Jump to content
Shipfriends

Europalink (IMO 9319454)


Recommended Posts

Αρκετές φορές Travemuende-Malmoe και επιστροφή μέχρι που αποσύρανε την κλάσση για τη γραμμή της Φινλανδίας, φίλε Voyager. Σύντομο ταξίδι αλλά πολύ όμορφο. Ειδικά η είσοδος πρωί πρωί στο κανάλι του Τravemuende :)

Edited by Ariadne
Link to comment
Share on other sites

Σύντομο ταξίδι αλλά πολύ όμορφο.

Ακριβώς γιατί σου δίνεται η δυνατοτητα να δεις τα πολλά και ενδιαφέροντα πλοία του Travemünde και του Lübeck, συνδιάζοντας sightseeing σε Hamburg και Copenhagen (η οποία είναι μισή ώρα με το τραίνο από το Malmö). Sorry για το off topic.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Κάποιες απορίες καθώς ο καιρός περνάει .. 1. Τι μετασκευες του κάνουν 2.θα βαφτει μινωικα; 3.για πόσο καιρό θα μείνει στο στόλο των μινωικων 4. Ποτε θα ειναι έτοιμο και 5. Θα έρθει Πειραιά για κανενός είδους εγκαίνια ; ( ναι, βαριέμαι να τρέχω Πάτρα να το δω :ρ )

Link to comment
Share on other sites

Θα μεινουν ως εχουν τα χρωματα του, δεν αλλαζει ονομα, κυριως πηγε για δεξαμενισμο και για κατι ψιλομετασκευες που δεν θα αλλαξουν καθολου την εικονα του.. Αναμενουμε ...

Link to comment
Share on other sites

Το Europalink ναυλωθηκε για 5 χρονια προκειμενου να δρομολογηθει στην Αδριατικη υπο Ιταλικη σημαια,οπως ανακοινωσε σημερα η finnlines.

To improve the financial result, Finnlines will cut excess capacity by chartering MS Europalink bareboat for 5 years to its mother company Grimaldi Group at market levels.

The vessel will sail under Italian flag in the Mediterranean Sea after carrying out some technical improvements which will be financed by Grimaldi Group

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Από θεσμικής πλευράς ναι. Γιατί στην περίπτωση τον παλατιών η ναυλωση περιελάμβανε αλλαγή και ονόματος και σημαίας αλλά και σινιάλων, κάτι που διαψεύδεις παραπάνω. Αν βγεις αληθινός ίσως είναι ένα έμμεσο μήνυμα να αρχίσουμε να ξεχνάμε τα κόκκινα σινιάλα και τον πρίγκιπα, τουλάχιστο για Αδριατική μεριά, ειδικά και αν φύγει από τη μέση η κοινοπραξία (από τη γραμμή της Αγκώνα). Και βέβαια η τόσο μακροχρόνια ναύλωση σίγουρα θα ευνοούσε αλλαγή σινιάλων τουλάχιστον προς τα χρώματα της Γριμάλντι.

Link to comment
Share on other sites

5 ετεις bareboat ναυλωσεις εχουμε και στις δυο περιπτωσεις(τρεις για την ακριβεια).Ιταλικη σημαια εβαλαν και τα παλατια και το Link.Οσο για τα χρωματα φανταζομαι οτι ο oceanus το ανεφερε επειδη ο Μανωλης δεν το συνηθιζει να πολυβαφει τα πλοια του :P και οχι επειδη ξερει κατι στα σιγουρα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

@Ariadne για 700 επιβατες ειναι οχι 400.

Μονο καμπινατοι ομως, δεν εχει "θεσεις" deck ή vip κλπ

@Petros P. αλλαζουν καταπελτη, κοβουν την θεση για τον πανω καταπελτη του λιμανιου (φορτωνε πανω & κατω ταυτοχρονα), φτιαχνουν ραμπα να ανεβαινουν απο το κεντρικο γκαραζ στα επανω, ψαχνουν τροπο να φτανεις πλωρα χωρις να χρειαζεται να περπατας 200 μετρα γκαραζ με τα ποδια (εδω χλωμο να γινει τελικα), βαφεται (αγνωστο τι), φτιαχουν καταστηματα μινωικων, εχουν ηδη παει για τις τελευταιες λεπτομερειες αρα προφανως θα ερθει συντομα, αλλα για Πειραια δεν το βλεπω!

