Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

 

Βόρειο και Νότιο Αιγαίο, στην Κρήτη αλλά και στην Ιταλία

 

Οκ το πρώτο να το καταλάβω...και την Ιταλία (απο Κόρινθο η Πάτρα) .. Αλλα η  Κρήτη?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Έτσι το εξέλαβα κι εγώ, προβάλλουν τις δυνατότητες του πλοίου. Έλα μωρή βασίλισσα! (υπέρμετρος ο ενθουσιασμός μου για το comeback)

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Καλα ασε γιατι και γω χθες ακουσα για Ικαροσαμιες και εβαλα τα γελια... Δε νομιζω οτι θα παιξουμε σε τοσο ακραια σεναρια παντως. Δεν ειναι τοσο χαζοι (θελω να πιστευω) ;)

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ πιστεύω ότι στο τέλος οι πανηγυρισμοί και τα χοροπηδητά θα μας βγουν ξινά και θα το δούμε σε καμιά γραμμή Θεσσαλονίκη - Σμύρνη ή αποκλειστικά και μόνο για μεταφορά λαθρομεταναστών με ένα πρόχειρο πασπάλισμα στους εσωτερικούς χώρους. Μακάρι να βγω ψεύτης.

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω πως το μεγεθος του δεν ειναι απαγορευτικο ουτε για το Βορειο αλλα ουτε και για το Νοτιο Αιγαιο, τουλαχιστον για συγκεκριμενα λιμανια.

 

Πλεον στη Χιο-Μυτιληνη εχουν μπει τα παντα και ακομα και αν υποθεσουμε πως ειναι πιο δυσκολο στη μανουβρα απο τα Αριαδνη και Νησος Ροδος (το Ροδος σαφως δυσκολοτερο απο την Αριαδνη συμφωνα με τον καπεταν Διαμαντη) εχει περασει και το Κρητη απο τη γραμμη, οποτε λογικα θα μπορει και η Βασιλισσα εστω με καποια ζορια.

 

Επισης για Κω-Ροδο, λογικα κανει.

Link to comment
Share on other sites

Βρε παιδιά, λίγο κράτει, θα πάθουμε και καμμιά συμφόρεση με αυτά που διαβάζουμε. Σύμφωνα με όσα γράφονται στις προηγούμενες σελίδες δεν το πλησίαζαν ούτε οι σκραπατζήδες για να μην τους φάνε τα άγρια θηρία που εγκαταβιούσαν στο πλοίο...με 1002 προβλήματα κλπ κλπ....ξαφνικά μόλις το πήρε η HSW έγινε ο σούπερ βάπορας που είναι κατάλληλος για κάθε γραμμή,από υπερατλαντικά ταξίδια έως και πορθμείο κλπ κλπ κλπ

 

Σίγουρα, όπως προαναφέρθηκε, όσα ξέρει ο νοικοκύρης δεν τα ξέρουμε εμείς, αλλά εάν ήταν σούπερ ντούπερ βάπορας και μεγάλη ευκαιρία δεν θα έμενε αμανάτι στην Πάτρα για 3 χρόνια

 

ΥΓ Για Σαρωνικό και μάλιστα για Αγκίστρι-Μέθανα πάντως δεν άκουσα τίποτε ακόμη. Λέτε να μην παίζει για εκεί? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Ποιές είναι οι ουσιαστικές διαφορές του με το Ν. Ρόδος? Ίδιο μήκος, πλάτος, χωρητικότητα σε επιβάτες και οχημάτων οπότε όπου μπορεί να παίξει μπάλα το Ρόδος θα μπορεί και αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω εχει σημαντικα μεγαλυτερο πλατος. Επισης ειναι μονοτιμονο με εξωστρεφες προπελες (ενα μεγαλο Πρεβελης δηλαδη με καλυτερα bow και stern thruster)

Απο κει και περα, το εσωτερικο του το οποιο εχει λεηλατηθει θα δεχτει μεγαλη ανακαινιση και ο στοχος ειναι να γινει ισαξιο του Νησος Ροδος. Αυτο βεβαιως θελει και πολυ χρονο, αρα δεν το βλεπω το σεναριο του πασαλειματος για λαθρο να στεκει και πολυ. Καλα να μαστε να ασχολουμαστε το χειμωνα για τα υπολοιπα. 

Link to comment
Share on other sites

Η διαφορά στο πλάτος είναι +3 μέτρα για το Queen. Χρειάζεται πολύ χρήμα για να σουλουπωθεί και εδώ θα είμαστε να δούμε που θα καταλήξει.

Link to comment
Share on other sites

Βρε παιδιά, λίγο κράτει, θα πάθουμε και καμμιά συμφόρεση με αυτά που διαβάζουμε...ξαφνικά μόλις το πήρε η HSW έγινε ο σούπερ βάπορας που είναι κατάλληλος για κάθε γραμμή  :rolleyes:

 

Πράγματι, πολλοί πιάστηκαν στην ανακοίνωση της HSW, η οποία ωστόσο το πήρε για γραμμή που μπορεί κάνει.

Link to comment
Share on other sites

Οι σκεψεις τους ειναι  οντως για Ικαρια Σαμο Χιο Μυτιληνη Λημνο Θεσσαλονικη.....Η λογικη ομως το στελνει σε ...αλλη,λογκαδα γραμμη....

Edited by valencay
Link to comment
Share on other sites

 

φανατζομαι τον καπετανιο τον ρωτησαμε αμα το αμα το παει κ ειπε ενταξει το περνουνε..ας μην βλεπουμε αυτα που θελουμε κ ας δουμε την ουσια..με  τα λεφτα που το πηρε κ θα ριξει πανω του τετοιο πλοιο δεν βρισκεις ουτε κ ro/ro!!!

