Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

το μεταφορικο εργο της γραμμης αυτη την εποχη ειναι το 20% της γραμμης της ραφηνας. γι αυτο δε θα ερθει ποτε το ιθακη και το καθε αναλογο ιθακη. θα προτιμησει να μεινει δεμενο παρα να ερθει εδω.

δε νομιζω τελικα οτι υπηρξε ποτε τετοια πιθανοτητα. η κοινοπραξια μαλλον εγινε για να μην ανταγωνιζονται μεταξυ τους

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εννοείται ότι έγινε γι' αυτόν το λόγο. Πριν τρία χρόνια τον χειμώνα είχαν κοντινές ώρες στα δρομολόγια και πηγαινοερχόταν σχεδόν άδεια. Η κατάσταση αυτή έδινε την εντύπωση ότι απλά η κάθε εταιρεία δούλευε με χασουρα με σκοπό να απωθήσει την άλλη από την γραμμή. Οι ακινησιες είχαν μικρή διάρκεια πιθανόν για να μην αφήνουν τον ανταγωνιστή να δουλεύει μόνος του και επέστρεφαν άμεσως στη γραμμή.

Στην συνέχεια από πέρυσι σχεδόν η κοινοπραξία λειτουργούσε άτυπα και χωρίς ανακοινώσεις. Πλέον βλέπουμε και διαφήμηση στην τηλεόραση. Τα παραπάνω αποτελούν προσωπικές εικασίες που προκύπτουν από τα πολλά ταξίδια που έκανα στη γραμμή, χειμώνα - καλοκαίρι.

Εύχομαι το καλύτερο για τους εργαζόμενους στη γραμμή ναυτικούς.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Διότι όπως είπε και ο NHSOS XIOS σε άλλο thread, ο απλός μέσος επιβάτης δεν πρόκειται να πληρώσει τιμές αεροπλάνου για να πάει με τον τενεκέ σε 4 και 4,5 ώρες στον προορισμό του.

Να συμπληρώσω George ότι για Μήλο είναι πιο φτηνό το αεροπλάνο (επιδοτούμενο) από το Speedrunner. Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Την Πεμπτη γουσταρα να πιω ελληνικο καφεδακι στη Σιφνο και λεω δεν παω ενα μπρος πισω? Μπηκα λοιπον πρωι στο Σπιντραννερ... 200 ατομα με το ζορι.. Γκαραζ ασε καλυτερα αμα δεν κουνουσε θα παιζαμε μπαλιτσα. Επιστροφη με το βραδινο που παει Μηλο-Πειραια και εχει 20% εκπτωση αλλα κανει 4 ωρες... Ουτε 200 ατομα απο τη Μηλο και μετα... Αν του χρονου κανει μονα δρομολογια δε θα μου κανει καμια εκπληξη... Κατα τα αλλα Δημαρχοι και υποψηφιοι Δημαρχοι ταζουν ακομα Ιθακια...

Link to comment
Share on other sites

Χμμμμ. Χθες παλι που ταξιδεψε γνωστος μου ηθελε να γυρισει με τον Κοραη αλλα εκει δεν επεφτε ουτε καρφιτσα σε σαλονια ντεκ και γκαραζ... Οποτε γυρισε με το μεσημεριανο Ραννερ που βρηκε ευκολα αν και τελευταια στιγμη.... Ε ρε κλαμα που εχει να πεσει φετος....

Link to comment
Share on other sites

Φέτος τα συμβατικά προγραμμάτισαν τέλεια δρομολόγια που είχε σαν αποτέλεσμα παράδειγμα με κατευθείαν Σίφνο στις 4,30 ώρες και αυτό λόγω κόστους ήταν ανταγωνίσιμο. Φανταστείτε τα συμβατικά των δυτικών να είχαν μέση ταχύτητα 19-20 μίλια τι αποτέλεσμα θα είχε εις βάρος των ταχυπλόων.Μακάρι να δούμε στις δυτικές και πάλι τέτοιες ταχύτητες.............

Link to comment
Share on other sites

Φιλε καραβι εισαι μεσα σ αυτο που λες. Με 2 συμβατικα με 19-20 μιλια δρομο δεν ειχαν τυχη τα ταχυπλοα... Βεβαια δε μας πιανει και κανεις απο πουθενα.. Γιατι οταν τα ειχαμε τα βριζαμε και δε μας αρεσαν, και θελαμε κι αλλο βαπορι και ταχυπλοο και δελφινια και και και...

