Jump to content
Shipfriends

Superferry (IMO 9110016)


Recommended Posts

Το βαπορι ειναι φανταστικο και σε αριστη κατασταση μπορω να πω δειχνει νεοτερο απο τα blue star paros naxos καταστρωματα μεσα εξω, και υπαρχουν αυτες τις καμπινες τυπου λουξ ιαπωνιας με 2 ημιδιπλα κρεβατια και δικατους μπαλκονια.Αυτο που ειναι εντυπωσιακο ειναι η υπερπληρης γεφυρα που κανει τα πρωτα συνομηλικα σουπερφαστ 1&2 να κιτρινιζουν και κοντρολ ρουμ μηχανης ξεχωριστο πισω απο την γεφυρα,,μπορει να δουλευει με κλειστο μηχανοστασιο,βεβαια ως ιαπωνικο τα περισσοτερα οργανα ειναι αναλογικα αριστης ποιοτητος.Για εμενα θεωρω οτι ειναι απο τα καλυτερα ιαπωνικα σε ολα τα επιπεδα και σιγουρα στο μεγεθος του το πρωτο.Ηταν οπως ειχαν ερθει τα virgo vega πριν 25 χρονια και εκαναν τη διαφορα. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 635
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

αλλα στα χερια του Μολυνδρη θα βγει κουκλι οπως κ τα αλλα πλοια που εχει φτιαξει

Ακόμα δεν είναι σίγουρο ότι θα το αναλάβει ο Μολυνδρης!! Μέχρι στιγμής μόνο ο ναυπηγος και το μηχανουργείο που θα αναλάβει την επισκευή των μηχανών είναι τα σίγουρα

Link to comment
Share on other sites

Θέλει δουλίτσα εξωτερικά αρκετή. Πάντως φέρνει πολύ στο Σουπερφερρυ και αυτό μπορούν να το εκμεταλλευτούν... Θα χρειαστεί σίγουρα καταπέλτη επιβατών, και θα ήθελα να δω τι θα κάνουν με το αίθριο στο χωρο της ρεσέψιον πίσω από την τσιμινιέρα αφού χρειάζεται αρκετά εξωτερικά καθίσματα και πιθανόν να εμποδιζει...

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα θα προστεθούν καταπελτες επιβατών δεξιά και αριστερά στη πρύμη. Θα προστεθούν παταρια στο γκαράζ και μόνιμη πλατεία στη πλώρη στο άνω γκαράζ. Θα κλείσουν οι περατζαδες δεξιά και αριστερά στο πρώτο κατάστρωμα των επιβατών για να μεγαλώσουν τα σαλόνια. Σίγουρα θα γίνουν κάποιες καμπίνες (γύρω στα 40 κρεβάτια) και θα προστεθούν αεροπορικά καθίσματα (μην αγχώνεστε δεν θα γεμίσει αεροπορικά καθίσματα το πλοίο) στο δεύτερο κατάστρωμα

Link to comment
Share on other sites

Ο Μολυδρης σιγουρα ειναι ο καλυτερος, και μαθητης του μοναδικου Μιχαλη/Αγνη  Κατζουρακη αλλα πιστευω οτι τα παραφορτωνει με λεπτομερειες που ανεβαζουν και πολυ το κοστος ,χωρις να χρειαζεται , ενα βαπορι ειναι που ο επιβατης θα ταξιδεψει max 5 ωρες, δεν ειναι κρουαζιεροπλοιο που θα μεινει μια εβδομαδα και θα πρεπει καθε μερα να κεντριζεται το ενδιαφερον του ταξιδιωτη με κατι νεο

Link to comment
Share on other sites

Ο Μολυνδρης το εχει αναλαβει.....Το βαπορι πραγματικα ειναι αψογο και πιστευω οτι θα αφησει εποχη.Το υψος του του γκαραζ μετα την εισοδο ειναι ικανοποιητικοτατο και εντυπωσιαζει η κυλιομενη που απο το caze σε οδηγει στα σαλονια !! να πουμε εδω πως,αριστερα θα υπαρχει κυλιομενη και σταθερη,ενω δεξια σταθερη και ΙΣΩΣ και κυλιομενη....

Link to comment
Share on other sites

Παντως ,γενικως νομιζω οτι αν εχεις γουστο και αποψη μπορεις να κανεις τη δουλεια της διακοσμησης καλυτερα κι απο διπλωματουχο αρχιτέκτονα..... Παρτε παραδειγμα απο το ΦΟΙΒΟΣ που το εφτιαξε ολο η γυναικα του πλοιοκτήτη (συμφωνα με αυτα που εγραφε στον <<Ε>> παλιοτερα) ...