για το αιγαιο δεν κανει!κ μην πε κανεις γιατι?θα παει 12νησα κ θα πει η μπλου σταρ ελατε!!!για την αγονη του β.αιγαιου θα εχει  θεματα κ στην ικαρια κ στην χιο!

κ μην ξεχνιομαστε τα μισα λεφτα που εβγαλε το ροδος φετος απο την αγονη τα εφαγε στον εκτακτο δεξαμενισμο για μπαινει το πλοιο παντου ;)

σημαντικη ερωτηση!ποιος το αγορσε ο grimaldi δηλ. το προτεινε σαν αφεντικο επειδη εταιρεια εχει λεφτα η ο αγαπητος???γιατι ετσι λυνεται κ ο γριφος..

post-2164-0-12290600-1449175412_thumb.jp

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Μιάς και μίλησες για γρίφους, μήπως ξέρουμε και ποια τράπεζα είχε πολλές απαιτήσεις από το πλοίο και ποια τράπεζα χρηματοδότησε την αγορά και θα χρηματοδοτήσει την επισκευή/μετασκευή?

Link to comment
Share on other sites

Βρε παιδιά, λίγο κράτει, θα πάθουμε και καμμιά συμφόρεση με αυτά που διαβάζουμε. Σύμφωνα με όσα γράφονται στις προηγούμενες σελίδες δεν το πλησίαζαν ούτε οι σκραπατζήδες για να μην τους φάνε τα άγρια θηρία που εγκαταβιούσαν στο πλοίο...με 1002 προβλήματα κλπ κλπ....ξαφνικά μόλις το πήρε η HSW έγινε ο σούπερ βάπορας που είναι κατάλληλος για κάθε γραμμή,από υπερατλαντικά ταξίδια έως και πορθμείο κλπ κλπ κλπ

 

Σίγουρα, όπως προαναφέρθηκε, όσα ξέρει ο νοικοκύρης δεν τα ξέρουμε εμείς, αλλά εάν ήταν σούπερ ντούπερ βάπορας και μεγάλη ευκαιρία δεν θα έμενε αμανάτι στην Πάτρα για 3 χρόνια

 

ΥΓ Για Σαρωνικό και μάλιστα για Αγκίστρι-Μέθανα πάντως δεν άκουσα τίποτε ακόμη. Λέτε να μην παίζει για εκεί? :rolleyes:

 

Τοσα χρονια εχουμε περασει στις ιντερνετικες κοινοτητες και ακομα να δουμε λιγο πιο μετριοπαθεις εκφρασεις και αντιδρασεις στις διαφωνιες...

 

Δε μπορουσε να μη γραφτει κατι για συμφορεση και τα λοιπα τρυφερα με αναλογο υφος... Ηταν τοσο τρελα αυτα που διαβασες;

 

Κριμα ρε συ Νηρεα γιατι ειλικρινα δεν βρισκω κανενα λογο για τετοια αντιδραση.

 

 

Λοιπον ουτε εγω πιστευω οτι θα το δουμε ευκολα στο Αιγαιο. Απλα θεωρω οτι με βαση τα δεδομενα των τελευταιων ετων, που απο Χιο-Μυτιληνη εχουν περασει πραγματικα τα παντα, δεν μπορουμε να αποκλεισουμε οτι υπο συνθηκες και αν χρειαστει μπορει να περασει και η Βασιλισσα απο τη γραμμη. Ως μονοτιμονη μαλλον ειναι πιο δυσκολη απο το Ροδος στη μανουβρα (απο την αλλη το Ροδος δεν εχει stern thruster νομιζω) αλλα λογικα δε θα απεχει πολυ απο το Κρητη ΙΙ που ειναι μονοτιμονο και τουμπαριστο και εχει ηδη περασει μια φορα απο Χιο-Μυτιληνη και Λημνο.

 

Επισης αν θελησει η εταιρεια να κανει καποτε καποιο περασμα απο Κω-Ροδο επισης δε νομιζω να εχει προβλημα.

 

Ουτε οτι ειναι ιδανικο να κανει Πειραια-Σεληνη γραφτηκε, ουτε οτι ειναι το πιο ταιριαστο βαπορι του κοσμου γι'αυτα τα λιμανια.

Link to comment
Share on other sites

Ειρηνη ημιν αδελφοι (θα ελεγα συντροφοι αλλα ειναι παρεξηγησιμο εσχατως ^_^  )

 

επι του προκειμενου

 

η εθνικη πηρε τον μουτζουρη, η πειραιως ειναι το alter ego της HSW, αν και εβαλε και ιδια διαθεσιμα η εταιρεια

Link to comment
Share on other sites

Ανέβασε φίλος μου βίντεο της SamiakiTV που αναφέρεται οτι το πλοίο θα μετανομαστεί τελικά σε Νήσος Σάμος .Μάλιστα ανέφερε και ονόματα απο την εταιρεία.. Φιδεμπόριο ή έχει δόση αλήθειας?

 

υ.γ. δε φτιάχνουμε κανένα poll με τα ονόματα που θα θέλαμε να βγούν ? ^_^

Link to comment
Share on other sites

Και Νήσος Ικαρία θα μπορούσε να ονομαστεί  :wacko: Η αλήθεια είναι οτι και τα 2 νησιά βλέπουν τωρα πιά μόνο 1 εταιρεία στα λιμάνια τους, οπότε λογικό είναι να θέλουν να υπάρχει το όνομα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...