Jump to content
Shipfriends

Adriatic Lines


Recommended Posts

  • 3 weeks later...

...Είναι ενδεικτικό ότι αμέσως μετά οι ναυτεργάτες συγκεντρώθηκαν στα γραφεία της ΠΝΟ, επιβάλλοντας να είναι παρόντες στη συνάντηση που είχε η διοίκηση της ΠΝΟ με εκπροσώπους της εταιρείας «VSHIPS», στην οποία ανήκουν τα φορτηγά πλοία «ROPAX I» και «ROPAX ΙΙ».

Πρόκειται για πλοία δρομολογημένα στη γραμμή Ελλάδα - Ιταλία και που στις οργανικές συνθέσεις τους δεν υπάρχει ούτε ένας Ελληνας ναυτεργάτης, δηλαδή ναυτεργάτης με συγκροτημένα δικαιώματα. Αποτελούν, στην ουσία, «πιλότο» για την ανατροπή των οργανικών συνθέσεων συνολικά στα πλοία της γραμμής.

rizospastis.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Να πούμε ότι αθόρυβα προχωρά σε έρευνα η εταιρεία, για αγορά ή και ναύλωση τρίτου πλοίου για τις γραμμές της Αδριατικής!!

Μια εταιρεία που θα μας απασχολήσει περισσότερο στο μέλλον:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Προς το παρον μας απασχολει για αλλα θεματακια

Μέχρι αυτήν την ώρα βρίσκονται οι συνδικαλιστές της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας στο πλοίο Ro Pax 1, που είναι αγκυροβολημένο στο λιμάνι της Κορίνθου.

Οι ναυτικοί παραμένουν αμετακίνητοι στις θέσεις τους από τις 14:00 χθες το μεσημέρι, ζητώντας την πρόσληψη Ελλήνων άνεργων ναυτικών. Να σημειωθεί ότι το Ro Pax 1 έχει 29 Ρουμάνους, μέλη πληρώματος.

Το πλοίο, βάσει του προγραμματισμένου του δρομολογίου, θα απέπλεε στις 18:00 χθες το απόγευμα για το Μπάρι της Ιταλίας. Τελικά παρεμποδίστηκε ο απόπλους τους. Η πλοιοκτήτρια εταιρεία δέχτηκε να ξεκινήσουν διαπραγματεύσεις με τα μέλη της ΠΝΟ, οι οποίες και συνεχίζονται μέχρι τώρα.

zougla.gr

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με πληροφορίες του Marinews.gr στα 29 μέλη πληρώματος που είναι όλοι Ρουμάνοι θα προστεθούν άλλοι 26 με στόχο της ΠΝΟ να είναι όλοι Έλληνες.

Απέπλευσε χθες το πρωϊ το Ro-Ro "Ropax 1" στο οποίο Έλληνες ναυτεργάτες είχαν διακόψει τη φόρτωση φορτηγών διαμαρτυρόμενοι γιατί δεν είναι ναυτολογημένος ούτε ένας Έλληνας ναυτικός.

Οι ναυτεργάτες αποχώρησαν σήμερα στις 04.00 το πρωϊ.

Βέβαια η πλοιοκτήτρια εταιρεία ακολουθεί τη νομοθεσία αφού το πλοίο έχει κοινοτική σημαία, Ηνωμένου Βασιλείου και 29 Ρουμάνους ναυτικούς που είναι κοινοτικοί.

H πλοιοκτήτρια εταιρεία έστειλε επιστολή στον γ.γ. της ΠΝΟ, Ιωάννη Χαλά με την οποία τον ενημερώνει ότι ο πλοιοκτήτης θα έρθει στην Ελλάδα στις 21 Απριλίου προκειμένου να δοθεί λύση στον αριθμό των ναυτικών που θα προσληφθούν.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά ποια είναι η πατριώτισσα εφοπλιστίνα στην οποία ανήκουν τα πλοία (ή η διαχείριση αυτών)? Σε άλλες περιπτώσεις ο εφοπλιστής αναφέρεται, σε αυτή εδώ όχι.

Link to comment
Share on other sites

Είχαμε γράψει παλιότερα

Η Trans Ferry είναι ένας πανευρωπαϊκός πάροχος ναυτιλιακών υπηρεσιών και υπηρεσιών πληρωμών, καθώς και λύσεων στον τομέα της διαχείρισης της φυσικής ροής των εμπορευμάτων (logistics). Η Ocean Finance είναι μια ελληνική εταιρεία επενδύσεων και ανάπτυξης έργων. Οι κκ Maro Varvates και Marco Alberti θα είναι από κοινού Πρόεδροι των Adriatic Lines.

Η Μαρω Βαρβατε είναι η κόρη του προέδρου Εφοπλιστών Μεσογειακών Φορτηγών

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Εάν ευδοκιμήσουν οι συζητήσεις που έχουν τα "μεγάλα κεφάλια" και καταλήξουν σε συμφωνία, λίαν συντόμως θα δούμε βαπόρι-πραγματικά έκπληξη-στο στόλο της εταιρείας, ώς ROPAX 3....!!!:confused:;)

Link to comment
Share on other sites

Και από σήμερα ξανά στα δρομολόγιά του, όπου θα υπάρξουν και κάποιες τροποποιήσεις στους λιμένες αφίξεως-αναχωρήσεως!!! Περισσότερα στο site της Adriatic Lines!!

Νέα στρατηγική, λόγω της πιθανής άφιξης του 3 που έχω πεί....!!!;)

Όπου από το site της Adriatic Lines ενημερωνόμαστε ότι θα υπάρχουν τακτικές προσεγγίσεις πλέον και στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Εδώ και κάμποση ώρα τηλεοπτικό κανάλι που εδρεύει στο Φάληρο αναφέρει ότι από το πρωί υπάρχει πρόβλημα με κατάληψη του καταπέλτη του Ropax στο λιμάνι της Κορίνθου από μέλη συνδικαλιστικής οργάνωσης που πρόσκειται στην αριστερά με αίτημα την πρόσληψη 55 Ελλήνων ναυτικών.

