Panagia Ekatontapiliani Posted September 29, 2013 Posted September 29, 2013 Από αύριο το Flying Cat 5 θα έχει ένα δρομολόγιο από Βόλο, οπότε θα μείνει και με μονό πλήρωμα, όπως και το Flying Cat 6 στο Σαρωνικό
Panagia Ekatontapiliani Posted May 29, 2014 Posted May 29, 2014 Για το διαστημα 30/6/14 εως 07/09/14 το Highspeed 6 που θα εχει διπλο δρομολογιο καθε Παρασκευη & Κυριακη, θα εχει διπλο πληρωμα?? Και εαν ναι θα ειναι ναυτολογημενο ολο το μηνα για να δουλευει 2 φορες την εβδομαδα ή θα προσλαμβανεται και θα απολυεται καθε εβδομαδα??
Hastaroth Posted May 29, 2014 Posted May 29, 2014 Τέσσερα χρόνια μετά,ακόμη δέν έχω πάρει απάντηση στα ερωτήματα που είχα θέσει.Επαναλαμβάνω λοιπόν: 1.Στά φορτηγά πλοία απ'όσο ξέρω δεν υπάρχουν διπλά πληρώματα.Ειδικά δέ στά ποντοπόρα ο έρημος ο πλοίαρχος μπορεί να είναι και ολόκληρα εικοσιτετράωρα στην γέφυρα,άν πέσουν σε τίποτε περίεργους καιρούς.Εκεί δέν "δουλεύει" ISM ή κάνει τά curved eyes που λένε και οι Αμπχάζιοι;2.Σε ένα πλοίο με διπλό πλήρωμα,στο οποίο όμως επιβαίνουν και τα δύο πληρώματα,σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης ποιός εκ τών δύο πλοιάρχων έχει το γενικό πρόσταγμα;Και τί θα συμβή άν ο-άς πούμε-"ενεργός" πλοίαρχος πάρη μιά απόφαση την οποία ο "μή ενεργός" πλοίαρχος θεωρεί λανθασμένη ή ακόμα και επικίνδυνη γιά την ασφάλεια τού πλοίου και τών επιβαινόντων; Μού είχε απαντήσει τότε ο Margaritis 24 ότι την ευθύνη την έχει αυτός που υπογράφει στο ημερολόγιο γέφυρας την ανάληψη πλοιαρχίας.Ωστόσο,άν ο εν λόγω "ενεργός" πλοίαρχος πάρη κάποια απόφαση ή κάνη κάποια ενέργεια που ο "ανενεργός" πλοίαρχος θεωρεί λανθασμένη-και δέν υπάρχει χρόνος συνεννόησης,τί γίνεται;Ο "ανενεργός" πλοίαρχος θ'αφήση τον "ενεργό" να ρίξη το πλοίο στα βράχια;3.Αυτό το καθεστώς τών διπλών πληρωμάτων έχει προβλεφθεί στον ΚΙΝΔ (που λέει ότι "ο πλοίαρχος είναι το ανώτατο τεχνικό και οικονομικό πρόσωπο επί τού πλοίου",άρα δέν μπορεί να συνυπάρχουν δύο τέτοια "ανώτατα πρόσωπα" επί τού αυτού πλοίου) ή,όπως και σε πολλά άλλα πράγματα που γίνονται εν Ελλάδι,ισχύει αυτοσχεδιαστικώ τώ τρόπω μέχρι να προκύψη καμμιά στραβή και να τρέχουνε όλοι με τά σώβρακα; Πρός ενημέρωσιν,στην (πολιτκή) αεροπορία,οι διεθνείς κανονισμοί προβλέπουν ότι σε πτήσεις μεγάλης διάρκειας το πλήρωμα πρέπει να περιλαμβάνη,εκτός από τον "κανονικό" συγκυβερνήτη,έναν επιπλέον συγκυβερνήτη (relief pilot),όμως ο κυβερνήτης είναι πάντοτε ένας,που έχει και την συνολική ευθύνη τού αεροσκάφους.Οι δέ βάρδιες κανονίζονται έτσι ώστε το "κανονικό" πλήρωμα εκτελεί την απογείωση και ένα μικρό κομμάτι τής πτήσης.Μετά,εκ περιτροπής,ο relief pilot αντικαθιστά τον κυβερνήτη και τον "κανονικό" συγκυβερνήτη (οι οποίοι επίσης εκ περιτροπής πάνε στο rest room και ρίχνουν τον υπνάκο τους) μέχρι λίγο πρίν απ'την προσγείωση,οπότε αποσύρεται στό πίσω κάθισμα (jumpseat) και το "κανονικό" πλήρωμα εκτελεί την προσγείωση....
