Jump to content
Shipfriends

Πειραιάς Δωδεκάνησα


Recommended Posts

Δεν πρόλαβε να παλιώσει το "Nήσος Ρόδος" για να έχει κρατήσει ηνία και γκέμια αγαπητέ NHSOS XIOS.

Η BS έχει το πλεονέκτημα της δεκαετούς παρουσίας-ορθόν-αλλά οι υπόλοιποι (NEΛ και HSW) ξεκινούν από το μηδέν.

Και εν κατακλείδι, πόσα φορτηγά έχουν τα Δωδεκάνησα για να σφαχτούν Attica, HSW και ΝΕΛ για χάρη τους? Δεκαπέντε, άντε 20 μέρες από 25 Ιουλίου έως 15 Αυγούστου να είναι το ζόρι. Και πέρσι και πρόπερσι, με BS και ολίγην από GA, μιά χαρά την βγάλανε οι συντοπίτες των κκ Παυλίδη και Νικητιάδη.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το Σεπτέμβρη θα κάνουμε ταμείο στη γραμμή και τότε θα δούμε τα αποτελέσματα της μάχης. Προσωπικά δεν είναι αισιόδοξος ούτε για το Ν.ΡΟΔΟΣ, ούτε για τα φορτηγά της ΝΕΛ. Η κρίση δείχνει τα δόντια της και η κίνηση φαίνεται πεσμένη σε σχέση με πέρσυ που τα μπλε βόλευαν τη γραμμή μια χαρά από μόνα τους (το καλοκαίρι του 2009 δεν πήγαινε κανένα GA Δωδεκάνησα).

Link to comment
Share on other sites

Το Διαγόρας από αύριο μπατάρει τις ήμερες που θα αναχωρεί από το Πειραιά (άσχετα εάν αύριο δε θα γίνει το δρομολόγιο λόγω της απεργίας της ΠΝΟ). Αντί για Τρίτη, Πέμπτη & Κυριακή θα αναχωρεί από Πειραιά τη Δευτέρα & Τετάρτη, γιατί ξεκινάει το δρομολόγιο από τη Ρόδο μέχρι τη Θεσσαλονίκη και επιστροφή. Φέτος πάντως κράτησαν τη διόρθωση στο ωράριο του δρομολόγιο της Τετάρτης από το Πειραιά μιας και πέρυσι καθυστερούσε σε αυτό το δρομολόγιο.

Και όταν με το καλό ξεκινήσει το Νήσος Ρόδος αυτές τις ημέρες θα έχουμε τρεις αναχωρήσεις την ίδια ημέρα!!

Link to comment
Share on other sites

Γιατι εδω και χρονια στην γραμμη Πειραιας-Κως-Ροδος δεν εχουμε δει roro σε τακτικα δρομολογια?Αν θυμαμαι καλα καποια στιγμη ειχε μπει το ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ η καποιο αλλο της ΣΑΟΣ και μετα σταματησαν,μηπως τελικα τα 2 blue star(μαζι με τον ΔΙΑΓΟΡΑ)φτανουν και περισσευουν?Αντε κανα καλοκαιρι να εχουμε ακουσει οτι εμεναν εξω φορτηγα λογω της αυξημενης κινησης,τον υπολοιπο καιρο,ουτε φωνη ουτε ακροαση...

Link to comment
Share on other sites

Πέρυσι ήταν το Strofades IV (άσχετα εάν δεν άντεξε πολύ), πιο παλιά το Αλεξάνδρα Τ. Πέρυσι το καλοκαίρι ήταν απαραίτητη η παρουσία κάποιου Ro-Ro.

Άσχετα από αυτό η παρουσία κάποιου έξτρα πλοίου στη γραμμή κατά περιόδους είναι απαραίτητη ακόμα και το χειμώνα, ειδικά την ημέρα που είναι μεγάλο Blue Star μόνο του.

Όμως φέτος με τη παρουσία του Νήσος Ρόδος και δυο Ro-Ro μάλλον θα δημιουργηθεί πρόβλημα στις εταιρίες της γραμμής που θα πρέπει να μοιραστούν την ίδια πίττα και ίσως μικρότερη φέτος

Link to comment
Share on other sites

το ζητουμενο ειναι , οποιο Ro/Ro και να κατεβει στη Δωδεκανησο , να πιανει σε ολα τα λιμανια γιατι διαφορετικα τα φορτια αυτα για τα αλλα νησια (πλην Κω Ροδου δλδ) θα συνεχισουν να ταξιδευουν με τα πλοια της γραμμης ..........

