Jump to content
Shipfriends

Blue Star Delos (IMO 9565039)


Recommended Posts

με μεγαλη επιφυλαξη ,τονιζω με μεγαλη,μαλλον τα πραγματα πηγαν καλα.ισως μαθω περισσοτερα σε λιγες ωρες....

Εγώ θα έλεγα με το καλό να μας έρθει.... καλά ταξίδια στις θάλασσες μας και ο άγιος Νικόλαος στην πλώρη του. Αν έχω μάθει καλά ;)

Τελικα,αν εχετε μαθει καλα :P ,μαλλον τα πραγματα πηγαν οπως τα λεγαμε . Φανταζομαι θα ξεκινησει σχετικα συντομα απο κει? Τι αλλα καλα νεα μας εχετε? :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Λοιπόν αυτό το κείμενο λέει ότι η NAP απλά είχε αναλάβει την τεχνική συμβουλευτική προς την Blue Star Ferries και όχι τη μελέτη και σχεδίαση για λογαριασμό της DSME

In the past two years, NAP in co-operation with Blue Star Ferries was extensively involved in the development of the Basic Design upon which the two vessels are based.

απο αυτό εγώ καταλαβαίνω ότι δεν έχει αναλάβει μόνο το consultant,τέσπα για να μην παρεξηγηθώ όταν λέω μελέτη και σχεδιάση εννοώ τη γάστρα εξάλλου αυτό είναι το καθοριστικό μέρος,τώρα για τα υπόλοιπα σαφώς και μπορούν να έχουν συνεισφέρει και άλλοι,αλλά σχεδιαστής είναι αυτός που έφτιαξε τη γάστρα,και εκεί απαγορέυεται να πάει κάτι στραβά,σε όλα τα άλλα υπάρχουν λύσεις αν γίνει λάθος άλλα υπάρχει και κόστος

να πώ επίσης για τη deltamarin πως δίνει ολοκληρωμένα project,αλλά σε όσα ελληνικά πλοία έφτιαξε μπήκαν στη μέση και άλλα γραφεία στην Ελλάδα που ανέλαβαν τη προσαρμογή με τις απαιτήσεις της σημαίας και για το λόγο αυτό άλλαξαν πράγματα στις ενδιαιτήσεις και στη γενική διάταξη,(βλ Νησος Χίος)

Edited by Stefanos
Link to comment
Share on other sites

Μα τη γαστρα η Deltamarin την εφτιαξε. Αλλα το προβλημα του πλοιου δεν ηταν στη γαστρα του αλλα στον εξαερισμο του μηχανοστασιου. Λογω θερμοκρασιων που ανεβαζαν οι μηχανες μια μια κανανε shutdown και στο τελος το πλοιο εμενε ακυβερνητο. Αυτο εγκυκλοπαιδικα παντα. Τεχνικα υπευθυνο γι αυτο ηταν το τμημα του ναυπηγειου που σχεδιασε τον εξαερισμο του μηχανοστασιου. Η Deltamarin και η NAP τι δουλεια να εχουν μ αυτο?

Link to comment
Share on other sites

οταν εδωσε η deltamarin το σχεδιο του μηχανοστασιου θα εδωσε κ τους ογκους αερα που θα χρειαζοτανε κ τα τετραγωνικα του με την σχεδιαση!τι φταινε οι κορεατες αν το εφτιαξαν με τις τιμες που τους εδωσαν κ δεν αναπνεουν οι μηχανες

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Μα τη γαστρα η Deltamarin την εφτιαξε. Αλλα το προβλημα του πλοιου δεν ηταν στη γαστρα του αλλα στον εξαερισμο του μηχανοστασιου. Λογω θερμοκρασιων που ανεβαζαν οι μηχανες μια μια κανανε shutdown και στο τελος το πλοιο εμενε ακυβερνητο. Αυτο εγκυκλοπαιδικα παντα. Τεχνικα υπευθυνο γι αυτο ηταν το τμημα του ναυπηγειου που σχεδιασε τον εξαερισμο του μηχανοστασιου. Η Deltamarin και η NAP τι δουλεια να εχουν μ αυτο?

