Jump to content
Shipfriends

Δρομολόγια για Κάρπαθο και Κάσο


Recommended Posts

  • Replies 785
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

On 1/1/2024 at 12:49 PM, Diagoras said:

Για να εξυπηρετηθεί καλύτερα το Ηράκλειο είτε θα πρέπει να πάει η αναχώρηση από Πειραιά μεσημέρι (πχ 13:00) ώστε να φεύγει από Ηράκλειο μεσάνυχτα είτε να πάει πιο αργά (πχ 21:00) ώστε να φεύγει από Ηράκλειο καλύτερη ώρα το πρωί.

Εκεί είναι το ζουμί, να πάει η αναχώρηση δυο ώρες μετά, από 6 να πάει 8 μμ ώστε και στη Σαντορίνη να είναι από 12 στις 2 αλλά και στο Ηράκλειο από τις 5 που φτάνει να πάει 7 το πρωί. Λίγο πιο ανθρώπινες ώρες. 

6 hours ago, Diagoras said:

Το Blue Star Patmos απ' ό,τι βλέπω σταματάει τις προσεγγίσεις σε Κάρπαθο και Κάσο στο δρομολόγιο της Τρίτης. Θα τερματίζει Ρόδο.

Λογική εξέλιξη. 4 δρομολόγια για Κασοκαρπαθία μες στην καρδιά του χειμώνα είναι too much. 

Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, Strofalos said:

μετά, από 6 να πάει 8 μμ ώστε και στη Σαντορίνη να είναι από 12 στις 2

Την ίδια ώρα όμως (γύρω στις 02.30) θα φτάνει κ το Blue Star 1 στη Σαντορίνη οπότε πάλι θα είναι ψιλοαβολο, χώρια τον μεταμεσονυχτιο συνωστισμό στο λιμάνι των Φηρων

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Είναι σίγουρο ότι θα κατέβει ΚάσοΚαρπάθια; Διότι εάν αληθεύει θα υπάρξουν επεισόδια και αντιδράσεις στην Κάσο και την Κάρπαθο.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Τι επεισόδια να υπάρξουν;

Στο βαπόρι που τους εξυπηρετούσε τόσα χρόνια;

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή τι επεισόδια θα γίνουν; Θα ποντίσουν νάρκες στην Κάσο ή θα κλείσουν το λιμάνι στην Χάλκη, όπως έκλειναν οι Βυζαντινοί τον Κεράτιο Κόλπο με αλυσίδα;

Λίγο κράτει στην αμετροέπεια δεν βλάπτει. 

Link to comment
Share on other sites

Και στα δύο νησιά το πλοίο είναι ανεπιθύμητο διότι τα τελευταία τρία χρόνια ήτανε εξαιρετικά ασυνεπές και αργό.

 Όταν έφυγε το πλοίο δεν το αποχαιρέτησε κανείς, αντιθέτως όλοι μιλούσαν απαξιωτικά με τα χειρότερα λόγια, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων και λυπάμαι πάρα πολύ που το λέω, διότι ούτε το πλοίο φταίει, ούτε τα πληρώματα του που έχουν προσφέρει τα μέγιστα.

 

Στα δύο αυτά νησιά ο κόσμος πλέον δεν νιώθει και δεν καταλαβαίνει τα αυτονόητα, πόσο μάλλον αυτά που λέμε εμείς εδώ μέσα. Θα θεωρήσουν ότι πάνε λίγο λίγο να το επαναφέρουν στην γραμμή γιατί δεν βγαίνει το Χίος ή για κάποιον άλλο λόγο συνωμοσιολογικής φύσεως και θα λένε τα δικά τους.

Georgios express ένα απόγευμα σε οποιαδήποτε μπαρ-καφε της Καρπάθου θα σε πείσει ότι τα όσα λέω είναι πολύ ρεαλιστικά και θα τα δείτε και οι ίδιοι στον τοπικό τοπικό και στα σχόλια των δημοσιεύσεων σε λίγες μέρες. Ευτυχώς για το βαπόρι όμως, οι κάτοικοι εκτός από γκρινιάρηδες και κακοπροαίρετοι ξέρουν να διαμαρτύρονται μόνο διαδικτυακά, οπότε πιθανότατα η διαμαρτυρία δεν θα αποκτήσει άλλη υπόσταση πέρα από την ψηφιακή και την καφενειακή.

 

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή βρε @Viking Viscount θες να μας πεις ότι τσάμπα το overhaul που έγινε τόσο καιρό; Δε λέω, κάλλιο να σου βγει το μάτι παρά το όνομα, αλλά τόσο πολύ κακοπροαίρετοι είναι οι άνθρωποι;

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Δηλαδη τι πρεπει να βαλει η Μπλου για να κανει την ακινησια το Χιος και να μην γινουν επεισοδια? Επισης καλως ή κακως οποιος δεν θελει ας μην ταξιδεψει οσο ειναι στη γραμμη...

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Εγω συμφωνώ σε αυτά που λέει ο φίλος @Viking Viscount γιατί δυστυχώς σε κάθε ανάλογη κίνηση οποιαδήποτε εταιρείας σε οποιαδήποτε γραμμή δίνει το ερέθισμα στις τοπικές κοινωνίες για να αναπτύξουν θεωρίες συνομωσίας , για αρβύλες ολέθριων εξελίξεων για την γραμμή και οτιδήποτε μπορεί να φανταστεί ανθρώπινος νους μεταξύ μολτεζιμ και ούζου σε καφενειακή αυλή υπό την σκιά του πλάτανου .

