Villandry Posted May 20 Posted May 20 1 hour ago, Panagia Ekatontapiliani said: Οι βασικές αλλαγές που έχουν γίνει στο Golden Princess είναι η σκάλα επιβίβασης πρύμα, η επέκταση των καταπελτών και η τοποθέτηση δεύτερης άγκυρας στη πλώρη. Επίσης γίνονται κάποιες μικρό εργασίες στο ξενοδοχειακό στα μπαρ του πλοίου. Ποιά σκάλα επιβίβασης?
Villandry Posted May 20 Posted May 20 (edited) Αυτό φτιάχτηκε τώρα ή υπήρχε? Για τις γραμμές της εταιρείας του (κι όχι μόνο) ψιλοάχρηστο είναι. Edited May 20 by Nick the Greek Quote
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted May 20 Posted May 20 Δεν νομίζω να υπήρχε,στην Ευρώπη η αποεπιβίβαση γίνεται από την πάντα Αλλά γιατί ψιλοάχρηστο αφού εδώ τα προσθέτουν.
Shippihs Posted May 20 Posted May 20 Το καταπελτάκι υπήρχε. Ο Π100 εννοεί λογικά εσωτερική σκάλα στο γκαράζ γιατί στα ξένα επιβιβαζόντουσαν με φυσούνα
Villandry Posted May 20 Posted May 20 7 minutes ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: Δεν νομίζω να υπήρχε,στην Ευρώπη η αποεπιβίβαση γίνεται από την πάντα Αλλά γιατί ψιλοάχρηστο αφού εδώ τα προσθέτουν. Τί να πώ, πλην Πειραιώς πού αλλού θα μπορεί να γίνει η απο - επιβίβαση από εκεί? Αν υπάρχει κι από αριστερά θα βολεύει στη Ραφήνα. 8 minutes ago, Shippihs said: Το καταπελτάκι υπήρχε. Ο Π100 εννοεί λογικά εσωτερική σκάλα στο γκαράζ γιατί στα ξένα επιβιβαζόντουσαν με φυσούνα Ααα εσωτερική κλίμακα σύνδεσης, γιατί έτσι όπως το έγραψε δεν το αντιλήφθηκα.
aggelos_lask Posted May 30 Posted May 30 (edited) Εξωτερικές εργασίες στο Golden Princess συνεχίζονται Edited May 30 by aggelos_lask
observer Posted yesterday at 07:54 PM Posted yesterday at 07:54 PM Πλησιάζουμε 2,5 χρόνια απ'την απόκτηση του πλοίου αλλά οι εργασίες "φορτσάραν" τους τελευταίους μήνες και σύμφωνα με εκτιμήσεις φίλων εδώ και στο φβ, το πλοίο θα'ναι έτοιμο προς το φθινόπωρο. Μου κάνει εντύπωση πάντως που οι εργασίες επιταχύνθηκαν σε ένα τάιμινγκ στο οποίο δεν θα προλάβαιναν τη σεζόν ούτως ή άλλως. Είναι σαν να μην υπάρχει σαφές πλάνο κι άρα να μη τους απασχολεί η απώλεια 1 σεζόν που θα μπορούσε να κερδηθεί εύκολα (αντίθετα για το Andros King δεν χάθηκε χρόνος, δεδομένης της έκτασης των εργασιών). Μήπως λοιπόν επιβεβαιώνονται όσοι λέγαν ότι η GSF "το πήρε για να μη το πάρει ο Ηλιόπουλος/μη το βρει μπροστά της" ή ότι αποκτήθηκε με την ελπίδα υψηλότερης μεταπώλησης; Απ΄την άλλη το πλοίο έχει έξοδα αυτά τα 2,5 χρόνια που "κάθεται" ενώ γράφει και χρόνια στην πλάτη του που μοιραία λίγο-λίγο τρώνε την αγοραία του αξία.
