Jump to content
Shipfriends

H προσάραξη του ΕΓ/ΟΓ Ιεράπετρα στη Ρόδο.


Recommended Posts

Την περασμενη Κυριακη το πρωι, το πλοιο ηταν φουνταρισμενο στη "ραδα" των Ναυπηγειων του Σκαραμαγκα με μια ελαφρα κλιση προς τα δεξια, περιμενοντας υποθετω να αδειασει καποια δεξαμενη.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Και πάνω που έλεγα που είναι και εάν ξεκίνησε επισκευές.

.

Piraeus, Oct 24 - Ro/ro Ierapetra L., in tow of tug Megas Alexandros, sailed

Για που? Έ που να τα ξέρουν όλα οι Lloyd's! :P
ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ Λ στην Αυλίδα...

Ξέρει κανένας εάν μπήκε δεξαμενή και τι ζημιές έχει?

Link to comment
Share on other sites

Piraeus, Nov 2 - Ro/ro Ierapetra L. is currently under repair at Piraeus, ETC unknown. - Lloyd's Agents.
Τελικά που βρίσκεται το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ?

Δεν μπορεί να είναι ταυτοχρόνως και στον Πειραιά και στην Αυλίδα!

Βρέ μπας και βρίσκεται σε εξέλιξη κανένα καινούριο πείραμα της Φιλαδέλφειας? :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Από το ραδιόφωνο Παλμός-FM Δωδεκανήσου:

"Στα δυο εκατομμύρια ευρώ η ζημιά του Ιεράπετρα. Τα δυο εκατομμύρια ευρώ αγγίζει η ζημιά που υπέστη το πλοίο Ιεράπετρα Λ, μετά την προσάραξή του ..."

Είναι τρελό το ποσό ή μου φαίνεται; Μήπως ράδιο-Αρβίλα?

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω εάν είναι σωστό το ποσό της ζημιάς, αλλά πιστεύω ότι η ζημιά είναι μεγάλη.

Το πλοίο έχει έρθει Πειραιά (με συνοδεία 4 ρυμουλκών) πριν ένα μήνα και ακόμα επισκευάζεται (στην Αυλίδα).

Στην Αυλίδα πρέπει να πήγε για δύο λόγους. Ή η ζημιά είναι πολύ μεγάλη και με δεδομένο ότι εκεί είναι καλύτερες τιμές, η διαφορά σε χρήματα είναι αρκετή ή δεν υπήρχε διαθέσιμη δεξαμενή στον Πειραιά για τόσες πολλές ημέρες.

Ότι και αν ισχύει δεν πρέπει να πρόκειται για "μώλωπες" και "εκδορές".

ΥΓ.

Εάν δεν απατώμαι ο κ. Αλεβίζος είχε πεί ότι το πλοίο θα πρέπει να είναι έτοιμο μέχρι 15/11, ώστε να μπορέσει να βγεί ο Κορνάρος για την ετησία του.

Και σήμερα έχουμε 13/11!

Link to comment
Share on other sites

Με αφορμή αυτά που λέει ο ΝΗΡΕΑΣ να σας πω ότι ακόμα και σήμερα το πλοίο είναι πάνω στη Νο2 δεξαμενή των ναυπηγείων και την Τρίτη κλείνει 2 εβδομάδες πάνω. Άρα η βλάβη κάθε άλλο παρά μικρή πρέπει να είναι και τα δημοσιεύματα που ο φίλος harlek μας έγραψε κάθε άλλο παρά ράδιο αρβίλα. Τουλάχιστον πρέπει να έχουν μια αρκετή δόση αλήθειας.

Link to comment
Share on other sites

Βάλτε ότι και στο Σκαραμαγκά κάθισε άλλες 10 ημερες περίπου πάνω στην δεξαμενή κοντεύει να πιάσει τον μήνα.

Οπότε η ζημιά δεν πρέπει να αρχίζει και να τελειώνει στην λαμαρίνα γιατί αλλιώς θα έκοβαν τα κομμάτια θα κόλλαγαν τα αλλα και σε μια εβδομάδα θα ήταν έτοιμο.

Μήπως πήρε και τίποτα νομείς και γι αυτό τραβάει η ιστορία τόσο πολύ? B)

Link to comment
Share on other sites

Λογικο ειναι... Και για να βγει καποια στιγμη η φημη οτι παει για total loss τοτε η ζημια ειναι οντως πολυ σοβαρη... Τωρα αν συμφερει να το φτιαξουνε το ξερουν αυτοι που προχωρανε στην επισκευη του

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ο πρόεδρος της εταιρείας κ. Γιώργος Αλεβίζος που μίλησε χτες στη «Ροδιακή» έκανε γνωστό ότι όλες οι εργασίες θα έχουν ολοκληρωθεί μέχρι τα μέσα Δεκέμβρη, και τότε το πλοίο θα είναι έτοιμο να μπει στη γραμμή, αντικαθιστώντας το «Β. Κορνάρος». Το πλοίο που βρίσκεται ακόμα στη δεξαμενή των ναυπηγείων, υπέστη μεγάλη ζημιά στη γάστρα, δηλαδή στις λαμαρίνες εξωτερικά οι οποίες μέχρι το τέλος της εβδομάδας, θα έχουν αντικατασταθεί: Πάντως, όπως εξήγησε ο κ. Αλεβίζος, στο πλοίο θα γίνει παράλληλα και μία γενική επιθεώρηση επισκευών, προτού αρχίσει και πάλι δρομολόγια. Αξίζει να σημειωθεί ότι τελικά, το ύψος των ζημιών, θα ξεπεράσει κατά πολύ το ποσό των δύο εκατομμυρίων Ευρώ, που είχε προβλεφθεί αρχικά, καθώς η βλάβη που υπέστη από την προσάραξη ήταν αρκετά μεγάλη.

