Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εχεις δικιο,λαθος μου,το 128 το εκανα 148.Τελοσπαντων το νοημα παραμενει ιδιο αφου υποτιθεται οτι η ταχυτητα του στο πρωτο σκελος ειναι 15.8 μιλια τα οποια το πλοιο δεν εχει(αναμεσα στα 14 και τα 15 ειναι).

Link to comment
Share on other sites

Φίλε NHSOS XIOS ας περιμένουμε να δούμε. Δεν νομίζω πως το ΜΑΡΙΑ δεν έχει τα 15,6-15,8. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε τις ταχύτητές του στο ais. Το μόνο πρόβλημα κατά τη γνώμη μου είναι το μικρό γκαράζ σε σχέση με τον ΤΑΞΙΑΡΧΗ πράγμα που θα στριμώξει τα πράγματα το καλοκαίρι για τους Λημνιούς.

Link to comment
Share on other sites

Που τα ειδατε τα ωραρια?

Κοιταζοντας το openseas δινει το

Λαυριο-Αγιος Ευστρατιος σε 8.25

Αγιος Ευστρατιος-Λημνος σε 3.05

Λημνος-Καβαλα σε 4.30

Το μονο περιεργο ωραριο ειναι το Αγιος Ευστρατιος-Λημνος που το δινει σε 3 ωρες πραγμα που σημαινει οτι καπου εκει εχουν χωσει και την παραμονη στη Λημνο.Ολα τα αλλα σκελη της διαδρομης ειναι υπολογισμενα με 15 μιλα ταχυητητα την οποια πιστευω οτι θα την πιασει το πλοιο.Τωρα βεβαια ολα αυτα θα φανουν στην πραξη

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ polmyt δεν συγκρίνουμε την αναχώρηση από το Λαύριο με την αναχώρηση από τον Άγιο Ευστράτιο για να βρούμε την μέση ταχύτητα. Έτσι συνυπολογίζεις στην διάρκεια ταξιδιού και τον χρόνο παραμονής στο λιμάνι που στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι 30 ολόκληρα λεπτά. Συγκρίνουμε την αναχώρηση από το ένα λιμάνι με την άφιξη στο άλλο. Στην προκειμένη περίπτωση η άφιξη στον Άγιο Ευστράτιο είναι 03:55.

Και φυσικά το Άγιος Ευστράτιος - Λήμνος το δίνει σε 1:25 αλλά στη Λήμνο (όπως και το ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ αλλά και το ΣΟΥΜΕΛΑ) κάθεται 1 ώρα και 40 λεπτά. Αν τα προσθέσεις βγάζει το 3:05 που λες εσύ. Τυχαίο; Δεν νομίζω! :P

Link to comment
Share on other sites

νομιζω το κομματι μεχρι τη λημνο ειναι επιδοτουμενο, ενω το λημνος καβαλα ειτε δεν ειναι ειτε εχει χαμηλοτερη επιδοτηση (δεν θυμαμαι ακριβως). και το σουμελα παλιοτερα ειχε μεγαλη παραμονη

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ polmyt δεν συγκρίνουμε την αναχώρηση από το Λαύριο με την αναχώρηση από τον Άγιο Ευστράτιο για να βρούμε την μέση ταχύτητα. Έτσι συνυπολογίζεις στην διάρκεια ταξιδιού και τον χρόνο παραμονής στο λιμάνι που στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι 30 ολόκληρα λεπτά. Συγκρίνουμε την αναχώρηση από το ένα λιμάνι με την άφιξη στο άλλο. Στην προκειμένη περίπτωση η άφιξη στον Άγιο Ευστράτιο είναι 03:55.

Και φυσικά το Άγιος Ευστράτιος - Λήμνος το δίνει σε 1:25 αλλά στη Λήμνο (όπως και το ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ αλλά και το ΣΟΥΜΕΛΑ) κάθεται 1 ώρα και 40 λεπτά. Αν τα προσθέσεις βγάζει το 3:05 που λες εσύ. Τυχαίο; Δεν νομίζω! :P

