Jump to content
Shipfriends

Θεσσαλονίκη Δωδεκάνησα & Ενδιάμεσες προσεγγίσεις


Recommended Posts

Σε μιά μνημειώδη και ιστορική αποστροφή της συνέντευξης της υποψηφίας Δημάρχου Θεσσαλονίκης κας Χρύσας Αράπογλου στην Καθημερινή της 08-10-2006, προαναγγέλεται (σε περίπτωση εκλογής της) η ίδρυση ναυτιλιακής Εταιρείας, με ευθύνη της δημοτικής αρχής που θα δραστηριοποιηθεί στην ακτοπλοϊα και θα άρει την ακτοπλοϊκή απομόνωση της Θεσσαλονίκης από την υπόλοιπη Ελλάδα. Υποθέτω ότι σε πρώτη φάση θα ξεκινήσει συνεργασία με την αντίστοιχη Εταιρεία που ετοιμάζεται στη Κάρπαθο :D.

Link to comment
Share on other sites

Αυτή η ιστορική εξαγγελία είναι η έμπρακτη απάντηση σε αυτή την εξίσου ιστορική εξαγγελία ;)

Αναμένεται η εξαγγελία ίδρυσης Ναυτιλιακής Eταιρείας RoRo από τον Μπουτάρη και Πορθμείων (παντοφλών) από τον Καρατζαφέρη. :D

Ε ρε μεγαλεία...μωρέ ας ήμουνα εγώ Δήμαρχος και θα σου έκανα την Σαλονίκη...Παγκόσμιο ναυτιλιακό κέντρο:D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
  • 8 months later...
  • 11 months later...

Θα ελεγα κι εγω τον ΔΙΑΓΟΡΑ αλλα του περισσευουν μερες για να κανει αυτο το δρομολογιο της αγονης? Σιγουρα γουσταρω να μπει το HORIZON στην γραμμη αλλα απο την αλλη ειναι υπερβολικα μεγαλο για ορισμενα λιμανια(Χιος,Καρλοβασι,Καλυμνος ενω καπου ειχα διαβασει οτι ηθελα να βαλουν και την Λημνο φετος στο δρομολογιο).

Link to comment
Share on other sites

Οχι ο Διαγόρας θα έχει τρεια δρομολόγια απο Πειραιά(Δευτέρα,Τετάρτη,Παρασκευή) άλλα της Τετάρτης δεν το ανέφερα καθώς δεν υπάρχουν σημαντικές αλλαγές.

Link to comment
Share on other sites

Θα ελεγα κι εγω τον ΔΙΑΓΟΡΑ αλλα του περισσευουν μερες για να κανει αυτο το δρομολογιο της αγονης? Σιγουρα γουσταρω να μπει το HORIZON στην γραμμη αλλα απο την αλλη ειναι υπερβολικα μεγαλο για ορισμενα λιμανια(Χιος,Καρλοβασι,Καλυμνος ενω καπου ειχα διαβασει οτι ηθελα να βαλουν και την Λημνο φετος στο δρομολογιο).

Όπως είπε και ο προλαλήσας, το Horizon αφ' ενός είναι μεγάλο κια σε χωρητικότητα και για τα λιμάνια και αφ΄ετέρου δεν βγαίνει με ένα δρομολόγιο την εβδομάδα. Τις άλλες μέρες τι θα έκανε, εάν έμπαινε?

Σίγουρα το πιό λογικό να μπει είναι ο Διαγόρας, αν και όπως λέτε έχουν βγει τα δρομολόγιά του. Οι υποχρεώσεις του όμως στα Δωδεκάνησα (Λειψοί, Νίσυρο, Τήλο, Σύμη, Καστελλόριζο) καλύπτονται με 2 δρομολόγια, εάν δε ετοιμασθεί η εξωτερική προβλητα και ξαναμπεί το μεγάλο BS στη Κάλυμνο...εύκολα μπορεί να ελευθερωθεί το τρίτο δρομολόγιο από Πειραιά για να κάνει την Θεσσαλονίκη.