το ναυπηγείο πήρε το φάκελο των κατασκευαστικών σχεδίων (όποιος και αν τα έκανε) και είχε υποχρέωση να τα εφαρμόσει σωστά αυτό μόνο,αφού το design δεν είναι δικό του,προφανώς και ο εξαερισμός του μηχανοστασίου είναι και αυτός θέμα μελέτης του σχεδιαστή ναυτικού-μηχανολόγου εφόσον μάλιστα μπορεί να δημιουργήσει τόσο σοβαρά προβλήματα είναι πολύ σημαντικό οπότε πρέπει να είναι σωστά μελέτημένο,οπότε είτε τα σχέδια δεν ήταν σωστά είτε οι κορεάτες δεν εφάρμοσαν σώστα τα σχέδια.όσον αφορά τη δεύτερη περίπτωση οι εταιρείες ποντοπόρων για να μην έχουν τέτοιου είδους προβλήματα δημιουργούν τα λεγόμενα site team με εξειδικευμένο προσωπικό της εταιρείας που παρακολουθεί τη ναυπηγήση απο την αρχή ως το τέλος,δεν ξέρω αν στα επιβατηγά συμβαίνει το ίδιο δεδομένου ότι οι εταιρείες τις ακτοπλοίας δεν είναι εξικοιωμένες με ναυπηγήσεις και συνήθως αναθέτουν την επίβλεψη σε τεχνικά γραφεία τα οποία στέλνουν αυτά προσωπικό στη παρακολούθηση

Edited by Stefanos
Link to comment
Share on other sites

καλα μην τους σταυρωσουμε τους κορεατες. και οι γερμανοι της HDW το 5 ενα χρονο μετα το παρεδωσαν.

τελικα εχουμε οριστικα νεα; ερχεται τελικα ή πηρε και αλλη αναβολη;

Link to comment
Share on other sites

καλα μην τους σταυρωσουμε τους κορεατες. και οι γερμανοι της HDW το 5 ενα χρονο μετα το παρεδωσαν.

Εννοείς ένα χρόνο μετά την ημερομηνία στην οποία είχαν υποσχεθεί να το παραδώσουν?

Πάντως το Blue Star Δήλος καθελκύστηκε στις 20 Νοεμβρίου 2010. Δηλαδή είναι 10 μήνες μέσα στο νερό και δεν έχει ακόμα παραδοθεί. Κατά τη γνώμη μου τώρα πια ο μόνος λόγος που καθυστερούν είναι οι σκληρές επαναδιαπραγματεύσεις για το ύψος των ποινικών ρητρών λόγω της ζημιάς που υπέστημεν επειδή χάθηκε η τουριστική περίοδος Ιούνιος, Ιούλιος, Αύγουστος, Σεπτέμβριος, καθώς και για την τύχη του "Blue Star Πάτμος"

Link to comment
Share on other sites

το sfV παρεληφθη ενα χρονο μετα την ημερομηνια που ειχε το ναυπηγειο συμβατικη υποχρεωση, λογω πολυ σοβαρων προβληματων στους μειωτηρες (δες τα τοπικ του sfV και της superfast). το δηλος ηταν να παραδοθει το Μαϊο. μιλω για συμβατικη υποχρεωση. το εχουμε ξανασυζητησει σε αυτο το thread και οι παραδοσεις πλοιων δεν ειναι θεμα υποσχεσης και ταματος. τωρα το οτι ειναι στο νερο 10 μηνες δε λεει τπτ. το νησος μυκονος ηταν 6 χρονια και το regent sky 25 και τελικα δεν τελειωσε. ας μην κανουμε το ασπρο μαυρο.

υπηρχαν κατασκευαστικα προβληματα στο Δηλος που απο οτι φαινεται λυθηκαν.