Μίλησε και ο δικηγόρος της εταιρείας ο οποίος μιλά για μηνύσεις κλπ κλπ κλπ ....

Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα σύμφωνα με το Σκαι η εταιρεία του αργά απόψε κέρδισε και ασφαλιστικά μέτρα εναντίον της κινητοποίησης της ΠΝΟ, σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ όμως η ΠΝΟ δεν σκοπεύει να εμπλακεί σε δικαστικούς αγώνες, παρά μόνο σε συνδικαλιστικούς. Κι επειδή νόμος είναι το δίκιο του εργάτη, κι όχι οι νόμοι του Κράτους, η ΠΝΟ δεν υποχωρεί αν δε δικαιωθεί.

Link to comment
Share on other sites

Χθες ο κύριος (νομίζω με την ιδιότητα του δικηγόρου) που εμφανιζόταν ως εκπρόσωπος της εταιρείας στο δελτίο του ΣΚΑΙ, ανέφερε ότι η εταιρεία είναι κοντά στην απόκτηση δυο πλοίων για τη δρομολόγηση τους στην Ελλάδα.

Να πούμε ότι αθόρυβα προχωρά σε έρευνα η εταιρεία, για αγορά ή και ναύλωση τρίτου πλοίου για τις γραμμές της Αδριατικής!!

Μια εταιρεία που θα μας απασχολήσει περισσότερο στο μέλλον:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Μετα το ROPAX 1 και το ROPAX2 εδεσε στη Κορινθο

Στο λιμάνι της Κορίνθου «έδεσε» στις 9:15 το «Ropax 2», το δεύτερο φορτηγό πλοίο της Adriatic Lines.

Περίπου 70 ναυτεργάτες, μέλη της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας, έχουν συγκεντρωθεί στο λιμάνι προκειμένου να εμποδίσουν τον απόπλου του φορτηγού-πλοίου που είναι προγραμματισμένος για τις 18:00.

Ζητούν με αυτό τον τρόπο την πρόσληψη Ελλήνων ναυτεργατών και διαμαρτύρονται για το καθεστώς εργασίας των Ρουμάνων που απασχολούνται ήδη ως πλήρωμα.

Από την Τρίτη, παραμένει αποκλεισμένο στο λιμάνι της Κορίνθου το «Ropax», της ίδιας εταιρείας.

Απο τη zougla

Link to comment
Share on other sites

Επειδή υπάρχουν και θα υπάρξουν εξελίξεις,τις προσεχείς ώρες και ημέρες, θα τα πούμε λίαν συντόμως πώς θα έχουν τα πράγματα, γιατί όπως καταλαβαίνεται ζητούν 50 άτομα η ένωση σε πλοίο που έχει κοινοτική σημαία!!!

Link to comment
Share on other sites

Αν οι συνδικαλιστές και οι υποστηρικτές αυτών νομιμοποιούνται να παραβιάζουν τον όποιο νόμο, καλό ή κακό, με το δικαίωμα να μην έχουν επιπτώσεις, το ίδιο αυτό δικαίωμα έχει και όποιος θίγεται από τις ενέργειες αυτές, να αντιδράσει κατά το δοκούν, αφού η συντεταγμένη πολιτεία απλώς παρατηρεί?

Και να ναι τι γίνεται?

Link to comment
Share on other sites

τα εχουμε πει και εδω. τετοιες ενεργειες μονο ζημια κανουν, αλλα το προβλημα δεν ειναι το ΠΑΜΕ και οι συνδικαλιστες, αλλα ο κρατικος μηχανισμος (δηλαδη η εκαστοτε κυβερνηση) που παρακολουθει λες και δεν τον αφορα.

Link to comment
Share on other sites

Και η καταληψη συνεχιζεται.Εγω παντως αναρρωτιεμαι αν η εταιρεια μπορει να καταφυγει στη δικαιοσυνη και να ζητησει τα διαφυγοντα κερδη.

Αποκλεισμένα παραμένουν, για τέταρτη ημέρα, τα πλοία Ropax 1 και 2, στο λιμάνι της Κορίνθου.

Κατά τη διάρκεια της νύχτας ολιγομελείς ομάδες της ΠΝΟ περιφρουρούσαν τα δύο πλοία της εταιρείας «Adriatic Lines».

Οι ναυτεργάτες εμποδίζουν τον απόπλου των πλοίων, διαμαρτυρόμενοι για άθλιες συνθήκες εργασίας στο «Ropax 2», ενώ ζητούν την πρόσληψη Ελλήνων ναυτεργατών. Ωστόσο, η κατάληψη και του δεύτερου πλοίου της εταιρείας, προκάλεσε την παρέμβαση του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, Ιωάννη Τέντε. Ο εισαγγελέας έδωσε γραπτή εντολή στην εισαγγελία Κορίνθου να παραγγείλει στις αστυνομικές και λιμενικές αρχές να πράξουν ό,τι απαιτείται, προκειμένου να εφαρμοστεί ο νόμος και η δικαστική απόφαση που επιβάλει τον απόπλου του πλοίου.

Εν τω μεταξύ σήμερα, αναμένεται να πραγματοποιηθεί η κρίσιμη συνάντηση ανάμεσα στους εκπροσώπους της ΠΝΟ και της πλοιοκτήτριας εταιρείας Adriatic Lines, προκειμένου να βρεθεί η «χρυσή τομή».

Απο τη zougla

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...