Αγαπητε George επι της ουσιας λεμε ακριβως το ιδιο πραγμα και δεν καταλαβαινω που διαφωνεις.Στο openseas(γιατι σε αυτο αναφερθηκα) δινει σε ολα τα λιμανια ιδια ωρα αφιξης και αναχωρησης αρα μηδενικη παραμονη.Οταν την εκανα την διαδρομη στον Αγιο Ευστρατιο ειχαμε κατσει 5-10 λεπτα το πολυ,οποτε τοση παραμονη υπολογισα οταν εβγαλα τη μεση ταχυτητα.Το μισαωρο που λες εσυ δεν φαινεται στο openseas(οχι οτι δεν σε πιστευω βεβαια γιατι σιγουρα καπου θα το ειδες και δεν το εβγαλες απο το μυαλο σου).Και μιση ωρα ομως να υπολογισεις παλι δεν αλλαζει πολυ την ταχυτητα σε ενα ταξιδι 8 ωρων.Για την παραμονη στη Λυμνο νομιζω οτι το εξηγησα πως βγαινει και λεμε ακριβως το ιδιο πραγμα.

Link to comment
Share on other sites

Το μισαωρο που λες εσυ δεν φαινεται στο openseas(οχι οτι δεν σε πιστευω βεβαια γιατι σιγουρα καπου θα το ειδες και δεν το εβγαλες απο το μυαλο σου).Και μιση ωρα ομως να υπολογισεις παλι δεν αλλαζει πολυ την ταχυτητα σε ενα ταξιδι 8 ωρων.Για την παραμονη στη Λυμνο νομιζω οτι το εξηγησα πως βγαινει και λεμε ακριβως το ιδιο πραγμα.

Με λίγη υπομονή και προσοχή όλα φαίνονται.

Εδώ μπορείτε να βρείτε τα ακριβές ωράρια του Aqua Maria για να μπορέσετε να κάνετε ήσυχα τα σχόλια σας

Δεν διακρίνω κάποια ένταση θερμόαιμο μωρό :P

post-1821-0-46840600-1301558304_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Τρία βαπόρια διεκδικούν την άγονη του ΘΕΟΦΙΛΟΥ..ΠΗΝΕΛΟΠΗ, ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ και ΜΥΤΙΛΗΝΗ (εφόσων πάει το SKY στον κορμό). Πιστεύω πως το καλύτερο θα ήτανε για το καλοκαίρι να βάλουν το ΜΥΤΙΛΗΝΗ στη γραμμή Θεσσαλονίκη Μύκονο (Τήνο) Σύρο Πάρο Νάξο Θήρα Ηράκλειο και τα άλλα 2 στην άγονη. Έτσι θα βόλευαν και τους Βορειοελλαδίτες που θέλουν να πάνε Κυκλάδες κρήτη και θα εξυπηρετούσαν επαρκώς και την άγονη.

Link to comment
Share on other sites

Οι Λημνιοι δεν θελουν ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ,ΤΑΞΙΑΡΧΗ κλπ συμφωνα με το ΕΜΠΡΟΣ.Εδω που τα λεμε απεχουν απο το Λαυριο περιπου οσο η Χιος,η ΙκαροΣαμια και τα Χανια απο Πειραια αλλα παρολο που το κρατος επιδοτει πλοια για να τους εξυπηρετει,τα 15-16μιλια και η ποιοτητα υπηρεσιων δεν ειναι κινητρο για να ταξιδεψει κανεις προς το νησι τους.

Άλλα περίμεναν οι Λημνιοί

Δεν είναι ικανοποιημένοι οι Λημνιοί με τις λύσεις που δρομολογεί η ΝΕΛ για τις άγονες γραμμές του νησιού. Πιστεύουν ότι πλοία όπως το «Aqua Maria», το «Πηνελόπη» και το «Ταξιάρχης» δεν μπορούν να καλύψουν την κίνηση του νησιού, κι επιπλέον δεν τους ικανοποιούν οι ταχύτητές. Την ίδια γραμμή πλεύσης ακολουθεί και η Γενική Γραμματεία Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής.

Αλλά η ΝΕΛ, που στην προκειμένη περίπτωση έχει και το μαχαίρι και το πεπόνι, δε συζητά τη δρομολόγηση άλλου πλοίου. Τελικά, όλα δείχνουν ότι στην υπόθεση αυτή θα οδηγηθούμε σε ανοιξιάτικες συγκρούσεις.

Link to comment
Share on other sites

Για μένα αποτελεί τεράστιο λάθος ότι η γραμμή είναι από Λαύριο. Είλικρινά δεν μπορώ να το καταλάβω γιατί γίνεται αυτό. Είναι πιο μακριά από την Λήμνο και παράλληλα αρκετά πιο μακριά από Αθήνα. Δεδομένου ότι η πλειοψηφία των επιβατών θα προτιμήσει να πάει μέσω Αττικής οδού. Εγώ που πήγα τις προάλλες μου φάνηκε αρκετά κουραστικό να πηγαίνεις τέτοια απόσταση για να πάρεις το καράβι.