Η επιβεβαίωση από το πρόεδρο της ΛΑΝΕ, ότι η ζημία ήταν αρκετή σοβαρή και πολυδάπανη!! Πιστεύω αυτό το πόσο καλυφθεί εξολοκλήρου από την ασφάλεια!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πέσαμε από τη δεξαμενή και μάλιστα φαίνεται ότι καθαρίσαμε για τα καλά και την κοιλίτσα μας! ;) Από την ίσαλο και κάτω γίναμε κούκλες!! Δείτε και μόνοι σας.

post-17-128326956049_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Μια πιθανη αιτια καθυστερησης της επισκευης του πλοιου μπορει να ειναι(διευκρινιζω πως απλα το αναφερω σαν εκδοχη, δεν ξερω κατι συγκεκριμενο) και η ελλειψη αμεσως παραδοτεας ποσοτητας λαμαρινας συγκεκριμενου παχους. Μπορει δηλαδη για παραδειγμα το πλοιο στη συγκεκριμενη περιοχη που εγινε η ζημια να απαιτουσα λαμαρινα 22 χιλιοστων ενω να υπηρχε μονο λαμαρινα στα 19 και 26 χιλιοστα. Σε αυτην την περιπτωση λογω διαφορας παχους δεν μπορει να κολλησει λαμαρινα αλλου παχους απο το προβλεπομενο, οποτε ισως το πλοιο να αναγκαστηκε να περιμενει την κατασκευη λαμαρινας συγκεκριμενου παχους.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Επειδή δεν βρίσκω το topic για το πλοίο, αναφέρω ότι αυτή τη στιγμή παρουσιάζεται στο AIS να κατεβαίνει τον Ευβοικό με ρότα προς το στενό Λαυρίου - Μακρονήσου. Ελπίζω να έρχεται στο μεγάλο λιμάνι για δρομολόγια.

Σιδεροκέφαλο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καιρός ήτανε!

Ξεκίνησε δρομολόγια το πλοίο “Ιεράπετρα”

Το πλοίο ξεκίνησε προχθές στις 7 παρά 10 το βράδυ από τον Πειραιά και έφθασε στο νησί μας χθες τα ξημερώματα από όπου και στις 4.30 το πρωί απέπλευσε για Χάλκη, Διαφάνι, Κάρπαθο, Κάσο, Σητεία, Aγιο Νικόλαο, Θήρα, Μήλο και Πειραιά. Το «Ιεράπετρα» θα πραγματοποιεί τρεις φορές την εβδομάδα το δρομολόγιο αυτό από την περιοχή μας, καθώς και ένα τέταρτο (μία φορά την εβδομάδα) για Καστελλόριζο, αντικαθιστώντας το Ο/Γ- Ε/Γ «Βιντζέτζος Κορνάρος» της ίδιας εταιρείας…

Από την Ροδιακή (30/12/2005)
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Θα υπέφεραν οι καταπέλτες και τα συρματόσχοινά τους! Πως δεν έσπασε κανένα να 'χουμε βάσανα... Λογικά θα πρέπει να υπήρχαν και μικρομετακινήσεις του βιτσέντζου κατά τη "μεταπήδηση" των οχημάτων, ιδιαίτερα των βαρέων φορτηγών.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Όπως αναφέρει η ΑΝΕΚ στο Ενημερωτικό Δελτίο για την ΑΜΚ (σελ. 68):

«Η θυγατρική ΛΑΝΕ κατά το ανωτέρω χρονικό διάστημα εισέπραξε από τις ασφαλιστικές εταιρίες συνολικό ποσό ύψους € 2.971.360,37 που αφορούσε σε αβαρία του πλοίου ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ. Το εν λόγω πλοίο προσάραξε στη Ρόδο.»

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Καλησπέρα σε όλους,είμαι καινούριος στο forum και το βρίσκω πολύ χρήσιμο και κατατοπιστικό.Ψάχνοντας στα αρχεία μου σας παραθέτω κάποιες πληροφορίες για την προσάραξη του''Ιεράπετρα'' έξω από το λιμάνι της Ρόδου αρχές Νοεμβρίου 2005.Εγινε ξημερώματα Κυριακής σε συνθήκες άπνοιας,η αποκόλληση του 3 μέρες αργότερα από το ρυμουλκό''Αστέρι'' του Τσαβλίρη.Ειχε προηγηθεί η μεταφορά οχημάτων και φορτηγών στο ''Βιτσέντζος Κορνάρος''.Ευχαριστώ πολύ για την φιλοξενία

post-866-128326972938_thumb.jpg

post-866-128326972941_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Θαρρώ πως ήταν οκτώβριος του 2005.

Έχω και άλλη παρόμοια με νταλίκα να είναι πάνω στους δύο καταπέλτες. Αν τη βρω θα την ανεβάσω.

post-2452-128326977623_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...