Link to comment
Share on other sites

Οσο πλησιαζει το ξεκινημα της 'μαχης',κανω διαφορες σκεψεις αλλα οδηγουμαι παντα σε ενα συμπερασμα:η Blue Star,λογικα,δεν θα εχει σοβαρες απωλειες.

1.Το θεμα της συνηθειας που συζηταγαμε τις προαλλες.Ολοι ξερουν οτι την ταδε ωρα εχει το Blue Star και την ταδε ωρα φτανει στον Πειραια(στην Κω,στην Ροδο).

2.Τα πλοια της ΑΤΤΙΚΑ στην γραμμη ειναι απο τα καλυτερα του Αιγαιου επομενως δεν υπαρχει δυσαρεσκεια των επιβατων για τις συνθηκες ταξιδιου(ισως μονο για τις τιμες).

3.Λεγαμε παλιοτερα για τα συμβολαια που εχουν μεταφορικες σε Χανια και Ηρακλειο και ποσο δυσκολο ειναι για εναν νεο παικτη να παρει κινηση σε φορτηγα.Τα ιδια ισχυουν και εδω νομιζω,ολο και με καποιο τροπο θα εχει 'δεμενες' καποιες μεταφορικες η ΑΤΤΙΚΑ;)

4.Η παρουσια 2 νεων εταιριων ειναι εις βαρος αυτων και οχι του 'παλιου'.Φανταζομαι διαφορετικη κινηση θα εχει το Ν.ΡΟΔΟΣ στο γκαραζ αν δεν υπηρχαν τα ρορο της ΝΕΛ,οπως και το αντιστροφο.

Δεν λεω παντως οτι θα αποτυχει το ΡΟΔΟΣ(εχει γινει κι αυτο πολυ καλο πλοιο)αλλα θα περασει αρκετος καιρος για να καθιερωθει και δεν ξερω τι οικονομικες απωλειες θα εχει αυτο στην εταιρια του.

Για την ΝΕΛ?Οπως ολοι εχουμε καταλαβει πηγαινει για συγκεκριμενους λογους στα Δωδεκανησα(πιεση προς HSW)και προσωπικα εκτιμω πως δυσκολα θα πετυχει κατι.Καλοκαιρακι ειναι(με οικονομικη κριση βεβαια),θα υπαρχει μεγαλυτερη κινηση αλλα το θεμα ειναι ποιο ειναι το ποσοστο κινησης που πρεπει να εχει ωστε η ναυλωση να της φερνει κερδη και οχι ζημιες.

Edited by NHSOS XIOS
για την αντι γιατι
Link to comment
Share on other sites

Να και η συνέχεια. Αφού είναι ro ro τα πλοία γιατί να φεύγουν από τον κεντρικό λιμένα; Και αν γίνει κατι τέτοιο οι υπόλοιποι που πήγαιναν τόσα χρόνια τα πλοία τους στην Καρβουνόσκαλα πως θα έπρεπε να χαρακτηριστούν;

...Τα τρία ro - ro φέρουν σημαίες Μάλτας και Κύπρου και έχουν ναυλωθεί για μία πενταετία με option αγοράς τους.

...Να εξασφαλίσει θέση στο λιμάνι του Πειραιά για τα νέα πλοία της, Ιππότης και Κολοσσός, ώστε να αρχίσει αμέσως δρομολόγια για τα Δωδεκάνησα, περιμένει η ΝΕΛ. Στελέχη της λένε ότι εδώ και δύο εβδομάδες προσπαθούν να ρυθμίσουν το θέμα με τον ΟΛΠ. Διερωτούνται για ποιο λόγο υπάρχει αυτή η καθυστέρηση, αφού με τα δύο πλοία θα εξασφαλίσουν απασχόληση 44 Έλληνες ναυτικοί και θα ενισχυθούν οι μεταφορές προς τα Δωδεκάνησα.

Marinews.gr

Link to comment
Share on other sites

Το 1 εχει 593κρεβατια σε 177 καμπινες(μετα απο την μινι μετασκευη)και το 2 430(οπως λεει ο gpap2006)σε 161 καμπινες.Νομιζω παντως οτι τα κρεβατια δεν θα αποτελουσουν κριτηριο στην επιλογη του Ν.ΡΟΔΟΣ,το εσωτερικο του εχει κι αλλες ανεσεις να προσφερει.

Link to comment
Share on other sites

Η πρώτη κανονιά έπεσε την Πέμπτη με την ανακοίνωση της τιμολογιακής πολιτικής της HSW στη γραμμή και πριν ολοκληρωθεί το πρώτο δρομολόγιο του Νήσος Ρόδος, η Blue Star έριξε τις τιμές της κατά 17-24% ώστε από αύριο στην οικονομική θέση και στο garage να έχει ίδιες τιμές με την HSW.