Και νομίζω ότι κατά πάγια τακτική η Blue Star βγάζει δρομολόγια με τις υπάρχουσες ήδη αναληφθείσες υποχρεώσεις και υποδομές. Εάν αυτές αλλάξουν, αλλάζει και τα δρομολόγια με τις ευλογίες του υπουργείου.

Link to comment
Share on other sites

Ειτε το θέλουμε είτε οχι ο Διαγόρας ΔΕΝ μπαίνει στη γραμμή Θεσσαλονίκη-Δωδεκάνησα.

Μήπως θα μπορούσες να τεκμηριώσεις την άποψή σου με επιχειρήματα? Και να μας πεις ποιό πλοίο θα μπει σίγουρα στη γραμμή...είτε το θέλουμε είτε όχι?

Link to comment
Share on other sites

Η Θεσσαλονίκη και γενικά η Β.Ελλάδα έχουν αυξημένες ανάγκες το καλοκαίρι και σίγουρα το ένα δρομολόγιο δεν αρκεί. Μέχρι πέρσυ γινόταν μόνο ένα δρομολόγιο από το ΔΙΑΓΟΡΑ (που συνήθως ήταν με πρωτόκολλο σε επιβάτες) γιατί δεν μπορούσε να κάνει δεύτερο. Αν μπει το Horizon θα κάνει κι άλλα δρομολόγια από Θεσσαλονίκη. Σχετικά με το μέγεθος του ΟΡΙΖΟΝΤΑ, πράγματι είναι μεγάλος αλλά για τα λιμάνια που συζητάμε δεν θα έχει πρόβλημα. Στη Σάμο θα πηγαίνει Βαθύ. Στην Κάλυμνο θα πάει μόνο αν τελειώσουν τα έργα της προβλήτας οπότε θα πάνε και τα μεγάλα μπλε του Πειραιά. Ας κάνουμε υπομονή και θα μάθουμε την ερχόμενη εβδομάδα τί θα γίνει με τη γραμμή της Θεσσαλονίκης. Να πούμε πως πέρσυ στις 4 Ιουνίου ξεκίναγε δρομολόγια ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ από Θεσσαλονίκη.

Link to comment
Share on other sites

οτι περισευει το horizon δεν σημαινει οτι ειναι κ το καταλληλο πλοιο γι αυτη τη γραμμη!περνει τους ιδιους επιβατες μ ε το διαγορα αλλα εχει 3πλασιο γκαραζ το οποιο δεν θα γεμισει ποτεποιος ο λογος να μπει ενα δευτερο πλοιο σε μια γραμμη εντελως εποχιακη!!!ακομα κ στην χρυση εποχη της ΔΑΝΕ ενα πλοιο ανεβαινε σαλονικα :D ...κ μην παμε μακρια η σαμος κ η ικαρια εχουν ενα πλοιο στην σαλονικη θα στειλουν δευτερο ;)

Link to comment
Share on other sites

Το δρομολογιο Θεσσαλονικη-Ηρακλειο δεν ζηζητιεται?Ειναι ενα δρομολογιο που καποτε γινοταν καθε θερινη περιοδο απο το Ελ Γκρεκο,Δαιδαλος και Μιλενα ή Νταλιανα.Εγω προσωπικα αυτο ειχα ακουσει οτι συζητουσαν για τον Οριζοντα,με ενδιαμεσους σταθμους Συρος-Παρος-Σαντορινη.

Link to comment
Share on other sites

Η λογική θα έλεγε Διαγόρας που είχε τη γραμμή τα προηγούμενα χρόνια!! Αλλά μόλις αυτή την εβδομάδα η εταιρεία του ανακοινώσε τα καλοκαιρινά δρομολόγια, που είναι 3 από το Πειραιά. Επιπλέον πρόσφατα το Υπουργείο το πρόσθεσε ένα δεύτερο δρομολόγιο για το Καστελόριζο, επειδή δε πάει το Πρωτεύς. Όποτε θα είναι δύσκολο να προλάβει τα δυο δρομολόγια από Πειραιά με το Καστελόριζο (με τις ανάλογες προσεγγίσεις σε Αστυπάλαια, Λειψούς, Νίσυρο Τήλο Σύμη) και να πηγαίνει μέχρι τη Θεσσαλονίκη

