Jump to content
Shipfriends

Europalink (IMO 9319454)


Recommended Posts

Επειδή έχω ταξιδέψει με αυτό και το αδερφό του, σε αυτό το χώρο μπαίνουν μόνο ΙΧ. Είναι πολύ άνετα, ευρύχωρα γκαράζ και με δυο βήματα βρίσκεσαι στη ρεσεψιόν. Εκεί που τελειώνει το κομοδέσιο, έχει μια συρόμενη πόρτα που κλείνει το γκαράζ κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.για να προφυλλάσονται τα αυτοκίνητα από τις καιρικές συνθήκες.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Άφησε τη Messina χθες το απόγευμα και κούτσου κούτσου έρχεται προς Πάτρα. Aπό αύριο και πάλι στα δρομολόγια αν δεν αλλάξει κάτι.

Edited by George
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μαλλον τιποτα του AIS θα'νε παλι γιατι τωρα παει παλι κανονικα(καποια στιγμη δεν κουνιοταν καθολου).

Edited by Superfast
Link to comment
Share on other sites

Υπηρξε περιπου 30 μιλια ανοικτα του λιμανιου του Vieste σημερα ενα ατυχημα με τραυματισμο ενος ναυτικου του πλοιου στο κεφαλι(επεσε απο μεγαλο υψος)και κριθηκε απαραιτητη η αμεση μεταφορα του σε νοσοκομειο.Ετσι ο πλοιαρχος ειδοποιησε την Ιταλικη ακτοφυλακη η οποια εστειλε σκαφος προκειμενου να παραλαβει τον ασθενη.

http://www.statoquotidiano.it/10/03/2013/trauma-cranico-per-marittimo-salvataggio-guardia-costiera/131367/

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 months later...

Σύμφωνα με το FOSE το πλοίο του πουλησε η Finnlines στο Grimaldi..απο ναυλωμενο που ηταν...  σαν να λεμε πουλησε η κορη στο μπαμπα.. εικονικη πωληση δηλαδη..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Κυριως παραπονα ακουγονται απο τους επιβατες για το πλοιο κατα τη φετινη πρωτη του θερινη σεζον στη γραμμη.Λιγοι εσωτερικοι χωροι,μικρο καταστρωμα χωρις πισινα και σε καποιες περιπτωσεις οχι και τοσο καθαρες καμπινες ειναι τα κυριοτερα που ακουγονται.

 

Αριστο πλοιο για τα φορτηγα και κατα τη χειμερινη περιοδο και για τους επιβατες οχι ομως και για το καλοκαιρι.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Σύμφωνα με το FOSE το πλοίο το πουλησε η Finnlines στο Grimaldi..απο ναυλωμενο που ηταν... .

Σωστοοος ο Πετραν την ειδηση επιβεβαιωσε προσφατα και η ιδια η Finnlines.

 

The Board of Finnlines decided in their meeting on the 30th of July 2013 that Finnlines will sell MS Europalink to the Grimaldi Group at market price, which is slightly above the book value of the vessel. This deal will be done during the third quarter of 2013 and it will have a positive effect on Finnlines’ financial position. The vessel has been chartered out since October last year and has been sailing in Grimaldi traffic in the Mediterranean Sea. The charter and subsequent sale has been undertaken because the capacity of MS Europalink is not to be required by Finnlines under the present sailing pattern. 
Link to comment
Share on other sites

Αγαπητοί καραβολατρες,
Πρώτα να διορθώσω το λάθος των καταλόγων: Το πλοίο ναυπηγήθηκε το 2007 στην Castellamare di Stabia και όχι στην Ανκόνα όπως συχνά αναφέρεται. Αυτό τουλάχιστον αποδεικνύει η μεγάλη πλακέτα του ναυπηγείου στο κατάστρωμα.

