Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Συγνώμη αλλα η ΝΕΛ δεν είναι αυτή που έλεγε ότι η γραμμή είναι ζημιογόνα γιατί τα λεφτά τις επιδότησης είναι λίγα και τώρα που κηρύχθηκε έκπτωτη θα έχει καλύτερα οικονομικά αποτελέσματα? Τώρα θέλει να κάνει τα δρομολόγια χωρίς επιδότηση??? ΕΛΕΟΣ!!!! Θέλω να ελπίζω ότι το υπουργείο δεν θα κάνει δεκτή την δρομολόγηση του Μυτιλήνη!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

το ιδιο ειχε κανει και στη γραμμη της σαμου.

 

ζητα ελευθερη δρομολογηση, ωστε να μην μπορει να τη δωσει ως αγονη ουτε με αναθεση, απο τη στιγμη που υπαρχει ενδιαφερον ανευ επιδοτησεως.

Edited by proud_ionian
λινκ
Link to comment
Share on other sites

Να δούμε και πως θα αντιδράσει ο υπουργός στο συγκεκριμένο αίτημα. Η διορία ήταν μέχρι τις 26/09, οπότε η διαδικασία από την ερχόμενη βδομάδα πρέπει να προχωρήσει στο επόμενο στάδιο. Ενδεχομένως αν θέλει να καθυστερήσει να τους πεί περιμένετε να αποφανθεί το ΣΑΣ σε κάνα δίμηνο, ή να βρει κανένα κώλυμα στα χαρτιά της εταιρείας ώστε να πάει τη διαδικασία προς τα πίσω. Πάντως νομίζω η ΝΕΛ έχει ήδη αφαιρέσει τα δρομολόγια της Σάμου από το σύστημα, από 01/10. 

Link to comment
Share on other sites

στη χιο γιορταζουν παντως. ^_^
 
 

Οι προκλήσεις δεν έχουν τέλος. Δεν φτάνει που η ΝΕΛ μας άφησε χωρίς πλοία αγόνου γραμμής το καλοκαίρι, δεν φτάνει που εκτελεί τα δρομολόγια με πλοία του προηγούμενου αιώνα, δεν φτάνει που τα πλοία της "κάπνιζαν" τα λιμάνια μας όποτε είχε καύσιμα ... τώρα κατέθεσε και αίτηση στο ΥΕΝ να εκτελεί δύο μάλιστα δρομολόγια της αγόνου γραμμής χωρίς επιδότηση ! Και όλα αυτά, λένε γνώστες των πραγμάτων, για να δυναμιτιστεί νομικά η απευθείας ανάθεση της γραμμής από το ΥΕΝ σε άλλη εταιρεία. Περιμένομε από το ΥΕΝ απλά να απορρίψει το αίτημα της Εταιρείας, αρκετά έπαιξαν όλοι με τις χειμαζόμενες οικονομίες των νησιών μας και με τα νεύρα μας. - See more at: http://www.alithia.gr/oikonomia/na-min-perasei-i-proklisi-tis-nel#sthash.coJW6pal.dpuf

Link to comment
Share on other sites

Από αυτά που έμαθα νωρίτερα  το Υπουργείο τους έδωσε το ΟΚ να ξεκινήσουν ακόμα και χθές αλλά............

 

υποθετω θα εγινε ατυπως κατι τετοιο. αν ειχε υπογραψει το υπουργειο αποφαση για ελευθερη δρομολογηση του μυτιληνη, θα επρεπε να σταματησει την αναθεση στη HSW

Link to comment
Share on other sites

Και πάλι βέβαια σήμερα έχει μαζέψει μιάμιση ωρα καθυστέρηση. Κατι ο καιρός, κάτι η απουσία της ΝΕΛ, κάτι το λογκάδο δρομολόγιο δε θέλει και πολύ...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ο Βουλευτής Λέσβου της ΝΔ ερωτά τον υπουργό (μεταξύ άλλων) αν προτίθεται να προβεί σε νομοθετική ρύθμιση, ώστε να μπορούν εταιρείες που κηρύσσονται έκπτωτες να μπορούν να αναλαμβάνουν ελεύθερα δρομολόγια. Και μ'αυτό καταλαβαίνουμε πόσο μπλεγμένο είναι το πράγμα.  

post-1827-0-10185800-1413101594_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

μαλλον ο "πολυς" κ.Βογιατζης θελει να το εμπλεξει.

