Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Για τα φορτηγα τα εχουμε πει και στο θεμα της γραμμης:5 να παιρνει το ρορο της ΑΝΕΚ/HSW B) ,αλλα 5 ο ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ και αλλα 10 της ΝΕΛ,δεν θελει πολυ σκεψη οτι θα περισσευουν ψιχουλα για το ΝΗΣΟΣ.Ειναι μεγαλο προβλημα αυτο και δεν νομιζω να λυθει ετσι απλα :ph34r:

Για την διακεκριμενη:δεν εχω δει πουθενα να διαφημιζεται το μπαρ αλλα η ιδια η θεση.Το μπαρ κλεινει τετοια ωρα παντα(ισως τα καλοκαιρια πιο αργα)και το μονο που μενει ανοιχτο κατα την διαρκεια της νυχτας ειναι το μεσαιο,στο κεντρικο σαλονι.Δεν ειναι κ μακρια παντως απο την διακεκριμενη για να πας να παρεις εναν καφε,ενα νερο.Νομιζω σε ολα τα πλοια μενει ενα μονο μπαρ,ανοιχτο την νυχτα.(στην Αδριατικη 100% που ειναι και τα πλοια σαν αεροδρομια σε μεγεθος).

Για τον κοσμο στο γκαραζ,ειναι ακριβως το ιδιο με οτι συμβαινει σε ολες τις αφιξεις:10λεπτα πριν δεσει το πλοιο,ειναι ολοι στο γκαραζ και περιμενουν να βγουν πρωτοι.

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ναι και εννοω,τι διαφορα εχει με το οτι σε ολα τα πλοια,ολοι οι επιβατες ειναι στο γκαραζ 10 λεπτα πριν δεσει το πλοιο.Στην αναχωρηση ειναι επικινδυνο και στην αφιξη οχι?

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά, μην το γελάς καθόλου, ταξιδεύωντας και με τα δύο, διέκρινα παρόμοια ποιότητα και υλικά καθώς και εσωτερική διάρύθμιση.

Ταχύτητα και ηλικία επίσης ανάλογη και κορυφαία για τους προορισμούς τους, παραμένουν ότι καλύτερο κυκλοφορεί στο Αιγαίο.

Το Σουπερφαστ ΧΙΙ αποτυπώθηκε στο μυαλό μου σαν ένα πιο μεγάλο Νήσος Χίος.

Πολυ τυχεροι να τα εχουμε στις θάλασσες μας, μακάρι και στο μέλλον.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα Δευτέρα 21/2 τελευταίο δρομολόγιο από Πειραιά πριν δέσει για την ετήσιά του που θα διαρκέσει περί τις 16 ημέρες. E ναι βρε Stratos, δε λέω, καλό το Ν.ΧΙΟΣ αλλά το SUPERFAST XII είναι θρησκεία ;) !

Link to comment
Share on other sites

Χθες το πρωί το Νήσος Χίος είναι δεμένο στην Ακτή Ηετίωνα προς τα μέσα όχι όμως με τη πλώρη να κοιτάζει το Παλάτι όπως είναι το φυσιολογικό, αλλά με τη πρύμη του. Ο λόγος ήταν να αφαιρέσει τα σωστικά του.

Link to comment
Share on other sites

Διαβάζοντας το μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι έχει μπερδέψει το ΧΙΟΣ με το ΡΟΔΟΣ. Για το Αριάδνη δεν θα το απέκλεια, αφού δεν είναι σε θέση να του βρουν μια αποδοτική γραμμή. Από εκεί και πέρα, τι δουλειά έχει η κρίση με τον Πρωτέα και τον Αργοσαρωνικό?

Ακριβως ΝΗΡΕΑ,το δημοσιευμα ειναι λιγο κρασι,λιγο θαλασσα και το αγορι μου :rolleyes:

Κατηγορηματικά διαψεύδει η Θ. Ρήγα υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων της Hellenic Seaways το δημοσίευμα της κυριακάτικης εφημερίδας «Καθημερινή» στο οποίο η εταιρεία φέρεται να προωθεί μεταξύ άλλων την πώληση του «Νήσος Χίος» προκειμένου να ανταπεξέλθει στις ανάγκες της.

http://www.politis-chios.gr

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Αυτο με την πωληση των πλοιων και ειδικα του Νησος Χιος διεκδικει τον τιτλο της αρβυλας της χρονιας. Καποιος το βρηκε σε ενα site καποιου broker, θεωρησε οτι εβγαλε ειδηση, εγραψε οτι εγραψε, και μετα παει απο στομα σε στομα σα σπασμενο τηλεφωνο...

Link to comment
Share on other sites

Το διαψευδόμενο δημοσίευμα είναι αυτό που στο συγκεκριμένο σημείο είναι "πρωτοξάδελφα" με αυτό που σχολίασα. Πράγματι αυτή η φημολογία για πώληση και αποχώρηση από την γραμμή είτε του ΜΥΚΟΝΟΣ είτε του ΧΙΟΣ έχει καταντήσει ανιαρή.

