Jump to content
Shipfriends

Θεσσαλονίκη Δωδεκάνησα & Ενδιάμεσες προσεγγίσεις


Recommended Posts

Η συγκεκριμένη γραμμή είναι αυτή στην οποία ζητείται η δρομολόγηση-ανάσταση του ΔΙΑΓΟΡΑ.

Στην εφημερίδα "Κοσμός του Επενδυτή" αναφέρεται πως τη γραμμή διεκδικούν επίσης:

ο αγαπητός κύριος Μανούσης με το πλοίο ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ

ο Δημήτρης Αγούδημος με το πλοίο ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΙΙ :D:)

Εφόσον υπάρχουν διεκδικητές με ετοιμοπόλεμα βαπόρια (τουλάχιστον το ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ σε σχεση με το ΔΙΑΓΟΡΑ τετοιο θεωρείται) θα

είναι λιγουλάκι περίεργο να δωθεί σε μια πτωχευμένη εταιρεία τα διοικητικά στελέχη της οποίας κατηγορούνται για απάτη κατ'εξακολούθηση...

Η ΑΝΕΚ πάντως το παλεύει στο παρασκήνιο με ότι πολιτικό μέσο έχει.

Link to comment
Share on other sites

ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΙΙ: Ποιο εννοεί ο ποιητής;

Πάντως εγώ θα ήθελα είτε να την πάρει αυτό το (τέλος πάντων) ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΙΙ ή το ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ. Σε καμία περίπτωση δεν θέλω τον ΔΙΑΓΟΡΑ με αυτά τα σινιάλα. Πρώτα ΚΑΘΑΡΣΗ

Link to comment
Share on other sites

Μήπως κάνει λάθος ο Κόσμος του Επενδυτή?

Πιθανώς, εγω απλά μεταφέρω τι διάβασα. :D

Δεδομένου του οτι το ανόητο θέμα με τον ΔΙΑΓΟΡΑ θα λήξει σύντομα πιο πολυ περίεργος ειμαι για το τι είναι αυτό το ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΙΙ... :)

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να είναι κάποιο από αυτά που ήδη διαθέτει και να το βαφτίσει ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΙΙ αν το φέρει Αιγαίο.

Αυτό το δρομολόγιο πάντως δούλευε καλά αλλά το πρόβλημα πάντα ήταν ότι χάνεται το βαπόρι πολλές ημέρες για ένα δρομολόγιο κι έτσι τα έσοδα που έμπαιναν στο παντελόνι ήταν πολύ λίγα χωρίς την επιδότηση.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους τους φίλους του φόρουμ.

Τελικά γνωρίζει κανείς τι εγινε με το διαγωνισμό του Υπ. Αιγαίου?

Πότε θα ξεκινήσει η γραμμή (εάν ξεκινήσει)?

Link to comment
Share on other sites

.

Παιδιά ξημερώνει 14 Ιουνίου. Μήπως ξέρετε ποιό πλοίο, τι ώρα και από ποιό λιμάνι θα αναχωρήσει αύριο Πέμπτη 15 Ιουνίου για το δρομολόγιο Θεσ/νίκη-Σάμος-Κως-Ρόδος (μετ' επιστροφής παρακαλώ!).

Αν δεν απατώμαι ο διαγωνισμός ήταν για την περίοδο 15/6 - 15/9/2005

.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά, ήρεμα. Το υπουργείο Αιγαίου (κΝΠ!) δεν έχει ανακοινώσει κάτι για τη γραμμή. Μπορεί να το έχει αναφέρει η Ναυτεμπορική ότι την πήρε ο ΔΙΑ αλλά αφού δεν το'γραψε το υπουργείο εγώ αδυνατώ να το πιστέψω.Για την 5ετή μίσθωση ο διαγωνισμός γίνεται την Τετάρτη και μήπως συζητηθεί τότε και το πλοίο που θα αναλάβει τη γραμμή για το καλοκαίρι.

Εκτός εαν είναι σίγουροι ότι τα προσόντα του πλοίου σε συνδιασμό με την τιμή που έχουν δώσει είναι η μικρότερη από όλες. Τα προσόντα είναι αδιαμφισβήτητα και σε σύγκριση με οποιοδήποτε υπάρχον πλοίο ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ παίρνει τα περισσότερα μόρια (μικρότερος σε ηλικία, πολλά κρεββάτια, ταχύτητα, μεγάλο μήκος). Όμως ΔΕΝ μπορείς να πάρεις μια άγονη με το ΔΙΑΓΟΡΑ και να βάλεις το ΑΠΤΕΡΑ.

