Jump to content
Shipfriends

Διπλά Πληρώματα & τήρηση ωραρίων


Recommended Posts

Το βαπορι δεν ειναι ταχυπλοο αλλα συμβατικο οπως ολα και εχει βαρδιες.Δηλαδη τα υπολοιπα βαπορια που πανε Μυτιληνη,Ροδο κλπ που το ταξιδι ειναι 12 ωρες και βαλε θα επρεπε να ειχαν διπλο πληρωμα?

Link to comment
Share on other sites

Δεν διαφωνει κανεις με αυτα που λες απλα στο 95% των δρομολογιων της ΑΝΕΚ σε ολοκληρο το χρονο το βαπορι φευγει 21:00 φτανει 6:00 και ξαναφευγει το βραδυ στις 21:00 σε αντιθεση με το Νησος Χιος που παει Χανια και γυριζει αυθημερον πισω,κανοντας διπλασια αποσταση,σε λιγοτερες ωρες βεβαια.Εχει ομως αρκετη διαφορα στο φορτο εργασιας οπως βλεπεις.

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα με τα διπλά πληρώματα υπάρχει εδώ και πολύ καιρό. Κανονικά το κριτήριο θα έπρεπε να είναι πόσες ώρες μέσα στι 24ωρο ταξιδεύει το βαπόρι και πόσο κάθεται. Απεναντίας έχουμε φαινόμενα όπως αυτό που λέει ο Νιόνιος αλλά και παλιότερα άλλες οξύμωρες καταστάσεις. Ταχύπλοα να κινούνται 15-16 ώρες το 24ωρο με διπλό πλήρωμα και ημισυμβατικά να κινούνται ακόμα και 20ώρες με μονό!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Και όχι μόνο αυτό σε πολλά συμβατικά το πλήρωμα εκτός απο την εργασία στη διάρκεια του ταξιδιού εργάζεται και αρκετές απο τις ώρες που το πλοίο βρίσκεται στο λιμάνι όποτε οι ώρες που απομένουν για έξοδο είναι ελάχιστες

Link to comment
Share on other sites

Ναι ρε παιδια ΟΚ.Αυτο που λεω εγω ειναι οτι με τις βαρδιες ολοι δουλευουν 8ωρο συν οτι κανουν σε υπερωριες αν χρειαστει.Στα ταχυπλοα ολοι ειναι στην θεση τους σε ολο το ταξιδι.10 ωρες ταξιδι 10 ωρες ο αλλος στα χειριστηρια.Στα συμβατικα δεν καθεται ενας στο τιμονι για ολο το ταξιδι οποτε να μιλαμε για διπλο πληρωμα

Αν κανω λαθος παω πασο

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Προβλήματα με το αυριανό δρομολόγιο έμαθα ότι έχει η εταιρεία,λόγω υπέρβασης του 10ωρου απασχόλησης.

Ετσι το δρομολόγιο τροποποιήται αντί για ΚΥΡΙΑΚΗ 4/5 13.00 απο:

ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΜΥΚΟΝΟΣ-ΕΥΔΗΛΟΣ-ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ-ΕΥΔΗΛΟΣ-ΜΥΚΟΝΟΣ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Σε:13.00 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ-ΕΥΔΗΛΟΣ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ.

Οι επιβάτες του Ευδήλου θα κάνουν μιά μικρή βόλτα μέχρι τη Σάμο και θα αποβιβασθούν στην επιστροφή,αλλά και οι επιβάτες των Φούρνων επίσης θα απολαύσουν μιά μικρή κρουαζιέρα με το Ε/Γ-Τ/Ρ ΣΑΜΟΣ ΣΑΝ που ναυλώθηκε ειδικά γιαυτό το σκοπό απο Φούρνους μέχρι Καρλόβασι.

Ελλάς το μεγαλείο σου.

Το 2001-2004 (δρομολόγηση του ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ στην Ικαροσαμία) στα δρομολόγια με μονό πλήρωμα,ο τότε Πρόεδρος κ.Αθ.Γιακαλής αλλά και ο τότε Δ/νων κ.Απόστολος Αθηναίος ,καλή τους ώρα όπου κι αν βρίσκονται,βροντοφώναζαν στην ΔΘΕ, αλλά βοηθούσανε και οι δήμαρχοι και ο τότε βουλευτής, ότι 5+5= 12 και όχι 10,γράφοντας στα ημερολόγια και 2 ώρες ...γυμνάσια.Ετσι το βαπόρι ταξίδευε χωρίς πρόβλημα.

Τώρα που ο Σπανός θεώρησε σκόπιμο να εξυπηρετήσει τους Φούρνους με μία extra προσέγγιση,επειδή του το ζήτησαν οι πατριώτες του, τα ραβασάκια στην Δ/νση πήγαν πρίν την τροποποίηση του δρομολογίου.