Orestis Posted May 29, 2014 Posted May 29, 2014 Τα διπλά πληρώματα στα ταχύπλοα της ελληνικής ακτοπλοΐας δεν συνυπάρχουν μέσα στο πλοίο, άρα δεν τίθεται κανένα από τα ερωτήματα που θέτεις.
Hastaroth Posted May 30, 2014 Posted May 30, 2014 Σωστό αυτό (έχω δεί στον Πειραιά να αποεπιβιβάζωνται πληρώματα στίς μεσημεριανές αφίξεις τών ταχυπλόων),αλλά νομίζω ότι συνυπάρχουν σε κάποια απ'τα νεότευκτα συμβατικά. Βέβαια υπάρχουν περιπτώσεις όπου υπάρχουν ναυτολογημένοι δεύτεροι πλοίαρχοι και Α΄ μηχανικοί για τα χαρτιά, που όμως εκτελούν χρέη υπάρχου και Α/Β μηχανικού αντίστοιχα. Αυτό,φαντάζομαι,είναι άλλη μιά ελληνική πατέντα.Διότι άν κάποιος ναυτολογηθή ώς έξτρα πλοίαρχος "στα χαρτιά",αυτό δέν αναιρεί την ευθύνη τού άλλου πλοιάρχου ώς πρός το πλοίο,αφού ο εκτελών χρέη υπάρχου είναι υπό τίς δικές του διαταγές-ομοίως ισχύει και γιά τον "πρωτοδεύτερο" που δέν αναιρεί την ευθύνη τού Α' μηχανικού ώς πρός το πλοίο.
gtogias Posted May 30, 2014 Posted May 30, 2014 Στα συμβατικά πράγματι συνυπάρχουν, τουλάχιστον πέρσυ αυτό είδα στο Νήσος Μύκονος.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 30, 2014 Posted May 30, 2014 Συνυπαρχουν στο Νησος Μυκονος οταν κανει τα καλοκαιρινα δρομολογια, στο απογευματινο Blue Star της Παροναξιας και το Πρεβελης. Σε αυτη τη περιπτωση την ευθυνη εχει ο πλοιαρχος που ειναι σε υπηρεσια (βαρδιες 12 ωρων)
Hastaroth Posted May 30, 2014 Posted May 30, 2014 Αυτό ακριβώς ρωτάω κι'εγώ,άν ο πλοίαρχος που δέν έχει βάρδια εκείνη την ώρα διαπιστώση ότι ο εν υπηρεσία πλοίαρχος πάει να κάνη έναν εσφαλμένο χειρισμό (ιδιαίτερα μόλις πλησιάζει το τέλος τού 12ωρου που είναι και κουρασμένος),τί κάνει;Αρχίζει να τσακώνεται με τον "ενεργό" πλοίαρχο γιά ν'αποδείξη το δίκιο του; Ακραία μέν η περίπτωση,αλλά μή αποκλειομένη.
kretanraki Posted May 30, 2014 Posted May 30, 2014 νομίζω ότι ο πλοίαρχος είναι πάντα ενας και δεν λογαριάζεται σαν πληρωμα αλλα σαν εκπρόσωπος της εταιρίας και δεν κανει βαρδιες όπως οι αλλοι αξιωματικοι.
