Jump to content
Shipfriends

Πειρατικές επιθέσεις


Recommended Posts

στο ευρωκοινοβουλιο εγινε συζητηση για το θεμα της πειρατειας.

μια απο τις ενδιαφερουσες προτασεις που ακουστηκαν ηταν οτι πρεπει να δοθει βαρος στην παρεμποδιση του ξεπλυματος των λυτρων.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Εμένα μου άρεσαν οι οχυρωμένες βαρδιόλες με τα σακιά με άμμο. Την ουσία βέβαια του βίντεο την δίνει η περιγραφή του περιεχομένου (Description: Warning shots thru the brain is very effective.) :rolleyes:

Το πρόβλημα είναι ότι διαβάζοντας ορισμένα από τα σχόλια για το βίντεο, άρχισαν να μου γίνονται συμπαθείς μέχρι και οι πειρατές. Τι είναι τούτοι εδώ, από την Λεγεώνα των Ξένων το έσκασαν αυτοί οι σχολιαστές? B)

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα είναι ότι διαβάζοντας ορισμένα από τα σχόλια για το βίντεο, άρχισαν να μου γίνονται συμπαθείς μέχρι και οι πειρατές. Τι είναι τούτοι εδώ, από την Λεγεώνα των Ξένων το έσκασαν αυτοί οι σχολιαστές? B)

Αυτό ήθελα να σχολιάσω από την ώρα που το διάβασα, μάλλον τίποτα πεζοναύτες αμερικάνοι ή ειδικοδυναμίτες θα είναι :lol: μιλάμε για ΤΟ πολεμόχαρο κοινό :D αλλά στο ιντερνέτ βέβαια ο καθείς μπορεί να γράψει την άποψή του

Link to comment
Share on other sites

Και είδα ΕΝΑΝ (1) που λέει το αυτονόητο, δηλαδή ότι ενώ μέχρι τώρα πλην ελαχίστων εξαιρέσεων οι πειρατές φέρθηκαν καλά στους στα αιχμάλωτα πληρώματα, αυτή η κλιμάκωση της βίας θέτει σε κίνδυνο μελλοντικούς ομήρους...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Η αλήθεια είναι πάντως πως τον τελευταίο καιρό, μέσα στο 2012 συγκεκριμένα ο αριθμός των πειρατειών έχει μειωθεί αρκετά διότι η μεγάλη πλειοψηφία των πλοίων που περνάνε από την περιοχή αυτή είναι εφοδιασμένη με ένοπλους φρουρούς που τελικά είναι ομολογουμένως μεγάλος ανατρεπτικός παράγοντας. Αξιοσημείωτο δε πως κανένα πλοίο που είχε ένοπλους φρουρούς δεν έχει μέχρι τώρα αιχμαλωτιστεί. Οπότε δουλειά γίνεται. Το άλλο αξιοσημείωτο που άκουσα είναι πως στην παροχή αυτου του είδους των υπηρεσιών υπάρχουν πια περίπου 160 εταιρείες για όλα τα γούστα. Μάλιστα έχει δημιουργηθεί και ένωση αυτών των εταιρειών που εφαρμόζει πια κανόνες ποιότητας και πιστοποιεί τα μέλη της.

Ενδεικτικά για να πάρουμε μια γεύση των οικονομικών μεγεθών, να πούμε πως για ένα ταξίδι από τη Βραζιλία στον Περσικό όπου οι ένοπλοι φρουροί θα επιβιβαστούν στο Port Louis του Αγίου Μαυρικίου(βοήθειά μας) και θα αποβιβαστούν στο Muscat, το κόστος είναι περίπου 4-6 χιλιάδες δολλάρια την ημέρα για 4 φρουρούς, ανάλογα με την εθνικότητα και την εταιρεία. Σε αυτό προσθέστε τα πρακτορειακά έξοδα στα 2 σημεία(συνολικά 5-7 χιλιάδες δολλάρια), κόστος εισιτηρίων και διαμονής των φρουρών και φυσικά την επιπλέον ασφάλιση για War Risks, Loss of Hire και Kidnap & Ransom.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Οταν ήμουν μικρός,είχα δανειστεί από την βιβλιοθήκη τού σχολείου μου ένα βιβλίο με τίτλο "Οι Μπαρμπερίνοι πειρατές" (το οποίο έχω ακόμη,καθώς ο διδάσκαλός μας ουδέποτε θυμήθηκε να μού το ζητήση και τώρα πλέον δέν μπορεί,από εκεί που βρίσκεται).Σ'αυτό εξιστορούνται οι προσπάθειες που έγιναν κατά τον 19ο αιώνα γιά την εξουδετέρωση τών πειρατών που επί αιώνες ελυμαίνοντο την Μεσόγειο.Τελικά,οι -νεοσύστατες τότε- ΗΠΑ έστειλαν στόλο που κατάφερε,με αποκλεισμό τών παραλίων τής Αλγερίας και τού Μαρόκου (απ΄όπου ξεκινούσαν οι πειρατές) και με συνεχείς επιθέσεις στά κράτη αυτά,να εξαλείψη το φαινόμενο τής πειρατείας.Φαίνεται όμως πως η Ιστορία επαναλαμβάνεται και πως πάλι είναι απαραίτητο η λύση να δοθή κυρίως με στρατιωτικές μεθόδους.