Link to comment
Share on other sites

proud, ειπαμε τα πραγματα πηγαν καλα και μαλλον θα εχουμε παραδοση του πλοιου.λεω μαλλον γιατι σε αυτη την ζωη τιποτα δεν ειναι σιγουρο, και με αυτο το πλοιο εχουμε δει πολλα.αλλα ολες οι πληροφοριες προς τα εκει κλεινουν.

Link to comment
Share on other sites

Mέσα σε όλα τα προβλήματα που αναφέρθηκαν σήμερα άκουσα μια φήμη που ήθελε να αντιμετωπίζει πρόβλημα με τις αναροφήσεις των μηχανών σε σχέση με την υδροδυναμική της γάστρας.Με άλλα λόγια βάση της υδροδυναμικής η ροή νερού για τις αναροφήσεις δεν ήταν η επιθυμητή.

Πάντως για να θεωρήθηκε πετυχημένο το δοκιμαστικό και να είναι ένα βήμα πριν την παράδοση ή ήταν μούφα η φήμη ή αντιμετωπίστηκε με επιτυχία.

Link to comment
Share on other sites

Ισχυει αυτο που λες. Συγκεκριμενα στο αναποδα μετα το 40% της ιπποδυναμης λογω της θεσης των αναρροφησεων πανω στη γαστρα δεν ηταν δυνατον να τραβηξουν νερα.. Και φυσικα η λυση δε δοθηκε με την προταση των Κορεατων που ηταν να μην κανει το βαπορι πανω απο 40% αναποδα....

Μιλαμε για τετοια εξειδικευση οι τυποι....

Link to comment
Share on other sites

το δηλος ηταν να παραδοθει το Μαϊο. μιλω για συμβατικη υποχρεωση. το εχουμε ξανασυζητησει σε αυτο το thread και οι παραδοσεις πλοιων δεν ειναι θεμα υποσχεσης και ταματος.

Εαν το πλοίο επρόκειτο να παραδοθεί στην Cunard ή στην Royal Caribbean ή στην Townsend Thoresen θα δουλεύανε 25 ώρες το 24ωρα για να μην καθυστερήσουν ούτε ένα δευτερόλεπτο από τον προσυμπεφωνημένο χρόνο παράδοσης.

Εδώ είμαστε μια χώρα που η μόνη πηγή πλούτου της είναι ο τουρισμός μεγάλο μερίδιο του οποίου έχουν οι διαμαντένιες ακρογυαλιές της Πάρου της Νάξου και της Σαντορίνης τον.Ιούνιο,τον Ιούλιο, τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο. Εκεί είναι η μόνη ελπίδα της Ελλάδας να αυξηθούν τα έσοδα, να ισοσκελιστεί ο προϋπολογισμός και να έλθει η ρημάδα η ανάπτυξη. Τον Οκτώβριο που μου το παραδίνεις ρε σχιστομάτη τί να το κάνω το βαπόρι?

και τι λυση δοθηκε, ξερουμε ? :)

Να αυξηθεί η ισχύς των κινητήρων άντλησης νερού ή να αλλάξει η σχέση μετάδοσης υπάρχουν χίλιοι τρόποι να αυξηθεί η ροή του νερού ιδιαίτερα όταν πραγματοποιεί μανούβρα δηλαδή χωρίς να επηρεάζεται η στατιστική μέση κατανάλωση καυσίμων.

προταση των Κορεατων που ηταν να μην κανει το βαπορι πανω απο 40% αναποδα....

Αυτό λέγεται εμπαιγμός. Δηλαδή δε φτάνει όλη η καθυστέρηση, μας δουλεύουν κι από πάνω. Πάρτε το γρήγορα και φέρτε το ή στο Σκαραμαγκά ή στην Ελευσίνα ή στη Σύρο. Και αφήστε τους αμανάτι το Πάτμος να το βάλουν να μην πώ πού

Edited by vacondios
Link to comment
Share on other sites

καλα δεν ειναι μια ανθελληνικη και αντιχριστιανικη συνωμοσια των ασιατων η ολη καθυστερα. εχουν καθυστερησει και ναυπηγησεις πλοιων των εταιρειων που ανεφερες. ουτε βεβαια επληγη ο τουρισμος μας επειδη πηγαιναν με το παρος και οχι με το δηλος.