94867 Posted May 31, 2014 Posted May 31, 2014 Αυτό ακριβώς ρωτάω κι'εγώ,άν ο πλοίαρχος που δέν έχει βάρδια εκείνη την ώρα διαπιστώση ότι ο εν υπηρεσία πλοίαρχος πάει να κάνη έναν εσφαλμένο χειρισμό (ιδιαίτερα μόλις πλησιάζει το τέλος τού 12ωρου που είναι και κουρασμένος),τί κάνει;Αρχίζει να τσακώνεται με τον "ενεργό" πλοίαρχο γιά ν'αποδείξη το δίκιο του; Ακραία μέν η περίπτωση,αλλά μή αποκλειομένη. Συνηθίζεται οι Πλοίαρχοι να συμφωνούν σε αρκετά (προς το κοινό συμφέρον) αλλά να διαφωνούν σαν χαρακτήρες. Δεν νομίζω ότι στη δύσκολη στιγμή θα σκεφτεί ο ένας με ποιον τρόπο θα "ακυρώσει" τον άλλον. Αυτό είναι κάτι που έχει άσχημο αντίκτυπο στο πλήρωμα και στην εταιρεία και όλα κρίνονται και συγκρίνονται όταν έρθει η κατάλληλη ώρα. Από την άλλη , κανείς από τους εν αναπαύσει Πλοίαρχους δεν θα μπει στη διαδικασία να επιβάλει την άποψή του τη στιγμή που ο άλλος συνάδελφός του έχει επισήμως αναλάβει καθήκοντα σύμφωνα με τις αλλαγές που καταχωρούνται στο ημερολόγιο.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 26, 2014 Posted June 26, 2014 Παραβιάσεις σε βάρος των ναυτεργατών στην γραμμή Καβάλας-Θάσου Από περιοδεία που πραγματοποίησε αντιπροσωπεία της ΠΕΜΕΝ στην πορθμειακή γραμμή Καβάλας – Θάσου, τα δρομολόγια που έχουν καθοριστεί από το λιμεναρχείο της Καβάλας παραβιάζουν τις ώρες εργασίας και ανάπαυσης των ναυτεργατών. Συγκεκριμένα το Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο «Στέλιος Φιλιάγκος» της ναυτιλιακής εταιρείας «Όσιος Δαυίδ», με βάση τα δρομολόγια που εκτελεί στις πορθμειακές γραμμές Κεραμωτή – Λιμένα και Καβάλα – Πρίνο, οι ναυτεργάτες εργάζονται 95 ώρες και 30 λεπτά την εβδομάδα, δεν υπάρχει διπλή βάρδια με αντίστοιχο πλήρωμα, που έχουν τα υπόλοιπα 4 πλοία της πορθμειακής γραμμής Κεραμωτή – Λιμένα, ενώ καμία ναυτιλιακή εταιρεία από τις 3 που δραστηριοποιούνται δεν εφαρμόζουν τις 2 εικοσιτετράωρες άδειες ανάπαυσης τον μήνα για τους ναυτεργάτες που προβλέπεται από την ΣΣΕ. Η ναυτιλιακή εταιρεία του Ε/Γ-Ο/Γ «Στέλιος Φιλιάγκος» επικαλείται ότι εκτός της ωριαίας διακοπής που πραγματοποιεί με βάση το πρόγραμμα δρομολογίων, το πλοίο πραγματοποιεί ενδιάμεσα πρόσθετη διακοπή 1 ώρα και 30 λεπτά με το πλοίο να είναι σε λειτουργία στο λιμένα. Με βάση το Π.