ΥΓ.Εντύπωση μού κάνει το πάθημα τών δύο Ισραηλινών εφοπλιστών,αφού λογικά θα έπρεπε να ήταν οι πρώτοι που θα έβαζαν ένοπλους φρουρούς στά πλοία τους,διδασκόμενοι από τους sky marshals τής EL-AL.

Edited by Hastaroth
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

το energy centurion, συμφεροντων Ρεστη, ηταν το πιο προσφατο θυμα. περιεργη πειρατια. δεν πηραν λυτρα, αλλα βουτηξαν τα τιμαλφη του πληρωματος και κανα 3.000 πετρελαιο

Τώρα μου θύμησες το εξής περιστατικό Proud. Μια-δυό μέρες μετά από την πειρατεία στο Energy Centurion και ενόσω το πλοίο βρισκόταν ακόμα στα χέρια των πειρατών, ήμουν παρών σε μια παρουσίαση σχετικά με τις υπηρεσίες μιας εκ των τριών μεγαλύτερων εταιρειών του χώρου προστασίας, που ξεκίνησε σαν εταιρεία προστασίας υψηλών προσώπων και επεκτάθηκε και στο χώρο της ναυτιλίας, χρησιμοποιώντας αποκλειστικά και μόνο πρώην Βρεταννούς στρατιωτικούς. Στην μεγάλη συζήτηση που ακολούθησε την παρουσίαση που έγινε από πρώην υψηλόβαθμο στρατιωτικό του Βασιλικού Ναυτικού με πολευτή εμπειρία στο ΝΑΤΟ, τον ρώτησα αν αυτή η πειρατεία στη Δυτική Αφρική δείχνει πως οι Σομαλοί βρίσκου μιμητές. Εκείνος απάντησε πως οι Νιγηριανοί είναι απλά κλέφτες και το πλοίο θα το αφήσουν να φύγει αφού το ξαφρίσουν, όπως και έγινε το ίδιο απόγευμα :). Οπότε ο ανθρωπος αυτός ήταν πραγματικά γνώστης, οι πειρατές της Δυτικής Αφρικής έχουν διαφορετικό business model :D από τους Σομαλούς.

Πέρα από αυτό όμως, έμαθα και διάφορα άλλα ενδιαφέροντα πράγματα. Οι δυνάμεις του ΝΑΤΟ στην περιοχή, αριθμούν νομίζω συνολικά 18 πλοία εκ των οποίων το 1/3 είναι πάντα σε κατάσταση επισκευής, επίσκεψης στην ξηρά ή ανεφοδιασμού. Μένουν τα άλλα 2/3, εκ των οποίων τα περισσότερα πλοία μένουν κοντά στο διάδρομο του Κόλπου του Άντεν συνοδεύοντας πλοία και μόνο 3 πλοία περιπολούν στην υπόλοιπη περιοχή. Συνήθως αυτά τα 3 περιπλέουν τις ακτές της Σομαλίας αλλά μιλάμε ότι ψάχνουν πραγματικά ψύλλους στα άχυρα αφού ακόμα κι όταν θεαθεί κάποιο πειρατικό στην περιοχή, η έκταση του θαλάσσιου χώρου καθιστά τον εντοπισμό μάλλον θέμα τύχης. Κατά τα άλλα επιβεβαίωσε αυτά που ξέρουμε κι εμείς, ότι δηλαδή ούτε το ΝΑΤΟ σαν οργανισμός αλλά ούτε και οι επιμέρους χώρες ενδιαφέρονται πραγματικά να καθαρίσουν την περιοχή. Ειδικά οι ΗΠΑ έχουν στην ευρύτερη περιοχή του Κόλπου 3 aircraft carrier battlegroups τα οποία άνετα θα μπορούσαν να σαρώοσυν τις ακτές της Σομαλίας και να τελειώνει το πανηγύρι αλλά... Οι τακτικές συναντήσεις δε των χωρών που είτε στα πλαίσια του ΝΑΤΟ, είτε μεμονωμένα έχουν παρουσία στην περιοχή, γίνεται περισσότερο σαν ανεπίσημο διπλωματικό φόρουμ(μια και σε κανονικές συνθήκες όλες αυτές οι χώρες δεν κάθονται στο ίδιο τραπέζι), παρά σαν ένα εργαλείο λήψης αποφάσεων και καταπολέμησης της πειρατείας.