Επίσης η Ραφήνα είναι αρκετά πιο γνωστό - δημοφιλές (όπως θέλετε πείτε το) για τον τουρίστα και η αναχώρηση του πλοίου από εκεί μπορεί να δώσει σημαντικό κίνητρο κάποιον να ταξιδέψει για Λήμνο. Το καράβι είναι το Α και το Ω για την τουριστική ανάπτυξη ενός νησιού, δυστυχώς ο έλληνας πρώτα θα δει τον τουρίστα στο μέρο

Για τα υπολοιπα έχουν όλο το δίκιο με το μέρος τους οι Λημνιοί αλλά καλό θα ήταν η Γενική Γραμματεία Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής να κοιτάξει να αναθεωρήσει τις συμβάσεις για ορισμένο χρόνο ταξιδιού και να αφήσει τα παχιά λόγια. Γιατί αυτά που κάνει τώρα είναι για τις εντυπώσεις και μόνο, παίζει με την νοημοσύνη μας.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ λέω να ναυλώσει η ΝΕΛ το SUPERFAST 12, να μεταφέρει με άνεση και γρήγορα 1 φορτηγό, 9 αυτοκίνητα και 67 επιβάτες...

Δεν λέω παλιά πλοία είναι, αλλά με την κίνηση που έχει η Λήμνος και ο Αϊ Στράτης δεν βγαίνει ούτε με αυτά που είναι τώρα...

Το πρόβλημα είναι ότι είναι μακρυά γεωγραφικά από την Αθήνα τα νησιά και η κίνησή τους είναι τραγική τον περισσότερο χρόνο.

Link to comment
Share on other sites

Η Λήμνος τουριστικά βασίζεται κυρίως στη Βόρεια Ελλάδα και απ ότι ξέρω τουλάχιστον το 60-65% των καλοκαιρινών επισκεπτών της πάνε από Καβάλα. Το δρομολόγιο από Λαύριο εξυπηρετεί εκτός των άλλων και τους πολλούς φαντάρους και στρατιωτικούς που υπηρετούν στο νησί. Σχετικά με το λιμάνι αναχώρισης, ίδια απόσταση θα είχε να διανύσει το βαπόρι κι αν ξεκίναγε από Ραφήνα. Η μόνη διαφορά θα ήταν στην χερσαία πρόσβαση στο λιμάνι. Αυτό όμως είναι σχετικό και εξαρτάται από το πού κατοικεί ο καθένας. Για μένα που μένω στον Άλιμο είναι πιο προσιτό το Λαύριο από την Ραφήνα που την αποφεύγω. Για κάποιον από Μαρούσι ή Χαλανδρι ισχύει το αντίθετο. Το θέμα είναι πως κάποτε σηζητούσαμε ακόμα και για κατάργηση του Πειραιά και καθιέρωση του Λαυρίου ως πρώτου λιμανιού της Αττικής για τα νησιά του Αιγαίου και τώρα λέμε πώς θα το καταργήσουμε τελείως... :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Ναι για την απόσταση από Λήμνο δεν τα υπολόγισα καλά.

Από εκεί και πέρα, όντως για τους κατοίκους των νοτίων προαστίων είναι πιο κοντά. Αν και εγώ προσωπικά θα προτιμούσα να πάω μέσω λεωφόρου Αλίμου - Κατεχάκης και μετά Αττική οδό... Αλλά για όλους τους υπόλοιπους είναι πιο κοντά. Για όσους έρχονται από βόρεια Ελλάδα, μέσω Εθνικής - Αττικής Οδού είναι πιο κοντά η Ραφήνα. Αλλά και για όσους έρχονται από νότια μέσω Εθνικής, δεν νομίζω κανείς να προτιμάει να πάει μέσω Πειραιά - Λεωφόρος Ποσειδώνος - Φωκαία - Λαύρια, σαφώς και η πρόσβαση Ραφήνα είναι πιο εύκολη. Αν πάει η Αττική οδός (άρα και προαστιακός) Λαύριο, ίσως τότε οκ αλλά από εκεί και πέρα δεν βλέπω γιατί προτιμάτε το Λαύριο.