προφανως και θα εχουν βρει στο ΥΝΑ νομικο πατημα να μην μπορει η εκπτωτη εταιρεια να αναλαβει στην ιδια γραμμη ελευθερα δρομολογια και ο Βογιατζης κανει lobbying για τη ΝΕΛ.

Link to comment
Share on other sites

Συζητήθηκε στην βουλή η ερώτηση, και ο Υπουργός το πήρε πάνω του.

 

...

Ο Υπουργός στην απάντησή του, αφού αναγνώρισε τις επίμονες προσπάθειες του Βουλευτή να επιλύσει το συγκεκριμένο θέμα μέσω της συνεχούς επικοινωνίας του με το Υπουργείο τα τελευταία δύο χρόνια, διαβεβαίωσε πως στόχος είναι η τακτική σύνδεση του Β. Αιγαίου με τη Β. Ελλάδα, όσο και η ενίσχυση της τουριστικής περιόδου από την επόμενη χρονιά. Επιπλέον, δήλωσε πως δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση να επιστρέψουμε στο παρελθόν και πως, αναλαμβάνοντας ο ίδιος την πολιτική ευθύνη, δε θα επιτρέψει η έκπτωτη εταιρεία, η οποία αν και μέχρι τώρα επιδοτείτο δεν μπορούσε να εκτελέσει τα δρομολόγια προφασιζόμενη οικονομικές δυσκολίες, να δρομολογήσει τα ίδια πλοία και μάλιστα χωρίς επιδότηση αυτή τη φορά, δεσμεύοντας εκ νέου τους κατοίκους των νησιών του Β. Αιγαίου σε τόσο κακής ποιότητας ακτοπλοϊκές υπηρεσίες.

limniakifoni.gr

 

Link to comment
Share on other sites

Άκουσα και είδα με ενδιαφέρον την συζήτηση στη Βουλή μεταξύ των "συμπορευομένων" κ. Βογιατζή - κ. Βαρβιτσιώτη - κ. Καλαντζή. Ο ορισμός "σικέ" απέκτησε άλλο νόημα. Βέβαια τα σημαντικά ακούστηκαν από τον Υπουργό: ότι και να αποφασίσει (γνωμοδοτήσει ήθελα να πω) το Σ.Α.Σ., εκείνος δεν θα δεχτεί την αίτηση της ΝΕΛ στην πρόσκληση του ιδίου και του υπουργείου του για ελεύθερη δρομολόγηση (τι δεν καταλαβαίνω?). Άρα το Σ.Α.Σ. ή θα συνδράμει στην προδεδικασμένη απόφαση Του ή θα πάψει να υφίσταται (εκτός αν κατά λάθος "ξεχάσουν" το συγκεκριμένο θέμα από τη συζήτηση του συμβουλίου). Βέβαια δεν μας έχει (ο Υπουργός) εξηγήσει από που θα βρεθούν τα επιπλέον 7 εκατομμύρια (σε σχέση με την προηγούμενη επιδότηση) ή τα σχεδόν 11 εκατομμύρια (με την απόρριψη της ελεύθερης δρομολόγησης).Προτείνω να θεσμοθετηθεί νέος φόρος / κοινωνική προσφορά (έτσι και αλλιώς από τη τσέπη μας θα βγουν τα χρήματα) για κάλυψη επιπλέον επιδοτήσεων με την επωνυμία "SAVE PIRAEUS BANK & FRIENDS"!    

Link to comment
Share on other sites

Με συγχωρεις φίλε μου, αλλά βλέπω είσαι απόλυτα ευχαριστημένος απο τη ΝΕΛ.... Όταν κάποιος καεί στο γιαούρτι φυσάει το χυλο λένε στο χωριό μου.....

Link to comment
Share on other sites

στο θεμα 1 δρομολογιων επομενης περιοδου Γ.Γ Αιγαιου, εχει την αιτηση του μυτιληνη για δρομολογια στη γραμμη Καβαλα Λημνο Λεσβο Χιο Σαμο Ικαρια.