Επίσης καταρρίφθηκε ο μύθος των βαρέως οπλισμένων πειρατών, τουλάχιστον μέχρι στιγμής δεν έχει θεαθεί κάποιο βαρύ όπλο για τον απλούστατο λόγο πως εφ' ενός πρέπει τα όπλα να είναι μικρά ώστε μπορούν να κρυφτούν σε περίπτωση επιθεώρησης(τα πειρατικά καμουφλάρονται σαν ψαράδικα), αφ' ετέρου δεν είναι πρακτικό για τους πειρατές να έχουν κάτι τέτοιο αφού λόγω των συνθηκών και του κυματισμού τους είναι δύσκολο να στοχεύσουν ακόμα και με τα ΑΚ-47 που οι περισσότεροι έχουν. Για το τέλος να χαιρετήσω την ανύπαρκτη πολιτική ηγεσία της πρώτης ναυτιλίας του κόσμου και το πανάθλιο Σώμα Ασφαλείας που την υποστηρίζει, που εξ' όσων γνωρίζω ακόμα δεν έχει υιοθετήσει νομοθετικά και επιτρέψει πρακτικά τα πλοία που φέρουν τη σημαία της να επιβιβάζουν ενόπλους φρουρούς για την προστασία των ναυτικών. Μπουρλόοοτοοοο.

Link to comment
Share on other sites

δεν έχει υιοθετήσει νομοθετικά και επιτρέψει πρακτικά τα πλοία που φέρουν τη σημαία της να επιβιβάζουν ενόπλους φρουρούς για την προστασία των ναυτικών.

νομοθετικα εχει ρυθμιστει απο την κυβερνηση παπαδημου την περασμενη ανοιξη. εδω ειναι η σχετικη νομοθεσια. (ειχε προηγηθει και μια κλωτσοπατιναδα μεταξυ των τοτε συναρμοδιων υπουργων παπουτση, Μιχαλη Goldon κλπ). τωρα το κατα ποσο υλοποιειται και ειναι εφαρμοσιμο ειναι αλλο θεμα.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Επανέρχομαι στο συγκεκριμένο θέμα φίλε Proud, ψάχνωντάς το λίγο παραπάνω αυτό που έμαθα είναι πως ψηφίστηκε ο νόμος μεν, η ταμπακιέρα δε βρίσκεται στο Άρθρο 2, παράγραφος 1(γ) όπου αναφέρεται πως οι εταιρείες που θα παρέχουν αυτές τις υπηρεσίες πρέπει να είναι πιστοποιημένες με ISO. Ο νόμος δεν το αναφέρει ρητά αλλά υποθέτω πως υπάρχει κάποιο επεξηγηματικό έγγραφο που διευκρινίζει πως ο νόμος αναγνωρίζει εταιρείες που θα είναι πιστοποιημένες με την επόμενη έκδοση του ISO για το συγκεκριμένο τομέα και όχι με την ισχύουσα, γι' αυτό και καθυστερεί το πράγμα, προφανώς μέχρι να οργανωθεί στο συγκεκριμένο τομέα κανένας ημέτερος.

Link to comment
Share on other sites

Ομως φίλτατε εγκάθετε,ο νόμος οφείλει να ορίζη βάσει ποιάς έκδοσης ISO πρέπει να είναι πιστοποιημένες οι εταιρείες-π.χ.ISO9001:2008 κλπ-και όχι απλώς να λέη "οι εταιρείες πρέπει να έχουν ISO".Εξ άλλου,η "επόμενη έκδοση" μπορεί να ισχύση σε δυό,τρία ή περισσότερα χρόνια διότι απλώς ακόμη...δέν υπάρχει.Αν ισχύη αυτό που λές,πρόκειται σαφώς γιά διαπλοκή καθώς οι αρμόδιοι υπουργοί εμποδίζουν ήδη πιστοποιημένες (αλλά όχι "ημέτερες") εταιρείες να δραστηριοποιηθούν στον χώρο......