Δ 152/2013 «Περί οργάνωσης του χρόνου εργασίας των ναυτικών», το άρθρο 6 καθορίζει: 1.Τα όρια των ωρών εργασίας ή ανάπαυσης έχουν ως ακολούθως: α) μέγιστο ωράριο εργασίας του οποίου δεν πρέπει να γίνεται υπέρβαση:i) 14 ώρες μέσα σε περίοδο 24 ωρών καιii) 72 ώρες μέσα σε περίοδο επτά ημερών ή β) ελάχιστο σύνολο ωρών ανάπαυσης που δεν πρέπει να είναι λιγότερο από:i) 10 ώρες μέσα σε περίοδο 24 ωρών καιii) 77 ώρες μέσα σε περίοδο επτά ημερών. Απαιτούμε την άμεση παρέμβαση των υπηρεσιών του ΥΝΑ, να σταματήσει η παραβίαση των ωρών εργασίας και ανάπαυσης που εγκυμονούν σοβαρούς κινδύνους στην ζωή και ασφάλεια των ναυτεργατών, των επιβαινόντων και των λιμενικών εγκαταστάσεων. Πηγη: e-nautilia
Panagia Ekatontapiliani Posted July 14, 2014 Posted July 14, 2014 Για το διαστημα 30/6/14 εως 07/09/14 το Highspeed 6 που θα εχει διπλο δρομολογιο καθε Παρασκευη & Κυριακη, θα εχει διπλο πληρωμα?? Και εαν ναι θα ειναι ναυτολογημενο ολο το μηνα για να δουλευει 2 φορες την εβδομαδα ή θα προσλαμβανεται και θα απολυεται καθε εβδομαδα?? Η απάντηση στη συγκεκριμένη απορία μου είναι ότι έχει ναυτολογηθεί δεύτερο πλήρωμα στο Highspeed 6 για αυτό το διάστημα, όπου κάθε εβδομάδα ναυτολογείται (Παρασκευή) και απολύεται (Δευτέρα), έτσι ώστε να κάνει μόνο τα διπλά δρομολόγια.
Hastaroth Posted July 14, 2014 Posted July 14, 2014 Και συμφέρει από διαδικαστικής πλευράς αυτό;Δηλαδή ν'ανοιγοκλείνη το ναυτολόγιο κάθε Σαββατοκύριακο;
minoan Posted July 14, 2014 Posted July 14, 2014 Και να μην συμφερει διαδικαστικως, συμφερει οικονομικως την εταιρεια και γι αυτο γινεται!!
Panagia Ekatontapiliani Posted July 14, 2014 Posted July 14, 2014 Διαδικαστικά και οικονομικά δεν συμφέρει το πλήρωμα αλλά οικονομικά συμφέρει την εταιρεία!!!
enas chiotis Posted July 14, 2014 Posted July 14, 2014 Φαντάζομαι με αυτή τη διαδικασία καποιοι θα συμπληρώνουν ένα φυλλάδιο μόνο με τις απολύσεις/ναυτολογήσεις του καλοκαιριού.
Panagia Ekatontapiliani Posted August 6, 2014 Posted August 6, 2014 Η ΠΕΜΕΝ καταγγελει οτι στο Superfast I & Superfast II γινεται παραβιαση του ωραριου εργασιας και αναφερει το παραδειγμα της επιστασιας της κουζινας
Neptune Posted August 6, 2014 Posted August 6, 2014 4 μαγειρες? Δηλαδη με ποσους ειναι ευχαριστημενοι? Καποτε στο Seatrade ζητησαν 8!!!!!!
