Jump to content
Shipfriends

Αντιγόνη (ΙΜΟ 9590539)


Recommended Posts

Αυτη η ταχύτητα ειναι αποδεκτή μόνο για την Σουβαλα. Διαφορετικά Αγιος Νεκταριος. 

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

Μα για την Σουβάλα προορίζεται. 

Και ο Μενεκρατης παντοφλα ήταν, στα ιδια στανταρ κινούνται απλα με ενα αρκετά αναβαθμισμένο πλοίο σε σχέση με μία κοινή παντόφλα.

Μπράβο τους πάντως, πολύ ωραίο το αποτέλεσμα, ελπίζω κι ο χρωματισμός να είναι εξίσου όμορφος. 

Link to comment
Share on other sites

Το συγκεκριμένο πλοίο έχει αναπτύξει ταχύτητα 14 κόμβων σε καλοκαιρινό δρομολόγιο Αρκιτσα Αιδηψος με τις παλιές μηχανές του οπότε με τις καινούργιες δεν νομίζω ότι θα υπάρξει πρόβλημα στην ταχύτητα. 

Link to comment
Share on other sites

Στο Αντιγόνη έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες με τις μονώσεις στο κατάστρωμα του σαλονιού και νομίζω ότι από την άλλη εβδομάδα θα ξεκινήσουν οι εργασίες για τη διαμόρφωση του σαλονιού. Τα εξωτερικά μινιαρίσματα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί εκτός από κάποια μινιαρίσματα στα ρέλια και στις σκάλες επιβίβασης.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Στο Αντιγόνη έχει βαφτεί το πρώτο χέρι άσπρη μπογιάς στην αριστερή μπάντα, ενώ φτιάχνονται οι βάσεις για τα σωστικά μέσα του πλοίου και έχει έρθει το Fast Rescue που θα τοποθετηθεί πρύμα από τον ανελκυστήρα. Στο σαλόνι έχουν αρχίσει να τοποθετούνται στο δάπεδο οι ράγες για να μπουν αργότερα οι βάσεις των καναπέδων. Υπολογίζω ότι η χωρητικότητα σε επιβάτες θα φτάσει γύρω στους 980 επιβάτες (500 στο σαλόνι & 480 στο κατάστρωμα).

Link to comment
Share on other sites

On 1/23/2021 at 6:59 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Από χοντρές λαμαρινοδουλειες πρέπει να έχει μείνει η τοποθέτηση της κυλιομένης σκάλας.

On 2/21/2021 at 11:06 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Στο Αντιγόνη τοποθετήθηκε η κυλιόμενη σκάλα στην δεξιά πλευρά του γκαράζ 

 

Το έχουμε αναφέρει ήδη ότι τοποθετήθηκε η κυλιόμενη σκάλα στη δεξιά πλευρά του πλοίου.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πλέον το Αντιγόνη είναι άσπρο και από τις δυο πλευρές (περάστηκε δεύτερο χέρι άσπρη μπογια), έχουν τοποθετηθεί τα σωστικά μέσα στο πλοίο και οι νέες άγκυρες στη πρύμη του. Το πλοίο αναμένεται να φύγει από το μωλο της ΔΕΗ τη Τρίτη 13 Απριλίου και θα πάει στο ναυπηγείο του Τσαγγαρινου για τη συνέχιση των εργασιών του.

Link to comment
Share on other sites

Έχει να κάνει με το "καθάρισμα" του μώλου της ΔΕΗ ή με το τελείωμα της μετασκευής και τις ετοιμασίες για δρομολόγια?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Στο Αντιγόνη ξηλώθηκαν όλα τα μηχανήματα και οι κονσόλες στη γέφυρα, τοποθετηθήκαν οι κολώνες για το σκίαστρο στο πρυμνιό κατάστρωμα και τοποθετηθήκαν οι μονώσεις στην οροφή του γκαράζ.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Καλησπέρα σε όλους. Ξέρουμε σε τι στάδιο βρίσκονται οι εργασίες στο πλοίο; Ειχα ακούσει ότι ήθελαν να προλάβουν το τριήμερο του Αγίου πνεύματος.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