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ, θα έπρεπε. Το παραπάνω μου μετεφέρθη από άνθρωπο ο οποίος στην εταιρεία του είναι επιφορτισμένος με το να κανονίζει τέτοιου είδους προστασίες για τα πλοία του στόλου.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

ελληνας πλοιαρχος στα χερια νιγηριανων ενοπλων.
 
 

Στα χέρια Νιγηριανών ενόπλων βρίσκεται ο έλληνας καπετάνιος του μικρού δεξαμενοπλοίου Tulip.
Το πλοίο ανήκε στην Aegean Oil, η οποία ως γνωστόν σταματά τις δραστηριοτήτες της στην Γκάνα έχοντας πουλήσει τα πλοία που δραστηριοποιούνταν στην περιοχή.
Το πλοίο μεταβιβάστηκε σε τοπικά συμφέροντα. Στο πρώτο του ταξίδι στην Νιγηρία δέχθηκε την επίθεση ενόπλων και ο έλληνας καπετάνιος του, ο οποίος είχε προσωρινά παραμείνει στο πλοίο μέχρι να βρεθεί αντικαταστάτης του, βρέθηκε στα χέρια της ένοπλης συμμορίας.

Πηγή:www.reporter.gr
 

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Ένα πρόσφατο ρεπορταζ του ABC για την πειρατεία, με αφορμή την γνωστή ταινία και τον Captain Fillips. Περιλαμβάνει μέρος και αυτού του βίντεο όπου ιδιωτική ασφάλεια αμερικανικού πλοίου "γαζώνει" τους πειρατές. Σχετικά με τον καπετάνιο Phillips, υπάρχει η άποψη ότι εσφαλμένα ηρωοποειται, αφού αψήφισε προειδοποιήσεις και έπλευσε σε επικίνδυνη θαλάσσια περιοχή για λόγους οικονομίας.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Εκδήλωση ένοπλης επίθεσης στο M/T Althea στη Γουινέα 

Ενημερώθηκε πρωινές ώρες την Τριτη 17/12/13, το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης του Αρχηγείου του Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής για περιστατικό εκδήλωσης ένοπλης επίθεσης στο Μ/Τ «ALTHEA» σημαίας Νήσων Μάρσαλ, στη θαλάσσια περιοχή 35 ν.μ. νότια της Γουινέας.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με δήλωση του εκπροσώπου της πλοιοκτήτριας εταιρείας, δεκαμελής ομάδα ατόμων επιβιβάστηκε στο πλοίο και απήγαγε τον αλλοδαπό Πλοίαρχο και τον 65χρονο Έλληνα Α΄ Μηχανικό, τους οποίους και μετέφερε σε άγνωστο μέχρι στιγμής σημείο. Στο πλοίο επέβαιναν συνολικά δεκαοχτώ (18) μέλη πληρώματος.

Το Μ/Τ «ALTHEA» παραμένει ασφαλώς αγκυροβολημένο στην ανωτέρω περιοχή με τα δεκαέξι (16) μέλη του πληρώματος καλά στην υγεία τους.

Εξελίξεις θα αναφερθούν με νεότερο δελτίο τύπου.

 

Πηγη: ΥΕΝ

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Απελευθέρωση απαχθέντων ναυτικών (Συνέχεια ενημέρωσης για την ένοπλη επίθεση σε Δ/Ξ πλοίο ξένης σημαίας στη Γουινέα την 17-12-2013) 

Σχετικά με την ένοπλη επίθεση στο Δ/Ξ «ALTHEA» σημαίας Νήσων Μάρσαλ στη θαλάσσια περιοχή 35 ν.μ. νότια της Γουινέας και την απαγωγή του αλλοδαπού Πλοιάρχου και του 65χρονου Έλληνα Μηχανικού, σύμφωνα με επιστολή της πλοιοκτήτριας εταιρείας προς την αρμόδια Διεύθυνση Ναυτικής Εργασίας του Αρχηγείου Λιμενικού Σώματος- Ελληνικής Ακτοφυλακής του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου, ανακοινώνεται ότι οι δύο ναυτικοί ελευθερώθηκαν και ότι ο Έλληνας Μηχανικός αναμένεται να αφιχθεί σήμερα στην Αθήνα.

