Nicksy58 Posted February 9 Share Posted February 9 Τι θα γίνει λοιπόν με τα Κύθηρα? Ως συνήθως (και θα περίμενε κανείς αυτό) ούτε λέξη από τη Seajets για αντικατάσταση του Aqua Jewel. Θα πρέπει να τους απαγορεύσουν από όλες τις επιδοτήσεις για κάποια χρόνια λόγω αναξιόπιστης εκπλήρωσης των δρομολογίων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SAMAINA Posted February 10 Share Posted February 10 (edited) Τόσα χρόνια έπαιρνε ενα σκασμό λεφτά από τις επιδοτήσεις, μεταξύ αυτών και για τα Κύθηρα. Και τώρα δεν μπορεί να δρομολογήσει πλοίο αντικατάστασης με συμβατικά και ταχύπλοα να κοσμούν τις ντάνες. Και να πείς οτι δεν έχει έτοιμο πλήρωμα; Έχει αυτό του ατυχούς Τζιούελ που παραθερίζει στην Σύρο (αν δεν τους έχει ήδη απολύσει). Και καθόμαστε και περιμένουμε πότε θα σκατζάρει το ΣΟΥΠΕΡΣΤΑΡ το ΣΠΟΡΑΔΕΣ ΣΤΑΡ από τις Σποράδες, που θα έπρεπε να είναι ήδη κάτω! Αυτός δεν πρέπει να δει κρατικό χρήμα μέχρι να βγάλει ο ήλιος κέρατα! Παρεπιπτόντως, το AQUA BLUE σήμερα ήταν αναμμένο στο Λαύριο! Edited February 10 by SAMAINA Link to comment Share on other sites More sharing options...
HS_4 Posted February 10 Share Posted February 10 (edited) Ας στείλει η Άττικα ενα πλοιο να ξεκομπλοκαρει λιγο η γραμμη. Νομιζω και περυσι είχαν μείνει χωρις πλοιο κανα μηνα τα Κύθηρα Edited February 10 by Nick the Greek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted February 10 Share Posted February 10 Δεν ειχαν μεινει χωρις πλοιο γιατι υπηρχε το Πορφυρουσα.Τωρα ειναι σε ακινησια και αυτο. Και γιατι να στειλει η Αττικα πλοιο στην τελικη αφου ειναι στος συμβατικες υποχρεωσεις του αναδοχου(Seajets)να βρει αντικαταστατη; Link to comment Share on other sites More sharing options...
parian scientist Posted February 10 Share Posted February 10 (edited) @SAMAINA Την Τρίτη που μας πέρασε μου το πρωί στην Πάρο ήρθε πρώτα το Σαονησος και μετά το Άρτεμις …Τι όμορφη εικόνα …ανησυχώ γιατί μετά το τέλος του μήνα μάλλον δεν θα τα ξαναδώ μαζί… Κανείς δε σκέφτεται τους ντόπιους επιχειρηματίες και μη … Περιμένω . Πολύ σωστός @MILTIADIS Αλλά τι να κάνει και ο ανάδοχος … Πάντως αν θυμάμαι καλά τόσα χρόνια το Ιονις δεν Κρέμασε τον κόσμο εκτός από μία βλάβη στρόφαλο αν θυμάμαι καλά… Άντε να δούμε τι θα γίνει στο τέλος του μήνα… Edited February 10 by proud_ionian τεχ βοηθεια Link to comment Share on other sites More sharing options...