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα τα 2 συμβατικά έφυγαν την ίδια ώρα, ο ΚΟΡΑΗΣ μόνο για Κυθνο Σεριφο και ο ΑΓΙΟΣ για Σίφνο, Μήλο κλπ μέχρι Σαντορίνη. Άραγε δεν θα μπορούσαν να είχαν συγχωνευθεί τα 2 δρομολόγια ή υπήρχε τόσος κόσμος για Κυθνο Σέριφο που χρειάζονταν ξεχωριστό πλοίο?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Χωρίς αυριανό δρομολόγιο η γραμμή και βέβαια ούτε επιστροφή την Τρίτη με φήμες που λένε για προβλήματα του πληρώματος , τι συμβαίνει τελικά ? Δυσκολίες σε ολο το Αιγαίο με αποτέλεσμα την ανασφάλεια του νησιωτη ............

Link to comment
Share on other sites

Οι ταχυτητες και η συνεπεια του Κορναρου στο εκτακτο δρομολογιο αφιερωμενα με πολυ αγαπη σ αυτους που βριζουν το Αγιος Γεωργιος και τον Κοραη ολο το χρονο και ονειρευονται βαπορια 25 μιλιων με 8 δρομολογια τη βδομαδα μεσα στο χειμωνα. Σκοτωθηκανε ολοι να βαλουν βαπορι τωρα που εκανε στην ακρη το Γεωργιος. Ουρες κανανε στο Υπουργειο για να μπουνε στη γραμμη.

Link to comment
Share on other sites

Η γνώμη μου ειναι ότι ο κάθε μόνιμος κάτοικος του νησιού θέλει και ελπίζει σε μια καλύτερη και ταχύτερη συγκοινωνία , το πλοίο για το νησί ειναι η ίδια η ζωή , και για το λόγο αυτο μπορεί ναι και κάποιες φορές να γίνεται και υπερβολικός στις απαιτήσεις του , αλλα όχι αδικαιολόγητα θα έλεγα. Οταν η δυτικές την περασμένη δεκαετία είχαν πλοία με Μ.Ο ταχύτητας τα 19-20 μίλια (Μήλος -Πηγασος) και γύρω γύρω τα νησιά πέρασαν και λογικό ήταν να περάσουν σε ταχύτητες των 23 + μιλίων και καινούργιων πλοίων η γραμμή των δυτικών όχι μόνο προχώρησε και εκείνη λίγο μπροστά αλλα έπεσε σε πλοία μεγάλης ηλικίας (Γεώργιος ) και σε ταχύτητες 17+ - . Για τον Κοραη που ήλθε στην γραμμή νομίζω ότι ειναι αξιόλογο πλοίο που λίγη ταχύτητα να είχε θα ήταν ότι πρέπει. Βέβαια αυτά μπορούσαμε να τα απαιτήσουμε και να τα ονειρευτουμε προ κρίσης τώρα ας παρακαλούμε να έχουμε πρώτα πλοίο και μετά μιλάμε για ταχύτητες!

Link to comment
Share on other sites

θα ερθω να συμφωνησω με τον φιλο Κaravi και να σταθω στην τελευταια του φραση "ας παρακαλούμε να έχουμε πρώτα πλοίο και μετά μιλάμε για ταχύτητες!".Αυτη η φράση του τα λέει όλα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Υπάρχει ενδιαφέρον για την δρομολόγηση συμβατικού στην γραμμή ? γιατι απο ότι ακούω το Αγιος πολύ δύσκολο να το δούμε ? και νομίζω ότι η γραμμή να μείνει με ενα συμβατικό θα υπάρξει θέμα ......

Link to comment
Share on other sites

Άνοιξαν τα πλάνα του "Αδαμάντιος Κοραής" μέχρι και 12/05 και με βάση αυτά δεν βλέπω το Άγιος Γεώργιος να ξεκινάει (αν ξεκινήσει) πριν την Μεγάλη Δευτέρα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Διαβάζοντας το χθεσινό δημοσίευμα της Καθημερινής -και πέρα από την ναυπήγηση νέου πλοίου που θα έχουμε χρόνο να την δούμε εν καιρώ- μου έκανε εντύπωση αυτό που διάβασα για τον Διαγόρα. Επειδή δεν το είχα ξαναδεί, ποιά επιδοτούμενη γραμμή θα κάνει που θα πιάνει και Μήλο?

 

Πάντως, η Μήλος, η οποία διαθέτει το μεγαλύτερο λιμάνι της περιοχής, θα έχει επαρκή σύνδεση με τον Πειραιά, καθώς, όπως ανέφερε ο δήμαρχος, τις επόμενες ημέρες θα δρομολογηθεί (μέσω επιδότησης) το πλοίο Blue Star Διαγόρας, λύνοντας σε μεγάλο βαθμό, τουλάχιστον, το φετινό πρόβλημα. Λόγω μεγέθους όμως, το πλοίο δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τα υπόλοιπα νησιά που δεν έχουν επαρκείς λιμενικές υποδομές.

