Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted
On 7/24/2017 at 1:32 PM, speedrunner said:

αυτό που την χαλάει πάρα πολύ είναι το άρμπουρο. Πρέπει να σκεφτούν να το απομακρύνουν.

 

On 7/24/2017 at 6:33 PM, proud_ionian said:

το κερατο του ρινοκερου:P στην πλωρη[...]  ειναι πραγματα σχετικα ευκολα, που μπορουν να τακτοποιηθουν σε μια ολιγοημερη αναπαυλα, μετα το τελος της σαιζον.;)

δεν ειναι ευκαιρια να εκπληρωθει η επιθυμια αυτη, τωρα που θα δεσει;

  • Replies 825
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...
Posted

  

10 hours ago, Hengist_1972 said:

Κρούσμα Κορωνοϊού στο Διονύσιος Σολωμός αυτή τη στιγμή στη Σέριφο

Απευθείας επιστροφή του πλοίου από Σαντορίνη για Πειραιά.

Posted

Ισχύει ο δεξαμενισμος για 20/10?Γιατι βλεπω περασμενα στο συστημα δρομολογια για ολο το μηνα (εκτος αν αλλαξουν απλα ονομα πλοιου κ βαλουν του Κοραη).

  • 3 weeks later...
Posted

Βλέπω στο σύστημα ότι το πλοίο επιστρέφει στα δρομολόγια από Πειραιά το Σάββατο 14/11 στις 07:00 αντί για παρασκευή μεσημέρι.

Δυστυχώς έχουν βγάλει δρομολόγια για 1 βδομάδα μόνο μέχρι και 22/11.

Posted

Γιατί θα ερχόταν το Αδαμάντιος Κοραής να ξεφορτωσει οπότε δεν υπήρχε ελεύθερη θέση στα 200αρια. Το πλοίο φόρτωσε κανονικά από τα 200αρια. Το τελευταίο καιρό είχαμε δει να κάνει το ίδιο το Aqua Jewel.

Posted

Αδυναμία προσέγγισης του Ε/Γ-Ο/Γ Διονύσιος Σολωμός στην Κύθνο 

Quote

Ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Κύθνου, απογευματινές ώρες σήμερα, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ ''ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ'' Ν.Π. 10638,  το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από λιμένα ν. Θήρας για λιμένες ν. Ίου – ν. Σίκινου - ν. Φολέγανδρου – ν. Κίμωλου – ν. Μήλου – ν. Σίφνου – ν. Σέριφου – ν. Κύθνου – Πειραιά, ότι λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών, κρίνεται επισφαλής η προσέγγιση του πλοίου στο λιμένα Μέριχα ν. Κύθνου και ότι θα συνεχίσει το δρομολόγιο του.

Από το πλοίο επρόκειτο να αποβιβαστούν ένας (01) επιβάτης και ένα (01) Ι.Χ.Ε. όχημα και να επιβιβαστούν από τον εν λόγω λιμένα έντεκα (11) επιβάτες, δύο (02) Ε.Ι.Χ. οχήματα, δύο (02) Φ/Γ οχήματα και ένα (01) δίκυκλο. 

 

  • 3 weeks later...
Posted

Έτυχε σήμερα και βρισκόμουν στον Πειραιά και παρακολούθησα την φόρτωση του πλοίου.. 

Δεν ξερω τι κίνηση ειχε τ πλοιο στις γραμμες του Ιονίου, αλλα με την κίνηση από φορτηγά που είδα σήμερα, έκανε αρκετά καλα η εταιρεια στην μεταφορά του στην γραμμή του αιγαιου.

Εντωμεταξύ από ότι κατάλαβα, οι μεταφορικές της Σαντορίνης προτιμανε όλα τα υπόλοιπα πλοία εκτός της blue star..

Posted

 

Ένα  από αυτά τα βίντεο που βλέπουμε όταν πιάνει φρέσκος γαρμπής στις Δυτικές Κυκλάδες . Επίσης παρατηρούμε για άλλη μια φορά πως οι καταπέλτες του πλοίου είναι σχετικά κοντοί και δεν βοηθούν αρκετά σε τέτοιες δύσκολες προσεγγίσεις .

