ΝΗΡΕΑΣ Posted October 19, 2011 Share Posted October 19, 2011 (edited) Μην τα ισοπεδώνουμε και όλα. Η Δανία, είναι σοβαρή χώρα και οι Δανοί δέν είναι υπήκοοι χώρας της υποσαχάριας Αφρικής. Το καράβι δεν είναι το BS Δήλος, αλλά από πολλά απ' αυτά που κυκλοφορούν εν Ελλάδι θα είναι ασφαλώς καλύτερο. Αφήνω που δεν θα το έχει αγγίξει ο Ρωσσικός Νηογνώμων. Σοβαρή χώρα μπορεί να είναι η Δανία, αλλά όπως και να το δεις ο σχεδιασμός του παπόρου "στερείται καλλιτεχνικώς" που λέει και το τραγούδι. Είναι σαν να το έφτιαξες με τουβλάκια Lego (μιας και μιλάμε για Δανία) αλλά η γέφυρα και η τσιμινιέρα είναι από playmobil. Παρ' όλα αυτά είμαι σίγουρος ότι θα το αγαπήσουμε το βαποράκι, καθώς μας αρέσει που είναι κάτι τι το διαφορετικό (και στρουμπουλό ) και σίγουρα δεν θα είναι το χειρότερο του Αιγαίου. ΥΓ Το βαποράκι χωνεύεται, έστω και με μια σόδα. Αυτό το Glory όμως δεν χωνεύεται με τίποτε, Edited October 19, 2011 by ΝΗΡΕΑΣ Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos_249 Posted October 19, 2011 Share Posted October 19, 2011 Να υποθεσω η πρωτη του μετασκευη θα ειναι το κλεισιμο του πισω ντεκ που κατεβαινει απο πανω με τη σκαλα και μετατροπη του σε πρυμνιο ρεμετζο με καβους......γιατι απο οτι βλεπω δε μπορει να δεσει με καβους απο πρυμα τωρα........ Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgios express Posted October 19, 2011 Share Posted October 19, 2011 Δεν ισχυρίσθηκα ότι είναι ωραίο, ούτε ότι ο νονός του έχει συγγένεια με τον Ελύτη (τον ποιητή, όχι το καράβι της ΝΕΛ ) ! Το νόημα των γραφομένων μου είναι ότι το καραβάκι και γερά χτισμένο και καλά συντηρημένο και αξιόπλοο θα είναι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted October 24, 2011 Share Posted October 24, 2011 Χτες εδωσε το τελευταιο στιγμα στο AIS και βρισκοταν κοντα στο χωριο του Αστεριξ οποτε λογικα σημερα πρεπει να περναει το Βισκαϊκο. Η ταχυτητα του ηταν απο 6-9 κομβοι Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 (edited) Στις ακτες τις Πορτογαλιας ειναι πλεον το βαπορακι.Αν κρινω απο την πορεια του,χτες πρεπει να πηγε να απαγκιασει οσο γινοταν μεχρι να περασει ο καιρος.Δεν μπορω να εξηγησω διαφορετικα αυτο πανω κατω που εκανε Edited October 27, 2011 by polmyt Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted October 29, 2011 Share Posted October 29, 2011 Πέρασε τα στενά του Γιβραλτάρ χθες το βράδυ και μπήκε στην Μεσόγειο. Περάστηκε και ο προορισμός του στο σήμα του στο AIS (Πειραιάς) όπου και θα καταπλεύσει σύμφωνα με το ΕΤΑ του την Τετάρτη 2/11ου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted November 2, 2011 Share Posted November 2, 2011 (edited) Τι να γίνεται άραγε το "ζουμπουρλούδικο" το βαποράκι ??? Τελευταίο του σήμα στο AIS ήταν χθες (1/11ου) τα ξημερώματα από την νοτιοδυτική Σικελία, και με αναμενόμενη άφιξη στον Πειραιά (ΕΤΑ) σήμερα το μεσημέρι. Έκτοτε, άφαντο. Να έπιασε στην Σικελία για κανέναν ανεφοδιασμό σε καύσιμα, ή μήπως να έφτασε ήδη ...ιγκόγκνιτο (με κλειστό το AIS) στον Πειραιά ??? Edit : Άκυρος ο συναγερμός !!! Μόλις ενεμφανίσθη στα δυτικά της Ζακύνθου να οδεύει προς το Κορινθιακό κανάλι !!! Edited November 2, 2011 by ΣΕΙΡΙΟΣ Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpap2006 Posted November 2, 2011 Share Posted November 2, 2011 Φάνηκε στα δυτικά της Ζακύνθου. Μέσω Ισθμού αύριο θα είναι μαζί μας.