nomikos Posted yesterday at 08:06 PM Posted yesterday at 08:06 PM (edited) Το έχω ξαναγράψει πιο πίσω. Το συγκεκριμένο ταχύπλοο είναι στρατηγική εφεδρεία της Golden Star. Μόνο που υπάρχει στην εταιρεία,φτάνει για να μη βάλει άλλος ανταγωνιστής πλοιο αναλογο στη Ραφήνα. Και πάθουν ότι έπαθαν με το Τερα. Edited yesterday at 08:06 PM by nomikos
Villandry Posted yesterday at 10:22 PM Posted yesterday at 10:22 PM Δε νομίζω πως αξίζουν τόσα χρήματα για μία εφεδρεία
Panagia Ekatontapiliani Posted 4 hours ago Posted 4 hours ago 22 hours ago, observer said: Πλησιάζουμε 2,5 χρόνια απ'την απόκτηση του πλοίου αλλά οι εργασίες "φορτσάραν" τους τελευταίους μήνες και σύμφωνα με εκτιμήσεις φίλων εδώ και στο φβ, το πλοίο θα'ναι έτοιμο προς το φθινόπωρο. Μου κάνει εντύπωση πάντως που οι εργασίες επιταχύνθηκαν σε ένα τάιμινγκ στο οποίο δεν θα προλάβαιναν τη σεζόν ούτως ή άλλως. Δεν νομίζω ότι έγινε καμία επιτάχυνση εργασιών στο Golden Princess εξάλλου δεν γίνονται μεγάλης έκτασης εργασίες για να πούμε ότι έγινε κάποια επιτάχυνση των εργασιών του!! 21 hours ago, nomikos said: Μόνο που υπάρχει στην εταιρεία,φτάνει για να μη βάλει άλλος ανταγωνιστής πλοιο αναλογο στη Ραφήνα. Του χρόνου θα δούμε εάν θα υπάρξει προσθήκη έξτρα πλοίο από τον ανταγωνισμό στη Ραφήνα.
observer Posted 2 hours ago Posted 2 hours ago ας πάρουμε το σενάριο της στρατηγικής εφεδρείας, έστω ότι ο Super Mario κάνει κάτι που στεναχωρεί τους αφούς και αυτοί βάζουν το Golden Princess απέναντι στο Superrunner (ή όποιο είναι τότε), τι θα γίνει; Πόλεμος τιμών με αποτέλεσμα να γεμίζουν τα δύο και να αδειάζουν κάπως τα συμβατικά; Αν όχι, θα πηγαίνουν μισοάδεια τα 2 ταχύπλοα απ'τη Ραφήνα; Αν ναι, ποιος θα χάσει εν τέλει από αυτό; Ποιος μπορεί να αντέξει χασούρα περιμένοντας τον αντίπαλο να παραιτηθεί; Ποιος έχει (και θα έχει) τα περισσότερα πλοία στη γραμμή αθροιστικά και άρα θα πληγεί περισσότερο αν μοιραστεί περισσότερο η κίνηση/πέσουν οι τιμές; Σε όλα τα σενάρια οι αφοί δεν κερδίζουν.
aggelos_lask Posted 2 hours ago Posted 2 hours ago Κοίταξε η αλήθεια είναι ότι το Superrunner Jet λειτουργεί πιο πολύ με ξένους.Οπότε στο Golden Princess θα μπαίνουν περισσότεροι Έλληνες γιατί οι Στεφάνου αν έβαζαν κάτι ανταγωνιστικό ( το μεσημέρι) στο Superrunner Jet θα το έβαζαν όσο και την τιμή του Superexpress δηλαδή 42€.Οι ξένοι δεν νοιάζονται για το πόσο είναι η τιμή του εισιτηρίου,επίσης πιο πολύ τους προωθούν την Seajets.
Nikos_Chania Posted 1 hour ago Posted 1 hour ago 5 minutes ago, aggelos_lask said: το Superrunner Jet λειτουργεί πιο πολύ με ξένους. Οπότε στο Golden Princess θα μπαίνουν περισσότεροι Έλληνες Εντελώς αυθαίρετη τοποθέτηση, δεν στοιχειοθετείται με κανένα τρόπο και δεν αποτελεί δείγμα επιτυχίας ή μη μιας τέτοιας δρομολόγησης. Για να σας βάλω λίγο φρένο, ταπεινή άποψη είναι πως δεν είναι κακό οι κινήσεις να γίνονται μελετημένα και με σχεδιασμό. Μπορεί να βρήκαν το πλοίο σε τιμή που μπορούσαν να επενδύσουν. Δεν σημαίνει πως "ψωνισανε" για να το ρίξουν απευθείας. Στο μυαλό τους Μπορεί να έχουν ένα σωρό σενάρια. Μπορεί να περιμένουν να στρωθεί πελατεία και να διπλώσουν το SuperExpress ή να το αντικαταστήσουν. Γενικά, τι ότι κάθεται ένα πλοίο και γράφει έξοδα δεν σημαίνει απαραίτητα πως κάτι πάει λάθος.
Villandry Posted 1 hour ago Posted 1 hour ago 41 minutes ago, aggelos_lask said: Κοίταξε η αλήθεια είναι ότι το Superrunner Jet λειτουργεί πιο πολύ με ξένους. Η πλειοψηφία τους πάντως δεν είναι ξένοι.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now