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο κατασκευάστηκε όντως όχι για 400, αλλά για 500 επιβάτες. Έτσι ταξίδευε επί Finnlines.

200 μέτρα δεν περπατούσες. Απεναντίας μάλιστα. Τα ΙΧ ήταν στο άνω γκαράζ, εντός του κομοδεσίου, άρα σε στεγανό χώρο. Κυριολεκτικά με 5 βήματα βρισκόσουν στη ρεσεψιόν. Πάρα πολύ εργονομικό πλοίο!

Edited by Ariadne
Link to comment
Share on other sites

Αλλο απο το γκαραζ των ΙΧ αλλο απο το κυριως γκαραζ... Αλλωστε απ οτι εμαθα επι finnlines οι επιβατες εμπαιναν απο φυσουνα στην reception! Το προβλημα τωρα ειναι οτι φυσουνα δεν υπαρχει αρα οι επιβατες χωρις ΙΧ πρεπει να διασχισουν ολο το κεντρικο γκαραζ για να φτασουν στο ασανσερ μιας κ αλλος τροπος να ανεβοκατεβουν δεν υπαρχει!

Link to comment
Share on other sites

Αλλο απο το γκαραζ των ΙΧ αλλο απο το κυριως γκαραζ... Αλλωστε απ οτι εμαθα επι finnlines οι επιβατες εμπαιναν απο φυσουνα στην reception! Το προβλημα τωρα ειναι οτι φυσουνα δεν υπαρχει αρα οι επιβατες χωρις ΙΧ πρεπει να διασχισουν ολο το κεντρικο γκαραζ για να φτασουν στο ασανσερ μιας κ αλλος τροπος να ανεβοκατεβουν δεν υπαρχει!

Ακριβως το ιδιο συνεβαινε και οταν ηρθε για λογαριασμο της ΑΝΕΚ το Jean Nicoli - Superfast IX... Το πλοιο φορτωνε και ταυτοχρονα οι επιβατες περπατουσαν μεσα στο γκαραζ για να εισελθουν στους κοινοχρηστους χωρους του πλοιου !

Link to comment
Share on other sites

Ευτυχώς ή δυστυχώς , τα πλοία αυτά (όπως και τα SUPERFAST της Βόρειας Ευρώπης) ναυπηγήθηκαν με προδιαγραφές και ευκολίες για λιμάνια ΚΑΙ ΝΟΟΤΡΟΠΙΕΣ που απέχουν 50 χρόνια μπροστά από τα δικά μας "λιμάνια".

Το ότι τα "λιμάνια" μας - των 50 χρόνων πίσω - θα υποδεχτούν τέτοια πλοία υπό τέτοιες συνθήκες είναι αν μη τι άλλο τιμή και κατόρθωμα !

Όπως και να έχει...με το καλό να καταπλεύσει αυτό και άλλα !

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Ακριβως το ιδιο συνεβαινε και οταν ηρθε για λογαριασμο της ΑΝΕΚ το Jean Nicoli - Superfast IX... Το πλοιο φορτωνε και ταυτοχρονα οι επιβατες περπατουσαν μεσα στο γκαραζ για να εισελθουν στους κοινοχρηστους χωρους του πλοιου !

κ αν ηταν μονο το Jean Nicoli.... :mellow:

Link to comment
Share on other sites

Απ οτι εμαθα στο πλοιο εχουν ολοκληρωθει απο προχθες οι χοντρες εργασιες και σε δεκα μερες περιπου μπαινει στα δρομολογια αφου ολοκληρωθουν πρωτα τα''ψιλα''.

Link to comment
Share on other sites

το πλοιο παντως εχει ολοκληρωσει τον δεξαμενισμο του και εχει δεσει παραπλευρα των δεξαμενων

Εδω σε φωτογραφια του ναυπηγειου στο Facebook απο τις 13 Νοεμβριου δεν φαινεται καποια αλλαγη...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...