MILTIADIS Posted April 28, 2015 Posted April 28, 2015 (edited) Για να μη βλεπουμε μονο ρελι. Εδω η τελευταια του αφιξη στο Ogi . Edited April 28, 2015 by MILTIADIS
Hastaroth Posted April 29, 2015 Posted April 29, 2015 Ωραίο είναι πάντως και φαίνεται και αρκετά γρήγορο. Ελπίζω στην μετασκευή να μήν τού ξηλώσουν τα δυό πλωριά μπαλκονάκια.... Superferry III θα είναι το όνομά του τελικώς ή επρόκειτο απλώς περί ενθουσιασμού τού πλοιοκτήτη;
Neptune Posted April 29, 2015 Posted April 29, 2015 11 η παραλαβη απο τη gsf. μαλλον ευρωπη η μετασκευη του
moutsos Posted April 30, 2015 Posted April 30, 2015 Πολυ ωραιο βαπορακι και στα χερια των σωστων ανθρωπων θα γινει πολυ καλυτερο.
Petros P Posted May 12, 2015 Posted May 12, 2015 Τελικά΄που θα γίνουν οι όποιες δουλειές ? Κίνα,Ευρώπη,Ελλάδα?
Neptune Posted May 12, 2015 Posted May 12, 2015 (edited) Τελος της βδομαδας με το καλο θα αρχισει τον ανηφορο Με το ονομα Golden Ferry και σημαια Palau οπως ειδα εδω και 5 ωρες (οχι στο marinetraffic γατακια μην τρεξετε να το αντιγραψετε) Edited May 12, 2015 by Neptune
Petros P Posted May 12, 2015 Posted May 12, 2015 Δε θα τη γράψω τη σελίδα,άλλα μπράβο σου για το ψάξιμο...εγώ κοίταξα στις 2 πρώτες μόνο μπας και..
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 12, 2015 Posted May 12, 2015 Ευρώπη. Νοτιοδυτική Ευρώπη... Και για να μην το κάνουμε σήριαλ, μιλάμε για Ισπανία ή για Πορτογαλία?
Neptune Posted May 12, 2015 Posted May 12, 2015 το δευτερο πολυ κριμα που δε θα γινει στην ελλαδα μαλλον, για τους γνωστους λογους
Petros P Posted May 12, 2015 Posted May 12, 2015 Αν ειναι το δεύτερο όμως θα γίνει απο τους Ελληνες εκεί ;
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 12, 2015 Posted May 12, 2015 (edited) Και μη μου πεις ότι πρόκειται για το γνωστό μας ναυπηγείο? EDIT ...αν και με αυτά που διάβασα για την κατάσταση για τα ENVC (που όπου νάναι κλείνουν) ...μάλλον πρέπει να μιλάμε για τα ναυπηγεία LISNAVE στο Setubal. Edited May 12, 2015 by ΝΗΡΕΑΣ
proud_ionian Posted May 13, 2015 Posted May 13, 2015 (edited) αυτη η πορτογαλια καπως με χαλαει. μην το δουμε operated by Atlantico Line στο τελος ρωταω γιατι οσο να'ναι η πορτογαλια κανει εντυπωση. ουτε βαπορομανα ειναι, ουτε πουλαιν των οικονομικων μετασκευων, οπως πχ η προποντιδα στην τουρκια. Edited May 14, 2015 by proud_ionian
miko mission Posted May 14, 2015 Posted May 14, 2015 Ειχε ομως εναν Μαγγελανο και εναν Βασκο ντε Γκαμα και μην ξενχαμε οτι ειναι μια low profile χωρα που φτιαχνει σχεδον τα παντα
Petros P Posted May 14, 2015 Posted May 14, 2015 Σορρυ για το offtopic επειδή έχω ανέβει σε μικρά cargoships made in portugal μια χαρά κατασκευές είναι!