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARSINOI Posted November 3, 2011 Share Posted November 3, 2011 Το καραβάκι μόλις έδεσε στη Πάτρα Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted November 3, 2011 Share Posted November 3, 2011 (edited) Και πριν λιγο αναχωρησε.Λογικα μεχρι το απογευμα θα ειναι στον Ισθμο Edited November 3, 2011 by polmyt Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpap2006 Posted November 3, 2011 Share Posted November 3, 2011 Μπαίνει τώρα στον Ισθμο, νομίζω αυτοδύναμα λόγω μικρού πλάτους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted November 3, 2011 Share Posted November 3, 2011 καμαρωτο καμαρωτο, αλλα γεματο τρεξιματα απο τον Bay Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARSINOI Posted November 3, 2011 Share Posted November 3, 2011 Τα "τρεξίματα" είναι κυρίως αποτέλεσμα της Πορτογαλίας και κυρίως 2 ημερών όπου το πλήρωμα τα είδε όλα αλλά με τη βοήθεια του Αι Νικόλα έφερε το καραβάκι ασφαλώς Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted November 3, 2011 Share Posted November 3, 2011 Δε θα εστελνα ουτε καλτσες απο τη Δανια μ αυτο στην Ελλαδα Τα ιδια ζορια ειχαν τραβηξει κι αυτοι που φερανε το Σαμος Σπιριτ στην Ελλαδα κι αυτοι που ανεβασανε το Ανδρεας ΙΙ στη Σουηδια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 3, 2011 Share Posted November 3, 2011 Το πλοίο αυτή την ώρα δένει στο Ν.Μ. Δραπετσωνας Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted November 3, 2011 Share Posted November 3, 2011 καμαρωτο καμαρωτο, αλλα γεματο τρεξιματα απο τον Bay Ε, δεν ήταν και σε άριστη κατάσταση όταν ξεκίνησε. Μάλλον ενόψει της πώλησης είχε καιρό να δει μπογιατζή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 3, 2011 Share Posted November 3, 2011 Δεν νομίζω ότι ο λόγος ήταν επικείμενη πώληση του. Το πιο πιθανό είναι η νομοθεσία στη χώρα που δούλευε πριν, όπου απογορευουν εργασίες καλωπισμου πέρα τη περίοδο της επισκευής του, για λόγους προστασίας του περιβάλλοντος Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted November 4, 2011 Author Share Posted November 4, 2011 Εμαθε κανεις τι εργασιες θα κανει μεχρι να δρομολογηθει? Χρειαζεται ας πουμε καμπινες η καινουργια σαλονια(ανακαινιση)? H μαυριλα που εχει απο καυσαερια στα δεξια,τι μπορει να ειναι? Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted November 4, 2011 Share Posted November 4, 2011 το πλοιο εχει σκαλες για να ανεβεις επανω μονο πλωρα!αρα θα πρεπεις να διασχισεις ολο το γκαραζ για να φτασεις..προεκταση του πισω εξωτερικου ντεκ δεν νομιζω να γινει.κ αυτο που γνωμη μου χρειαζεται ειναι ρεμετζο πρυμνης γιατι οι καβοι βγαινουν απο κατι μικρες τρυπες που δεν νομιζω οτι θα εξυπερετουν στην ελλαδα,το ιδιο ισχυει κ για την πλωρη! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted November 5, 2011 Share Posted November 5, 2011 Να καλωσορίσουμε και "επίσημα" το καραβάκι στην gallery των shipfriends , παραθέτοντας μερικές σημερινές του φωτογραφίες από τον μώλο Δραπετσώνας. Το καραβάκι το βρήκα "αρκετά μικρότερο" (μιά σταλίτσα), αρκετά πιό άσχημο (εντάξει, εντάξει, σύμφωνα με την Μεσογειακή μας ...