Σε σχέση με τις μάχες που έχουμε δει μέχρι σήμερα (Παροναξία, Χίο-Μυτιλήνη, Ηράκλειο & Χανιά), διακρίνω εκ πρώτης όψεως δύο βασικές διαφορές:

1. Η HSW εισέρχεται στη γραμμή με δρομολόγια σημαντικά μειωμένα σε σχέση με τη Blue Star καθώς λόγω της ιδιαίτερα μεγάλης απόστασης, ένα πλοίο δεν μπορεί να εκτελεί ένα κυκλικό ανά ημέρα.

2. Είναι η πρώτη περίπτωση κατά την οποία η Blue Star είναι "αμυνόμενη".

Link to comment
Share on other sites

Ειλικρινα δεν μπορω να ξερω τι απωλειες μπορει να εχει Blue Star η τι κινηση μπορει να παρει το ΡΟΔΟΣ.Η κινηση παντως να κατεβουν οι τιμες ειναι πιστευω μεσο πιεσης προς την HSW ωστε το(μοναδικο)πλεονεκτημα του 'φτηνου πλοιου' να χαθει.Απο κει κ περα διατηρω την ιδια αποψη

σε ολες τις 'μαχες' που εχουμε δει μεχρι τωρα,ο παλιος κρατουσε παντοτε τα ηνια και ο νεος αγωνιζονταν για να κρατηθει κ να παραμεινει στην γραμμη...

Για τωρα,οποια στοιχεια κ να ακουσουμε,δεν θα ειναι ενδεικτικα αφου μιλαμε για την περιοδο του χρονου που η επιβατικη κινηση αυξανεται κατακορυφα(εδω υπαρχει ακομα το HORIZON στα Χανια:D).Το ζουμι ειναι αν το πλοιο μπορει να σταθει μετα τον Σεπτεβριο και αν η κινηση της γραμμης σηκωνει 3 επιβατηγα(και ισως 2 ρορο π περιμενουμε ακομα:rolleyes:)....Για μενα το Ν.ΡΟΔΟΣ ειναι πολυ καλο πλοιο αλλα πιστευω πως δυσκολα θα καθιερωθει στην συγκεκριμενη γραμμη,για ολους τους λογους που εχω γραψει παραπανω.

ΥΓ.Αν αυριο παντως μειωσει τις τιμες και η HSW προβλεπω να ξανακανει μειωση/προσφορες και Blue Star και τοτε τα πραγματα θα ειναι ακομα πιο δυσκολα για τον 'νεο παικτη':o

Link to comment
Share on other sites

Δεν βρισκω το λογο να μην μπορεσει να σταθει το Ροδος στη γραμμη σαν μοναδα, αλλα παρα μονο λογω των γνωστων συμβολαιων που εχουν οι μεταφορικες/νταλικες με τα μπλε, οπως εχουν Ανεκ και Μινωικες στην Κρητη.

Σαν πλοιο δεν υστερει απο τα μπλε, και μονο 'φτηνο' δεν ειναι. Τεραστιοι και καλαισθητοι εσωτερικοι χωροι, μπορει να καταπιει πολλους επιβατες χωρις τη γνωστη σαρδελοποιηση που παρατηρηται σε ολα τα αστερια. Οσο για την ταχυτητα, η διαφορα των 21,5 - 22 του Ροδος σε σχεση με τα 26 των μπλε δεν φαινεται τοσο λογω των λιμενων προσεγγισης που ουσιαστικα στον επιβατη για Κω και Ροδο δε φαινεται τοσο η διαφορα. Χθεσ για παραδειγμα το μπλε εφυγε απο τη Ροδο στις 14.00 και εφτασε 6.15 Πηραια. Το Ροδος εφυγε 15.45 και εφτασε 5.20 Πηραια.

Edited by HIGHSPEED 4
Link to comment
Share on other sites

Τα συμβολαια με τις μεταφορικες ομως ειναι αυτα που οχυρωσαν την ΑΝΕΚ ολες τις φορες που ερχονταν ενα καινουργιο πλοιο στην γραμμη της.Το ιδιο φανταζομαι ισχυει κι εδω,αφου απο την μια δεν προκειται να παρατησουν ολες οι μεταφορικες την ΑΤΤΙΚΑ αλλα κ επισης μαλλον θα δουμε συντομα και τα roro της ΝΕΛ να παιρνουν καποιο 'κομματι' απο την πιτα.