Link to comment
Share on other sites

Kαταρχην τα σκάνδαλα δεν διατυμπανίζονται απλως μαθαίνονται από μικροδιαρρεύσεις. :D

Δεύτερον αν ισχύει αυτά που λέει η Ν ότι θα μπει το ΑΠΤΕΡΑ εάν δεν προλάβει ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ τότε μπορεί να ισχύσει και το ουδέν μονιμότερον του προσωρινού.

Εγώ πιστεύω ότι κάποια στιγμή θα πάει ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ στην γραμμή αν τυχόν την πήρε κι ααπό χειμώνα έχουν να πέσουν σκάντζες αν τελικά πάρει και την 5ετή.

Link to comment
Share on other sites

Όμως ΔΕΝ μπορείς να πάρεις μια άγονη με το ΔΙΑΓΟΡΑ και να βάλεις το ΑΠΤΕΡΑ.

Θυμάσαι όταν έγινε η κοινοπραξία των Εξπρές Αθηνά & Πηνελόπη Α (1999), ποιο βαπόρι έκανε τις άγονες εκείνη τη σεζόν ο Εξπρές Ερμής!! Δεν συγκρινόταν με τα πλοία τα υπόλοιπα του Αγαπητού & του Αγουδημου!! Που ως τότε κάνανε την άγονη!!

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά, ήρεμα. Το υπουργείο Αιγαίου (κΝΠ!) δεν έχει ανακοινώσει κάτι για τη γραμμή
Αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα αγαπητέ μου!!!

Όταν ανακοινώνεις κάτι για τις 15/6 οφείλεις (τουλάχιστον) στις 14/6 να κάνεις ανακοίνωση και να πείς τι έγινε.

Κατακυρώθηκε το δρομολόγιο?

Αν ναι, σε ποιό πλοίο και ποιά θα είναι τα δρομολόγιά του.

Αν όχι, να πείς το γιατί δεν έγινε κατακύρωση.

Όμως το να ανακοινώνεις στις 25 Μαϊου τον διαγωνισμό και να μην υπάρχει στις 14 Ιουνίου νεώτερη ανακόνωση, δεν το καταλαβαίνω.

Εν τω μεταξύ πάνω στην σύγχυση, έρχεται και ο Νομάρχης Χίου και ζητάει στον 5ετή διαγωνισμό να περιληφθεί και η Χίος στο δρομολόγιο Θεσ/νίκη-Ρόδος.

Αιγαιακό Πρακτορείο 14/6/2005.

Εάν γίνει αυτό, θα είναι άλλο ένα πλήγμα για την ΝΕΛ, η οποία έχει ήδη δρομολόγιο Χίο-Θεσ/νίκη.

Πάντως η αίσθησή μου είναι ότι πρώτα θα βγούν τα αποτελέσματα του 5ετούς διαγωνισμού και ο μειοδότης θα κάνει και τα καλοκαιρινά δρομολόγια.

Τέλος, θα ρισκάρω και μία πρόβλεψη.

Την γραμμή θα την πάρει το Σαμοθράκη. Δεν νομίζω ο κος Μανούσης να αγόρασε νέο πλοίο για να κόβει βόλτες Καβάλα-Λήμνο. Αυτή η γραμμή και μάλιστα για 5 χρόνια είναι ότι πρέπει για το Σαμοθράκη και θα το πολεμήσει όσο γίνεται.

.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι είμαι σχεδόν σίγουρος ότι θα την πάρει ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ,δεν νομίζω να ξεκινάει το βαπόρι για 4 μήνες μόνο δρομολόγια.

Δεν νομίζω να συμφερει ιδιαίτερα να μπει στην διαδικασία της επισκευής και του δεξαμενισμού μόνο για 4 μήνες.

Κάτι υπάρχει στο υπόβαθρο. :(

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Από το ΥΠ.ΑΙ ανακοινώθηκαν (επιτέλους!) τα εξής:

Επιδότηση κατόπιν διαγωνισμού στη γραμμή ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΣΑΜΟ - ΚΩ - ΡΟΔΟ.