Link to comment
Share on other sites

Παρόλο που είναι μάλλον offtopic να πούμε ότι η πρόσβαση στο Λαύριο είναι πολύ πιο εύκολη από τη Ραφήνα. Εξαιρουμένης βέβαια της σημερινής κατάστασης με τα μπλόκα στην Κερατέα. Το ζητούμενο όμως είναι το είδος του πλοίου. Δε μπορώ να πω ότι ζηλεύω τους Λημνιούς για τα πλοία που περνούν από το νησί τους.

Link to comment
Share on other sites

Η Λήμνος τουριστικά βασίζεται κυρίως στη Βόρεια Ελλάδα και απ ότι ξέρω τουλάχιστον το 60-65% των καλοκαιρινών επισκεπτών της πάνε από Καβάλα. Το δρομολόγιο από Λαύριο εξυπηρετεί εκτός των άλλων και τους πολλούς φαντάρους και στρατιωτικούς που υπηρετούν στο νησί. .....

Η Λήμνος τουριστικά βασίζετε στην Βόρεια Ελλάδα, και κυρίως στην Καβάλα σχεδόν αποκλειστικά! Το δρομολόγιο απο το Λαύριο, ή αν ήταν απο τη Ραφήνα, προς Λήμνο ανέκαθεν δεν μπορεί να πιάσει με τίποτα σε επιβάτες τα δρομολόγια απο Καβάλα και της Θεσσαλονίκης. Πέρυσι το καλοκαίρι ο Ταξιάρχης όποτε ανέβαινε προς Λήμνο άφηνε 200-300 άτομα στις πολύ καλές μέρες, όταν στο αντίστοιχο δρομολόγιο απο Καβάλα χτυπούσε πρωτόκολο, ενώ ο Θεόφιλος έπιανε τα 1000 άτομα μόνο για Λήμνο. Η απόσταση της Λήμνου απο την Αθήνα και μόνο είναι ένας ανασταλτικός παράγοντας για κάποιον απο την πρωτεύουσα να πάει στη Λήμνο, λαμβάνοντας υπόψιν και την ποιότητα των καραβιών, μεγαλώνει ακόμη περισσότερο αυτός ο παράγοντας.

Έψαχνα πέρυσι τον Αύγουστο εισιτήριο για 2 άτομα και για μηχανή για Σάμο, και γινόταν πραγματική μάχη επειδή φεύγαν όλα για τη Λήμνο. Αντιθέτως τα δρομολόγια απο Θεσσαλονίκη δεν είχαν την ίδια αποίχηση, όπου μπορούσες να βρεις εισιτήριο όποτε ήθελες για οποιαδήποτε κατηγορία ναύλου. Γιατί? Απο την Ήπειρο μέχρι και την κεντρική Μακεδονία οι περισσότεροι προτιμούσαν να πάνε Καβάλα με την Εγνατία και απο εκεί να πάρουν το καράβι για Λήμνο και λοιπή άγονη γραμμή γλυτώνοντας πολύ χρόνο και χρήμα.

Εν κατακλείδι, ότι καράβι να μπεί, όσο ικανό και να είναι να προσφέρει ένα οικονομικό ναύλο για Λήμνο, και πάλι η κίνηση θα είναι περιορισμένη λόγω απόστασης. Υπάρχουν τόσες άλλες κοντινές επιλογές για τους Αθηναίους που η Λήμνος θεωρείται απλά ένα ακριτικό νησί που δεν έχει και πολλά να προσφέρει, και μεταξύ μας, ευτυχώς που δεν έρχονται. :P Ένα δρομολόγιο κάπως βορειότερα, Άγιο Κωνσταντίνο ή Βόλο ίσως να είχε πολύ μεγαλύτερη απήχηση λόγω μικρότερης απόστασης αλλά και θα άνοιγε πόρτες σε ένα σχεδόν εξίσουν μεγάλο επιβατικό κοινό όπως αυτό της Κεντρικής Ελλάδας. Όλα αυτά τους "θερμούς" μήνες, γιατί το χειμώνα κατα τη γνώμη μου η σύνδεση με τη Καβάλα φτάνει και περισσεύει!

Link to comment
Share on other sites

Πάντως η απόσταση Λαύριο Μύρινα (μέσω Αη Στράτη) είναι γύρω στα 148 ν.μ. λίγο λιγότερο δηλαδή από την απόσταση Πειραιάς Χίος. Δεν είναι δα και τόσο μακρυά το νησί. Μάλλον η ποιότητα των καραβιών όλα αυτά τα χρόνια έχει δημιουργήσει κακή παράδοση για τη Λήμνο και δεν την πολυπροτιμούν οι Αθηναίοι...