Posted

Αδυναμία προσέγγισης του Ε/Γ – Ο/Γ Διονύσιος Σολωμός στην Κύθνο

Quote

Ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Κύθνου, απογευματινές ώρες σήμερα, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ ''ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ'' Ν.Π. 10638, το οποίο εκτελούσε το προγραμματισμένο δρομολόγιο ν. Θήρα - ν. Ίο - ν. Σίκινο - ν. Φολέγανδρο – ν. Κίμωλο - ν. Μήλο - ν. Σίφνο - ν. Σέριφο - ν. Κύθνο - Πειραιά, ότι κρίνεται επισφαλής η προσέγγισή του στο λιμένα ν. Κύθνου, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην περιοχή και ότι το πλοίο θα συνεχίσει το δρομολόγιό του για το λιμένα Πειραιά.

Στο εν λόγω πλοίο δεν ανέμεναν επιβάτες προς αποβίβαση, ενώ στον οικείο λιμένα ανέμεναν πέντε (05) επιβάτες και ένα (01) όχημα προς επιβίβαση.

 

Posted
8 hours ago, Svo said:

παρατηρούμε για άλλη μια φορά πως οι καταπέλτες του πλοίου είναι σχετικά κοντοί και δεν βοηθούν αρκετά σε τέτοιες δύσκολες προσεγγίσεις .

και γενικως το πλοιο ειναι "ελαφρυ" και στον καιρο παει μαλιοκουβαρα

Posted
4 hours ago, proud_ionian said:

και γενικως το πλοιο ειναι "ελαφρυ" και στον καιρο παει μαλιοκουβαρα

Πάντως το πλοίο έχοντας να εξυπηρετήσει μία δύσκολη και άγονη γραμμή, όπερ μεθερμηνευομεν εστί, δύσκολα λιμάνια και καιροί, πολλές προσεγγίσεις, δε μας απασχολεί συχνά.

Κι εξυπηρετεί μόνο του, κυριολεκτικά, πολλά νησιά.

Και με μονό πλήρωμα πλην της εξαίρεσης του περασμένου καλοκαιριού.

Εννιά προσεγγίσεις ανά κατεύθυνση και σε ορισμένα λιμάνια να απαιτείται το άνοιγμα μόνο της μιας πόρτας γιατί οι άλλες δεν έχουν χώρο...

Νομίζω είναι επίτευγμα, δε γνωρίζω που πρέπει να πάνε τα συχαρικια, στο πλοίο, στο πλήρωμα ή σε αμφότερους;

Υ.Γ. Για να μη νομίζετε @proud_ionianοτι προσπαθώ να το παίξω έξυπνος, ναι σίγουρα θα χρειαζόταν τα, λεγόμενα, φτερά το εν λόγω πλοίο, προκειμένου να ταξιδεύει πιο άνετα, αλλά δεν το χαρακτηρίζεις απαράδεκτο το ταξιδεμα του.

Posted

μιλω παντα για οσο ηταν στο ιονιο. στο αιγαιο εχει ερθει μετα απο μια αλλαγη πλωρης και με οτι αλλες αλλαγες μπορει να εχουν γινει (σαβουρωματα κλπ) δεν γνωριζω πως συμπεριφερεται εκει. δεν μπορω να φανταστω ομως οτι κουναει λιγοτερο (σιγουρα δεν θα κοπαναει πλεον).

το οτι δεν μας εχει απασχολησει, σημαινει οτι αυτοι που το ταξιδευουν, γνωριζουν πολυ καλα και το αθλημα και το πλοιο τους. στην αρχη που ειχε ξεκινησει, μας απασχολουσε καθημερινα

αυτο που ηξερα λοιπον (οχι απο τον περιπτερα ή τον καβοδετη ;) ), είναι οτι ηταν ελαφρια κατασκευη, γιατι εκει που φτιαχτηκε προοριζονταν για κλειστες θαλασσες

γενικως τα περισσοτερα γιαπωνεζικα χτιζονταν αυστηρα για τις απαιτησεις της γραμμης τους. οσα ηταν για κλειστες θαλασσες, χωρις κυματισμους, ειχαν μικροτερο βαρος, κοντυτερες πλωρες, μεγαλυτερα μαγουλα κλπ, ωστε να μειωνεται το κοστος, (κατασκευης και λειτουργιας) και να αυξανεται η αποδοτικοτητα (μεγαλυτερες χωρητικοτητες στο ιδιο μεγεθος)

Posted
14 hours ago, Svo said:

 

Ένα  από αυτά τα βίντεο που βλέπουμε όταν πιάνει φρέσκος γαρμπής στις Δυτικές Κυκλάδες . Επίσης παρατηρούμε για άλλη μια φορά πως οι καταπέλτες του πλοίου είναι σχετικά κοντοί και δεν βοηθούν αρκετά σε τέτοιες δύσκολες προσεγγίσεις .

το volvo πως και δεν ανεβηκε ειχε πολυ ανηφορα??

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...