Πηγη: ΥΕΝ

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Στα χαμηλότερα επίπεδα των έξι τελευταίων ετών έπεσαν οι πειρατικές επιθέσεις σε όλο τον κόσμο κατά τη διάρκεια του 2013. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία του International Maritime Bureau (IMB), πέρυσι καταγράφηκαν 264 περιστατικά, μειωμένα κατά 40% σε σχέση με το 2011.

Πιο συγκεκριμένα, το 2012 έγιναν 297 επιθέσεις σε παγκόσμιο επίπεδο, το 2011 είχαν φτάσει τις 439, ενώ το 2008 καταγράφηκαν 293 περιπτώσεις πειρατικών επιθέσεων σε πλοία σε όλο τον κόσμο. Την ίδια χρονιά «φούντωσε» και το φαινόμενο των πειρατικών επιθέσεων στη Σομαλία, οι οποίες έφτασαν τις 111 σημειώνοντας μία αύξηση κατά 200% σε σύγκριση με τον προηγούμενο χρόνο.

Ωστόσο, πέντε χρόνια μετά, το 2013, έγιναν μόλις 15 επιθέσεις, ενώ το 2012 είχαν πέσει στις 75, έναντι 237 που είχαν καταγραφεί το 2011.

 

Πηγη: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Link to comment
Share on other sites

Dynacom Tankers Management: Πειρατές κατέλαβαν το ΜΤ Kerala και έκλεψαν φορτίο 

 

Η ελληνική εταιρεία στην οποία ανήκει δεξαμενόπλοιο που είχε εξαφανιστεί ενώ έπλεε ανοικτά της Αγκόλας την 18η Ιανουαρίου ανακοίνωσε σήμερα ότι πειρατές κατέλαβαν το σκάφος αυτό και έκλεψαν μεγάλο μέρος του φορτίου του.

Η Dynacom Tankers Management Ltd., ιδιοκτήτρια του MT Kerala με σημαία Λιβερίας και χωρητικότητα 75.000 τόνων, αντέκρουσε τη διάψευση του Πολεμικού Ναυτικού της Αγκόλας, εκπρόσωπος του οποίου είχε δηλώσει πως δεν σημειώθηκε επίθεση.

«Πειρατές κατέλαβαν το σκάφος στα ανοικτά της Αγκόλας και έκλεψαν μια μεγάλη ποσότητα του φορτίου μεταφέροντάς το από πλοίο σε πλοίο. Οι πειρατές έχουν πλέον αποβιβαστεί» από το MT Kerala, ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της.

Η εταιρεία δεν έδωσε άλλες λεπτομέρειες για την επίθεση ή για το πού βρίσκεται αυτή τη στιγμή το σκάφος, αλλά τόνισε ότι όλα τα μέλη του πληρώματος είναι ασφαλή.

Η εκδοχή της Dynacom για τα γεγονότα είναι εκ διαμέτρου αντίθετη με αυτή του Πολεμικού Ναυτικού της Αγκόλας, εκπρόσωπος του οποίου κατηγόρησε τα μέλη του πληρώματος του δεξαμενόπλοιου ότι διέκοψαν επίτηδες τη λειτουργία του εξοπλισμού επικοινωνιών του MT Kerala για να «προσποιηθούν» ότι το πλοίο δέχθηκε επίθεση πειρατών.

Ο πλοίαρχος Αουγκούστο Αλφρέντο, εκπρόσωπος του πολεμικού ναυτικού της Αγκόλας, ανέφερε ότι το δεξαμενόπλοιο εντοπίστηκε στη Νιγηρία και ότι οι πληροφορίες περί κατάληψής του από πειρατές είναι ψευδείς.

 

Πηγη: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Link to comment
Share on other sites

Ένα άρθρο για την αποκατάσταση των πειρατών της Σομαλίας μέσα από ένα άρθρο της ελληνικής έκδοσης του Vice που έκανε το ντεμπούτο του πριν λίγες εβδομάδες ως μέλος της οικογένειας του ΑΝΤ1.

Link to comment
Share on other sites

Νέο χτύπημα των πειρατών οι οποίοι απ'ότι φαίνεται μετακομίζουν προς Λουάντα μεριά. Ενδιαφέρουσα η περιγραφή της διαδικασίας αποκρυψης των χαρακτηριστικών του πλοίου.

