Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 247
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Φίλε steven το πλοίο εκτελεί κανονικά δρομολόγια για Κύθνο με διάρκεια ταξιδιού 50 λεπτά.

  • 1 month later...
Posted

Μια και πλησιαζει το τελος της σεζον να πουμε οτι το Παναγια Παρου δουλεψε πολυ καλα ειδικα η προσεγγιση στην Αμοργο το βοηθησε πολυ.

Πηγε καλυτερα απο το Παναγια Θαλασσινη και ο δρομος του ηταν 29-32.

Αν και πολλοι το φοβοταν μετα τα περυσινα του κατορθωματα σταθηκε πολυ καλα (τελικα τη βλαβη την εβγαλε το Θαλασσινη)

Αλλα τωρα οσο προχωραει ο Σεπτεμβρης... αντε και του χρονου :P

(ελπιζω απο Μαρτη και οχι μεσα Ιουνιου παλι :P )

  • 2 weeks later...
Posted

Το Παναγια Παρου πηγε καλυτερα απ ολα κυριως λογω Αμοργου και ειναι λογικο να συνεχιζει δρομολογια. Αλλωστε και το Openseas δεν κανει λαθη. Το εχουμε πει τοσες φορες οτι παιρνει στοιχεια απο την ιδια πηγη που παιρνουν και τα πρακτορεια

Posted

Και για τα 3 πλοία ζητήθηκε ακινησία από την εταιρία και στο πρακτορείο της ΝΕΛ δήλωναν: "Λυπούμαστε αλλά ταχύπλοα γιοκ".

Επειδή όμως το ΥΕΝ έχει διαφορετική άποψη και δεν δέχεται το συγκεκριμένο αίτημα, υποθέτω πως προσπαθούν να βρουν μια μέση λύση. Το Θαλασσινή χάλασε, το Κεντέρης κρύωσε, τουλάχιστον σας αφήνουμε το Πάρου.

Posted
Κοντοζυγώνει Πειραιά κι αυτή η ΠΑΝΑΓΙΤΣΑ.

Χθές το απόγευμα γύρω στις 19.00 αρμένιζε ανοιχτά των Φλεβών με κατεύθυνση προς Πειραιά μία Παναγία (το σκαρί είναι ένα και μοναδικό). Άρα εφόσον η Θαλασσινή είναι ακόμα δεμένη στου Βασιλειάδη, τότε ήλθε και αυτή. Καλό καλοκαίρι (2007 :o).

Posted

Εδεσε στον Πειραια στη θεση του Μυτιληνη και σημερα το απογευμα μεθορμισε στη Δραπετσωνα. Μεχρι το τελος της βδομαδας ισως την κανει για Αιγυπτο και σε λιγες μερες θα το ακολουθησει και το Θαλασσινη

Posted

Με προλαβες φιλε Neptune. Εκανα κι εγω βολτα απο εκει σημερα και ειδα και τα δυο πλοια αναμμενα το βραδι. Κι επειδη ο Αποστολος Βεντουρης δεν ειναι απο αυτους που κανουν περιττα εξοδα και αφηνουν τα πλοια τους αναμμενα τη νυχτα δια ψυλλου πηδημα, θεωρω κι εγω πως προκειται για μια αποχρωσα ενδειξη οτι τα ταχυπλοακια μας αφηνουν για λιγο καιρο.

Posted

Φίλε Neptune για που ακριβώς αναχώρησε; Θέλω να πω μήπως ξέρεις σε ποιο λιμάνι κατευθύνεται.

Πάντως είναι γεγονός πως δεν έχουμε καμία πληροφορία ούτε για την εταιρία ούτε για το δρομολόγιο. Μπορεί κάποιος να βοηθήσει;

Posted

Ο ένας από τους δύο πλοιάρχους που κατεβάζουν το πλοίο είναι ο Νίκος ο Βλάχος.Ο άλλος δεν γνωρίζω.

  • 3 months later...
Posted

Το ίδιο πουλάκι που αναφέρω στο προηγούμενο θέμα μου είπε ότι το Πάρου παραμένει σβηστό και σε ακινησία εκεί κάτω.Το πλήρωμα έχει επιστρέψει όλο στην Ελλάδα, εκτός πλοιάρχου,υπάρχου και δύο ναυτών για βατσιμάνηδες.Όλα θα κριθούν στα δικαστήρια μετά τις αξιώσεις της ΝΕΛ.