Το πλοίο είναι όμορφο και έχει διαφορες όμορφες σχεδιαστικές λεπτομεριεσ που μου άρεσαν πολύ: τρία (από κάθε πλευρά) σχετικά απόμερα πλευρικά μπαλκόνια με θεα στη θάλασσα, πλευρικά τζαμια στα σαλόνια σχεδόν μέχρι το πάτωμα και μερικά από αυτά είχαν ενσωματωμένα καναπεδάκια. Έτσι μπορούσε κανεις να είναι ξαπλωμένος και να αγναντεύει τη θάλασσα. Τραπεζαρία με θεα στην πλώρη και εδώ τεραστια παράθυρα. Αλλα η πλώρη ολόκληρη στεγασμενη (το πλοίο δούλευε στη Φινλανδία) Όμως πολύ περιορισμένοι εσωτερικοί χώροι. Φαντάζομαι μεγάλο στρίμωγμα σε καταστάσεις πρωτοκόλλου. Ακόμη μου έκανε εντύπωση (αρνητική) το πολύ σκούρο ξύλο και οι μοκέτες στους κοινοχρηστους χώρους που παραπέμπουν σε αισθητική τις δεκαετίας του 70.

 

Δυστυχώς εδώ τελειώνουν όλα τα θετικά σχόλια, γιατί όλο το ξενοδοχειακό βρίσκεται σε αθλια κατάσταση. Το πλοίο μες στη βρώμα, νομίζεις πως δουλεύει 30 χρονια και όχι μόνον. Στα πατώματα οι γωνιές ειδικά με μοκέτες να έχουν ένα παχύ στρώμα από τρίχες και σκόνη. Όλα τα έπιπλα με μάκα. Το δωμάτιο για τα παιδιά με καλο εξοπλισμό αλλα μες τη βρώμα. Η καμπίνα σχετικά καθαρότερη αλλα με έπιπλα που νομίζεις ότι δούλεψαν 30 χρονια. Ο μεντεσές της πόρτας για το μπάνιο να χάσκει: Οι βίδες έχουν πάρει το ξύλο και έχουν βγει από την πόρτα. Όλο το βραδυ η πόρτα άνοιγε και έκλεινε με τους λίγους κραδασμούς του πλοίου.

 

Το πλήρωμα ευγενικό και πρόθυμο όμως τα λίγο (η και καθόλου σιδερωμένα) ανοιχτά, πολυφορεμένα, άσπρα πουκάμισα μάλλον ενέτειναν τον "φοτηγiκο" χαρακτήρα του πλοίου.

 

Το φαγητό μέτριο, "ικνοποιητικο" για τα 32 Ευρώ για 2.5 άτομα.

 

Γενική εικόνα ασυμβίβαστη με τα Cruise. Το εισιτήριο θα έπρεπε να είναι αρκετά φθηνότερο.

 

Κατά τη γνώμη πρέπει να αντικατασταθεί ολόκληρος ο ξενοδοχειακό εξοπλισμός.

 

Όσο για την κίνηση δύσκολο να πω κάτι γιατί φτάσαμε καθυστερημένοι στην Ανκόνα. Αλλα μάλλον το πλοίο ήταν κατά 3/4 γεμάτο.

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Πολύ κρίμα για το πλοίο ...

Το έχω ταξιδέψει από Γερμανία και Σουηδία και τότε ήταν όλα στην εντέλεια! Καθαρό ξενοδοχειακό, καθαρές καμπίνες, πάρα πολύ νόστιμο και (επί Finnlines) δωρεάν φαγητό (συμπεριλαμβανόταν στο εισιτήριο!) και άψογο πλήρωμα, ειδικά στο γκαράζ.

Και από αυτά που διαβάζω, το καταντήσανε τώρα μην πω τι ...

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητοί καραβολατρες,

Πρώτα να διορθώσω το λάθος των καταλόγων: Το πλοίο ναυπηγήθηκε το 2007 στην Castellamare di Stabia και όχι στην Ανκόνα όπως συχνά αναφέρεται. Αυτό τουλάχιστον αποδεικνύει η μεγάλη πλακέτα του ναυπηγείου στο κατάστρωμα.

 

ετσι ακριβως ειναι. οπως εχουμε δει ειχε γινει τραμπα ονοματων με το νυν finnlady.

Link to comment
Share on other sites

Το πλήρωμα του ξενοδοχειακού ήταν Έλληνες και Ιταλοί. Στο garage ήταν μαλλον Ιταλοί. Πολλούς με γαλόνια δεν είδα στο ταξείδι μας. Γενικά όπως ανέφερα ήταν αισθητη η απουσία κάθε στολής.

Γενικά το πλοίο αξίζει μια καλλίτερα φροντίδα. Γιατί έχει γοητεία!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Η δικιά μου εντύπωση επιβεβαιώνει αυτά που έγραψε ο pid 137.

