα, οι απίστευτα πολλοί και για όλα τα γούστα χώροι και η καθαριότητα παντού. Στα αρνητικά: Το vibration στην ντίσκο το οποίο μπορεί να μην καταντάει ενοχλητικό μεν (όπως πχ στο πρώιν ΑΡΙΑΔΝΗ ΠΑΛΑΣ) αλλά σίγουρα γίνεται αισθητό και τα αεροπορικά καθίσματα που προδίδουν τα 10 χρόνια του πλοίου σε αντίθεση με όλους τους άλλους χώρους που θυμίζουν πλοίο του μέλλοντος. Σε σύγκριση με τα Ιταλικά παλάτια θεωρώ πως τα δύο Fossenάκια είναι ένα κλικ πιο πάνω αν και πιο παλιά. Και αυτό γιατί έχουν εκμεταλλευτεί σωστά κάθε γωνιά του πλοίου σε αντίθεση με τα Fincantieri που ναι μεν τα σαλόνια τους θυμίζουν γήπεδα αλλά το ότι είναι ενιαία, ώρες ώρες δημιουργεί την αίσθηση της συγκέντρωσης! Και κλείνοντας δύο φωτο από το ίδιο σημείο. Μία με τον ΙΚΑΡΟ να σκίζει με τους 26,8 κόμβους του τα νερά του proud ionian και μία να φτάνει στο λιμάνι του Ανδρέα Φούρα!
Panagia Ekatontapiliani Posted November 24, 2007 Posted November 24, 2007 Σήμερα το πρωί κατά τις 08.00 αναχώρησε το Icarus Palace προς άγνωστη κατεύθυνση. Αφου τελειωσε τελειωσε το δεξαμενισμο στην Ελευσινα
elybero Posted November 30, 2007 Posted November 30, 2007 Αναχώρησε σήμερα το απόγευμα στις 17.30 για Πάτρα κενού φορτίου με 26.5kn/h για Πάτρα.
proud_ionian Posted December 1, 2007 Author Posted December 1, 2007 απο σημερα το πρωι λαμπει (με τη βοηθεια του πολυ καλου καιρου) στο 16.
polmyt Posted March 29, 2008 Posted March 29, 2008 Επιστροφη απο Κερκυρα με τον Ικαρο και με εντυπωσεις σχεδον ιδιες με του George Σαν ξενοδοχειο ειναι πολυ καλο με πολλα σαλονια,μπαρ καναπεδες,χωρο με "φρουτακια" ο οποιος ηταν κλειστος και γενικα χωρους να περασεις την ωρα σου. Στα αρνητικα οι καμπινες.Μικρες και γενικως αντιστροφως αναλογες του υπολοιπου βαποριου. Αυτο δε που θεωρω απαραδεκτο ειναι οτι οι δικλινες εξωτερικες οι δευτερες ακριβοτερες δηλαδη μετα τις λουξ δεν ειχαν καν μια τηλεοραση. Απο ταχυτητα οχι πολλα πραγματα μιας και το βαπορι πηγαινε σιγουρα κομενο.Ηγουμενιτσα-Πατρα σε 8 ωρες και αφιξη κανονικα στην ωρα του.
proud_ionian Posted May 22, 2008 Author Posted May 22, 2008 επιβατης του Ικαρου αναστατωσε το μισο ιονιο. Το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας ενημερώθηκε, πρώτες πρωινές ώρες σήμερα, από τον πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου «ΙΚΑΡΟΣ ΠΑΛΑΣ» Ν. Ηρακλείου 24, ότι, άνθρωπος έπεσε στη θάλασσα, όταν το πλοίο έπλεε στη θαλάσσια περιοχή 1ν.μ. δυτικά του ακρωτηρίου ΔΟΥΚΑΤΟ Λευκάδας.Άμεσα έσπευσαν τρία πλωτά περιπολικά του Λιμενικού Σώματος καθώς και ελικόπτερο της Π.Α. προκειμένου ερευνήσουν την περιοχή προς τυχόν εντοπισμό του, ενώ στις έρευνες συμμετέχει και η σωστική λέμβος του ανωτέρω πλοίου, οι οποίες όμως έχουν αρνητικά, μέχρι στιγμής αποτελέσματα.
proud_ionian Posted October 12, 2008 Author Posted October 12, 2008 επειδη δεν τον δειχνει το AIS:p ο ικαρος εφυγε κατα τη 1 το μεσημερι για το μεγαλο λιμανι
georgios express Posted October 17, 2008 Posted October 17, 2008 Σε αντίθεση με λοιπούς συνεπιβάτες του Forum, εγώ ταξίδεψα με το Ικαρος Παλάς από Πειραιά για Ηράκλειο και ναι μεν δεν ενθουσιάσθηκα, αλλά εντυπωσιάσθηκα. Το καράβι είναι απέραντο, με βασικότερο πλεονέκτημά του τα ατελείωτα καταστρώματα και ανοικτούς διαδρόμους και τα απίθανης χωρητικότητας γκαράζ. Πολλά μπάρ, καναπέδες, σκαμπώ, καρέκλες, καμπίνες, ΑΛΛΑ την φινέτσα των Fincantieri δεν την έχουν. Είδα πράγματι και μικρές καμπίνες, αλλά η δική μου που ήτνα 2κλινη εξωτερική είχε χώλ, καθιστικό, γραφείο και καναπέ (τρίτο κρεβάτι)! Όμως ψυγείο με free φρούτα και αναψυκτικά καθώς και TV (όπως Festos/Knossos) δεν είχε. Τέλος πάντων το πλήρωμα ευγενικό, στανταρισμένο όπως αρμόζει σε Minoan, ταξίδεμα άνετο, αλλά με αρκετό vibration. Λίγο μετά τις 22.45 πέρναγε πρύμα δεξιά, κάτω από την Ζούρβα σφαίρα η Αριάδνη. Σημειωτέον ότι γαστρονομικώς και οι Μινωϊκές και η ΑΝΕΚ κάπως θα πρέπει να ανανεωθούν. H Blue Star (εκεί που έχει μάγειρα δηλαδή) τους έχει αφήσει έναν Μαμαλάκη πίσω....
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now