Posted

Πανω κατω γνωστο αυτο αλλα αυτο που προκαλει τη μεγαλυτερη εντυπωση ειναι τι πηγε να κανει το κεντερης εκει κατω αφου το Παρου ηταν ανενεργο απο τη πρωτη στιγμη

Posted

Αυτό που μου αναφέρθηκε ήταν ότι το Πάρου έκανε μόνο δύο δρομολόγια πιστοποίησης ενώ ο Κεντέρης πήγε με προοπτική πώλησης.

Posted
Το ίδιο πουλάκι που αναφέρω στο προηγούμενο θέμα μου είπε ότι το Πάρου παραμένει σβηστό και σε ακινησία εκεί κάτω.Το πλήρωμα έχει επιστρέψει όλο στην Ελλάδα, εκτός πλοιάρχου,υπάρχου και δύο ναυτών για βατσιμάνηδες.Όλα θα κριθούν στα δικαστήρια μετά τις αξιώσεις της ΝΕΛ.

Το πλοίο πρέπει να παραμένει σβηστό πάνω από 1 ½ μήνα. :P

  • 1 month later...
Posted

Έμαθα ότι το ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ πρόκειται να δρομολογηθεί απο Λαύριο για Κύθνο Σέριφο Σίφνο Μήλο το καλοκαίρι

Πρωφανώς εγκαταλείπει τα καθήκοντα του στην Ερυθρά και μας ξανάρχεται σε αντίθεση με το original ΚΕΝΤΕΡΗΣ που η τύχη του ακόμα αγνοείται

  • 7 months later...
Posted

Eκείνο που άκουσα είναι ότι το Παναγία Πάρου (RED SEA II) επειδή έχει παρουσιάσει πολλά προβλήματα την επισκευή του θα ανέβει να την κάνει Πέραμα. Αυτό λέει κάτι;

  • 1 month later...
Posted

Καιρο ειχαμε να μαθουμε νεα του και τα τελευταια που ακουσα δεν ειναι και τοσο καλα. Ειναι παρατημενο στο Σουεζ και το μελλον του αβεβαιο.

Posted

Επιβεβαιώνω την πληροφορία ότι το RED SEA II εδώ και ένα μήνα είναι δεμένο στο ΣΟΥΕΖ προς αναμονή της επισκευής του όπως λένε. Το πλήρωμα έχει όλο απολυθεί και έχουν έρθει Ελλάδα. Τη διαχείριση και στα της Αιγύπτου τα βαπόρια την έχει αναλάβει η ΝΕΛ ή την κρατάει ακόμη η Β’ Διαχειριστική;

Posted

To βαπορι παραμενει παροπλισμενο στο Σουεζ εδω και ενα μηνα, Ελληνες παραμενουν ο Υποπλοιαρχος, ο ΑΒ Μηχανικος και 2 ναυτες. Η Β Διαχειριστικη και τυπικα αυτες τις μερες παραδιδει τη διαχειριση στη νεα ΝΕΛ και για τα 2 εναπομειναντα ταχυπλοα και ετσι η Βητα μενει εκτος. Το μικρο εχει ληγμενα πιστοποιητικα απο τα μεσα Σεπτεμβρη και το μεγαλο απο τις αρχες Νοεμβρη, μαλον και το μεγαλο (RED SEA I) θα ακολουθησει προς βορραν και οι φημες τα θελουν να περνανε το καναλι northbound:rolleyes:

Posted

Εχω χάσει επιδόδεια παιδια? Αυτό δεν πουλήθηκε μαζί με τον Κεντέρη?:P

  • 1 year later...
Posted

Κανονικα στον κουτσομπολη επρεπε να το γραψω αλλα δε βαριεσαι. Ας το ρισκαρω. Το Red Sea II ετοιμαζεται για Πειραια. Θα κανει εντατικα μαθηματα Πορτογαλικων μεχρι να μπει ενας καταπελτης (μαλλον τυπου Σαντορινη) στο πλαι και θα την κανει για Αζορες. :rolleyes:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...