Jump to content
Shipfriends

Power Jet (ΙΜΟ 9127576)


Mixalis Theodorou
 Share

Recommended Posts

Το πλοίο επανήλθε τελικά στα δρομολόγιά του σήμερα το πρωί. πάντως μέχρι και χθες το βράδυ που κοίταξα ήταν περασμέο το Paros Jet οπότε λογικά η αλλαγή έγινε την τελευταία στιγμή.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 245
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ας δούμε τη χθεσινή του αναχώρηση του Power Jet από τη Σίφνο για Μήλο και την άφιξη του στη Σίφνο, οπού με δεξιά στροφή γύρισε και έδεσε στη προβλήτα της Σίφνου. Το Power Jet αναμένεται να φύγει για το Ηράκλειο μετά τη λήξη της απεργίας, έτσι ώστε να αναλάβει δρομολόγια στη γραμμή Ηράκλειο Κυκλάδες.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Αδυναμία προσέγγισης του Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ Power Jet στην Πάρο

Quote

Ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Πάρου, απογευματινές ώρες χθες, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ ''POWER JET'' σημαίας Κύπρου, το οποίο εκτελούσε το προγραμματισμένο δρομολόγιο Ηράκλειο-Θήρα-Νάξο-Μύκονο-Πάρο-Νάξο-΄Ιο-Θήρα-Ηράκλειο, ότι κρίνεται επισφαλής η προσέγγισή του στον λιμένα Παροικίας Πάρου, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην περιοχή.

Στον οικείο λιμένα ανέμεναν εκατόν ογδόντα ένας (181) επιβάτες και πέντε (05) Ι.Χ.Ε. οχήματα προς επιβίβαση, ενώ προωθήθηκαν στους προορισμούς τους με μέριμνα της πλοιοκτήτριας εταιρείας.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Στο Power Jet η επιβίβαση των επιβατών και των οχημάτων γίνεται από μοναδικό καταπέλτη του πλοίου και σίγουρα είναι ένα μειονέκτημα, γιατί καθυστέρει τη φόρτωση του πλοίου. Το γκαράζ είναι νέτο στη μέση και δεξιά & αριστερά έχει πατάρια για ΙΧ, που συγκοινωνούν στη πλώρη. Για την επιβίβαση των επιβατών υπάρχουν σκάλες δεξιά και αριστερά αλλά και πλώρα. Στη δεξιά πλευρά πρύμα υπάρχει και ο ανελκυστήρας για τους επιβάτες που δεν μπορούν να ανέβουν τις σκάλες.

Ξεκινώντας από πρύμα στο κατάστρωμα των σαλονιών υπάρχει ένας μικρός χώρος στο ανοικτό κατάστρωμα για την ολιγόλεπτη παραμονή των επιβατών στα λιμάνια του δρομολόγιο του. Μετά συναντάμε μια αίθουσα με αεροπορικά καθίσματα σε μπεζ και κρεμ απόχρωση και το μπαρ του σαλονιού.

Προχωρώντας προς τα πλώρα από ξύλινο δάπεδο του διαδρόμου συναντάμε το αίθριο και το μεσαίο σαλόνι του πλοίου όπου στο μέσο υπάρχουν μπεζ και κρεμ αεροπορικά καθίσματα. Εδώ υπάρχει η υποδοχή και το λογιστήριο του πλοίου. Στο αίθριο δεσπόζει το αγωνιστικό αυτοκίνητο του κ. Μάριου Ηλιοπουλο των αγώνων Rally, πίσω από το κλιμακοστάσιο για το κατάστρωμα της γέφυρας. Τέλος έχουμε το πλωριό σαλόνι που είναι μια μεγάλη αίθουσα με αεροπορικά καθίσματα σε μπεζ και πορτοκαλί απόχρωση και το δεύτερο μπαρ του πλοίου.

Ανεβαίνοντας στο κατάστρωμα της γέφυρας έχουμε πρύμα το ανοικτό κατάστρωμα χωρίς κάποιο κάθισμα. Υπάρχει ένα χώρισμα για να έχουν λίγο παραπάνω χώρο οι επιβάτες της Silver Class. Μπαίνοντας στο εσωτερικό του πλοίου στο κατάστρωμα της γέφυρας συναντάμε σαλόνι της Club Class με πορτοκαλί σκούρα καθίσματα, πρύμα και αριστερά. Δεξιά στο κατάστρωμα είναι μια μικρή αίθουσα που είναι το σαλόνι της Platinum με μπορντό αναπαυτικά καθίσματα και τραπεζάκια ανάμεσα τους. Αριστερά είναι και το μπαρ του καταστρώματος. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Μιας και σε προηγούμενο ποστ αναφέρθηκα στο πώς δουλεύει η Seajets στην Σαντορίνη και ειδικότερα στην Κρήτη, θεώρησα πως έχει ενδιαφέρον η παρακάτω φωτογραφία που είναι από την πρωινή άφιξη του Power Jet μια απλή καθημερινή.

Αξίζει να παρατηρήσετε πόσος κόσμος αναμένει για επιβίβαση (αυτοί που φαίνονται και άλλοι τόσοι κάτω από τα σκέπαστρα) αλλά και πόσα πούλμαν αναμένουν αυτούς που έφτασαν. Εντελώς πρόχειρα μπορεί να μετρήσει κανείς περίπου 15 και ίσως να ήταν και παραπάνω, που σημαίνει ότι ακόμη και αν δεν γεμίζουν όλα φουλ (50 άτομα) αλλά πούμε  ότι παίρνουν από 40 το καθένα, μιλάμε για 600 άτομα για πλάκα.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Να το και στη Νάξο το πλοίο την πρώτη του μηνός, το βλέπουμε την ώρα που μπαίνει στο πιο πολυσυζητημένο στο φόρουμ τον τελευταίο καιρό λιμάνι, να ξεκινάει μανούβρα μπροστά μας και να μας δίνει την ευκαιρία να το φωτογραφίσουμε από κάθε πλευρά. Κλείνουμε με το φουντάρισμα του πλοίου, ενώ να αναφέρω ότι όλη η διαδικασία διήρκησε το πολύ 3 λεπτά.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Αφού έχει περάσει καιρός από τότε που μιλήσαμε τελευταία φορά για το συγκεκριμένο βαποράκι, ας πάμε να το δούμε φτάνοντας και αναχωρώντας από ψηλά στην Σαντορίνη το περασμένο καλοκαίρι :)
 

 

Link to comment
Share on other sites

Χθες το απόγευμα το Power Jet πραγματοποίησε δοκιμαστικό στο Σαρωνικό και έπιασε μέχρι 35 κόμβους. Να δούμε σε ποια γραμμή θα επιστρέψει, μετά την αποκατάσταση της βλάβης. Το ένστικτο μου λέει ότι θα πάει στις Δυτικές Κυκλάδες και το Champion Jet 2 στη θέση του Worldchampion Jet.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά προτιμώ το Power Jet να παρει το δρομολόγιο του Worldchampion Jet και το Champion Jet 2 να συνεχίσει στις Δυτικές Κυκλάδες στην γραμμή που εχει συνηθιστεί.

Link to comment
Share on other sites

Το power εχει μεγαλύτερη κατανάλωση;Δεν νομίζω.To Power πρέπει να έχει λίγο μικρότερη από τα champion.Όσο για την ταχύτητα,το champion είναι σαφώς πιο γρήγορο και με δύο καταπέλτες θα γίνεται πολύ πιο σβέλτα η φορτοεκφόρτωση σε σχέση με το Power

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share


×
×
  • Create New...