μαλλον δε θα μπει ποτε. ειναι αντιπερισπασμος για να μη μπει αλλοςνστη γραμμη της σουβαλας. Δεν ειναι δυνατον με τετοια κινηση να μη συμφερει ενα πλοιο οτιδηποτε να πιανει σουβαλα τουλαχιστον

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, PIANOMAN said:

μαλλον δε θα μπει ποτε. ειναι αντιπερισπασμος για να μη μπει αλλοςνστη γραμμη της σουβαλας. Δεν ειναι δυνατον με τετοια κινηση να μη συμφερει ενα πλοιο οτιδηποτε να πιανει σουβαλα τουλαχιστον

Προσωπικά δεν πιστεύω ότι καμία εταιρία δεν ρίχνει λεφτά στο βρόντο ούτε για αντιπερισπασμό, ούτε για κάποιο καπρίτσιο, πόσο μάλλον όταν πρόκειται για μία επένδυση που μαζί με τη αγορά και την μετάσκευή του πλοίου έχει ξεπεράσει τα 5εκ. € εκτός κι αν το φτιάχνει για να το πουλήσει και να βγάλει και κάποιο κέρδος!!!!

Link to comment
Share on other sites

Ουτε εγω πιστευω πως ειναι αντιπερισπασμος, αλλα θεωρω πως κατι δε γνωριζουμε για να μη δρομολογειται το καραβι. Γιατι το λιβανιζουν δυο χρονια? Αυτη τη στιγμη τα δρομολογια δεν επαρκουν ηδη τα σαββατοκυριακα, δεν υπαρχει θεση ουτε για μηχανακι μερες πριν, στη σουβαλα δε μπηκε ουτε επιβατηγο, ενω απο τη στιγμη που εγινε η επενδυση, το πληρωσαν δηλαδη για να καθεται? μονο τα καυσιμα, το αγκιστρι και τα σκουπιδια ολο το χρονο το καραβι θα μπορουσε να δουλευει. Χειμωνα καλοκαιρι. Θεωρω δηλαδη πιθανο σεναριο οπως ειπε ο takisg να το φτιαχνει να το πουλησει, και ταυτοχρονα να εχει οφελος με την αποθαρρυνση ενδεχομενων ανταγωνιστων στο σαρωνικο. Η κατι αλλο. Ολο καραβια ακουμε και καραβια δε βλεπουμε. Εχω αρχισει και πιστευω πως το φερι μποτ στη σουβαλα δε θα μπει ποτε. Σιγουρα καποια "αποζημιωση" θα ειναι στη μεση.

Edited by PIANOMAN
Link to comment
Share on other sites

Επειδή το πλοίο ήταν φτιαγμένο για άλλες πλόες έπρεπε να αλλάξουν πολλά πράγματα στο πλοίο!!! Ήταν αναγκαίο να γίνουν αλλαγές και λόγω Covid το καθυστέρησαν περισσότερο!!!

Link to comment
Share on other sites

αντιπερισπασμό σε ποιον ρε παιδιά ; έχει άλλο σοβαρό ανταγωνιστή (για φέτος τουλάχιστον) με Ε/Γ-Ο/Γ η εταιρεία γενικότερα στην Αιγινα ;

Όταν εχει ως κοινοπραξία 4 πλοία και η ΑΝΕΣ έχει ένα όλο κι όλο ;

ή στη Σουβάλα ειδικότερα ; ποιος έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον και φοβήθηκε να πάει λόγω Αντιγόνης;

Ας ειμαστε λογικοί. εκατομμύρια για πλάκα δεν πετάει κανείς. προφανώς έχουν κάποιο πλάνο οι άνθρωποι. επιχειρηματίες είναι και κυρίως δεν είναι χθεσινοί ούτε της αρπαχτής.

Edited by hayabusagr
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Στη πλώρη του Αντιγόνη έχουν γίνει τα ανοίγματα (οκια) για τα κάβους στη πλώρη έχουν τοποθετηθεί τα υδραυλικά για τη φράκτη στη πλώρη και στο εσωτερικού το προχωράνε με τη διαμόρφωση του

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...