αισθητική), αλλά και πολύ πιό ενδιαφέρον και αγαπησιάρικο από ότι το περίμενα. Μοναδικό σκαρί το δίχως άλλο, αξιοθέατο για καραβολάτρες και όχι μόνο, με παράξενες γραμμές, εσοχές, εξοχές, από όποια μεριά και να το κοιτάξεις, κατάπρυμα, κατάπλωρα, ...προφίλ. Παρ' όλα αυτά είμαι σίγουρος ότι θα το αγαπήσουμε το βαποράκι, καθώς μας αρέσει που είναι κάτι τι το διαφορετικό (και στρουμπουλό ) και σίγουρα δεν θα είναι το χειρότερο του Αιγαίου. Έτσι είναι, όπως τα λέει ο ΝΗΡΕΑΣ. Και στο κάτω - κάτω, εδώ έχουμε δει να ανθίζουν παράφοροι έρωτες, για άλλα κι άλλα αμφιβόλου αισθητικής παπόρια , στο Δανέζικο το παποράκι θα κολλήσουμε ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΚΑΠΕΤΑΝ ΦΟΥΡΤΟΥΝΑΣ Posted November 5, 2011 Share Posted November 5, 2011 ΕΡΩΤΗΣΗ! ΣΕ ΠΟΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΗΚΕΙ ΤΟ ΠΛΟΙΟ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted November 5, 2011 Author Share Posted November 5, 2011 (edited) Λογικα στην ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΗ. Το 'κοτερο' ΣΕΙΡΙΕ ειναι κουκλακι,ελπιζω μονο να μην παρει τα χρωματα του ΘΗΡΑ οταν δρομολογηθει.Νομιζω οτι ετσι λευκο που ειναι,εχει αλλη χαρη. Edited November 5, 2011 by NHSOS XIOS Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted November 5, 2011 Share Posted November 5, 2011 (edited) καμαρωτο καμαρωτο, αλλα γεματο τρεξιματα απο τον Bay Τα "τρεξίματα" είναι κυρίως αποτέλεσμα της Πορτογαλίας και κυρίως 2 ημερών όπου το πλήρωμα τα είδε όλα αλλά με τη βοήθεια του Αι Νικόλα έφερε το καραβάκι ασφαλώς Χωρίς επ' ουδενί να θέλω να αμφισβητήσω το ότι πράγματι το πλήρωμα του και το καραβάκι πέρασαν ταλαιπωρία και κακοκαιρίες, δεν πιστεύω -επίσης- ότι τα τρεξίματα οφείλονται σε αυτές. Και αυτό βέβαια αποδεικνύεται καθαρά, από τις φωτό του πλοίου που παρέθεσα σήμερα στο προηγούμενο ποστ μου, και όπου η πλώρη του πλοίου (που σχεδόν πάντα ταλαιπωρείται περισσότερο σε μεγάλα και δύσκολα ταξίδια) είναι σε άψογη κατάσταση σε σχέση πάντα με το υπόλοιπο πλοίο, στην ίδια μάλιστα κατάσταση που το είχαμε δει και σε φωτό από την Δανία πριν ξεκινήσει το ταξίδι του προς την χώρα μας. Edited November 5, 2011 by ΣΕΙΡΙΟΣ Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted November 5, 2011 Share Posted November 5, 2011 Έχουμε κανένα χρονοδιάγραμμα πότε αναμένεται να μπεί σε υπηρεσία το πλοίο; Κάθε μέρα που περνάει είναι χαμένη η επιδότηση μιας και δεν δουλεύει το Θήρα, και απ'ότι βλέπω θα τον φάμε τον Νοέμβρη στο ΝΜΔ. Ειδικά αν στυλώσει πόδια η επιθεώρηση και απαιτείται μετασκευή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 7, 2011 Share Posted November 7, 2011 Προς το παρών η εταιρεία του παίρνει προσφορές για τις εργασίες που πρέπει να κάνει ενώ αναμένει και την επιθεώρηση πλοίων για να τις υποδείξει άλλες πιθανές εργασίες που θα χρειαστούν για να περάσει το πλοίο την επιθεώρηση. Το πλοίο έχει αρκετά καλό εξοπλισμό (στη γέφυρα) για το μέγεθος του πλοίου και γενικά είναι αρκετά περιποιημένο στο εσωτερικό του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now