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

Μάλλον η ποιότητα των καραβιών όλα αυτά τα χρόνια έχει δημιουργήσει κακή παράδοση για τη Λήμνο και δεν την πολυπροτιμούν οι Αθηναίοι...

Δεν φταιει η ποιοτητα των καραβιων.Φταιει οτι η Λημνος θεωρηται νησι αγονο,χωρις τουριστικη αναπτυξη και μοιραια το προτιμουν λιγοι για διακοπες.

Link to comment
Share on other sites

Λαύριος - Αι Στρατης αναφέρθηκε ότι είναι 127 μίλια στην προηγούμενη σελίδα,αρά Λαύριο - Λήμνος άρα είναι 150 μίλια περίπου, σωστά? Πειραιάς - Χίοςδεν είναι 153? Πειραιάς - Ρόδος 260 μίλια, Πειραιάς - Ηράκλειο 180 μίλια,Πειραιάς - Χανιά 160 μίλια.

Συνεπώς για πια τεράστια απόσταση μιλάμε από την Αθήνα? Με αυτά τα δεδομένανα την κλείσουμε την ακτοπλοΐα. Δεν φταίει τόσο η απόσταση από την Αττική. Γιαμένα κυρίως ανασταλτικός παράγων για την Λήμνο είναι ότι πολύ δύσκολα μπορεί νασυνδυαστεί ως γραμμή με κάποιο άλλο νησί. Στην πορεία του πλοίου είναι μόνο ηΣκύρος, άντε και η Άνδρος, αυτό σε συνδυασμό με το ότι ζουν μόνο 18000 μόνιμοικάτοικοι ανατρέπουν την όποια δρομολόγηση άλλου πλοίου. Τώρα ιδέες να λέμε γιαδρομολόγια πλοίων υπάρχουν όπως, Ραφήνα - Μεστά - Σίγρι - Αι Στρατης - Λήμνος -Καβάλα (!), αλλά στις εποχές που ζούμε και με τον ανταγωνισμό που θα υπάρχει μετην γραμμή Πειραιά - Χίος - Μυτιλήνη δύσκολα βγαίνει.

Κουβέντα να γίνεται βασικά.

υ.γ. Αν δεν το έχετε καταλάβει είμαι μεγάλος υπέρμαχος της γραμμής Ραφήνα -Χίο - Μυτιλήνη, καθώς δεν βρίσκω κανέναν λόγο (για τους επιβάτες) να πηγαίνουνμέχρι τον Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

Το υπουργειο εβγαλε εκτακτα Πασχαλιατικα δρομολογια

Στο πλαίσιο της ακτοπλοϊκής εξυπηρέτησης των νησιών, το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΘΑΛΑΣΣΙΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ, ΝΗΣΩΝ & ΑΛΙΕΙΑΣ καταβάλλοντας κάθε δυνατή προσπάθεια και λαμβάνοντας υπόψη την παρούσα συγκυρία, έχει ζητήσει από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες, να εξαντληθούν όλες οι δυνατότητες του προγραμματισμού τους, ενόψει της αυξημένης κίνησης, των περιόδων Πάσχα και καλοκαιριού.

Προς αυτή την κατεύθυνση και σε ότι αφορά στα νησιά Βορείου Αιγαίου, έχουν κατατεθεί οι εξής προτάσεις :

1.Επέκταση του δρομολογίου του πλοίου “Μυτιλήνη”, το Σάββατο του Λαζάρου (16/04/2011), προς Λήμνο-Θεσσαλονίκη, με επιστροφή.

2.Εξυπηρέτηση της σύνδεσης με Βόρεια Ελλάδα, μέχρι 30/04/2011, με τα πλοία “Πηνελόπη” & “Ταξιάρχης”.

3.Επέκταση δρομολογίου του πλοίου “Μυτιλήνη”, προς Λήμνο και Θεσσαλονίκη.

4.Δρομολόγηση –χωρίς επιδότηση- ταχύπλοου πλοίου, για τους καλοκαιρινούς μήνες, που θα συνδέει τα νησιά Σάμο – Χίο – Λέσβο – Λήμνο με Βόρεια Ελλάδα, συμπληρωματική των επιδοτούμενων δρομολογίων.