Δεν τις συμμερίζομαι γιατί στην προκειμένη  περίπτωση θα είναι μια ολιγοήμερη σκαντζα και στο βαπόρι έχουν πέσει πολλά χρήματα για επισκευές και οπωσδήποτε δεν θα έχει σχέση με το πλοίο που αποχαιρέτησαν πριν έναν χρόνο . 
 

Παρόλα αυτά  είναι σαν να ακούω τα λεγόμενα  τους απο τώρα .

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα θα θεωρήσουν ορισμένοι ότι πισωγυρίζουν αλλά με το σκεπτικό ότι σε έναν μήνα σκάρτο γυρνάει το Χίος, δεν θα πουν τίποτα. Εδώ έκανε δρομολόγια για κάνα δίμηνο το Superferry 2 χωρίς καμπίνες και δεν ακούστηκε κιχ. Τον αν βγαίνει το Χίος ή όχι, το ξέρουν πολύ καλά και οι ίδιοι. 

Link to comment
Share on other sites

Δε θα ανοίξει μύτη.

Χωρίς τη Μήλο στο δρομολόγιο πιο γρήγορα θα κατεβαίνει στα νησιά.

Μακάρι να έχουν ρίξει χρήματα στο βαπόρι και στο ξενοδοχειακό τομέα και στο μηχανολογικό..

Αν τοχουν κάνει αυτό όπου και να πάει μα όπου και να πάει ο Πρέβελης δε θα έχει θέμα!

Link to comment
Share on other sites

Επίσης έχουμε μείωση από 3 δρομολόγια σε 2, μήπως δούμε το Patmos να συνεχίζει για Κάρπαθο-Κάσο τις Τετάρτες το συγκεκριμένο διάστημα.

Link to comment
Share on other sites

 Μερικά από τα πολλά σχόλια που γράφονται τις τελευταίες τέσσερεις ώρες, υπάρχουν κάμποσα ακόμα σε παρόμοιο ύφος.

 Όπως βλέπετε ήδη στην Κάρπαθο άρχισαν να ζητούν έκτακτο δημοτικό συμβούλιο.

IMG_20240502_144737.jpg

IMG_20240502_144712.jpg

Link to comment
Share on other sites

 Οι περισσότεροι από αυτούς που γράφουν είναι άτομα που συμμετέχουν στην τοπική αυτοδιοίκηση του νησιού, δυστυχώς δεν είναι απρόσωπα τρολ.

Link to comment
Share on other sites

Δε θα ανοίξει ρουθούνι. Όπως μπήκε προσωρινά για Χίο-Μυτ έτσι θα μπει και για λίγο σε αυτή τη γραμμή. Γλυκάθηκαν οι γριές στα σύκα.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά θεωρώ ότι ο "καυγάς" γίνεται στην Καρπαθο όχι τόσο για την έλευση του Πρέβελης όσο για τη μείωση των δρομολογίων από 3 σε 2. Καλό θα ήταν πάντως να μπει μια προέκταση του Patmos προς Καρπαθο- Κάσο τις Τετάρτες, για να φανεί ότι η εταιρεία παραμένει συνεπής 

Υ.Γ. Δεν είναι καθόλου επίσης καλό η μη ύπαρξη της Σητείας στα δρομολόγια. Πολλά προϊόντα από Λασίθι διακινούνται προς τα νησιά 

Link to comment
Share on other sites

Η όλη σκάντζα είναι μπάλωμα της τελευταίας στιγμής, επειδή εκτροχιάστηκε το πρόγραμμα ακινησιών της Attica.

Αρχικά (υποτίθεται ότι) την ακινησία του Χίος θα κάλυπτε το Δήλος.

Δεν διαμαρτύρονται αβάσιμα όσοι διαμαρτύρονται. Και τα δρομολόγια μπαίνουν στο κρεβάτι του Προκρούστη και το Πρέβελης είναι υποδεέστερο από το Χίος.

Link to comment
Share on other sites

On 4/23/2024 at 9:58 AM, Strofalos said:

Λίγο δυσκολο μιάς και το Χίος βγάζει 3 δρομολόγια την εβδομάδα,σε σταθερή ώρα αναχώρησης, απόροια της ταχύτητάς του. Το Πρέβελης των 17 μιλίων, αν τα βγάλει αυτά τα 3 δρομολόγια, θα είναι σε κυλιόμενα ωράρια, με πιθανότερο αυτό της Παρασκευής να φεύγει μεσάνυχτα από τον Περαία. Θα εξυπηρετεί δηλαδή μόνο τους όρους της Σύμβασης και όχι τους νησιώτες. 

Δυστυχώς τα λέγαμε πως με την ταχύτητά του, δυσκολο να βγάλει 3 δρομολόγια την εβδομάδα. Τουλάχιστον τα δρομολόγια του Πρέβελης θα είναι μετρημένα..μέχρι να το καταλάβουν θα έχει επιστρέψει το Χίος. 

Τραγικά τα δρομολόγια!!! Σα να μην ξέρουν εκεί στην Άττικα πως Κάσος & Κάρπαθος βυζάνουν από την Κρήτη και τα φορτηγά προτιμούν την Σητεία για τα δύο αυτά νησιά καθώς πληρώνουν τα μισά από ότι στο Ηράκλειο..! Σα να τους λένε "πληρώστε τα διπλά ή περιμένετε τον Ιούνη"..! Το αν θα κάνει 6 ή 16 δρομολόγια το Πρέβελης στην γραμμή θα έπρεπε να τους απασχολεί λιγότερο του νησιώτες (Καρπάθιους αν κατάλαβα καλά??)... 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...