Jump to content
Shipfriends

Αντιγόνη (ΙΜΟ 9590539)


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 307
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ωραίο βαποράκι και το ταξίδεψα 4 φορες με χαμηλότερη μέση ταχύτητα τα 12,3 μίλια δen το λες και άσχημο . Μέσα πολύ μοντέρνο δυστυχώς κατω στο γκαράζ μας σαρδελιάσαν αλλα οχι σε όλα τα δρομολόγια .. Για Σουβάλα καλό ειναι για Κεντρικό Λιμένα για συνέχεια οχι 

Edited by ARGOSARONIKOS PILIOU
Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα. Για Σουβάλα είναι τέλειο. Απλά καμία φορά το άγχος του πληρώματος δημιουργεί διαφορά θέματα που πιστεύω με τον καιρό θα λυθούν. Όπως πχ η αγένεια. 

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

ναι ειμουν εχτες σε ενα περιστατικό που δεν μου αρεσε κθόλου .. αλλα ενας αγενεις δεν σημαινει οτι χαρακτηρίζει όλο το πλήρωμα .. ο καιρός θα δείξει 

 

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Ναι σίγουρα με τον καιρό θα διορθωθούν αυτά και δεν θα υπάρχουν τέτοια θέματα γιατί είναι κρίμα για ένα τόσο όμορφο πλοίο να υπάρχουν τέτοιες συμπεριφορές. 

Link to comment
Share on other sites

Νέα προσθήκη στη γραμμή του Σαρωνικού είναι το Αντιγόνη, οπότε ας παρουσιάσω το εσωτερικό του μετά από πρόσφατο ταξίδι μαζί του. Στο Αντιγόνη η επιβίβαση των επιβατών και των οχημάτων γίνεται από καταπέλτη του πλοίου με τους επιβάτες να επιβιβάζονται από την αριστερή πλευρά μπαίνοντας (δεξιά πλευρά ταξιδεύοντας) μέσω της κυλιομένης σκάλας (είναι η μοναδική παντόφλα στην Ελλάδα με κυλιόμενη σκάλα) και της σταθερής σκάλας επιβίβασης, αλλά υπάρχει σκάλα και από την άλλη πλευρά και ο ανελκυστήρας για το άτομα με ειδικές ανάγκες. Να σημειώσω ότι η κυλιόμενη δουλεύει με αισθητήρες οπότε δουλεύει στην άνοδο όταν πατάει στη βάση του κάποιος επιβάτης. Ενώ υπάρχει μια σκάλα πρυμα που σε οδηγεί στο κατάστρωμα Νο: 4. Το γκαράζ είναι νέτο χωρίς κάποιο εμπόδιο εκτός από τη πλώρη που υπάρχουν οι σκάλες και ο ανελκυστήρας, οπότε εκεί συνήθως παρκάρουν τα ΔΚ.

Ανεβαίνοντας στο Νο: 4 κατάστρωμα μπαίνουμε στο σαλόνι του που επεκτείνεται σχεδόν σε όλο το κατάστρωμα. Ξεκινώντας από το πλωριό τμήμα του σαλονιού αποτελείται από ένα μεγάλο κόκκινο καναπέ σε ελλειψοειδής μορφή με δυο τραπέζια μπροστά του με δυο καρέκλες αντικριστά σε κάθε τραπέζι, όπως και στην δεξιά μπάντα του πλωριού σαλονιού υπάρχει ένας κόκκινος καναπές με δυο τραπέζια μπροστά του με δυο καρέκλες αντικριστά σε κάθε τραπέζι, ενώ στο κέντρο αυτού του τμήματος του σαλονιού υπάρχουν έξι τραπέζια με τέσσερις καρέκλες. Μετά υπάρχουν οκτώ τραπέζια με τέσσερις καρέκλες μπροστά από το μπαρ του σαλονιού.

Δεξιά και αριστερά στις μπάντες του σαλονιού υπάρχουν κατά μήκος ένας κόκκινος καναπές με τραπεζάκι παράλληλα με τους καναπέδες και δυο καρέκλες αντικριστά στους καναπέδες. Ενώ παράλληλα στους κόκκινους καναπέδες υπάρχουν δεκαπέντε τετράδες από γκρι καναπέδες με τραπεζάκια ανάμεσα τους. Στην αριστερή πλευρά στο κέντρο είναι οι τουαλέτες του σαλονιού και από τη δεξιά πλευρά η υποδοχή-λογιστήριο του πλοίου.