Οι προτάσεις, οι οποίες έχουν κατατεθεί και όσες, ενδεχομένως κατατεθούν, για το επόμενο χρονικό διάστημα, εξετάζονται από το Υπουργείο, με κριτήριο την, όσο το δυνατόν, πληρέστερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των κατοίκων των νησιών του Βορειοανατολικού Αιγαίου.

http://lesvosnews.net

Link to comment
Share on other sites

ΥΓ.Την Δευτερα λογικα θα κανει πετρελευση στην Θεσσαλονικη οποτε παει και το δρομολογιο των 19.00 απο την συμπρωτευουσα :rolleyes:

:rolleyes: Δελτιο τυπου της ΝΕΛ για τα νεα δρομολογια του ΠΗΝΕΛΟΠΗ

11/4/2011

Δρομολόγια Ε/Γ-Ο/Γ ΠΗΝΕΛΟΠΗ από Θεσσαλονίκη

Σε συνέχεια της από 10/04/2011 ενημέρωσης μας για την καθυστερημένη αναχώρηση του πλοίου Ε/Γ-Ο/Γ ΠΗΝΕΛΟΠΗ από το λιμένα Βαθύ Σάμου και την αντίστοιχη καθυστερημένη άφιξη σήμερα στο λιμένα Θεσσαλονίκης, σας ενημερώνουμε ότι το πλοίο θα αναχωρήσει από το λιμένα Θεσσαλονίκης στις 23.59 αντί στις 19.00.

Τα δρομολόγια του πλοίου διαμορφώνονται ως εξής:

ΔΕΥΤΕΡΑ 11/4: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (αν 23:59)

ΤΡΙΤΗ 12/4: ΛΗΜΝΟΣ (αφ 09:25 αν 10:15) - ΜΥΤΙΛΗΝΗ (αφ 16:55 αν 17:45) - ΧΙΟΣ (αφ 21:35 αν 22:15)

ΤΕΤΑΡΤΗ 13/4: ΒΑΘΥ (αφ 02:00 αν 02:50) - ΧΙΟΣ (αφ 06:50 αν 07:25) - ΜΥΤΙΛΗΝΗ (αφ 11:15 αν 12:15) - ΛΗΜΝΟΣ (αφ 18:55 αν 19:35)

ΠΕΜΠΤΗ 14/4: ΚΑΒΑΛΑ (αφ 00:35 αν 03:00) - ΛΗΜΝΟΣ (αφ 08:00 αν 08:40) - ΜΥΤΙΛΗΝΗ (αφ 15:20 αν 16:20) - ΧΙΟΣ (αφ 20:10 αν 20:50) - ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ (αφ 23:50)

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 15/4: ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ (αν 00:20) - ΑΓ. ΚΗΡΥΚΟΣ (αφ 01:50 αν 02:30) - ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ (αφ 04:00 αν 04:30) - ΧΙΟΣ (αφ 07:30 αν 08:10) - ΜΥΤΙΛΗΝΗ (αφ 12:00 αν 13:00) - ΛΗΜΝΟΣ (αφ 19:40 αν 20:20)

ΣΑΒΒΑΤΟ 16/4: ΚΑΒΑΛΑ (αφ 01:20)

Link to comment
Share on other sites

Το υπουργειο εβγαλε εκτακτα Πασχαλιατικα δρομολογια

Και η ΝΕΛ εβγαλε δελτιο

11/4/2011 06:02:00

Η NEL LINES βάζει πλώρη...για το Πάσχα

Η NEL LINES, για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού ενόψει των εορτών του Πάσχα, ανακοινώνει:

Το Σάββατο 16/04/2010, προεκτείνει το δρομολόγιο του Ε/Γ-Ο/Γ ΜΥΤΙΛΗΝΗ για Λήμνο και Θεσσαλονίκη, με επιστροφή την Κυριακή 17.04.2010. Τα δρομολόγια διαμορφώνονται ως εξής:

ΣΑΒΒΑΤΟ 16/4: ΜΥΤΙΛΗΝΗ (αν 09:00) - ΛΗΜΝΟΣ (αφ 14:20 αν 15:00) - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (αφ 22:20)

ΚΥΡΙΑΚΗ 17/4: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (αν 01:00) - ΛΗΜΝΟΣ (αφ 08:20 αν 09:00) - ΜΥΤΙΛΗΝΗ (αφ 14:20)

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...