Βλέπετε οι Φούρνοι είναι ταγμένποι να ταξιδεύουν με το ΜΙΛΕΝΑ που έκανε 19 ώρες χθές,έφυγε 12.00 και μετά απο 14 ώρες ταξίδι,είναι ακόμα στην ΠΑΡΟ.

Σαν δεν ντρέπονται.Η διαπλοκή σε όλο της το μεγαλείο.

Link to comment
Share on other sites

Φιλοι μου...

Ο νομος ισχυει απο το 2000 απο τοτε που ηρθε και ξεκινησε δρομολογια το Highspeed 2. Πριν δεν υπηρχε σχετικη νομοθεσια καθως υπηρχε μονο ενα ταχυπλοο οποτε σιγα τωρα (Ελλαδαρα)

Εκτοτε οποιο ταχυπλοο ξεπερνουσε στο ταξιδι του (πηγαινε-ελα) το 10ωρο ητανε υποχρεωμενο να εχει διπλο πληρωμα. Να θυμισω οτι οι Αιολοι ειχανε παντα διπλα πληρωματα. Και σε εποχες που δεν ειχανε διπλο πληρωμα εκαναν δρομολογιο μερα παρα μερα. Ωστε το πληρωμα να συμπληρωνει τις ωρες αναπαυσης. Ο νομος ειναι σαφεστατος και ισχυει και εφαρμοζεται σε καθε περιπτωση και εταιρια. Μαλιστα δεν ειναι ακριβως 10ωρο. Ο νομος μιλαει για 9 ωρες και 30 λεπτα ωστε να υπαρχει και περιθωριο μισης ωρας για τη μανουβρα στο λιμανι αφιξης και μονο σε εκτακτες περιπτωσεις μια επιπλεον ωρα για κακοκαιρια η καποιο απροοπτο. Ας μην κυνηγαμε φαντασματα λοιπον.

Link to comment
Share on other sites

Τώρα που ο Σπανός θεώρησε σκόπιμο να εξυπηρετήσει τους Φούρνους με μία extra προσέγγιση,επειδή του το ζήτησαν οι πατριώτες του, τα ραβασάκια στην Δ/νση πήγαν πρίν την τροποποίηση του δρομολογίου..

Στα δρομολόγια που γίνεται υπέρβαση του ωραρίου, δεν υπάρχουν μέσα οι Φούρνοι, ήταν απλά οι εμπορικότερες ημέρες ;)

Όπως είχα γράψει και παλιότερα, ταχύπλοο που χρειάζεται διπλό πλήρωμα για να εκτελέσει ένα aller-retour είναι οικονομικά ασύμφορο και η “αλλοίωση” των ωραρίων προκειμένου να “βγει” το δρομολόγιο με μονό πλήρωμα, δίνει μόνο προσωρινή και αμφιβόλου αποτελεσματικότητας λύση.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ τον νόμο δεν τον γνωρίζω, αλλά η μόνη φορά που άκουσα ότι ακινητοποιήθηκε πλοίο, λόγω υπέρβασης ωραρίου, ήταν πριν 2-3 χρόνια με το Δωδεκάνησος Πράιντ. Προσωπικά μου είναι δύσκολο να πιστέψω ότι ποτέ άλλοτε δεν υπήρχε λόγος ακινητοποίησης και κανενός άλλου ταχύπλοου. Πάντα είχα την απορία: πώς ένα πλοίο που έχει βγάλει δρομολόγια πχ με 30 μίλια...να ταξιδεύει λόγω βλάβης με 22-24 μίλια και να είναι πάλι εντός νομίμου ωραρίου? Δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο παράδειγμα, απλώς εκφράζω μια εντύπωση που μου έχει δημιουργηθεί...καλώς ή κακώς. Όποιος τα ξέρει καλά, ας μας τα πει...ώστε να τα μάθουμε και εμείς.

Link to comment
Share on other sites

Σε κανένα ταχύπλοο δεν έχει δημιουργηθεί πρόβλημα με την τήρηση του ωραρίου, αν η υπέρβαση οφείλεται σε κάποιο έκτακτο περιστατικό (βλάβη, καιρικές συνθήκες κλπ). Αν και υπάρχουν περιπτώσεις που τα τοπικά λιμεναρχεία έχουν επιβάλει πρόστιμα για καθυστερήσεις.

Το πρόβλημα δημιουργείται όταν το δρομολόγιο που δίνεται προς έγκριση υπερβαίνει καταφανέστατα το 10ωρο. Τα δρομολόγια που κατατίθενται προς έγκριση στη ΣΑΣ, οφείλουν να αναφέρουν την υπηρεσιακή ταχύτητα του πλοίου καθώς και τους χρόνους παραμονής στα λιμάνια. Το συγκεκριμένο δρομολόγιο απαιτούσε από το πλοίο να αναπτύξει υπηρεσιακή ταχύτητα 48 μιλίων σε κάποια σκέλη της διαδρομής (Εύδηλος-Καρλόβασι).