SAMAINA Posted February 10 Share Posted February 10 Ωραιες οι προβλέψεις στις συμβάσεις. Δεν βλέπουμε ομως το ΥΕΝ (ο εκμισθωτής) να εφαρμόζει τους όρους, αλλά αφήνει τους αναδόχους στο απυρόβλητο. Και δεν το λέω μόνο για την SEA JETS. Προχτές Τρίτη δεν έγινε το δρομολόγιο του ΝΗΣΟΣ ΚΑΛΥΜΝΟΣ με υπαιτιότητα της εταιρείας του (για λόγους ανωτέρας βίας έλεγε στο δελτίο τύπου). Και τί έκανε; Το δρομολόγιο την επομένη που έπρεπε να πάει στην Αστυπάλαια, βγάζοντας το ανεκτέλεστο και στέλνοντας τους Αστυπαλιώτες στον κουβά. Δεν αγάπησε ξαφνικά τους υπόλοιπους, απλά τα λεφτα είναι περισσότερα. Το κάνει και η ΣΑΟΣ με ωράρια απαράδεκτα (μεταμεσονύκτια), με γνώμονα όχι την εξυπηρέτηση των ωφελουμένων, αλλά απλά για να πάρει την επιδότηση. Και το ΥΕΝ απλά κοιμάται (ή κανει οτι κοιμάται) Όσο για το τι να κάνει ο ανάδοχος, να πάει να κόψει το σβέρκο του γιατί είναι υποχρεωμένος να κάνει αντικατάσταση, ακόμα και αν χρειαστει να ναυλώσει πλοίο αλλουνού! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicksy58 Posted February 10 Share Posted February 10 2 hours ago, parian scientist said: @SAMAINA Την Τρίτη που μας πέρασε μου το πρωί στην Πάρο ήρθε πρώτα το Σαονησος και μετά το Άρτεμις …Τι όμορφη εικόνα …ανησυχώ γιατί μετά το τέλος του μήνα μάλλον δεν θα τα ξαναδώ μαζί… Και οι δύο έχουν συμβόλαιο μέχρι τις 31 Οκτωβρίου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strofalos Posted February 14 Share Posted February 14 11 hours ago, proud_ionian said: Κοπήκαν τα χάδια και οι προσβάσεις στο ΥΕΝ. Ας πάει να κάνει καμιά απεργία πείνας κι αυτός έξω από το ΥΕΝ..! Εντωμεταξύ, για το ότι συζητάμε για πλοία για τις άγονες, καράβια που έχουν πολύ πατημένα τα -άντα, μόνο θλίψη προκαλεί. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HS_4 Posted February 14 Share Posted February 14 (edited) Εντωμεταξυ τόσα ταχυπλοα λειτουργικα έχει που καθονται…ας εστελναν ενα να κανει κανονικά το δρομολόγιο Edited February 14 by polmyt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 14 Share Posted February 14 Που τα βλέπεις λειτουργικά?? Συνήθως τα ταχύπλοα αυτή τη περίοδο κάνουν τις επισκευές τους και ετοιμάζονται για την σεζόν!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
parian scientist Posted February 20 Share Posted February 20 On 2/10/2024 at 8:55 PM, Nicksy58 said: Και οι δύο έχουν συμβόλαιο μέχρι τις 31 Οκτωβρίου. Σε πρόσφατο ταξίδι μου με το Saonisos εκ των έσω έμαθα ότι μάλλον θα σταματήσουν μετά το πέρας του διαγωνισμού στο τέλος του μήνα και μάλιστα τους έχουν προτείνει δρομολόγηση στο Σαρωνικο Βέβαια δεν ξέρω τι αληθεύει ίδωμεν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicksy58 Posted February 22 Share Posted February 22 Το “Σαόνησος” μας, ανανέωσε το συμβόλαιο του στην επιδοτούμενη γραμμή των Κυκλάδων μέχρι και τις 31 Μαΐου του 2024! Το πλοίο, μάλιστα, προσθέτει τη Μύκονο στο δρομολόγιο του κάθε Δευτέρα, Τρίτη και Σάββατο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted February 22 Share Posted February 22 Είναι κάτι που το έχουμε ξανασυζητήσει, είναι απορίας άξιον γιατί η Μύκονος δεν ήταν στο κάδρο, τουλάχιστον τους off-season μήνες που δεν υπάρχουν ενδοκυκλαδικά ταχύπλοα από και πρός το νησί. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicksy58 Posted February 22 Share Posted February 22 Η Μύκονος επίσης δεν βρίσκεται στις διακυκλαδικές διαδρομές στον διαγωνισμό για τις άγονες γραμμές. Ίσως γι' αυτό δεν ήταν ποτέ στα δρομολόγια Link to comment Share on other sites More sharing options...