η αιτηση χαρακτηριζεται φαρδια πλατια εκπροθεσμη

Link to comment
Share on other sites

Ναι στην ελευθερη δρομολογηση του ΜΥΤΙΛΗΝΗ ειπε το ΣΑΣ αν και οπως τονιζεται την αποφαση θα την παρει ο υπουργος

 

 

Υπέρ της ελεύθερης δρομολόγησης του επιβατηγού οχηματαγωγού πλοίου «Μυτιλήνη» της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου (ΝΕΛ) στη γραμμή του Βόρειου Αιγαίου Καβάλα- Λήμνο- Μυτιλήνη- Χίος- Βαθύ Σάμου, τα δρομολόγια της οποίας εκτελεί έως σήμερα με επιδότηση το πλοίο «Νήσος Μύκονος» της Hellenic Seaways, τάχθηκε με σημερινή του γνωμοδότηση, το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών.

Η γνωμοδότηση αναμένεται να δημοσιευθεί αύριο και σύμφωνα με πληροφορίες ήταν με πλειοψηφία.

 

Ωστόσο, ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, μιλώντας πρόσφατα σε συζήτηση επίκαιρης ερώτησης του βουλευτή της ΝΔ Παύλου Βογιατζή στη Βουλή, αναφορικά με τις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες στο Βόρειο Αιγαίο, είχε πει ότι αναλαμβάνει προσωπικά ο ίδιος την πολιτική ευθύνη να μη γίνει δεκτό το αίτημα της εταιρείας, ανεξάρτητα από τη γνωμοδότηση του Συμβουλίου. «Προσωπικά, σε καμία περίπτωση, ανεξαρτήτως τι αποφασίσει το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, δεν είμαι διατεθειμένος να καταδικάσω τους νησιώτες του Βορείου Αιγαίου πάλι στην καθυστέρηση, στις αραιές συνδέσεις και σε αυτές τις ποιότητες των υπηρεσιών για τις οποίες, άλλωστε, διαμαρτύρονται διαρκώς» είχε τονίσει ο υπουργός Ναυτιλίας.

Εξάλλου, με ασφαλιστικά μέτρα που κατέθεσε την Παρασκευή η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου, το εφετείο Πειραιά αποφάσισε με σημερινή του απόφαση, την αναστολή της έκπτωσης της εταιρείας για ένα χρόνο μέχρι την εκδίκαση της υπόθεσης.

Στο αιτιολογικό τονίζεται, ότι δεν συντρέχουν λόγοι και προϋποθέσεις προκειμένου η συγκεκριμένη εταιρεία να αποκλειστεί από διαγωνισμούς η προσκλήσεις ενδιαφέροντος. Επίσης ανέστειλε την κατάπτωση της εγγυητικής επιστολής της εταιρείας ύψους 1,5 εκατ. ευρώ.

Επίσης, στην εισήγηση του από τις 04/09/2014, ο προϊστάμενος της διεύθυνσης της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής είχε προτείνει να μην κηρυχθεί έκπτωτη η συγκεκριμένη εταιρεία, αφού τα δρομολόγια της εκτελούνται πλέον επί ένα μήνα κανονικά στο Βόρειο Αιγαίο από το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο «Μυτιλήνη». Είχε αναφέρει επίσης, ότι ο εκπρόσωπος της εταιρείας, που είχε κληθεί σε ακρόαση για πλημμελή εκτέλεση των δρομολογίων, επικαλέστηκε οικονομικό πρόβλημα λόγω καθυστέρησης στη διαδικασίας εξυγίανσης της ΝΕΛ και υποσχέθηκε ότι δεν θα υπήρχαν προβλήματα στο μέλλον.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Ακόμη κι αν δώσει το ΟΚ ο Υπουργός για επιστροφή της ΝΕΛ, η αντίδραση των νησιών θα είναι απρόβλεπτη και δεν φαίνεται να το λαμβάνουν υπόψη αυτό..

Link to comment
Share on other sites

Τα νησια (η Λημνος βασικα) το μονο που μπορει να κανει ειναι καναν αποκλεισμο λιμανιου και να σνομπαρει το βαπορι.Αν ειναι το πλοιο να μπει,θα μπει παρα τις αντιδρασεις.Αυτο για την αντιδραση των νησιων, μου θυμιζει την ιστορια με το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ στη Σαμο που μετα τις αρχικες αντιδρασεις το βαπορι ταξιδευε κανονικα

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με το ΑΠΕ στο πλαίσιο ασφαλιστικών μέτρων που κατέθεσε την Παρασκευή η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου, το Εφετείο Πειραιά αποφάσισε την αναστολή της έκπτωσης της εταιρείας για έναν χρόνο μέχρι την εκδίκαση της υπόθεσης.