12 Ιουλίου 2005

Γραφείο Τύπου

Με απόφαση που υπέγραψε ο Υπουργός Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Αριστοτέλης Α. Παυλίδης εγκρίθηκε από 11 / 7 / 05 μέχρι 15 / 9 / 05 η δρομολόγηση του Ε/Γ - Ο/Γ «ΠΗΝΕΛΟΠΗ» ΝΠ 11416, το οποίο ύψωσε ελληνική σημαία και εντάχθηκε στον ακτοπλοϊκό στόλο, στη γραμμή ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΣΑΜΟ – ΚΩ – ΡΟΔΟ, κατόπιν διαγωνισμού για επιδοτούμενη γραμμή (μίσθωμα 39.500 € ανά δρομολόγιο).

Ο Υπουργός κ. Α. Παυλίδης επίσης ενέκρινε την προέκταση του δρομολογίου από ΡΟΔΟ προς ΚΑΡΠΑΘΟ – ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ και επιστροφή, χωρίς επιδότηση.

Έτσι συνδέεται ακτοπλοϊκά η ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ με τα νησιά του ΑΝ. ΑΙΓΑΙΟΥ και την ΚΡΗΤΗ προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι μόνιμοι κάτοικοι του νησιού κατά την θερινή περίοδο και να τονωθεί η τουριστική κίνηση προς τα νησιά. Ικανοποιείται με την δρομολόγηση του «ΠΗΝΕΛΟΠΗ» το επίμονο αίτημα των νησιωτών του Αν. Αιγαίου για σύνδεση τους με Θεσσαλονίκη και Κρήτη.

Τα δρομολόγια θα εκτελούνται βάσει του παρακάτω προγράμματος :

Κάθε Δευτέρα 18.00 από ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ προς ΣΑΜΟ – ΚΩ – ΡΟΔΟ (άφιξη ΤΡΙΤΗ 22.10) με επιδότηση

και από ΡΟΔΟ κάθε ΤΡΙΤΗ 22.40 προς ΚΑΡΠΑΘΟ – ΗΡΑΚΛΕΙΟ (άφιξη ΤΕΤΑΡΤΗ 11.30) και επιστροφή χωρίς επιδότηση.

Από ΡΟΔΟ θα αναχωρεί κάθε ΠΕΜΠΤΗ 02.20 προς ΚΩ – ΣΑΜΟ – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (άφιξη ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 06.30).

http://www.ypai.gr/isite/page/3342%2C1%2C0.asp?mu=12&cmu=0&thID=0

Ενώ σύμφωνα με το Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων (11/7/2005):

…Το εισιτήριο μέχρι Σάμο στοιχίζει για 3η θέση 35 ευρώ το άτομο και η καμπίνα 48 ευρώ το άτομο, για την Κω η 3η θέση 40 ευρώ και η καμπίνα 53 ευρώ ενώ για Ρόδο 45 ευρώ η 3η θέση και η καμπίνα 60…
Link to comment
Share on other sites

Φευγεις απο ΘΕΣ/ΝΙΚΗ δευτερα 18.00 και πας πχ. ΚΑΡΠΑΘΟ φτανεις βαση του προγραματος στη Ροδο 22.10 - 22.40 αχαχωρεις και κανει κανα 4.30 ωρες ακομα για ΚΑΡΠΑΘΟ αρα 33 ωρες , θα υπαρξει ταξιδιωτης να παει διακοπες με 33 ωρες ταξιδι ????Εγω το αποκλειω .....

Link to comment
Share on other sites

Επίσης, μήπως ξέρετε πολλούς Βορειοελλαδίτες που θα ξεκινήσουν τις διακοπές τους για Ρόδο, Δευτέρα απόγευμα και θα φτάσουν Τρίτη βράδυ? Και με 28 ώρες ταξίδι?

Πόσοι τουρίστες θα επιστρέψουν από Ρόδο την Πέμπτη τα ξημερώματα για να φθάσουν Θεσ/νίκη Παρασκευή πρωί?

Συνήθως οι διακοπές ξεκινούν Πα-Σα, άντε Κυριακή και η επιστροφή γίνεται Σα-Κυ.

Τελικά πιστεύω ότι αυτό το δρομολόγιο (με τις ώρες που διαρκεί το ταξίδι και τις μέρες που έχουν επιλεγεί) εξυπηρετεί τους επιβάτες μόνο για Σάμο.

Κατά τα υπόλοιπα εξυπηρετεί μόνο σαν Οχηματαγωγό.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...