cyclades_shipping Posted June 6, 2024 Posted June 6, 2024 Το μόνο το οποίο πιστευω πως ισως δούμε από τα παραπάνω είναι το Sporades Star ,αλήθεια μπορεί κάποιος που γνωριζει να μας εξηγήσει τι ακριβώς εννοει ; Επίσης τι πρόγραμμα δρομολογίων έχει αιτηθεί ; αναφέρει πως είναι διαφορετικό από του Jewel.
Annivas Posted June 6, 2024 Posted June 6, 2024 H σύμβαση για την επιδοτούμενη γραμμή που εκτελεί το Aqua Jewel έχει δύο συμβαλλόμενους , το Υπουργείο Ναυτιλίας και την διαχειρίστρια εταιρεία του πλοίου η οποία αν δεν κάνω λάθος είναι η ΚΙΑΡΑ Ν.Ε Από την στιγμή που η εταιρεία ζήτησε να αντικαταστήσει το ως άνω πλοίο με το Sporades Star θα πρέπει το τελευταίο να είναι υπό διαχείρισή της. Αν δεν είναι θα πρέπει να το εφοπλίσει ώστε να προκύπτει η κοινή διαχείριση . Οπότε σε περίπτωση που παρόλα αυτά κατά την ημερομηνία αντικατάστασης των πλοίων δεν προκύπτει η κοινή διαχείριση τότε δεν γνωμοδοτείται θετικά και το αίτημα.
cyclades_shipping Posted June 6, 2024 Posted June 6, 2024 Ευχαριστω Πολύ ! αναμένουμε να δούμε αν θα γινει !
Panagia Ekatontapiliani Posted June 6, 2024 Posted June 6, 2024 Το Aqua Jewel έχει διαχειριστρια εταιρεία την Τζάμπο Τζετ, ενώ το Σποράδες Σταρ ανήκει στην Κιαρα Ν.Ε. Το διάστημα που έκανε τα δρομολόγια στα Κύθηρα το Σποράδες Σταρ είχε περάσει στην διαχείριση της Τζάμπο Τζετ για να μπορέσει να κάνει τα δρομολόγια της σύμβασης.
cyclades_shipping Posted June 6, 2024 Posted June 6, 2024 @Panagia Ekatontapiliani ευχαριστω ,δεν γνώριζα ότι υπήρχε αυτη η διαδικασία ,για να δούμε αν η Seajets θα πραγματοποιήσει αυτη τη δρομολόγηση στη γραμμή της Ραφηνας.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 6, 2024 Posted June 6, 2024 Δεν πιστεύω ότι θα πραγματοποιηθεί αυτή η δρομολόγηση. Το πιθανότερο το Σποράδες Σταρ θα μείνει αμοιβο και θα περιμένει τα τελικά αποτελέσματα των άγονων γραμμών.
pkos Posted June 25, 2024 Posted June 25, 2024 Καλησπέρα κάποιο νέο για το πλοίο. Θα δρομολογηθεί τελικά στο Β.Α Αιγαίο η κάποιος άλλος θα είναι ο ρόλος του φέτος;
SuperRunner Posted June 25, 2024 Posted June 25, 2024 Η εταιρεία του αιτήθηκε αποδρομολόγηση από ΒΑ Αιγαίο. Καλύτερα να πιάσει δουλειά στον Αργοσαρωνικό, γιατί με τόσες βλάβες εκεί του είναι ότι πρέπει για Αίγινα-Μέθανα-Πόρο.
SuperRunner Posted June 25, 2024 Posted June 25, 2024 115 μέτρα μήκος, νομίζω ότι είναι 15 μέτρα μεγαλύτερο από το Φοίβο. Μια χαρά είναι.