Hastaroth Posted August 6, 2014 Posted August 6, 2014 Καλά,θέλανε 4 μαγείρους σε κάθε βάρδια;Αν θυμάμαι καλά,το Seatrade δέν είναι και κανένα υπερωκεάνειο (ή ήταν,δέν ξέρω άν το πλοίο υπάρχη ακόμη)
Panagia Ekatontapiliani Posted August 7, 2014 Posted August 7, 2014 Τεσσερα ατομα στην επιστασια της κουζινας για περίπου 800 ατομα πρωτόκολλο συν καμια 60αρια ατομα πληρωμα, δεν τα λες και πολλα!!! Τα οκτω ατομα στη κουζινα ηταν η πιο συνηθισμενη συνθεση σε Ε/Γ-Ο/Γ πλοια!! Με ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ένωση Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού καταγγέλλει παραβιάσεις του ωραρίου και του πρωτοκόλλου λειτουργίας των ακτοπλοϊκών γραμμών Αργοσαρωνικού. Αναλυτικότερα στον έλεγχο διαπιστώθηκαν για τα πλοία της Πορθμειακής γραμμής:Στο Ε/Γ-Ο/Γ «Άγιος Νεκτάριος» 97 ώρες εργασίας εβδομαδιαίως χωρίς να συμπεριλαμβάνεται ο χρόνος εργασίας για συντήρηση, καθαρισμό, πετρέλευση, γυμνάσια πληρώματος.Στο Ε/Γ-Ο/Γ «Αχαιός» 90 ώρες εβδομαδιαίως χωρίς να συμπεριλαμβάνεται ο χρόνος εργασίας για συντήρηση, καθαρισμό, πετρέλευση, γυμνάσια πληρώματος.Στο Ε/Γ «Αλέξανδρος» 80 ώρες εργασίας εβδομαδιαίως.Παράλληλα στα παραπάνω πλοία δεν τηρείται η ωριαία διακοπή μεταξύ 3ης και 6ης ώρας όπως προβλέπει η ΣΣΕ Πορθμείων.Σε έλεγχο όλων των πλοίων που δραστηριοποιούνται στην παραπάνω γραμμή διαπιστώθηκαν μειωμένες οργανικές συνθέσεις όπου σε όλα τα πλοία δόκιμοι μηχανικοί και δόκιμοι πλοίαρχοι χρησιμοποιούνται παράνομα σε καθήκοντα οργανικής σύνθεσης. Πηγη: Portnet
gtogias Posted August 13, 2014 Posted August 13, 2014 Ερώτηση-απορία αφελούς: Τώρα που σχεδόν καθημερινά το BS Patmos, καθώς και άλλα της εταιρείας, έχουν συνέχεια δρομολόγια, είτε στους σύνηθεις προορισμούς, είτε στις Κυκλάδες, πως καλύπτονται από ώρες ανάπαυσης? Έχουν διπλούς πλοιάρχους κλπ?
proud_ionian Posted August 13, 2014 Posted August 13, 2014 λογικα οσους εχουν και αλλα πλοια σε περιφερειακες γραμμες, που χτυπανε σερι 18-20 ωρες καθε μερα
94867 Posted August 13, 2014 Posted August 13, 2014 (edited) Επειδή ακόμα δεν έχει χαθεί η λογική , οι Ύπαρχοι ναυτολογούνται Πλοίαρχοι και ο αρχαιότερος των Υποπλοιάρχων , ναυτολογείται Ύπαρχος... Edited August 13, 2014 by 94867
Panagia Ekatontapiliani Posted September 3, 2014 Posted September 3, 2014 Διενέργεια ελέγχων σε ρυμουλκά πλοία στη Θεσσαλονίκη Διοικητικές κυρώσεις επιβλήθηκαν σε ρυμουλκά πλοία από τα στελέχη του Κεντρικού Λιμεναρχείου Θεσσαλονίκης. Συγκεκριμένα, κατόπιν ελέγχου στα ημερολόγια γεφύρας και τους πίνακες εργασίας και ανάπαυσης των ρυμουλκών πλοίων ''VERNIKOS MERMAID'' Ν.Θ. 12111, ''ΛΕΩΝ Ζ'' Ν.Θ. 1291 και ΄΄ΠΑΝΘΗΡ Ζ'' Ν.Π. 12230, διαπιστώθηκε ότι για συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα δεν είχαν τηρηθεί οι προβλεπόμενες ώρες ανάπαυσης των πληρωμάτων που υπηρετούν σε αυτά. Προανακρίσεις διενεργούνται από την οικεία Λιμενική Αρχή. Πηγη: ΥΕΝ
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now