Το πρυμνιό τμήμα του σαλονιού αποτελείται από ένα μεγάλο κόκκινο καναπέ σε ελλειψοειδής μορφή με δυο τραπέζια μπροστά του με δυο καρέκλες αντικριστά σε κάθε τραπέζι, καθώς και στην αριστερή και δεξιά μπάντα του πρυμναίου σαλονιού υπάρχει ένας κόκκινος καναπές με δυο τραπέζια μπροστά του με δυο καρέκλες αντικριστά σε κάθε τραπέζι, ενώ στο κέντρο αυτού του τμήματος του σαλονιού υπάρχουν δεκατέσσερα τραπέζια με τέσσερις καρέκλες. Μετά υπάρχουν δεκαέξι τραπεζάκια με τέσσερις καρέκλες αντικριστά σε κάθε τραπέζι πίσω από το χώρο της υποδοχής.

Πρυμα στο κατάστρωμα του σαλονιού υπάρχει ένα σκεπαστό ανοικτό κατάστρωμα με δυο σειρές από πορτοκαλί πλαστικά καθίσματα (συνολικά 60 καθίσματα σε τετράδες και εξάδες αντικριστά) με τραπεζάκια ανάμεσα τους. Στην αριστερή πλευρά υπάρχει η σκάλα που μας οδηγεί στο κατάστρωμα Νο: 5, ενώ στη δεξιά πλευρά η σκάλα που μας οδηγεί στο γκαράζ του πλοίου.

Ανεβαίνοντας στο κατάστρωμα της γέφυρας (Νο: 5) έχουμε πρύμα το ανοικτό κατάστρωμα με το σκίαστρο που αποτελείται από πορτοκαλί πλαστικά καθίσματα με τραπεζάκια ανάμεσα τους και μπροστά από το χώρο αυτό υπάρχει το μπαρ του καταστρώματος. Πισω από το μπαρ υπάρχουν οι τουαλέτες των επιβατών και μετά ξεκινάει ο χώρος του πληρώματος με τις καμπινές του πληρώματος (4 μονόκλινες, 2 δίκλινες και 2 τετράκλινες), το σαλόνι και η κουζίνα του πληρώματος, καθώς και μια καμπίνα επιβατών. Πλώρα στο κατάστρωμα είναι η γέφυρα του πλοίου πλήρως ανακαινισμένη με τα όργανα έλεγχου των μηχανών και της ναυσιπλοΐας. Δεξιά και αριστερά είναι οι διάδρομοι του ανοικτού καταστρώματος με πορτοκαλί καθίσματα και υπάρχουν σκάλες για το κατάστρωμα της κόντρας γέφυρας (Νο: 6) που είναι γεμάτο από πορτοκαλί καθίσματα.

Τέλος ας προσθέσουμε μια φωτογραφία από το μηχανοστάσιο, το σχέδιο γενικής διάταξης του πλοίου και τα σινιάλα της Saronic Ferries.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Αξιοπρεπέστατο και συμπαθητικό, είχε αρκετά οχήματα στο πρωινό σημερινό δρομολόγιο και καμμιά 300αριά άτομα κόσμο και στην επιστροφή στις 17:45 ήταν γεμάτο, για μέρα αργίας μια χαρά. Δεν είδα αγενή συμπεριφορά από το πλήρωμα στο γκαράζ ή στο μπαρ, ο νεαρός ναύτης στο γκαράζ μιλούσε στον πληθυντικό και μάλιστα προσφέρθηκε να βοηθήσει έναν ηλικιωμένο αναβάτη να του παρκάρει καλύτερα το μηχανάκι. Μια χαρά όλα.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Θεωρω οτι θα παιξει και αυτο το σεναριο καποια στιγμη.Ειναι και πιο οικονομικο απο τα υπολοιπα οποτε το χειμωνα ισως το δουμε στην κυρια γραμμη της Αιγινας

Link to comment
Share on other sites

Από τον Οκτώβριο λογικά θα κάνει ένα δρομολόγιο προς την Αίγινα και ένα προς τη Σουβαλα. Το Αντιγόνη είναι πιο οικονομικό από τα αλλά πλοία της κοινοπραξίας, αλλά κόβεται με πολύ λιγότερα μποφόρ από τα αλλά πλοία της κοινοπραξίας. Ακόμα και από τον Αχαιό που έχει 1 μποφόρ λιγότερο από τα τρία υπόλοιπα πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Το Αντιγόνη ολοκλήρωσε χθες τα δρομολόγια του για τη φετινή σεζόν στη γραμμή του Σαρωνικού. Το πλοίο έχει δέσει προσωρινά στο κεφάλι της Ηετίωνας (για 2-3 ημέρες) και μετά θα μεθορμίσει στο ναυπηγείο του Κανελλου για την ετήσια ακινησία του.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...