Φτηνο ειπα το πλοιο σε σχεση με τις τιμες για τους επιβατες,οχι σαν ποιοτητα,αλλωστε το εχω τονισει οτι προκειται για ενα πολυ καλο σκαρι.

Σχετικα με την ταχυτητα:το Blue Star 2 χτες εφυγε 17.00 απο Ροδο(οχι 14.00)και αφου φορτωσε κοσμο απο αλλα 3 νησια,εφτασε 06.15 Πειραια,μιση ωρα μετα δηλαδη απο το Ν.ΡΟΔΟΣ που ειχε φυγει 15.30 απο το νησι των Ιπποτων.Επισης απο τον Πειραια φευγουν τα μπλε 1ωρα μετα απο το Ν.ΡΟΔΟΣ και φτανουν στον τελικο προορισμο μολις 20-30λεπτα αργοτερα(αφου παλι εχουν περασει απο 3-4νησια που σημαινει κ την αναλογη κινηση;)).

Τελος,σχετικα με το οτι η HSW εχει μειωμενα δρομολογια(αρα και λιγοτερα εξοδα)σε σχεση με την Blue Star,αυτο ειναι αληθεια.Απ την αλλη ομως,ολα τα δρομολογια του ΡΟΔΟΣ εχουν απεναντι τους ενα μπλε(δηλαδη η HSW δεν μπορει να παρει το max της κινησης της μερας ),ενω κατι τετοιο δεν ισχυει για την ΑΤΤΙΚΑ,που καθημερινα θα εχει ενα της πλοιο(ειτε απο Πειραια,ειτε απο Ροδο)να παιζει μπαλα μονο του(περισσοτερα εξοδα μεν,λογω 2πλοιων,αλλα και περισσοτερα εσοδα;))

Link to comment
Share on other sites

Τα συμβολαια με τις μεταφορικες ομως ειναι αυτα που οχυρωσαν την ΑΝΕΚ ολες τις φορες που ερχονταν ενα καινουργιο πλοιο στην γραμμη της.Το ιδιο φανταζομαι ισχυει κι εδω.

Το καλό για την HSW σε αυτή την περίπτωση είναι πως δεν ξεκινάει από το μηδέν αφού η παρουσία της ΑΝΕΚ-ΛΑΝΕ έχει ξεκινήσει από πέρσι.

Τελος,σχετικα με το οτι η HSW εχει μειωμενα δρομολογια(αρα και λιγοτερα εξοδα)σε σχεση με την Blue Star,αυτο ειναι αληθεια

Με τα λιγότερα δρομολόγια δεν εννοούσα λιγότερα έξοδα, αλλά μειωμένες επιλογές σε σχέση με τον ανταγωνισμό, κάτι που αποτελεί σαφές μειονέκτημα.

Link to comment
Share on other sites

Από τα αρχικά δρομολόγια που είχαν ανακοινωθεί για το Νήσος Ρόδος παρατήρησα μερικές αλλαγές στα ωράρια. Πρώτα από όλα η αναχώρηση από το Πειραιά από τις 18:30 έγινε 18:00 (18:00 ήταν η αναχώρηση για το διάστημα μέχρι τις 18/06/10 που κανονικά θα έκανε σκέτο Κω Ρόδο). Στην επιστροφή από τη Ρόδο έχει αλλάξει ώρα αναχώρησης, από 17:00 (για το διάστημα που θα έκανε σκέτο Κω Ρόδο) και 16:00 (όταν θα ξεκίναγε τις προσεγγίσεις στη Πάρο) τελικά έγινε 15:30 από την αρχή. Ενώ στο δρομολόγιο επιστροφής η διάρκεια του ταξιδιού από Πάρο προς Πειραιά είναι αυξημένη κατά 30 λεπτά.

Link to comment
Share on other sites

Προφανως γιατι θελουν να φτανουν πριν τα Blue Star, αλλα ακομα και ετσι και με μειωση της ταχυτητας στον Πηραια φτανει σχεδον πριν και απο τα πρωτα Κρητικα. Νομιζω παρα ειναι νωρις η αφηξη. Βεβαια αυτο εξαρταται και απο τη σειρα που θα παρει για μεσα γιατι η ωρα που πεφτουν οι δεινοσαυροι της Κρητης:D ολοι μαζι ειναι θεμα.

Link to comment
Share on other sites

Το ερχόμενο Σάββατο 26/6 θα γίνει το πρώτο δρομολόγιο του BS1/2 για Σαντορίνη-Κάλυμνο-Κω-Ρόδο, που ως φαίνεται θα είναι και το μοναδικό που θα προστεθεί άμεσα στα δρομολόγια του Διαγόρα για Κάλυμνο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...