Το πλοίο έχει το πιο εντυπωσιακό γκαράζ που έχω δει με πολύ μεγάλη χωρητικότητα.

Από εξωτερικούς χώρους δε νομίζω να μείνει κανείς παραπονεμένος, η δε θέα από το 11ο και 12ο deck είναι απίστευτη και βλέπεις όλα τα άλλα πλοία αφ' υψηλού.

Η καμπίνα επαρκής και με TV.

 

Εδώ όμως τελειώνουν τα θετικά για το πλοίο και πάμε στα δυσάρεστα.

Τα βασικότερα θέματα είναι για μένα οι σοβαρές ελλείψεις στην καθαριότητα (η καμπίνα ελλειπώς καθαρισμένη, οι εξωτερικοί χώροι σε αρκετά σημεία βρώμικοι) που νομίζω ότι προκαλείται βασικά από την έλλειψη προσωπικού, οι ελάχιστοι εσωτερικοί κοινόχρηστοι χώροι (ήταν από δύσκολο έως αδύνατο να βρεις να κάτσεις μέσα - οπουδήποτε) αλλά και η διακόσμησή του με το σκούρο ξύλο που μου προκαλούσε σχεδόν κατάθλιψη.

 

Εγώ τις τιμές στο εστιατόριο (το a la carte δεν άνοιξε ποτέ σαν εστιατόριο - μόνο σαν έξτρα χώρος για να κάθεται ο κόσμος) και στα μπαρ τις βρίσκω υπερβολικές, αλλά αυτές έχουν οι μινωικές στις γραμμές Ελλάδας - Ιταλίας (δεν ξέρω εάν είναι φθηνότερες σε ANEK-Attica) και δεν είναι θέμα καραβιού. Πάντως θεωρώ ελαφρώς κωμικοτραγικό το να μας "κυνηγάνε" οι σερβιτόροι για να μαζέψουν δίσκους και μαχαιροπήρουνα γιατί όπως μας είπαν τους τελείωσαν τα μαχαιροπήρουνα!

 

Αυτό που μου προκάλεσε (και σε όλο τον κόσμο) τη χειρότερη εντύπωση είναι ο χρόνος αποβίβασης στην Ανκόνα. Είχαμε δέσει στις 18:10 περίπου και για να βγούμε με τα ΙΧΕ από το γκαράζ στο επίπεδο 7 η ώρα πήγε 19:30! Απλά απίστευτο. Ρωτήσαμε οδηγό νταλίκας και μας είπε ότι δεν είχε συμβεί κάτι έκτακτο, τόσο χρόνο κάνει να αδειάσει κάθε φορά που είναι γεμάτο.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που μου προκάλεσε (και σε όλο τον κόσμο) τη χειρότερη εντύπωση είναι ο χρόνος αποβίβασης στην Ανκόνα. Είχαμε δέσει στις 18:10 περίπου και για να βγούμε με τα ΙΧΕ από το γκαράζ στο επίπεδο 7 η ώρα πήγε 19:30! Απλά απίστευτο. Ρωτήσαμε οδηγό νταλίκας και μας είπε ότι δεν είχε συμβεί κάτι έκτακτο, τόσο χρόνο κάνει να αδειάσει κάθε φορά που είναι γεμάτο.

Το εχουμε πει σε ολα τα πλοια της Ανκωνας ας το πουμε και σε αυτο... Οσο ειναι με μια εξοδο ενα λιμανι που φτανουν ταυτοχρονα πλοια που ξεφορτωνουν γεματα γκαραζ, το προβλημα θα υπαρχει 365 μερες το χρονο!!!

Link to comment
Share on other sites

Το εχουμε πει σε ολα τα πλοια της Ανκωνας ας το πουμε και σε αυτο... Οσο ειναι με μια εξοδο ενα λιμανι που φτανουν ταυτοχρονα πλοια που ξεφορτωνουν γεματα γκαραζ, το προβλημα θα υπαρχει 365 μερες το χρονο!!!

Δεν είμαι σίγουρος ότι είναι αυτός ο λόγος. Το Superfast είχε δέσει τουλάχιστον 40 λεπτά πριν και πρέπει να είχε αδειάσει όταν ξεκίνησε να ξεφορτώνει το Europalink.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...