 

 

The Liberian ship registry said it is continuing to probe the hijacking of the Liberian-flagged products tanker, Kerala. The tanker was hijacked at Luanda, Angola, on 18 January. Liberia, in co-operation with the vessel owners, requested the attendance of an INTERPOL team in Tema, Ghana. The ship registry said the evidence collected shows the vessel was hijacked by pirates. These authorities, supported and helped by the Ghanaian authorities, undertook a crime scene investigation on board the vessel. All parties were given full access to the vessel's documents, officers, and crew. There were suggestions that the attack was faked. But it appeared that during the hijacking, the pirates disabled the vessel's AIS and other communication equipment so that the vessel could not be tracked from shore or satellite. During this period, the pirates painted over the identifying features of the vessel, including funnel, name and IMO number, and undertook three separate ship-to-ship transfers of cargo amounting to the theft of approximately 12,271.5 tonnes of cargo. The tanker owner, Dynacom Tankers, regained contact with the vessel on 26 January, shortly after the pirates had disembarked. The vessel immediately set a course for the safety of the port of Tema, Ghana, as a port of refuge. All crew members received immediate medical treatment on arrival at Tema. During the hijacking, one crew member was stabbed by the pirates and others were beaten. Liberia said it will continue working with the authorities in Ghana, Nigeria and Angola, and elsewhere in the region in order to apprehend the culprits.

Link to comment
Share on other sites

Πειρατική επίθεση δέχθηκε τη Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου το ελληνικό τάνκερ «Suez Vasilis»

Πειρατική επίθεση δέχθηκε τη Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου το ελληνικό τάνκερ «Suez Vasilis», που ανήκει στην ελληνική εταιρεία EMPIRE NAVIGATION INC και έπλεε με σημαία των Νησιών Μάρσαλ.

Το πετρελαιοφόρο έπλεε ανοιχτά της Νιγηρίας όταν εξέπεμψε σήμα κινδύνου το πρωί της Πέμπτης κι από κείνη τη στιγμή αγνοούνται τα ίχνη του. Παράλληλα, την ίδια μέρα επίθεση ενόπλων δέχθηκε και το χημικό δεξαμενόπλοιο «Cher», που ανήκει στην AKRON TRADE & TRANSPORT από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και έπλεε με σημαία Παναμά. Τα ίχνη του επίσης αγνοούνται.

Τέλος, την επόμενη μέρα, πειρατές επιτέθηκαν και επιβιβάστηκαν στο αγγλικό σκάφος εφοδιασμού «Mariner Sea» που έπλεε από την ακτή της Bayelsa, με σημαία των νησιών Μπαρμπέιντος.
Οδήγησαν το πλοίο προς την ακτή και το παράτησαν στην θέση 3 49N 005 43E, αλλά απήγαγαν τον καπετάνιο και τον Α΄ μηχανικό.

Πηγη: The Seanation

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Ελεύθερο είναι το δεξαμενόπλοιο «Leon Dias» που έχει καταληφθεί από τρομοκράτες ανοικτά της Νιγηρίας.

Ελεύθερο είναι το δεξαμενόπλοιο που εφέρετο να έχει καταληφθεί από τρομοκράτες ανοικτά της Νιγηρίας. Πρόκειται για το πλοίο «Leon Dias», το οποίο ναυπηγήθηκε το 2003, και είναι 9.055 dwt. Το πλοίο σύμφωνα με τον Equasis ανήκει στην με έδρα την Αθήνα ναυτιλιακή εταιρεία Peregrine Shipping και το διαχειρίζεται η Leon Shipping & Trading.
Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο του νιγηριανού πολεμικού ναυτικού, Καμπίρ Αλίγιου, δυνάμεις του γειτονικού Μπενίν φρουρούν το ελληνικό δεξαμενόπλοιο. Νιγηριανοί αυτονομιστές, απείλησαν, όπως εγράφει στο διεθνή τύπο, να ανατινάξουν το πλοίο μαζί με το πλήρωμα, εκτός και εάν οι νιγηριανές αρχές απελευθερώσουν το διευθυντή του «Ράδιο Μπιάφρα», Νάμπντι Κάνου, που κρατείται στις φυλακές από τον περασμένο Οκτώβρη με την κατηγορία της τρομοκρατίας. 

 Πηγη: The Seanation

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...