Link to comment
Share on other sites

Αρχιζω να πονταρω και εγω στο BLUE HORIZON αφου απο την μια οπως φαινεται δεν περισσευουν μερες στον ΔΙΑΓΟΡΑ κι απο την αλλη σχεδον ταυτοχρονα με την ανακοινωση των καλοκαιρινων δρομολογιων του βγηκε στην δημοσιοτητα η ειδηση της γραμμης Θεσσαλονικη-Ροδος.

Θελω να πω οτι αν ηξερε κατα καποιο τροπο η Blue Star οτι θα παρει στην συγκεκριμενη αγονη,θα περιμενε λιγες μερες για να 'βολεψει' τον ΔΙΑΓΟΡΑ σε αυτο το δρομολογιο.Να αλλαξει τωρα τα δρομολογια μου φαινεται υπερβολικο-χωρις ομως να ειναι και τελειως απιθανο :P

Η ΟΡΙΖΟΝΑΡΑ τωρα,μπορει να εχει μεγαλο γκαραζ και χωρητικοτητα αλλα αν της δωσουν την καταλληλη επιδοτηση(ωστε να βγαζουν κατα καποιο τροπο τα εξοδα τους)μας μενει μονο το θεμα το λιμανιων.

Θεσσαλονικη δεν νομιζω να εχει προβλημα,Σιγρι το ιδιο(υπαρχει μεγαλη απλα για να μανουβραρει το πλοιο και τα βυθισματα ειναι νομιζω μια χαρα)οποτε φτανουμε στην Χιο,που ναι μεν δεν ειναι και το ευκολοτερο λιμανι(λογω του οτι το μισο μονο εχει βυθισματα)αλλα τα τελευταια χρονια εχουμε δει ΛΙΣΣΟΣ,ΚΡΗΤΗ ΙΙ και ΑΡΙΑΔΝΗ να μην εχουν προβλημα ακομα και με δυσκολους καιρους(κυριως το ισχυρο βοριαδακι που υπαρχει και το καλοκαιρι).

Φτανουμε :D στο Καρλοβασι που εχω την εντυπωση οτι λογω των βυθισματων μπορει να μην ειναι καταλληλο για το πλοιο.Θα μπορουσε λοιπον το πλοιο να πιανει Βαθυ οπως εχει ειπωθει κ παραπανω.

Τελος στην Πατμο δεν εχω την παραμικρη ιδεα τι γινεται(εχει πιασει ποτε οταν αντικαθιστουσε τα BLUE STAR στα δωδεκανησα?)ενω στην Καλυμνο τα εχουμε πει.

ΥΓ.Αν παντως ειναι τελικα το HORIZON το πλοιο της γραμμης μαλλον θα δουμε κ ενα δρομολογιο Θεσσαλονικη-Ηρακλειο για να μην καθεται τις υπολοιπες μερες/κι ας λεει ο Υπουργος οτι θελει,σε μια ωρα μπορουν να τα βρουν(αναλογα παντα με την επιδοτηση ;) )

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι να βρούμε άκρη σε ποιά λιμάνια μπαίνει το Οράιζον :rolleyes: ...ήθελα να κάνω μια επισήμανση σχετικά με την ίδια την είδηση. Υπάρχουν άπειρες αναπαραγωγές και παραλλαγές...ανάλογα το μεράκι του καθενός στην αντιγραφή. :rolleyes: Η αρχική όμως εκδοχή της είδησης είναι η παρακάτω, χωρίς όμως να υπάρχει καμιά αναφορά στην πηγή πληροφόρησης, πχ ΥΘΥΝΑΛ, κάποιος Δήμος, η Blue Star...κάποιος σχετικός τέλος πάντων. Η ιδιαίτερη βέβαια αναφορά στη Σάμο υποψιάζει για σαμιώτικη πηγή...χωρίς όμως να μαθαίνουμε ποιά είναι αυτή. Και δεν υπάρχει καμιά παραπάνω πληροφορία από τα τοπικά μέσα, όπως θα ήταν το λογικό. Όσον αφορά το πλοίο...τα αναφερόμενα περί BSF μόνο εικασίες είναι, ίσως λόγω Διαγόρα. Οι δε "ψαγμένοι" αντιγραφείς μιλάνε για το πλοίο "Blue Star Ferries" :D