Neptune Posted May 15, 2015 Posted May 15, 2015 Εφυγε πριν κανα δυωρο. Αρχικος προορισμος το Hong Kong με 14 μιλακια
giorgos_249 Posted May 15, 2015 Posted May 15, 2015 Σορρυ για το offtopic επειδή έχω ανέβει σε μικρά cargoships made in portugal μια χαρά κατασκευές είναι! Και στα επιβατικα παντως οι Πορτογάλοι έχουν άποψη...... Τα τελευταια χρονια κατασκευασανε μερικα πολυ ωραια πλοια. Εδω ολοκληρη hellenic seaways ειχε παραγγείλει 2 πλοια απο το viana do castello πριν μερικα χρονια...... http://www.scheepvaartwest.be/CMS/images/sw/Carriers%20Ro-Ro%20Ferry/H-M/Lobo_Marinho_02.jpg http://www.rosenkranz-shipphotos.de/cm/albums/userpics/10001/Lobo%20Marinho,Por,20090900,FUN,Sim,h.jpg http://www.ship-broker.eu/wp-content/uploads/2015/02/ATLANTIDA.-jpg.jpg
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 15, 2015 Posted May 15, 2015 Μάλλον δεν τα θυμάσαι καλά. Το Lobo Marinho απλώς το αποτελείωσαν στο Viana, το ATLANTIDA ήταν μια τεράστια αποτυχία που στην ουσία έδωσε την χαριστική βολή στα ναυπηγεία του Viana do Castello και ποτέ δεν υπήρξε παραγγελία από την HSW, απλώς κάποιες προκαταρκτικές συζητήσεις...προφανώ μπας και ναυπηγήσουν 2 νεότευκτα μπιρ παρά,μιάς και τα ναυπηγεία ήταν τότε μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας. Ενώ τα ναυπηγεία της Lisnave δεν γνωρίζω εάν έχουν κάποια εμπειρία από ferries. Οπότε, ας μουτζώσουμε τα μούτρα μας που καταφέρνουμε να διώξουμε δουλειές από τα ναυπηγεία μας που και υποδομές έχουμε και εμπειρία έχουμε από Ferries και ειδικά από μετασκευές. Μυαλό όμως μας λείπει. Και βεβαίως δεν μας φταίνε οι Πορτογάλοι, αλλά ο κακός μας ο καιρός...που διώχνουμε δουλειές εκατομμυρίων και μετά παρακαλάμε να έλθει κανένας τουρίστας να φάει δυό σουβλάκια και να αφήσει κανένα φράγκο. Για την ακρίβεια το σκαρί του Lobo Marinho ναυπηγήθηκε σε ναυπηγείο της Αγίας Πετρούπολης στη Ρωσία και ολοκληρώθηκε στο Viana do Castello. Το επόμενο πρόβλημα προέκυψε με τα 2 πλοία που παρήγγειλε η γνωστή μας Atlanticoline για την ενδοεπικοινωνία των Αζορών. Το πρώτο, το ATLANTIDA , ολοκληρώθηκε μεν (μετά από πολλές καθυστερήσεις) αλλά δεν παρελήφθη τελικά, γιατί δεν έπιανε την συμφωνημένη ταχύτητα. Αν θυμάμαι καλά πιάνει γύρω στα 16-17 αντί 18-19 κόμβους που είχε συμφωνηθεί. Το δε δεύτερο ακυρώθηκε, ενώ ήταν ακόμα σε πολύ αρχικό στάδιο. Πρόσφατα η Atlanticoline και τα ναυπηγεία ήλθαν σε συμφωνία για τις αποζημιώσεις και τα ναυπηγεία κρατούν το ATLANTIDA και θα επιστρέψουν 40 εκ ευρώ (32 άμεσα και 8 σε 3 χρόνια), τα οποία στην ουσία είναι επιστροφές των προκαταβολών της Atlanticoline. Και σε αυτό το θέμα προέκυψε και πολιτικό ζήτημα στις Αζόρες, καθώς η αντιπολίτευση υποστήριξε ότι η Atlanticoline θα μπορούσε να απαιτήσει πολύ περισσότερα για τις καθυστερήσεις, διαφυγόντα κέρδη, ναυλώσεις πλοίων κλπ. Μπαααα. Απλα με την HSW ειναι ακομα σε συζητησεις για τις λεπτομεριες (προμηθευτες κτλ)Μαλλον οι οικονομικες συγκυριες δεν ειναι καλες για βιαστικες κινησεις και το ψαχνουν πολυ και οι μεν και οι δε..Τα δυο πλοια αν μετρησα καλα θα βαζουν περιπου 1600-1800 ατομα το ενα.
valencay Posted May 15, 2015 Posted May 15, 2015 (edited) Καλα,μην το δενουμε και κομπο οτι θα παει Πορτογαλια....Δεδομενο δεν ειναι τιποτα ακομη Edited May 15, 2015 by valencay
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now