Chang Posted June 25, 2024 Posted June 25, 2024 Γνώστης δεν είμαι αλλά έχω την εντύπωση πως θα ήταν αρκετά χρήσιμο μην πω και απαραίτητο κυρίως στην περίπτωση που αν δεν πάει άλλο συμβατικό Μέθανα και Πόρο.
filip Posted June 25, 2024 Posted June 25, 2024 Το βαπορι δεν εχει βλαβες συχνα, ζητημα ειναι αν μεσα σε αυτα τα 2 χρονια στις Σποραδες να εβγαλε βλαβη 1-2 φορες
Chang Posted June 25, 2024 Posted June 25, 2024 3 minutes ago, hayabusagr said: Μπαίνει στην Αίγινα με το βυθισμα του ; Έχει το ίδιο βύθισμα με Φοίβο, 2 μέτρα πλατύτερο. Οπότε φαντάζομαι πως πρέπει να μπαίνει.
cyclades_shipping Posted June 25, 2024 Posted June 25, 2024 Τα λειτουργικά του έξοδα όμως ; νομίζω ότι θα είναι σίγουρα περισσότερα από τα υπόλοιπα της γραμμής..
SuperRunner Posted June 25, 2024 Posted June 25, 2024 Λογικά ναι, θα έχει μεγαλύτερη κατανάλωση. Αλλά ας μη ξεχνάμε ότι με τη κίνηση που έχει μπορεί να τα βγάζει τα έξοδά του.
Samianshiplover Posted June 25, 2024 Posted June 25, 2024 Σε κάποια άγονη γραμμή στα Δωδεκάνησα θα μπορούσε να είχε ρόλο το καραβάκι;
Ferry Himuka Posted June 25, 2024 Posted June 25, 2024 55 minutes ago, cyclades_shipping said: Τα λειτουργικά του έξοδα όμως ; νομίζω ότι θα είναι σίγουρα περισσότερα από τα υπόλοιπα της γραμμής.. Και περισσότερα να είναι, αν πηγαίνει με 14-15 μίλια που είναι μια χαρά για Αίγινα δεν νομίζω να είναι τόσο μεγάλα
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted June 25, 2024 Posted June 25, 2024 Ενδοκυκλαδικα...η γραμμη θελει μινιμουμ 100 μετρα βαπορι...
nomikos Posted June 25, 2024 Posted June 25, 2024 Δεν είναι τα έξοδα είναι το μέγεθος του που θα προβληματίζει σε ενδεχόμενη δρομολόγηση στο Σαρωνικό. Και όχι το μήκος αλλά το βύθισμα του για την Αίγινα πρέπει να είναι οριακό.Στο συγκεκριμένο λιμάνι και το ύψος της προβλήτας που είναι χαμηλή είναι άλλος ένας περιορισμός. Στα Μέθανα και Πόρο δε θα χει πρόβλημα.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted June 27, 2024 Posted June 27, 2024 Το ΜEΘΟΔΙΑ ΙΙ (ΚΙΜΩΛΟΣ κλπ) περνούσε οριακά τον δίαυλο Πόρου-Γαλατά
Panagia Ekatontapiliani Posted June 27, 2024 Posted June 27, 2024 Αυτό συνέχιζε για την Ύδρα και περνούσε από τον δίαυλο.
Takisg Posted June 27, 2024 Posted June 27, 2024 Πάντως επειδή έχουν σκεφτεί όλα αυτά τα προβλήματα τα οποία αναφέρεται από την εταιρεία σκέφτονται να πάει Σποράδες και να κατέβει το Ιωλκός
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted June 27, 2024 Posted June 27, 2024 1 hour ago, Panagia Ekatontapiliani said: Αυτό συνέχιζε για την Ύδρα και περνούσε από τον δίαυλο. Aυτό λέω αλλά το οριακά σημαίνει ότι μπορεί να κάτσει κ η στραβή Πόσο μάλλον με μεγαλύτερο βαπόρι
NOMIKOS LINES Posted June 27, 2024 Posted June 27, 2024 Το Ιωλκος έχει τσιμπημένο βύθισμα για το μήκος του με πολύ καλό όμως καλοκαιρινό πρωτόκολλο.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now