Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

εγω παλι, αποψε εμαθα οτι παραλαμβανεται την τριτη.....τουρλουμπουκι κατηντησε η υποθεση

Posted
εντός 48 ωρών θα έχει ξεκινήσει απο την μακρινή μας Κορέα να έρθει στα ζεστά νερά μας...

Αφου περασε και το 48ωρο,να πουμε οτι το πλοιο παραμενει ακομα στα ναυπηγεια λες και δεν θελει να φυγει ποτε απο κει :D Παμε στο σεναριο της παραδοσης την Τριτη τωρα...και βλεπουμε :P

Posted (edited)

Έχουμε στείλει τον Τσακ Νόρις να ξεμπερδέψει την κατάσταση :P

Πέραν της πλάκας κι επειδή άκρη δεν έχουμε βρει από Δευτέρα σε Παρασκευή κι από Κυριακή σε Τετάρτη καλό θα ήταν να περιμένουμε με υπομονή την επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας.

Edited by Earl Granville
Posted (edited)

Και η επισημη ανακοινωση της εταιριας

18/10/2011 - ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΟΥ F/B BLUE STAR DELOS

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Attica Group επιθυμεί να ανακοινώσει την παραλαβή του νεότευκτου υπερσύγχρονου πλοίου Ro-Pax Blue Star Delos που ναυπηγήθηκε στα ναυπηγεία Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co., Ltd, Κορέας. Το Blue Star Delos είναι το πρώτο από την παραγγελία δύο πλοίων, υψηλών προδιαγραφών, ολικού μήκους 145,50 μέτρων, ταχύτητος 26 κόμβων και μεταφορικής ικανότητας 2.400 επιβατών και 450 αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσεως ή 50 φορτηγών οχημάτων και 150 αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσεως.

Το συνολικό κόστος ολοκλήρωσης της κατασκευής του Blue Star Delos υπερβαίνει τα Ευρώ 70 εκατομμύρια, εκ των οποίων Ευρώ 32 εκατ. εισεφέρθησαν από Ίδια Κεφάλαια της Attica Group και τα υπόλοιπα από τραπεζικό δανεισμό.

Το Blue Star Delos αναμένεται να καταπλεύσει στον Πειραιά στις αρχές Νοεμβρίου, 2011 και θα δρομολογηθεί στη γραμμή Πειραιάς-Πάρος-Νάξος-Ίος-Θήρα.

Μιλώντας για τη νέα επένδυση του Ομίλου Attica, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κ. Πέτρος Βέττας, είπε: “Σε μια δύσκολη στιγμή για τη χώρα μας, η επένδυση του Ομίλου Attica στοχεύει στη συνεχή προσπάθεια να προσφέρει υψηλού επιπέδου μεταφορικές υπηρεσίες με σύγχρονα, καινούρια και γρήγορα πλοία και να συμβάλλει μέσω του τουρισμού, στην ανάπτυξη των νησιών μας προς όφελος των κατοίκων και των επισκεπτών τους”.

Το Διοικητικό Συμβούλιο

Αθήνα, 18 Οκτωβρίου 2011

Edited by proud_ionian
link
Posted

Οι μοναδικοί ανοιχτοί χώροι του πλοίου (στα καταστρώματα) θα είναι οι χώροι που είναι οι σωσίβιες λέμβοι!!! Όλα τα υπόλοιπα ανοικτά καταστρώματα θα είναι προστατευόμενα από ανεμοθώρακες έτσι ώστε να προσμετρούνται στο πρωτόκολλο των επιβατών!!!

Posted

Πολύ όμορφο το πλοίο εξωτερικά, αν και χωρίς πολλά ανοιχτά καταστρώματα. Με το καλό να το δεχτούμε λοιπόν! Καλά ταξίδια να έχει όταν με το καλό ξεκινήσει τα δρομολόγια του!

Posted

η εταιρια απεστειλε δελτιο τυπου στα μμε και στα ελληνικα και στα αγγλικα σε μορφη word, μαζι με τα δυο αυτα, εστειλε και την παραπανω φωτογραφια... το πλοιο αναμενεται μετα τα μεσανυχτα να ξεκινησει το ταξιδι του για Ελλαδα, με το καλο να μας ερθει!!!