Πράγματι περίεργη κατάσταση για ένα θέμα που προσφέρεται για εξαγγελίες, τύπου "δοξάστε με" και "κατόπιν ενεργειών μου" :rolleyes:

Η ακτοπλοϊκή γραμμή που θα συνδέει τη Θεσσαλονίκη με τα Δωδεκάνησα πρόκειται να ξεκινήσει αμέσως, καθώς λύθηκε το θέμα χρηματοδότησής της.

Το δρομολόγιο θα εκτελείται μία φορά την εβδομάδα από Θεσσαλονίκη-Σίγρι-Χίο-Σάμο-Πάτμο-Κάλυμνο-Κω-Ρόδο, με επιστροφή και σύμφωνα με πληροφορίες, το δρομολόγιο θα χρειάζονται 13 ώρες ώς τη Σάμο.

Οι Σαμιώτες έχουν επενδύσει πολλά σε αυτό το δρομολόγιο, καθώς οι αγορές της Βόρειας Ελλάδας και των Δωδεκανήσων είναι μεγάλες και πολλά υποσχόμενες. Ήδη, το επιμελητήριο Σάμου προωθεί την τουριστική προβολή του νησιού, μέσω της διαφήμισής του σε τηλεοπτικό σταθμό της Β. Ελλάδας και αναμένει για φέτος, σε συνδυασμό με την καλή ακτοπλοϊκή και αεροπορική σύνδεση, αύξηση της τουριστικής κίνησης.

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ δεν μπορώ να καταλάβω από που προέρχεται όλη αυτή η σεναριολογία κι η βεβαιότητα των Σαμιωτων. Εμένα αν με ρώταγε κανείς χωρίς να ξέρω κάτι δεδομένο, θα έλεγα ότι δεν το κόβω να μπαίνει η Μπλου σταρ. Η τελευταία ποτέ δεν μας έχει συνηθίσει σε κινήσεις χωρίς έγκαιρη ανακοίνωση οπότε στο και 5 του καλοκαιριού δεν νομίζω να κάνουν κίθνηση.

Έπειτα αυτή η εταιρεία δεν μας έχει συνηθίσει σε ευκαιριακές δρομολογήσεις πλοίων αλλά σε δρομολογήσεις με προοπτική 12μηνης απασχόλησης του πλοίου.

Έπειτα το ΟΡΑΙΖΟΝ είναι ένα πολύ μεγάλο βαπόρι κι εξαιρετικό αλλά πολυδάπανο για να γίνει αγονόπλοιο και να αποβλέπει σε μια επιδότηση και σε 1 μήνα σεζόν. Και τον χειμώνα οι περιλιπτικές του να είναι για κλάματα.

Όσο για τα λιμάνια, Καρλόβασι επ ουδενί δεν μπαίνει, στο Βαθύ καλοκαίρι στην εξωτερική προβλήτα μπορεί να δουλέψει αλλά χειμώνα με τους νοτιάδες ή με τους ισχυρούς βοριάδες δεν θα κάνει δουλειά. Για Πάτμο είναι πολύ μεγάλο και πάντα όταν έκανε τις επισκευές των Ροδίτικών η εταιρεία ποτέ δεν το έστελνε από αυτό το λιμάνι.

Link to comment
Share on other sites

Η εταιρία δεν το έστελνε Πάτμο οχι αναγκαστικά επειδή δεν χωράει άνετα, αλλά λόγω της ταχύτητάς του και της μεγάλης διαδρομής. Πιστεύω πως εαν πάρει την γραμμή ο Ορίζοντας, τον χειμώνα θα κάνει τις σκάντζες των superfast I/II και των μεγάλων blue star στα Δωδεκάνησα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...