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα δημιουργείται όταν το δρομολόγιο που δίνεται προς έγκριση υπερβαίνει καταφανέστατα το 10ωρο.

Μιάς κι απ' ό,τι φαίνεται τα ξέρεις καλύτερα από εμένα:D...μήπως μπορείς να μας εξηγήσεις ή να ερμηνεύσεις το παρακάτω? :confused:

Ξυπνάτε αργότερα…και φτάνετε νωρίτερα, ταξιδεύοντας με το πλοίο Αίολος Κεντέρης. Το ταχύτερο πλοίο της Μεσογείου με χωρητικότητα 1.742 ατόμων και 450 αυτοκινήτων ταξιδεύει καθημερινά στις 8:30 π.μ. από Πειραιά για Πάρο σε 2 ώρες και 40 λεπτά, Νάξο σε 3 ώρες και 35 λεπτά και Σαντορίνη σε 5 ώρες και 35 λεπτά.
Link to comment
Share on other sites

Η Ελληνικη επιθεωρηση για περισυ εκανε ειδικη ερμηνια της νομοθεσιας και δεχτηκε οτι αφενος επειδη τα ΑΙΟΛΟΣ εχουν κανονικες (για ταχυπλοο) καμπινες, και αφ' ετερου με την προυποθεση οτι θα υπαρχει ενα ατομο παραπανω ανα επιστασια το οποιο θα μενει μια φορα την εβδομαδα εκτος πλοιου και αρα θα βγαινουν οι ωρες αναπαυσης του και επισης θα εχει 4 ωρες παραμονη στο τελικο λιμανι για ξεκουραση, δεχτηκε δρομολογια με μονα πληρωματα.:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι έχω εντελώς διαφορετική γνώμη, ουδέποτε υπήρξε ούτε ειδική ερμηνεία ούτε ειδική άδεια.

1. Οι 4 ώρες παραμονής στο τελικό λιμάνι είναι ένα μέτρο που όντως ξεκίνησε να ισχύει το 2006, αλλά δεν αναιρεί το γεγονός πως οι πλεύσιμες ώρες δεν θα υπερβαίνουν τις 10.

2. Αν είχε πάρει την άδεια (κάτι που πρώτη φορά ακούω) θα άνοιγε κανονικά τα πλάνα του, με τις πραγματικές ώρες δρομολογίων. Αντίθετα, όπως είχαμε επισημάνει από την πρώτη στιγμή, στα πλάνα του πλοίου στο agency (αλλά και στα εγκεκριμένα από το υπουργείο δρομολόγια) η διάρκεια του ταξιδιού για τη Σαντορίνη ήταν 4:50

Link to comment
Share on other sites

Όλα καλά και σωστά για όλα αυτά που λέτε ρε τέκνα της Ελλάδος.

Η Ελλαδάρα όμως πάντοτε πρωτοπόρα στις μ.....ες και στους ειδικούς νόμους κατά περίπτωση και συμφερόντων κεφαλαίων- χρήματος, γιατί δεν νομοθετεί σύμφωνα με τις Ευρωπαικές οδηγίες κανόνων ασφαλείας και ναυσιπλοίας για να τελειώνουμε με τις γκρίνιες και τα ωράρια? Πότε επιτέλους θα πάψουμε να είμαστε το μαύρο πρόβατο στους εταίρους μας? Ωράρια τέτοιου τύπου (σφιχτά), υπάρχουν μόνο στην Ελλάδα. Σε κανένα άλλο Ευρωπαικό κράτος.

Η ΛΥΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ , ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΗΣΟΥΝΕ.

Link to comment
Share on other sites

Η αληθεια ειναι λιγο διαφορετικη,

στη Γαλλία τα πληρωματα στα ταχυπλοα της SNCM ειναι ανα πλοιο 3 οπως και στην Γερμανια και μαλιστα εδω και μια δεκαετια. Και εκει που οι βαρδιες ειναι περισοτερες και μπορει καποιος να πει οτι ε ας κατσουν και μια ωριτσα παραπανω, δεν τιθεται θεμα καν.

Και αυτο δεν γινεται ετσιθελικα ουτε για το ονορε.

Ο Κωδικας των ταχυπλοων προβλεπει οτι μετα απο καποιες ωρες που πρεπει να ειναι ο χειριστης συνεχεια σε εγρηγορση, δεν μπορει να αποδωσει σε αντανακλαστικα και αντιδρασεις και ερχομαστε να αντιμετωπισουμε την μαστιγα της σημερινης ναυτιλιας, την κοπωσηB)

Τωρα το εαν αυτου του ειδους τα πλοια μπορουν να ειναι για τους πλοιοκτητες τους αποδοτικα με διπλα ή τριπλά πληρωματα είναι ενα αλλο θέμα.