για να επανελθουμε

α) τελικα παρεληφθη το πλοιο;

β) τι λυσεις δοθηκαν στα προβληματα που εντοπισθηκαν και που κατα καιρους αναφεραμε και εδω

Link to comment
Share on other sites

προταση των Κορεατων ήταν να μην κανει το βαπορι πανω απο 40% αναποδα....

Δηλαδή όναν μανουβράρει να μην υπάρχει η δυνατότητα να είναι η μιά 100% πρόσω και η άλλη 100% ανάποδα?

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Ειπαμε αυτη ηταν η προταση των Κορεατων... Αρκει απλα να δουν την Τηνο και την Πατμο με αερακι για να καταλαβουν οτι δεν γινονται αυτα που λενε... Προφανως και το προβλημα λυθηκε με αλλο τροπο ωστε το πλοιο να εχει ολη την απαραιτητη ιπποδυναμη στη μανουβρα.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Ο ψαλμός δε μου φαίνεται κοντός. Υποθέτω ότι επιστρατεύτηκαν καμιά εικοσαριά zodiac στα οποία επιβαίνουν παπάδες με θυμιατά και αγιαστούρες κάνοντας τον περίπλου του βαποριού για να διώξουν τα κακά πνεύματα πριν ξεκινήσει για τον Περαία!

:D :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

Το βαπόρι ΔΕΝ έχει παραληφθεί ακόμη.Είναι σε καλό δρόμο η υπόθεσή του κι ήδη είναι stand by το πλήρωμα για να πάει Κορέα.Προσωπική εκτίμηση είναι ότι όλα καλά να κυλήσουν πριν τις 25-30 Σεπτεμβρίου δεν φεύγει από Κορέα.

Το ότι πήγε καλά το δοκιμαστικό δεν σημαίνει ότι αύριο παραδίδεται κιόλας. Έχουν να ρυθμιστόύν οι ρήτρες, τα τελευταία παζάρια που θα κάνουν για να κλείσουν το συμβόλαιο και πολλά άλλα ακόμη που έπονται του δοκιμαστικού

Link to comment
Share on other sites

Το βαπόρι είναι στην φάση της ετοιμασίας των χαρτιών, τέλος σεπ με αρχές οκτ υπολογίζουν να είναι εδώ και να ξεκινήσει μέσα οκτ δρομολόγια παροναξία.

Τις επισκευές στα δωδεκάνησα θα τις κάνει ο Διαγόρας.

Link to comment
Share on other sites

Το βαπόρι ΔΕΝ έχει παραληφθεί ακόμη.Είναι σε καλό δρόμο η υπόθεσή του κι ήδη είναι stand by το πλήρωμα για να πάει Κορέα.Προσωπική εκτίμηση είναι ότι όλα καλά να κυλήσουν πριν τις 25-30 Σεπτεμβρίου δεν φεύγει από Κορέα.

Το ότι πήγε καλά το δοκιμαστικό δεν σημαίνει ότι αύριο παραδίδεται κιόλας. Έχουν να ρυθμιστόύν οι ρήτρες, τα τελευταία παζάρια που θα κάνουν για να κλείσουν το συμβόλαιο και πολλά άλλα ακόμη που έπονται του δοκιμαστικού

Με τί πλήρωμα έκανε τα δοκιμαστικά;Δέν έχει πάει εκεί πλήρωμα τής BS;

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον ο Earl Granville εννοεί ότι δεν έχει πλήρη σύνθεση που θα χρειαστεί να κάνει το ταξίδι προς την Ελλάδα, όποτε θα πρέπει να πάνε κάποιοι ακόμη στη Κορέα. Σίγουρα υπάρχει πλήρωμα της Blue Star Ferries που ήταν στα δοκιμαστικά και παρακολουθούσε την κατασκευή του πλοίου

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...