ΥΓ Η Θ.Ρήγα που αναφέρει ο ΠΟΛΙΤΗΣ ως "υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων της Hellenic Seaways" είναι η ίδια με το πρώην στέλεχος της ΝΕΛ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το Νήσος Χίος χθες μεθόρμισε στο λιμάνι του Πειραιά και σήμερα στις 12:30 επέστρεψε στα δρομολόγια του στη γραμμή της Χίου Μυτιλήνης. Το πλοίο δεν πραγματοποίησε δεξαμενισμό κατά τη περίοδο της ακινησίας του, όποτε μπορεί να μείνει κάποιο δρομολόγιο στο μελλον για να δεξαμενιστεί.

Link to comment
Share on other sites

Το έβλεπα και χτες στο λιμάνι και πραγματικά έλαμπε! Φαίνεται ότι έβαψαν όλες τις ζημιές και ακόμα και χτες έκαναν εργασίες στο γκαράζ. Ο πίνακας πίσω πάλι δεν δούλευε αλλά ίσως απλά να τον είχαν σβηστό.

Link to comment
Share on other sites

Χθες το απόγευμα και μέχρι αργά το βράδυ στο Νήσος Χίος είχε ελαφρώς σηκωμένο το καταπέλτη και άτομα εργαζόντουσαν κάτω από αυτόν. Είχαν τοποθετηθεί καβαλέτα πάνω στο ducktail αλλά και στο ντοκο κάτω από τα νύχια του καταπέλτη.

Link to comment
Share on other sites

Παρά τη διάψευση της Θ. Ρήγα, σήμερα ξαναδιάβασα ότι το πλοίο πωλείται, παρέα με τα γνωστά πλέον "απούλητα", SFII, HS1 και Φαίδρα :rolleyes: . Με το πες-πες, στο τέλος θα πεισθεί και η HSW ότι το έχει πούλημα και θα το πουλήσει...

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Μου φαίνεται η -κάποτε- έγκυρη ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ κάνει copy paste τα ρεπορτάζ των άλλων. Με την ίδια σειρά τα έχουμε δει να πωλούνται και σε άλλα δημοσιεύματα..Μάλλον το ΧΙΟΣ είναι ΡΟΔΟΣ.

Link to comment
Share on other sites

την ειχαμε ξανακανει και τοτε την κουβεντα. με το clopy paste, ενα λαθος διαδιδεται ταχυτατα.

ο συγκεκριμενος συντακτης νομιζω οτι ειναι και σε site ναυτιλιακων ειδησεων.

στα του πλοιου τωρα. γνωριζουμε τελικα ποτε θα δεξαμενιστει;

Link to comment
Share on other sites

Χτες το βραδυ με τα πολλα μποφορια φανηκαν one more time οι αρετες του εργαλειου :D

Εφυγε 4 ωρες μετα το EUROPEAN απο Μυτιληνη(22.00),φορτωσε στην Χιο κοντα στα 45λεπτα και με μια 'ομαλη' πορεια που 'εσβηνε' το καιρο,περασε απο το Δυσβατο και εφτασε Πειραια στην ωρα του(06.45)- 1ωρα νωριτερα απο το NEL EXPRESS :P (που ειναι και γιαπωνεζος βαπορας και δεν καταλαβαινει :rolleyes: τιποτα στον καιρο :lol:).

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως δεν σχολιασα το κουνημα(που κατα την γνωμη μου με 7-8μποφορ γινονταν χαμος και στα δυο πλοια)αλλα τις δυνατοτητες του καθε πλοιου στον καιρο.Το ενα εφτασε στην ωρα του και το αλλο με 1ωρα καθυστερα,αυτο λοιπον λεει και παραλεει πολλα.

Link to comment
Share on other sites

Ο βασικος λογος που ψηλωνει το βαπορι ειναι για να ταλαιπωρησει οσο το δυνατον λιγοτερο.Το ενα λοιπον ψηλωσε, ενω το αλλο για τους δικους του λογους δεν ψηλωσε καθολου.Αυτο ομως δεν δειχνει κατι οτι εχει καλυτερες δυνατοτητες στον καιρο (μπορει και να εχει αλλα αυτο σιγουρα δεν θα το καταλαβουμε απο το οτι δεν ψηλωσε σε ενα ταξιδι)

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Μα βρε polmyt εγω δεν λεω ποιο ειναι καλοταξιδο και πιο κακοταξιδο,εξηγησα και παραπανω οτι το ενα καταφερε να φτασει στην ωρα του και το αλλο οχι.Μπορει το ενα να χρειαζεται να ψηλωσει για να μην κουνιεται και το αλλο απλα με το να βαζει τον καιρο πρυμα να καταφερνει το ιδιο.Εκει νομιζω ειναι η διαφορα-γιαυτο μιλησα και για δυνατοτητες.

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...