parian scientist Posted February 22 Share Posted February 22 Η Μύκονος υπήρχε στα ενδο κυκλαδικά δρομολόγια για να εξυπηρετηθούν οι νησιώτες όπως έχει προαναφερθεί αλλά κάποια στιγμή βγήκε απέξω για να εξυπηρετηθούν άλλοι …. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sailor26 Posted February 29 Share Posted February 29 Όλα για κάποιο σκοπό γινονται Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patmios Posted February 29 Share Posted February 29 Μανούσης Σάμος - Δωδεκάνησα. Δεν είναι πρόβλεψη αλλά αποτέλεσμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sailor26 Posted February 29 Share Posted February 29 Ακόμα δεν έχουν ανακοινώσει κανένα αποτελεσμα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patmios Posted February 29 Share Posted February 29 Σημασία δεν έχει η ανακοίνωση αλλά το αποτέλεσμα. 😅 Έχεις δίκιο. Είπα το χειρότερο/επικρατέστερο σενάριο για να το κάψω… Είδωμεν… 😜 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted March 1 Share Posted March 1 On 2/22/2024 at 5:40 PM, parian scientist said: Η Μύκονος υπήρχε στα ενδο κυκλαδικά δρομολόγια για να εξυπηρετηθούν οι νησιώτες όπως έχει προαναφερθεί αλλά κάποια στιγμή βγήκε απέξω για να εξυπηρετηθούν άλλοι …. Συρος-Παρος 4+ ωρες....ομορφιες... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Power_Jet Posted March 4 Share Posted March 4 On 2/22/2024 at 11:17 AM, Nicksy58 said: Το “Σαόνησος” μας, ανανέωσε το συμβόλαιο του στην επιδοτούμενη γραμμή των Κυκλάδων μέχρι και τις 31 Μαΐου του 2024! Το πλοίο, μάλιστα, προσθέτει τη Μύκονο στο δρομολόγιο του κάθε Δευτέρα, Τρίτη και Σάββατο Κάτι νεότερο σχετικά με αυτό; Ξέρουμε μήπως πότε θα αρχίσει να προσεγγίζει και στην Μύκονο; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicksy58 Posted March 11 Share Posted March 11 Υπάρχουν ήδη γνωστά αποτελέσματα για αυτό? https://flashnews.gr/wp-content/uploads/2023/11/prokiriksiGenikoiOroiDiag2023-2024ΨΔΑΕ4653ΠΩ-Ε35_2_231125_161312-2.pdf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicksy58 Posted March 19 Share Posted March 19 Κανείς δεν ξέρει κάτι? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted April 19 Share Posted April 19 40 minutes ago, SuperRunner said: Όσο για την επιδότηση με τα λεφτά μας, τι να κάνουμε..μόνοι μας πάμε στις κάλπες, δε μας σπρώχνει κανένας με το ζόρι. Ορθά λοιπόν επιδοτούνται κάποιες γραμμές που σύμφωνα με πολλούς από εδώ μέσα δε θα έπρεπε να επιδοτούνται. Πετάξτε αυτή τη καραμέλα, έχει παλαιώσει. Υπουργείο και ναυτιλιακές κάνουν τη δουλειά τους κι όποιος κατάλαβε, κατάλαβε! Το ότι ψηφίζουμε τον ΧΥΖ δε σημαίνει πως πρέπει να είναι υπεράνω κριτικής, αλλά ούτε και το ότι οφείλουμε να δεχόμαστε αδιαμαρτύρητα αποφάσεις του που πιθανόν να είναι είτε λανθασμένες, είτε υποκινούμενες από συμφέροντα που σίγουρα δεν είναι δημόσια. Με την κατάργηση της 35ετίας βλέπουμε ιστορικά αύξηση και των επιδοτήσεων σε ποσό(κάτι λογικό ως ένα σημείο) αλλά κυρίως αύξηση και των επιδοτούμενων γραμμών. Και κάπου πρέπει να μπεί ένα φρένο διότι ένα καλό ποσοστό δεν θα έπρεπε να υπάρχει ή να υπάρχει με διαφορετική μορφή. Δε νομίζω πως υπάρχει άνθρωπος εκεί έξω που δεν βλέπει πως ο τρόπος με τον οποίο επιλέγονται οι γραμμές, γίνεται η ανάθεσή τους και κατόπιν η διαχείρισή τους, είναι διάτρητος. Οι πρακτικές της τελευταίας 20ετίας(για να πιάσω από την κατάργηση και μετά) είναι από εγχειρίδιο διαφθοράς. Τι να θυμηθώ, το Κύμη - Σκύρο - Μουδανιά? Τέλος πάντων. Δεν χρειαζόμαστε μια ακόμη επιδοτούμενη γραμμή για να πούμε πως υπάρχει, χρειαζόμαστε ριζική ανανέωση των υπαρχόντων και του νομικού πλαισίου. Φυσικά και της εφαρμογής του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuperRunner Posted April 19 Share Posted April 19 Αν δε σταματούσε η γραμμή ίσως να υπήρχε ακόμα και να μην ήθελε επιδότηση εν έτει 2024. Μπορεί να αναβιώσει η γραμμή; Μπορεί. Εύκολα ή δύσκολα; Δύσκολα από την έννοια αυτό που έγραψε και ο φίλος.. Quote Μην ξεχνάτε ότι για να υποστηρίξουν οι μεταφορικές το δρομολόγιο, θα πρέπει αυτό να καθιερωθεί. Δεν γίνεται να εμφανίζεσαι 3 μήνες τον χρόνο Από δω και πέρα νομίζω ότι είναι άτοπο να το συζητάμε επιπλέον. Κι όπως ξαναείπα, εποχές ΕΛ ΓΚΡΕΚΟ και ΔΑΙΔΑΛΟΣ δύσκολο να ξανάρθουν. Όποια εταιρεία νομίζει ότι μπορεί να ανταπεξέλθει, με ή χωρίς επιδότηση ας το κάνει το εγχείρημα. Και στην ριζική ανανέωση ας τα πάρουνε όλα από την αρχή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now