επισης να πω δυο πραγματακια ακομα(δεν ξερω αν εχου γραφτει πουθενα παραπανω) η διακεκριμενη θεση θα βρισκεται ενα deck παραπανω απο τους υπολοιπους κοινοχρηστους χωρους και η απο-επιβιβαση καθως και η reception θα βρισκονται απο την αριστερη πλευρα σε σχεση με τα παρος-ναξος-ιθακη.

Posted
Ενα κουκλι ειναι το πλοιο

Όμορφο μπορεί να είναι, αλλά στη φωτογραφία μου φαίνεται ότι παραείναι κλειστό. Εάν δεν είναι προσβάσιμο το open deck, ούτε τσιγάρο δεν θα μπορείς να κάνεις. Φαντάζεσαι να έχει 2000 κόσμο και οι 500 να είναι καπνιστές? Και εάν επιτρέπεται εκεί το κάπνισμα, ούτε να σταθείς δεν θα μπορείς σε αυτά τα θερμοκήπια. Νομίζω ότι υπάρχει υπερβολή στους ανεμοθώρακες. Επιφυλλάσομαι βέβαια να ξεγελάει η φωτογραφία.

Posted (edited)

To open deck ειναι ακριβως της ιδιας κατηγοριας με τα ΝΗΣΟΣ(εξοδοι aircondition και τελος η γεφυρα)που ειναι προσβασιμο.Στην φωτογραφια δεν φαινονται βεβαια τιποτα εξωτερικες σκαλες που να οδηγουν σε αυτο,αλλα μου φαινεται υπερβολικο να μην 'αφηνουν' να κυκλοφορει κοσμος.Τουλαχιστον μεχρι το 'κουτι' κατω απο το αλμπουρο,δεν νομιζω οτι ενοχλει κανενας με το να κανει τον περιπατο του.

Για τους ανεμοθωρακες πολλα μπορουμε να πουμε αλλα σκεφτειτε το πλοιο να πηγαινει με 26μιλια η να πρεπει να 'μοιρασει' τα 2400ατομα B) Και το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ ειπαν να το κανουν 'καραβολατρικο' με τα κυκλικα deck πισω αλλα στο ΧΙΟΣ διορθωσαν την 'κουτουραδα' τους :D (οταν πηγαινει το πλοιο με 26μιλια,εκει πισω γινεται χαμος απο αερα,βροχη,σκουπιδια κλπ)

Edited by NHSOS XIOS
Posted

σκέτο κουκλί είναι....καλοτάξιδο,και ας ευχηθούμε να υπάξουν και άλλες τέτοιες ωραίες στιγμές και για την εταιρεία και για την ακτοπλοία γενικότερα

Posted

Ξέρουμε τι διάταξη θα έχει μέσα? Θα είναι τύπου Νήσος Μύκονος 'η σαν τα Blue Star?

Επίσης άραγε τα δρομολόγια που θα ξεκινήσει θα γίνονται με τη ταχύτητα 25-26 ή με μια πιο οικονομική στα 21-22??

Posted

Στο πλοιο παντως εχουν βαλει εδω κ μερες ΕΤΑ 20/10/2010(8200μιλια ειναι).

Τελικα ηξεραν εδω και μερες ποτε θα εφευγαν απο το ναυπηγειο :D

αυριο τετοια ωρα αναχωρει για την πατριδα!!

Μολις ξεκιναει απο τα ναυπηγεια λοιπον με destination την Σιγκαπουρη.Με το καλο να φτασει στον Πειραια :)

Posted
Ξέρουμε τι διάταξη θα έχει μέσα? Θα είναι τύπου Νήσος Μύκονος 'η σαν τα Blue Star?

Μεχρι να ερθει μπορουμε να παρουμε μια γευση πως θα ειναι το εσωτερικο του.Πιθανον να υπαρχουν καποιες μικροδιαφορες απο αυτο το σχεδιο αλλα η γενικη ιδεα της διαταξης των χωρων ,θα ειναι πιστευω η ιδια.

Posted (edited)

Με μια προχειρη ματια μετρησα 58 καμπίνες....Not bad...! Κατα τα αλλα ενα Νήσος Μύκονος....Φαινονται παντου τα αεροπορικά με τραπεζακι ή οχι και οι λιγοστόι καναπέδες του.....

Edited by George...f

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...