Το σιγουρο ειναι παντως οτι η κοπωση και η εξουθενωση των πληρωματων και ειδικα των Αξ/κων γεφυρας είναι ολοένα ο αυξανομενος παράγοντας ατυχηματων στην θάλασσα.

Link to comment
Share on other sites

Το σιγουρο ειναι παντως οτι η κοπωση και η εξουθενωση των πληρωματων και ειδικα των Αξ/κων γεφυρας είναι ολοένα ο αυξανομενος παράγοντας ατυχηματων στην θάλασσα.

Νομίζω ότι η λέξη εξουθένωση είναι λίγο βαρειά.Δίχως να θέλω να προσβάλω το επάγγελμα που τόσο αγαπώ , δεν νομίζω ότι τραβάνε και κουπί οι Αξ/κοι γέφυρας και δεν σκάβουν 10 ώρες.Η Μεγάλη ευθύνη μέχρι να φθάσουν στον προορισμό τους με ασφάλεια το καταλαβαίνω ότι ίσως τους καταβάλλει.

Με τα σύγχρονα μηχανήματα στην γέφυρα η ζωή τους μέσα είναι πολύ πιο εύκολη και αυτό πολλοί απο μας το γνωρίζουν κάνοντας μερικά ταξίδια μέσα στην γέφυρα.Η διάρκεια του ταξιδίου με την βοήθεια των οργάνων ακόμη και την νύκτα σε κάνει να νοιώθεις ασφαλής και ακόμη περισσότερο κατα την διάρκεια της ημέρας που ταξιδεύουν τα περισσότερα ταχύπλοά μας. Η ευθύνη των Αξ/κων σε ταχύπλοο η συμβατικό δεν παύει να είναι η ίδια. Οι χειρισμοί στα λιμάνια για το ταχύπλοο είναι κατα πολύ πιο εύκολοι απο ένα συμβατικό.

Οι ευθύνες στον πλοίαρχο ή Α μηχανικό είναι οι ίδιες και στα ταχύπλοα και στα συμβατικά.Μόνο που ό ένας ταξιδεύει το πολύ 10 ώρες και ο άλλος φθάνει πολλές φορές και τις 20 ώρες.

Link to comment
Share on other sites

Capmimi αυτα ισχυουν οταν εχουμε καλο καιρο. Για δεσε και κρατησε ενα ταχυπλοο σε "λιμανια" οπως της Ικαριας της Σιφνου της Σαμου με λιγο παραπανω απο 5 μποφορ. Για δες ποσο ευκολα τα παιρνει ο καιρος. Για σκεψου να κοπανιεσαι στο Ικαριο 4 ωρες μεχρι να πας να κρυφτεις. Να εχεις το αγχος μη γινει ζημια στο γκαραζ και μη σε παρουν στο κυνηγι επιβατες με ευαισθητο στομαχι? Τι να σου κανει μετα η βοηθεια των οργανων? Θα σου ισιωσει τη θαλασσα να περασεις? Θα σου κρατησει το πλοιο στο λιμανι σταθερο και ασφαλες για να ξεφορτωσεις? Ηρθαν στην Ελλαδα Ιταλοι με το Κορσικα, Αγγλοι με το Σπιντρανερ και Γαλλοι με τους Αιολους. Να μην πουμε τι σχολια εκαναν ολοι τους καλυτερα.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Ακουγοντας τα νεα δρομολογια του Νησος Χιος περα απο το οτι μου στηθηκε η ..... τριχα (πονηρουληδες) μου δημιουργηθηκε η εξης απορια. Δε θα πρεπει να εχει διπλο πληρωμα? Η εστω καποιους διπλους μεσα στη συνθεση του? (πλοιαρχο και α μηχανικο???)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Με τα νέα δρομολόγια του Νήσος Μύκονος και του Νήσος Χίος η εταιρεία θα πρέπει να ναυτολογήσει Δεύτερο Πλοίαρχο και Α’ Μηχανικό. Μιας και με τα νέα δρομολόγια δεν έχει εξάωρη ανάπαυση του πλοιάρχου και του Α’ μηχανικού, που ορίζει ο νόμος, σε κάποια από αυτά. Για τους άλλους δε προβλέπεται τίποτα

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Πως γίνεται ένας ναυτικός να δουλεύει το κανονικό 8ωρο και να παίρνει και 16 ώρες υπερωρίες την ημέρα?? Γιατί 16+8 μας κάνει 24!!

Γίνεται να δουλεύει ένα ναυτικός 24 ώρες την ημέρα?? Γιατί κάποιο σωματείο ναυτικών απαίτησε και πληρώθηκαν τόσες υπερωρίες, κάποιοι ναυτικοί του Μιλενα!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...