 

Link to comment
Share on other sites

 

Από την πλευρά του υπ. Ναυτιλίας, στελέχη τονίζουν στην «Κ» ότι οι οχλήσεις και οι πιέσεις που ασκούνται προς την Κοινοπραξία των Δυτικών Κυκλάδων για τη δημοσιοποίηση των δρομολογίων της στο σύστημα κρατήσεων (FORTHcrs SA) είναι σχεδόν καθημερινές, χωρίς όμως αποτέλεσμα. Οπως αναφέρει ο κ. Δαμουλάκης, το υπουργείο ναι μεν αντιλαμβάνεται το πρόβλημα, αλλά δεν το έχει επιλύσει μέχρι σήμερα.

 

 

Νομίζω ότι μας κοροϊδεύει το Υπουργείο, πως μπορεί η κοινοπραξία να ανοίξει τα δρομολόγια αφου ακόμη δεν έχει γίνει η ανάθεση των άγονων γραμμών οι οποίες επηρεάζουν άμεσα και τα υπόλοιπα δρομολόγια και έτσι δεν μπορεί να πάρει έγκριση για μακροχρόνια πλάνα, με βάση την τελευταίο διαγωνισμό είναι πολύ πιθανό μέσα στο καλοκαίρι οι γραμμές να αλλάξουν χέρια, πως λοιπόν να ανοίξουν πλάνα και να πρέπει να τα αλλάξουν μετά???

Link to comment
Share on other sites

Διαβάζοντας το χθεσινό δημοσίευμα της Καθημερινής -και πέρα από την ναυπήγηση νέου πλοίου που θα έχουμε χρόνο να την δούμε εν καιρώ- μου έκανε εντύπωση αυτό που διάβασα για τον Διαγόρα. Επειδή δεν το είχα ξαναδεί, ποιά επιδοτούμενη γραμμή θα κάνει που θα πιάνει και Μήλο?

 

H μοναδικη που μπορω να φανταστω απο τις υπαρχουσες ειναι αυτη που εχει τωρα το ΠΡΕΒΕΛΗΣ που περναει καποιες μερες απο Μηλο αλλα και παλι δεν κολλαει

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντος βλεπω οι Δυτικες να εχουν σχετικα καλη συγκοινωνια.Εχουν 2 βαπορια Αδαμαντιο Κοραη(ενταξει θα επιστρεψει μεσα Ιουνη) Αγιο Γεωργιο και η Μηλος εχει τον Πρεβελη και το Κορναρο.Χρειαζεται αραγε και αλλο πλοιο η γραμμη;

Link to comment
Share on other sites

Σε καποιο τοπικο site της Μηλου και στην Καθημερινη γραφτηκε οτι τα δρομολογια του Πρεβελης θα τα παρει ο Διαγορας.Δεν μιλαμε δηλαδη για εξτρα πλοιο,αλλα για αντικατασταση(εφοσον ειναι αληθεια)φιλτατε Νομικε.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Έκτακτο δρομολόγιο στις 6 Ιουνίου 2013 απο την Aegean Speed Lines

 

Η Aegean Speed Lines ενημερώνει οτι την Πέμπτη 06 Ιουνίου 2013 θα εκτελεσθεί έκτακτο δρομολόγιο ως εξής :  ΠΕΙΡΑΙΑΣ (12:00) - ΣΕΡΙΦΟΣ (14:35-14:45) - ΣΙΦΝΟΣ(15:10-15:20) - ΜΗΛΟΣ (16:20) - ΜΗΛΟΣ (16:35)- ΣΙΦΝΟΣ(17:35-17:45) ΣΕΡΙΦΟΣ(18:10-18:20) - ΠΕΙΡΑΙΑΣ(21:00)

Παρακαλούνται οι επιβάτες όπως απευθυνθούνε σε πρακτορεία για την έκδοση των εισιτηρίων τους.

Link to comment
Share on other sites

Στην ουσια μετατεθηκε για σημερα το χτεσινο δρομολογιο του πλοιου το οποιο ειχε βγει απο τα πλανα απο τη Δευτερα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Έκτακτα δρομολόγια Δευτέρα 16 και 23 Σεπτέμβρη απο την Aegean Speed Lines

 

Η Aegean Speed Lines σας ενημερώνει ότι, για λόγους εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού, προστίθενται δύο δρομολόγια, την Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου και Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου.
Τα δρομολόγια έχουν ως εξής:

ΠΕΙΡΑΙΑΣ (12:00) - ΣΕΡΙΦΟΣ (14:35-14:45) - ΣΙΦΝΟΣ(15:10-15:20) - ΜΗΛΟΣ (16:20) -

ΜΗΛΟΣ (16:35)- ΣΙΦΝΟΣ(17:35-17:45) ΣΕΡΙΦΟΣ(18:10-18:20) - ΠΕΙΡΑΙΑΣ(21:00)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...