 

Μακάρι (επειδη οντως ακουγεται οτι το ανελαβε ο κ Μολυνδρής) να μη γίνει αντιγραφή του Δήλος σαν το Fior di levante. Και βέβαια νομίζω δεν θα πρέπει να χαλασει το υπεροχο αίθριο στη ρεσεψιόν , με τη <<μαρμάρινη>> (τα πρωτα σκαλιά) σκάλα και τη <<μαρμάρινη>> επένδυση στα υποστυλώματα, τύπου ΚΝΩΣΟΣ ΠΑΛΑΣ, θα ξεχωρίζει από όλα αν το αφησουν αυτό..!! Αρκει βεβαια εννοείται , να το κανουν να <<κολλάει>> και με το υπόλοιπο βαπόρι, να μη μοιάζει σαν τη μυγα στο γάλα, εκει θα φανει η (ως στιγμης εξαιρετικη) ικανοτητα του διακοσμητή......

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα ήταν άσχημο κομμάτι της πλαινής περατζάδας να παραμείνει... Η αντίστοιχη στα Φαιστός/Κνωσσός Παλάς είναι απο τις λίγες που βολεύει για καπνιστήριο και βόλτα με κακό καιρό. Ότι κ αν κάνουν σίγουρα έχει τα φόντα να γίνει στολίδι και με το μπλε της εταιρείας θα δείξει και την ομορφιά του!

Link to comment
Share on other sites

Παντως ,γενικως νομιζω οτι αν εχεις γουστο και αποψη μπορεις να κανεις τη δουλεια της διακοσμησης καλυτερα κι απο διπλωματουχο αρχιτέκτονα..... Παρτε παραδειγμα απο το ΦΟΙΒΟΣ που το εφτιαξε ολο η γυναικα του πλοιοκτήτη (συμφωνα με αυτα που εγραφε στον <<Ε>> παλιοτερα) ...

 

...

Η συζυγος Λεφακη ειναι αρχιτεκτων αν δεν με απατα η μνημη μου και ουσιαστικα στο φοιβος δεν αλλαξε η ροη των εσωτερικων χωρων, κλιμακοστασια αιθουσες νεοι χωροι κτλ, και ασχοληθηκαν μονο με την ανακαινιση, που ηταν εντυπωσιακη ομως. Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Το υψος του του γκαραζ μετα την εισοδο ειναι ικανοποιητικοτατο

 

Δηλαδη εχει ανοιγμα 4 μετρα και μετα ειναι ψηλοτερο? Δε βλεπω κανα προβλημα βεβαια ακομα και ετσι. Αμα μου βρειτε φορτηγο πανω απο 3,80 να ταξιδευει στο Αιγαιο σας δινω δωρο κατι χαλασμενες σαγιοναρες που εχω  :P

Edited by Neptune
Link to comment
Share on other sites

Πολύ ιδιαίτερο βαπόρι, από τα λίγα ιαπωνικά που δίνουν μεγαλύτερη έμφαση στους χώρους των επιβατών απ' ότι στο γκαράζ αλλά δεν ξέρω αν αυτό είναι καλό για τα σημερινά δεδομένα της γραμμής που θα εξυπηρετήσει.

Τέλος πάντων, ελπίζω μόνο να μην χαλάσει η εξωτερική του εμφάνιση και να κρατήσει τα κοινά χαρακτηριστικά που έχει με το Superferry.

Link to comment
Share on other sites

Παρόλο που ακόμα είναι πολύ νωρίς για τέτοιους προγραμματισμούς, υπάρχει κανένα γενικότερο χρονοδιαγραμμα για την δρομολόγηση του πλοίου...πχ ημερομηνία και ώρα του πρώτου δρομολογίου? :D

 

ΥΓ Είναι μάλλον αστείο να λέμε ότι αρκεί μόνο το γούστο και το μεράκι για να διαρρυθμίσει και να διακοσμήσει κάποιος ένα επιβατηγό πλοίο.Θέλει και εξειδικευμένες γνώσεις, ιδιαίτερα όταν υπάρχει εκτεταμένη μετασκευή. Δεν μιλάμε για κανένα δυαράκι στην Κυψέλη, όπου πράγματι αρκεί το γούστο και το μεράκι.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Θα κλείσουν οι περατζαδες δεξιά και αριστερά στο πρώτο κατάστρωμα των επιβατών για να μεγαλώσουν τα σαλόνια.

 

 

Δεν θα ήταν άσχημο κομμάτι της πλαινής περατζάδας να παραμείνει...

 

απο οτι φαινεται, κλεινουν οι περατζαδες.

λογικα θα κλεισουν και οι απο κατω, για να φτιαχτει embarkation.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η γυαλινη οροφη ξηλωθηκε..κοπηκε κ το πρυμνιο καταρτι κ εχει ξηλωθει κ απο το τελευταιο ντεκ οι στρογγυλαδες απο τα καγκελα..μεσα ειναι ξηλωμενο ολο κ εχει μεινει γυμνο

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...