Στο αιτιολογικό τονίζεται ότι δεν συντρέχουν λόγοι και προϋποθέσεις ώστε η συγκεκριμένη εταιρεία να αποκλειστεί από διαγωνισμούς ή προσκλήσεις ενδιαφέροντος. Επίσης ανέστειλε την κατάπτωση της εγγυητικής επιστολής της εταιρείας ύψους 1,5 εκατομμυρίων ευρώ.

 

Πηγη: The Seanation

 

αν ισχυει αυτο που λεει ο π100 (και το seanation) οτι κερδισε η ΝΕΛ τα ασφαλιστικα μετρα, δεν μπορει να κανει και πολλα το ΣΑΣ και ο υπουργος. τουλαχιστον ΟΧΙ επι της διαδικασιας.

μπορει ομως να κανει κατι αλλο

 

αν θελει το υπουργειο να τελειωνει το θεμα μια και εξω, δεν εχει παρα να περιμενει τα πλοια της νελ σε καθε λιμανι το port state control. τοτε θα σταματησουν τα παιχνιδια και θα μπορεσουν να ησυχασουν οι ανθρωποι στο ΒΑ Αιγαιο και οχι μονο

Link to comment
Share on other sites

Το θέατρο του παραλόγου για ακόμη μια φορά. Αν και όταν επιστρέψει η ΝΕΛ στη γραμμή άντε φτου και πάλι απο την αρχή πίσω στη ταλαιπωρία και την αβεβαιότητα.

 

 

Επίσης, στην εισήγηση του από τις 04/09/2014, ο προϊστάμενος της διεύθυνσης της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής είχε προτείνει να μην κηρυχθεί έκπτωτη η συγκεκριμένη εταιρεία, αφού τα δρομολόγια της εκτελούνται πλέον επί ένα μήνα κανονικά στο Βόρειο Αιγαίο από το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο «Μυτιλήνη»

 

Αυτό έλειπε, αν δεν εκτελούσαν κανονικά τα δρομολόγια μέσα στον Αύγουστο πότε περιμέναν να τα εκτελέσουν. Ας πει κάποιος τον γενικό γραμματέα ότι υπάρχουν ακόμη 11 μήνες στο ημερολόγιο.

 

 

Είχε αναφέρει επίσης, ότι ο εκπρόσωπος της εταιρείας, που είχε κληθεί σε ακρόαση για πλημμελή εκτέλεση των δρομολογίων, επικαλέστηκε οικονομικό πρόβλημα λόγω καθυστέρησης στη διαδικασίας εξυγίανσης της ΝΕΛ και υποσχέθηκε ότι δεν θα υπήρχαν προβλήματα στο μέλλον.

 

Τώρα μάλιστα, αφού δώθηκε υπόσχεση από την εταιρεία θα μπορούν να κοιμούνται ήσυχοι οι ταξιδιώτες/νησιώτες.

Link to comment
Share on other sites

αν ισχυει αυτο που λεει ο π100 (και το seanation) οτι κερδισε η ΝΕΛ τα ασφαλιστικα μετρα,

 

Στο ζήτημα αυτό υπάρχει μιά ασάφεια στα σχετικά δημοσιεύματα. Όλα συμφωνούν στο ότι ανεστάλη η απαγόρευση συμμετοχής σε μελλοντικούς διαγωνισμούς, όπως και η κατάπτωση της εγγυητικής επιστολής. Στο ζήτημα όμως της έκπτωσης από την γραμμή διίστανται τα δημοσιεύματα, άλλα λένε ότι ισχύει και άλλα ότι ανεστάλη. Εν αναμονή λοιπόν ξεκαθαρίσματος της ασάφειας.

Link to comment
Share on other sites

συντροφε ΔΕΝ ανεσταλη η εκπτωση. τα μαζευει σημερα το εμπροςνελ, που διευκρινιζει οτι δεν ανεσταλη η εκπτωση.

 

το πλασαρει με τροπο (οτι και καλα η νελ θεωρει οτι δεν ανεσταλη η εκπτωση, αλλα κατα το υπουργειο αυτο δεν προκυπτει).

 

μεταφερει το δημοσιευμα και την (αυτονοητη) θεση του Υπουργειου, οτι ο υπουργος δεν θα εγκρινει το αιτημα.

 

οποιος εχει διαθεση ας διαβασει και τα σχολια των αναγνωστων B)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...